Сьогодні компанії, які не просто продають продукти, а формують цінності та впливають на світогляд, отримують більше довіри та лояльності споживачів. Український маркетинг-форум традиційно є лабораторією ідей і місцем зустрічі для підприємців, маркетологів, комунікаційників, а тепер і діячів культури. Разом вони досліджуватимуть, як культура стає інструментом просування брендів та України у світі.
Форум дасть змогу:
- Зрозуміти сучасні культурні тренди та їхній вплив на бізнес.
- Дослідити, як використовувати культуру для просування українських компаній на міжнародній арені.
- Знайти нові точки контакту з аудиторією через культурні коди.
- Виявити, як бренди можуть навчатися у митців.
«Культурна рефлексія – це джерело маркетингових інсайтів та розуміння сучасності. Ми хочемо обговорити, як маркетологам черпати натхнення з культурних тенденцій, щоб їхні бренди залишалися актуальними та корисними для суспільства»— Ірина Бондаренко,
продюсерка Українського маркетинг-форуму
Форум охопить:
- Практичні кейси та інсайти від компаній, що інтегрують культуру у свої маркетингові стратегії.
- Панельні дискусії з лідерами думок про майбутнє комунікацій та роль брендів у формуванні суспільних цінностей.
«Маркетинг стає дійсно потужним, коли він транслює культурні сенси. Сьогодні ми маємо не просто спостерігати за культурою, а глибоко занурюватись у неї, відчувати її пульс»— Сергій Костя,
продюсер події, регіональний маркетинг-директор у країнах Східної Європи та Азії
Що дізнаються учасники?
- Як зростають і розвиваються бренди у 2025 році.
- Як будувати маркетингові комунікації, що є чутливими до контексту та бізнес-ефективними.
- Як створювати креатив, наповнений сенсами.
- Як брендам спілкуватися з поколінням TikTok та Reels.
- Як штучний інтелект змінює маркетинг та рекламу: досвід українських компаній.
«18 років – це вік першої справжньої дорослості, коли все, що ми накопичували з дитинства, виливається в те, ким ми стали, які цінності поділяємо, як сприймаємо цей світ. Так само і наш форум уже дорослий, з багаторічним досвідом і мудрістю, здатний давати найкраще, чим ми можемо поділитися. А головне – здатний надихати. Як і маркетинг у нашій країні, він виріс, розвивається і сьогодні випромінює силу і впевненість, що будується на роках яскравих змін»— Наталя Бухалова,
продюсерка Українського маркетинг-форуму