МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Має понад 24-річний досвід у сфері стратегічного маркетингу, реклами та PR. Займалася побудовою позиціювання брендів, розробленням комунікаційних платформ та кампаній міжнародних і локальних брендів у FMCG, тютюновій та фармацевтичній галузях.
Від листопада 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу ПУМБ та відповідає за реалізацію комунікаційної і клієнтської стратегії банку.
У 2021 році маркетинг-команда ПУМБ була визнана Best Marketing Team у категорії «Фінанси», а кампанія В2В «Заради усмішки малого бізнесу» отримала золото на Effie Awards 2021.
Кампанія 2021 року «Вже 30 років виконуємо все, що обіцяємо» увійшла до трійки лідерів у категорії «Найкраща рекламна кампанія: банки» за версією щорічної премії FinAwards 2022.
У 2022 році команда ПУМБ отримала нагороди за соціальний проєкт «Ми однієї крові»: Fintech Marketing campaign of the year, Best finance ESG initiative.
На FinAwards 2023 і 2024 Ксенія отримала срібло у категорії «Найкращий керівник маркетингу».
У 2023 та 2024 роках команда ПУМБ отримала чимало нагород, якими пишається, а саме:
Очолила Postmen у лютому 2024 року після раптової смерті її чоловіка Ярослава Ведмедя, який заснував агенцію у 2013-му. Postmen є агенцією року за результатами рекламних фестивалів ефективності та креативності тричі поспіль, а також увійшов у топ-3 в рейтингу «Вибір рекламодавця 2024» серед комунікаційних агенцій.
Postmen – комунікаційна агенція повного циклу: розробляє та втілює стратегії, які базуються на ґрунтовних дослідженнях та глибокому аналізі, створює креативні рішення, які мають сенс та вплив.
Postmen створює та реалізує проєкти, які є значущими для підтримки України:
Бренди, з якими працює Postmen: “Дарниця”, ПриватБанк, “Уклон”, “Нова пошта”, “Електролюкс”, “Кормотех” (“Клуб 4 лапи”), Kernel, “Мономах”, МХП, “Моршинська”, “Дюна” та інші.
Входить до топ-50 лідерок України 2023 року за версією «Forbes Україна». Працювала у медіагрупах “1+1 Медіа” і StarLightMedia. Екскерівниця департаменту аналітики Адміністрації Президента України (2014-2016).
Gradus Research — технологічна дослідницька компанія повного циклу, що проводить кількісні, якісні та лонгітюдні дослідження. Платформа Gradus, до якої респонденти долучаються як через мобільний застосунок, так і через вебінтерфейс, дає можливість проводити маркетингові та соціологічні дослідження серед населення України, включно з ВПО, та українських мігрантів. Також платформа доступна для мешканців країн ЄС, Середньої Азії та США. Технологія опитувань Gradus дає змогу отримувати інсайти протягом 24 годин.
Ось уже четвертий Український маркетинг-форум проходить під знаком запитань «Як змінюється споживач під час війни?» та «Як брендам будувати свою комунікацію?».
2025 рік не виняток. Адже на четвертому році війни ще більше тем стають сенситивними, ще більше символів набувають нових значень, ще більше моделей поведінки змінюються.
Цьогоріч Gradus, окрім уже традиційного дослідження впливу війни на споживчі моделі поведінки та зміну звичок, вирішив піти глибше. Ми подивимось на те, які сенси і теми є провідними у новій реальності українців, аби українські бренди могли спиратися на них у своїй комунікації. Тож, окрім третьої хвилі дослідження кількісного, ми презентуємо і дослідження якісне.
Продюсер і сценарист повнометражних фільмів: «Збори ОСББ» (кінотеатральний реліз – грудень 2024-го року). У січні 2025-го фільм вийшов на платформі Netflix і декілька тижнів був №1 фільмом в Україні; «Бурштинові копи» (кінотеатральний реліз – осінь 2021-го), після чого фільм вийшов на Netflix.
Продюсер, сценарист і художній керівник гумористичного шоу «Мамахихотала», в якому також виступав як актор. Студія «Мамахихотала» також виробник розважального та гумористичного контенту.
Продюсер і сценарист серіалів: «Прибулець» – 2 сезони на телеканалі ТЕТ; «Куратори» – 3 сезони на телеканалі НЛО TV.
Продюсер і сценарист рекламних, серіальних, кіно- та анімаційних проєктів, зокрема англомовних.
Громадська діячка, співзасновниця комунікаційної агенції Gres Todorchuk та громадської організації Ukraine WOW, екскоординаторка фандрейзингової платформи UNITED24. Входить до списків «100 найвпливовіших жінок України» за версіями NV та «Фокус», «50 лідерок України» за версією Forbes, «УП 100. Сила жінок». Відзначена премією Всеукраїнської рекламної коаліції «Слід у рекламі».
У 2015 році разом із братом Олександром Тодорчуком заснувала комунікаційну агенцію Gres Todorchuk. В її фокусі — створення культурних та соціальних проєктів. За 10 років Gres Todorchuk тричі ставала найефективнішою агенцією України (2020, 2021, 2023) та найефективнішою незалежною агенцією Європи за версією Effie Worldwide (червень 2024).
Серед клієнтів — великий український бізнес, міжнародні корпорації, культурні та освітні інституції, благодійні фонди. Агенція створювала проєкти для Visa, «Сільпо», Rozetka, «Нової пошти», Chemonics, EUACI, Укрзалізниці, Малої академії наук України та багатьох інших.
З березня 2022-го по серпень 2024-го Ярослава Гресь координувала роботу UNITED24 — державної фандрейзингової платформи. За цей період UNITED24 залучила понад 660 мільйонів доларів на підтримку України.
У серпні 2024 року разом із Юлією Соловей заснувала Ukraine WOW — громадську організацію для популяризації української культури. Першим проєктом ГО стала колаборація з абсолютним чемпіоном світу з боксу Олександром Усиком: у грудні 2024-го після перемоги над Тайсоном Ф’юрі Усик підняв над головою шаблю гетьмана Івана Мазепи. Цей жест широко обговорювався як вдалий приклад культурної дипломатії.
Досвід роботи у комунікаціях понад 20 років у приватних компаніях, неурядовому секторі, Посольстві США в Україні, агенціях та Силах оборони. Останні 11 років до повномасштабного вторгнення очолював агенцію Newsfront Communications.
Після повномасштабного вторгнення приєднався до лав Сил ТрО ЗСУ, учасник бойових дій на Харківщині. З 2022 по 2024 рік опікувався комунікаційними проєктами у Силах ТрО ЗСУ, підтримуючи заходи підготовки, комплектування та забезпечення командування. Натепер — начальник служби зв’язків із громадськістю 13-ї бригади НГУ «Хартія».
Викладач на теми критичного мислення, навичок аналізу та аргументації, групової динаміки на курсах лідерства для головних сержантів бригади «Хартія». Викладач курсу «Публічні комунікації» магістерської програми «Публічна політика та врядування» Київської школи економіки.
Допомагає брендам ставати глобальними і незабутніми. Від локальних продуктів до експортних успіхів у MENA, від рестайлінгу до запуску преміальних торговельних марок у кризові часи — її досвід підтверджує, що маркетинг працює там, де є стратегія, гнучкість і трохи магії.
Розпочала кар’єру в маркетингу у галузі FMCG, далі розширила свою експертизу у сферах Engineering та Agribusiness, працюючи з міжнародними та національними брендами. Очолювала маркетингові напрями в Ecosoft та МХП, де керувала запуском нових брендів, масштабними рекламними кампаніями та виходом компаній на міжнародні ринки.
Серед ключових досягнень: успішний запуск преміального бренду у воєнний час, ребрендинг ТМ із зростанням продажів на 168%, створення експортної маркетингової стратегії для MENA та управління проєктами, які змінили позиціювання брендів на ринку.
Має більш ніж 17 років досвіду в маркетингу та комунікаціях. Членкиня журі Mixx Awards 2024, Effie Awards Ukraine та Effie Awards Europe 2023. Працювала у глобальних та локальних креативних агенціях з такими брендами, як Nokia, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline, Indesit та Vodafone.
За останні сім років у lifecell повністю перезапустила бренд: переробила креативну платформу, слоган, фірмовий стиль та бренд-персону, запустила першу ефективну для бренду іміджеву ТБ-кампанію та кілька лінійок тарифів.
Останні два роки є сертифікованим викладачем Laba з бренд-менеджменту.
Ця історія про те, як оператор із найменшою кількістю абонентів та обмеженими маркетинговими інвестиціями здобув безпрецедентне лідерство у перенесенні номерів до своєї мережі (MNP), на яке навіть сам не сподівався. І до чого тут відданість цінностям бренду.
Поговорімо про таке:
Співавтор та керівник CEO development program у kmbs, викладач демократичної школи “Майбутні” – автор комплексного курсу з громадянської освіти.
Засновник двох бізнесів. Співзасновник Наукового товариства Клоузеру, яке покликане досліджувати і популяризувати сильні наративи про Україну та українську історію.
Хобі: розроблення стратегічних соціально-політичних ігор, які спрямовані на розуміння впливу зовнішніх умов та внутрішніх спроможностей людини на ухвалення рішень.
Весь світ знає про будівничих Америки та Європи. Рокфеллер, Карнегі, Форд, Морган, Феррарі, Бош – ці імена стали брендами, а їхні бізнеси змінили перебіг історії. Їхні імена шанують, їхні підходи вивчають і роблять рольовими моделями.
А що в Україні? Ми звикли вважати, що наш бізнес почався у 1990-х, із сирих неотесаних форм, і лише тепер навчився створювати продукти, «запаковувати» їх стильно і сенсово. Але чи знаємо ми, що українці робили це ще у XIX столітті? «Реальність – це те, що вважається реальним у суспільстві», – писали Пітер Бергер і Томас Лукман. В Україні XIX століття не було в реальності ні держави, ні політичної суб’єктності, але були ті, хто будував її через символи, бренди та історії.
Симиренки, Чикаленко, Шевченко…
Шевченко – найкрутіший маркетолог свого часу. Як вам така ідея? Дозвольте собі нахабно поглянути на святе: Шевченко – підприємець і маркетолог, який створив найпотужніший український бренд. Кобзар як символічний продукт, що формував ринок ідентичності.
Симиренки – інноватори, які не просто виробляли цукор, а створювали бренди: пароплав «Українець», пастила «Українська», сорт яблук «Ренет Симиренка».
Чикаленко – інвестор української ідеї, що фінансував єдину щоденну українськомовну газету, коли українська мова була заборонена. Людина, яка зробила ставку на Україну, коли це виглядало як програш.
Ми дослідимо, який спосіб мислення породив ці бренди і чого ми можемо навчитись сьогодні.
Після цієї сесії ви вийдете зарядженими сміливими ідеями, вірою в себе і Україну. Бо, як казав Юрій Шевельов, українцям від природи притаманні широта і масштаб мислення.
Ми говоритимемо не про тугу, страждання і важку долю. Це будуть реальні бізнес-кейси, на яких можна навчатись сьогодні. Ми говоритимемо про силу. Про бізнес-геніальність українців. Про історію, яка нас надихає шукати глибші сенси і створювати дива сьогодні.
На вас очікують сенси, стиль і сигари – як робили це заможні українські Дон Кіхоти.
В агентському бізнесі понад 10 років. В iProspect розпочала кар’єру як акаунт-менеджер, а вже за три роки очолила компанію. Серед клієнтів агенції — lifecell, Mastercard, Nestle, Toyota, SEB Group, British American Tobacco, METRO, Bayer та інші. iProspect щорічно входить до топрейтингів за версією IAB Ukraine та є сертифікованим партнером Google і Meta. За останні кілька років трансформувала агенцію з перфоманс-напряму у full digital media, має багатий досвід викладання у КНЕУ ім. В. Гетьмана та школі Genius Marketing.
Останні кілька років є щорічним суддею IAB Mix Awards Ukraine, Effie Ukraine та спікером профільних конференцій.
Ця історія про те, як оператор із найменшою кількістю абонентів та обмеженими маркетинговими інвестиціями здобув безпрецедентне лідерство у перенесенні номерів до своєї мережі (MNP), на яке навіть сам не сподівався. І до чого тут відданість цінностям бренду.
Поговорімо про таке:
Аліна та Дмитро Сердюки — українські дизайнери та підприємці, засновники бренду byMe, який вже понад 9 років успішно працює на українському ринку моди. byMe закохує в українське, наслідує стратегію diversity, відмовився від використання натуральної шкіри та будує перший безбарʼєрний шоурум у центрі Львова.
У 2021 році подружжя увійшло до рейтингу Forbes Next 250, що відзначає перспективні українські компанії та підприємців.
Згідно з Trust Barometer, у світі продовжує зростати тенденція до локалізації. В Україні цей процес набув ще глибшого сенсу, ставши відповіддю на екзистенційний виклик.
Проте будь-який тренд має свій життєвий цикл. Завдання проєкту «Витоки» – не лише слідувати тенденціям, а працювати з традицією на глибшому рівні: переосмислювати її, інтегрувати в сучасний контекст і робити основою для українських брендів – як у внутрішній командній роботі, так і у зовнішніх комунікаціях.
Ми поділимось досвідом, як це вже працює та які можливості відкриває для бізнесу. Також поспілкуємося із засновниками бренду by Me про їхній шлях: чому у них дві соціальні місії та лише одна бізнесова, як кожна колекція отримує додатковий сенс і яку цінність для бренду приносить робота з культурною спадщиною.
Має 20+ років роботи у корпоративних та маркетингових комунікаціях, управлінні репутацією, GR та HR-brand. За плечима ефективна робота за цими напрямами у групі компаній “Континіум”, Corum Group і Starlight Media. Від 2020 року Олена керує репутацією Нової пошти та всієї групи компаній. Вихід компанії на міжнародні ринки, корпоративна культура, публічні GR-комунікації, проєкти соціальної відповідальності бізнесу, антикризові комунікації — усе це за її управління. Більш ніж 100 міжнародних та українських нагород за ефективні комунікації та маркетинг. Двічі найкращий PR-директор країни. Постійний топовий спікер на багатьох конференціях.
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Український актор, сценарист, автор найпопулярнішого привітання з Днем Незалежності України.
Ключові проєкти:
Має 8-річний досвід у зообізнесі. Працює у Suziria, найбільшому постачальнику зоотоварів в Україні. Пройшов шлях у компанії від молодшого маркетолога до керівника департаменту розвитку власних брендів.
У 2021 році очолив розвиток бренду Savory, який входить до топ-5 брендів у сегменті в Україні та присутній на семи європейських ринках. Навесні 2022-го ініціював створення Half&Half — нового сучасного бренду кормів для європейського та українського ринків, переможця PentAwards, Napa Baltic Packaging та Ukrainian Design: The Very Best Of 2024.
Прагне розвивати культуру догляду за тваринами в Україні та демонструвати світові сучасні інноваційні українські бренди.
Паковання може бути потужним каналом комунікації, що доносить цінності бренду та забезпечує впізнаваність без великих рекламних бюджетів. Максим Лєсняк та Олег Мірошниченко на Українському маркетинг-форумі розкажуть, як Half&Half за рік опинився на полицях 3000+ торгових точок України, отримав понад 100 млн грн товарообігу та вийшов на ринки шести європейських країн завдяки продуманому дизайну паковання та чіткій айдентиці.
Поговоримо і про візуальну відмінність як ключ до впізнаваності — як працює тотальний out-of-box підхід у дизайні? І про паковання як інструмент передачі цінностей бренду, і про локальну трансформацію глобальних трендів в умовах війни.
Перше замовлення ще до офіційного запуску бренду? Проаналізуємо, завдяки чому вдалося побудувати міжнародну експансію. А також розберемося, як трансформувати споживацький досвід, щоб турбота про споживача підвищувала лояльність і знижувала вартість утримання клієнта утричі.
Приходьте послухали історію про те, як сильний дизайн і щира емоція можуть відкрити українському бренду двері у світ.
Має 11 років досвіду роботи в маркетингу.
Починав карʼєру в «Цирку Кобзов», працював там з 2014 по 2017 рік, пройшов шлях від менеджера з реклами до керівника відділу реклами. За цей час цирк масштабувався з однієї гастрольної програми до трьох одночасних гастрольних шоу. Також допомагав із маркетингом локальному фестивалю «Схід-Рок» (Тростянець, Сумська область) і був його співорганізатором у 2015-2019 роках.
У мережу «Аврора» прийшов у 2017 році, а у листопаді 2019-го обійняв посаду маркетинг-директора. За цей час очолював трейд-маркетинг та аналітику, внутрішнє креативне агентство та напрям власних ТМ (ВТМ).
Нині відповідає за брендинг та комунікації, розширення мережі магазинів, трейд-маркетинг та ВТМ, формат-менеджмент та дизайн магазинів, маркетинг-аналітику і дослідження.
Закінчує проходження програми МВА у Києво-Могилянській бізнес-школі.
Агенція «Купол» має на меті підсилювати, оберігати та надавати поштовх важливим соціокультурним проєктам, серед яких:
Понад 20 років успішного управлінського досвіду в рекламній індустрії на боці клієнтів, телеканалів та агенцій.
Ефективно поєднує вищу економічну освіту та нестандартний підхід.
Понад 12 років рухається вперед разом із лідером рекламного медійного ринку ОMD Optimum Media. Останні вісім років керувала закупівлями на позиції Trading Director. Створила потужний напрям інтеграційних проєктів та разом із командою реалізувала багато успішних кейсів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін.
Від серпня 2023 року — CEO ОMD Optimum Media.
Філософія: люди завжди один із найвищих пріоритетів, командна робота — ключ до ефективної співпраці та успішних проєктів. Головна місія — робити клієнтів щасливими, а їхні бізнеси прибутковими. Мама трьох дітей, майстер спорту зі спортивної гімнастики.
Авторка найкращих бренд-маніфестів на українському ринку. Відома своїми кейсами для Etnodim («Своя Сорочка», «Ось про що моя вишиванка»), Cher17 («Тьолочка», «Для розкішних»). 15 років створює рекламу, яку цитують. Була провідною копірайтеркою мережевих та незалежних агенцій. Після роботи у Banda Agency кілька років працювала як «людина-рекламна агенція», самостійно розробляючи бренд-стратегії та рекламні кампанії.
У 2020 році стала співзасновницею креативної агенції Drama Queen. Працювала з великою кількістю брендів – від великих та міжнародних до невеликих бізнесів та стартапів, серед яких ETNODIM, CHER17, Roshen, Ощадбанк, Eva, Kasta, Bilo, Skvot та багатьох інших.
Отримала приблизно 30 нагород на українських та міжнародних фестивалях креативності. Викладала креативний копірайтинг та авторський курс зі створення рекламних роликів у школах SKVOT, КАМА та Bazilik. Наприкінці 2024 року заснувала власний освітній проєкт Dramgurtok – творчу майстерню для креаторів, які хочуть створювати потужні ідеї, історії та сенси для брендів.
Сьогодні українці чекають нових сенсів не лише від політиків чи культурних діячів, а й від брендів. Як бренду знайти свою потужну позицію. Як втілити її в комунікації. Як своїм чесним гучним висловлюванням не образити аудиторію. Як маневрувати у медіаштормі якщо комунікація стала вірусною. Та які результати приносить правда й сміливість у творенні сенсів.
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: growth of business, бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності. Міжнародний досвід керування 11 країнами Центральної та Східної Європи.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП, консультує маркетингові агенції.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Сповідує тільки ROI-підхід у маркетингу.
Нагороди: Golden Euro Effie IT/Telekom – first in UA. Кредо: «Задля спільного блага».
З 2007 року є активним куратором, співпрацює з музеями та незалежними установами. Автор масштабних національних проєктів. Куратор понад сотні виставок та понад десятка національних проєктів. Засновник артцентру “Я Галерея” у Києві та Львові і видавництва “Артбук”. Активний громадський діяч.
Основний метод – реінтерпретація минулого мовою сучасного мистецтва, робота у тандемі з художниками та робота зі спадщиною. Один із засновників музичних гуртів “Океан Ельзи” та “ГУДІМОВ”.
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Працює у маркетингу та комунікаціях з 2015 року. Ex Product Owner LUN, Ex CEO культурно-експедиційного проєкту «НЕЗАЙМАНА», очолювала комунікаційний напрям агенції SODA Creative & Digital та маркетинг інноваційних квартиро-будинків QDRO terraced house.
Згідно з Trust Barometer, у світі продовжує зростати тенденція до локалізації. В Україні цей процес набув ще глибшого сенсу, ставши відповіддю на екзистенційний виклик.
Проте будь-який тренд має свій життєвий цикл. Завдання проєкту «Витоки» – не лише слідувати тенденціям, а працювати з традицією на глибшому рівні: переосмислювати її, інтегрувати в сучасний контекст і робити основою для українських брендів – як у внутрішній командній роботі, так і у зовнішніх комунікаціях.
Ми поділимось досвідом, як це вже працює та які можливості відкриває для бізнесу. Також поспілкуємося із засновниками бренду by Me про їхній шлях: чому у них дві соціальні місії та лише одна бізнесова, як кожна колекція отримує додатковий сенс і яку цінність для бренду приносить робота з культурною спадщиною.
Лідія має більш ніж 20 років підприємницької діяльності, з них понад 11 років в освітньому бізнесі.
У 2022 році заснувала мережу освітніх проєктів MRIYDIY, до складу якої входять школи повного дня та садочки у Києві та Львові, освітня фундація MriyDiy, дитячі табори, освітній кластер у Польщі, дистанційна школа, освітній центр для педагогів, а також Батьківський клуб.
Лідія активно підтримує українську культуру. З 2018 року є головою опікунської ради молодіжного симфонічного оркестру INSO-Lviv, а з 2021-го — сенаторкою Українського католицького університету.
Сферою інтересів Лідії в освітньому бізнесі є створення та розвиток освітніх і соціальних проєктів, розроблення та впровадження новаторських освітніх підходів і методик, систематизація бізнес-процесів, стратегічне планування, а також управління та робота з командою.
Що таке мрійдійництво, чому і як ми навчаємо цього дітей та дорослих?
Чому успіх бізнесу — це успіх команди. Як спільна мрія людей створила цінність та філософію бізнесу.
MRIYDIY podcast як інструмент реалізації мрій членів команди.
PROЄКТФЕСТ. Як через проєктування мрій та практичність навчання ми вчимо дітей мріяти.
Хакатон. Як бізнес реалізує мрії через дії.
TikTok. Як зробити навчальний процес цікавим та популяризовувати цінність бренду.
КСВ-проєкти MRIYDIY. Як ми реалізуємо наш досвід на прифронтових та деокупованих територіях і чому це важливо.
Як кожен може долучитися до філософії мрійдійництва?
Більш ніж 25 років досвіду в міжнародних компаніях: Bunge, Ferrero, Kimberly-Clark, British American Tobacco. Професійна кар’єра тісно пов’язана з такими відомими брендами, як «Олейна», Raffaello, Kotex. Є членом журі Effie Awards з 2008 року.
Понад 10 років працює з ТМ «Олейна»:
Навіть у часи викликів і хаосу кожен крок великого бренду має бути вивіреним із точки зору його цінностей, потенціалу зростання та релевантності до нової реальності. Сьогодні, коли бюджети скорочуються, базові потреби залишаються незмінними, а менталітет і культура трансформуються, бізнесу важливо знайти баланс між інноваціями, відповідальністю та стійкістю.
Про оновлення портфелю, соціальну відповідальність, нові підходи до комунікації та підвищення помітності на прикладі бренду “Олейна”.
Досвідчена експертка з розвитку брендів із більш ніж 13 роками досвіду в маркетингу.
Вікторія відповідає за бренд Uklon, який у 2023 році увійшов до топ-10 ефективних брендів за результатами Effie Awards Ukraine.
В Uklon забезпечує розвиток бренду в Україні та країнах експансії і разом із командою розробляє ефективні кампанії, які емоційно залучають користувачів та бустять бізнес-результати. Серед кампаній — Велика продуктова кампанія, де зробили омаж на відомі та ностальгічні українські реклами; сезон любові Uklon, де розсилали валентинки хейтерам або пропонували не викликати авто, якщо їм не хочеться руху та багато інших. Також це запуск таких сміливих продуктів, що стали першими на ринку України в галузі райдхейлінгу, як-от Програма лояльності, клас Прайм та інші.
Усі ці кампанії та проєкти не тільки знаходять відгук у користувачів і збирають мільйонні охоплення, а й знаходять місце у їхніх серцях. Саме тому до Uklon повертаються, він є лавмарком, і саме його відкривають найчастіше першим.
Окрім Uklon, у портфоліо Вікторії є співпраця з відомими брендами, як-от Caparol, Alpina, Krautol, та проєкти успішного запуску нових продуктових лінійок і навіть нових форматів торговельних точок.
Кредо Вікторії: «Створювати lovemarks, які наповнені додатковою цінністю».
Програма лояльності Uklon — це не просто накопичення балів та наповнення партнерськими та власними оферами. Це ціла гейміфікована система взаємодії з клієнтами на базі датадрівен-інсайтів та комунікаційної платформи «ВРУУУМ».
У своїй доповіді Вікторія Ковальова розгляне, як вибудовувати стратегію змін поведінки клієнтів через надання додаткової цінності, гейміфікацію та персоналізацію. Особливий акцент буде зроблено на практичних підходах до масштабування програм лояльності, адаптованих для нових ринків та аудиторій.
Ви дізнаєтеся, як поєднання інновацій, аналітики та креативних рішень дає змогу не тільки змінювати взаємодію з клієнтами, але й забезпечувати стабільний бізнес-результат, підвищуючи ефективність програм лояльності.
Цей виступ про те, як програму лояльності перетворити на рушій змін і зростання у будь-якому секторі та підвищення retention-rate клієнтів.
Створює культурно-історичні проєкти, які розвивають та поглиблюють стосунки містян зі столицею.
Працюючи на Київ, якого вважає найкращим роботодавцем, Юлія розповідає його історії через мініскульптури проєкту “Шукай!”, власний блог, виступи та спільні ініціативи із захопленими ідеєю розвитку Києва брендами та меценатами.
Проводить екскурсії впливовим іноземцям – закордонним чиновникам, медійникам, донорам та амбасадорам United24 у межах проєкту Kyiv not Kiev, який занурює у минуле й сьогодення столиці.
Місцями та маршрутами, запропонованими Юлією, пройшло понад мільйон людей.
Працював над:
Кліпами – «Антитіла» (зокрема на пісню з Едом Шираном), ТНМК, Артем Пивоваров, Оля Полякова тощо.
Рекламою – Bolt, Visa, BAT, Meest, АТБ, Forbes, «Дія» та ін.
Соціальними та освітніми проєктами – «Дія.Освіта» (цифрова трансформація, диджитал-фізкультура для школярів тощо).
Продюсер фільмів і серіалів – «Збори ОСББ» (кінотеатральний реліз відбувся у грудні 2024-го, після чого фільм вийшов на Netflix та декілька тижнів був №1 фільмом в Україні), «Бурштинові копи», «Інфоголік», «Прибулець» для телеканалу ТЕТ, «Куратори».
Продюсер шоу «Мамахихотала».
YouTube-шоу – «Небезпечна передача».
Контентом для соцмереж – ТіkТоk для Епіцентр, Bolt, «Венбест», Brizoll, ПУМБ.
Анімаційними проєктами – UNICEF, «Небезпечна зона», «Яся та її робот».
Etnodim — український бренд вишитого одягу, що поєднує традиційні орнаменти із символами новітньої історії України. За допомогою одягу передає знання про сучасні цінності та події наступним поколінням.
Це яскраво відображається у проєктах бренду, темах колекцій та сенсів, що закладаються у сорочки.
За 16 років свого існування команда бренду змогла переосмислили сучасну вишиванку та зробили її ще більш популярною в Україні та світі.
Вишиті вироби Etnodim одягали такі видатні особистості, як королева Іспанії Летиція Ортіс, американська співачка Барбара Стрейзанд, президент Зеленський, перша леді України Олена Зеленська та інші.
Має понад 30 років професійного досвіду роботи з пакованням та брендингом із фокусом на FMCG. 17 років працював креативним директором та партнером у Milk Branding, а згодом заснував і очолив агенцію Dozen. Агенція спеціалізується на створенні та візуальному оформленні брендів, а її роботи можна побачити на полицях кожного супермаркету в Україні.
Працював з провідними українськими брендами, як-от «Чумак», ППБ, «Дмитрук», «Водний світ», «Оболонь», «Флінт», МХП, «Глобино», «Галичина», «Молокія», «Нові продукти», «Сузір’я», Lantmannen. Проєкти агенції охоплюють комплексні завдання — від побудови архітектури портфеля до оновлення сотень SKU. Роботи агенції були відзначені престижними нагородами, серед яких Effie, Pentawards, NAPA BALTIC Packaging Design Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of 2024.
Паковання може бути потужним каналом комунікації, що доносить цінності бренду та забезпечує впізнаваність без великих рекламних бюджетів. Максим Лєсняк та Олег Мірошниченко на Українському маркетинг-форумі розкажуть, як Half&Half за рік опинився на полицях 3000+ торгових точок України, отримав понад 100 млн грн товарообігу та вийшов на ринки шести європейських країн завдяки продуманому дизайну паковання та чіткій айдентиці. Паковання Half&Half було також відмічено нагородами в світі дизайну – золото Pentawards (“Оскар” у світі паковання), а також золото на Ukrainian Design: The Very Best Of 2024 та бронза на NAPA BALTIC Packaging Design Awards.
Поговоримо і про візуальну відмінність як ключ до впізнаваності — як працює тотальний out-of-box підхід у дизайні? І про паковання як інструмент передання цінностей бренду, і про локальну трансформацію глобальних трендів в умовах війни.
Перше замовлення ще до офіційного запуску бренду? Проаналізуємо, завдяки чому вдалося побудувати міжнародну експансію. А також розберемося, як трансформувати споживацький досвід, щоб турбота про споживача підвищувала лояльність і знижувала вартість утримання клієнта утричі.
Приходьте послухали історію про те, як сильний дизайн і щира емоція можуть відкрити українському бренду двері у світ.
Досвідчений фахівець у сфері управління та маркетингу з понад 20-річним досвідом роботи на фармацевтичному ринку, зокрема 3 роки у сфері FMCG. Працював 13 років у компанії «Фармак», останні 7 років обіймає посаду директора із взаємовідносин з клієнтами у корпорації «Юрія Фарм».
Спеціалізація включає: створення торгових та маркетингових команд; маркетування наявного портфеля та запуск нових продуктів; побудову довгострокових взаємовідносин з клієнтами через створення попиту та формування нових продуктових категорій; управління каналами комунікації та контентом.
Має вищу медичну та економічну освіту (MBA), є засновником школи фармацевтичного маркетингу «ШколаPro» для продакт-менеджерів.
Серед професійних інтересів — менеджмент, маркетинг, біотехнології та цифрові рішення, що інтегруються у повсякденне життя та трансформують фармацевтичний ринок.
З доповіді Юрія Маркевича ви дізнаєтесь, як вода ReO подолала бар’єри категорії та вийшла за межі аптечного позиціювання завдяки залученню до співпраці спортивної селебриті Ярослави Магучіх.
Проєкт розпочався восени 2023 року під час підготовки спортсменки до Олімпійських ігор у Парижі і продовжився після їх закінчення. В результаті Ярослава стала золотою призеркою Олімпіади, а вода ReO отримала довіру масового споживача.
Головні тези доповіді:
Вихід за межі аптечного позиціювання. Які стратегічні та комунікаційні виклики стояли перед компанією і чому вирішили виходити у сучасний роздріб.
Ярослава Магучіх як інструмент трансформації. Чи може спортивний амбасадор стати не лише обличчям бренду, а й доказом ефективності продукту? Як інтеграція води ReO у тренувальний процес Ярослави Магучіх та акцент на відновленні створили довіру до бренду.
Олімпійська перемога як точка довіри. Чому спортивний успіх амбасадора став маркером якості та як це працює на довгострокове закріплення бренду в масовій свідомості? Які сценарії розвитку комунікації були у ReO у разі різних результатів Олімпіади?
Висновки для брендів, які хочуть працювати зі спортивними амбасадорами. Як зробити співпрацю органічною, а не суто рекламною? Чому спортивні амбасадори працюють ефективніше, коли партнерство базується на реальній взаємодії?
Аліна та Дмитро Сердюки — українські дизайнери та підприємці, засновники бренду byMe, який вже понад 9 років успішно працює на українському ринку моди. byMe закохує в українське, наслідує стратегію diversity, відмовився від використання натуральної шкіри та будує перший безбарʼєрний шоурум у центрі Львова.
У 2021 році подружжя увійшло до рейтингу Forbes Next 250, що відзначає перспективні українські компанії та підприємців.
Згідно з Trust Barometer, у світі продовжує зростати тенденція до локалізації. В Україні цей процес набув ще глибшого сенсу, ставши відповіддю на екзистенційний виклик.
Проте будь-який тренд має свій життєвий цикл. Завдання проєкту «Витоки» – не лише слідувати тенденціям, а працювати з традицією на глибшому рівні: переосмислювати її, інтегрувати в сучасний контекст і робити основою для українських брендів – як у внутрішній командній роботі, так і у зовнішніх комунікаціях.
Ми поділимось досвідом, як це вже працює та які можливості відкриває для бізнесу. Також поспілкуємося із засновниками бренду by Me про їхній шлях: чому у них дві соціальні місії та лише одна бізнесова, як кожна колекція отримує додатковий сенс і яку цінність для бренду приносить робота з культурною спадщиною.
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Експертка з маркетингу з більш ніж 20-річним досвідом роботи у найбільших українських медіакомпаніях. Від 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу медіагрупи Starlight Media. Від початку повномасштабного вторгнення є лідеркою об’єднаної маркетингової команди, що працює над створенням національних соціальних телевізійних кампаній.
У 2022 році очолила міжнародну креативну агенцію Starlight Creative, що за час роботи відзначилась створенням кампаній та проєктів для Disney, BBC, Warner Bros. Discovery, CNN, A+E Networks та інших.
Креативні роботи Олени Мартинової та її маркетингових команд багаторазово були відзначені нагородами Effie, Promax, Clio Awards та потрапляли до шортліста Cannes Lions. Від 2022 року вона також представляє голос української індустрії, її потреб для відновлення та розвитку в British Marketing Society.
Український військовий, ветеран, громадський діяч, письменник, спортсмен та головний герой реаліті «Холостяк-13».
Після повномасштабного вторгнення добровольцем пішов на фронт, де командував взводом вогневої підтримки. У вересні 2022 року під час боїв втратив обидві ноги, але це не зламало його. Навпаки, Терен став символом незламності та боротьби.
Ведучий YouTube-шоу «Відвал ніг», де перевірив українські міста на доступність. Займається громадською діяльністю, мотивує та надихає інших. У 2024 році випустив автобіографічний роман «Історія впертого чоловіка», у якому поділився своїм шляхом — від фронту до нових викликів у цивільному житті.
Олександр також став головним героєм реаліті «Холостяк-13» — вперше в історії формату проєкту кохання шукав ветеран війни з інвалідністю. Цей сезон «Холостяка» привернув увагу всієї країни, адже він руйнує стереотипи та змінює сприйняття ветеранів і ветеранок та людей з інвалідністю.
Натепер — Chief Communications Officer трейдингової компанії Smart Team.
Раніше — партнерка брендингового напряму творчої групи «Тінь», яка розробляла бренд-стратегії для компаній і персональні стратегії для власників і зірок у сферах фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.
До «Тіні» очолювала Hoshva PR — найефективніше PR-агентство тих років за версією Effie. Перед цим керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів «Оскар». Сприяла розвитку таких брендів, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank.
Проєкти згаданих вище та інших клієнтів отримали чисельні нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, Гран-прі PRAVDA Awards.
Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікацій та кризових комунікацій. Лекторка KMBS, спікерка Українського маркетинг-форуму, Customer Experience Forum та інших професійних й освітніх проєктів по всій країні.
Агенція «Купол» має на меті підсилювати, оберігати та надавати поштовх важливим соціокультурним проєктам, серед яких:
Має 20-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. Від вересня 2020 року обіймає посаду директорки з маркетингу MEGOGO та відповідає за маркетинг медіасервісу в 15 країнах. Продукт MEGOGO охоплює телебачення з інтерактивними функціями; кіно, серіали і мультиплікацію високої якості; власні тематичні канали, зокрема музичний канал MEGOGO LIVE; тисячі аудіокниг і подкастів, а також ексклюзивні прямі трансляції топових спортивних подій та онлайн-книгарню MEGOGO BOOKS.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
Відповідає за диджитал-маркетинг у Києво-Могилянській бізнес школі (kmbs), викладач демократичної школи “Майбутні”, співзасновник Наукового товариства Клоузеру, дослідник впливу соціальних мереж на безпекову сферу, випускник кафедри історії НаУКМА.
Весь світ знає про будівничих Америки та Європи. Рокфеллер, Карнегі, Форд, Морган, Феррарі, Бош – ці імена стали брендами, а їхні бізнеси змінили перебіг історії. Їхні імена шанують, їхні підходи вивчають і роблять рольовими моделями.
А що в Україні? Ми звикли вважати, що наш бізнес почався у 1990-х, із сирих неотесаних форм, і лише тепер навчився створювати продукти, «запаковувати» їх стильно і сенсово. Але чи знаємо ми, що українці робили це ще у XIX столітті? «Реальність – це те, що вважається реальним у суспільстві», – писали Пітер Бергер і Томас Лукман. В Україні XIX століття не було в реальності ні держави, ні політичної суб’єктності, але були ті, хто будував її через символи, бренди та історії.
Симиренки, Чикаленко, Шевченко…
Шевченко – найкрутіший маркетолог свого часу. Як вам така ідея? Дозвольте собі нахабно поглянути на святе: Шевченко – підприємець і маркетолог, який створив найпотужніший український бренд. Кобзар як символічний продукт, що формував ринок ідентичності.
Симиренки – інноватори, які не просто виробляли цукор, а створювали бренди: пароплав «Українець», пастила «Українська», сорт яблук «Ренет Симиренка».
Чикаленко – інвестор української ідеї, що фінансував єдину щоденну українськомовну газету, коли українська мова була заборонена. Людина, яка зробила ставку на Україну, коли це виглядало як програш.
Ми дослідимо, який спосіб мислення породив ці бренди і чого ми можемо навчитись сьогодні.
Після цієї сесії ви вийдете зарядженими сміливими ідеями, вірою в себе і Україну. Бо, як казав Юрій Шевельов, українцям від природи притаманні широта і масштаб мислення.
Ми говоритимемо не про тугу, страждання і важку долю. Це будуть реальні бізнес-кейси, на яких можна навчатись сьогодні. Ми говоритимемо про силу. Про бізнес-геніальність українців. Про історію, яка нас надихає шукати глибші сенси і створювати дива сьогодні.
На вас очікують сенси, стиль і сигари – як робили це заможні українські Дон Кіхоти.
Топекспертка з диджитал-маркетингу, рекламних та інноваційних технологій з 20-річним досвідом.
12 років обіймала керівні посади у Starlight Media, до цього працювала у великих диджитал-медіа. У Starlight Світлана з нуля побудувала диджитал-сейлзхаус. Крім того, за її керівництва:
У 2023 році Світлана заснувала та очолила Nexinsight – MarTech-продукт, який успішно працює з провідними рекламодавцями та медіа України. Дата-партнери Nexinsight – «Київстар» та Helsi. Платформа надає можливості для технометричних та аудиторних вимірювань рекламних активностей та аудиторій сайтів паблішерів.
Є чимало кейсів з клієнтами – Auto.ria, Dim.ria, Kasta, Hotline.ua, TAVR Media, Ukr.net та інші. Про них та інших розкажемо на конференції.
Продукт отримав нагороду Digital Bravery від IAB Connect 2024 за кейс «BigData for Digital Media. TAVR Media» як проривний технологічний продукт. Також Nexinsight має міжнародні сертифікації від Google, IAB Europe та MGID.
Світлана – коуч-практик з міжнародною сертифікацією. Має блог на сайті «Факти» на тему особистого розвитку. Спікерка активно цікавиться та досліджує тему ефективного мислення та можливостей нашого мозку.
Починав кар’єру аналітиком CRM у ФК «Шахтар», після чого працював в мережі «Брусничка». Протягом 2015-2017 років керував проєктом запуску програми лояльності мережі Varus, пізніше перейшов на позицію заступника директора з маркетингу.
Серед головних досягнень: створення інтернет-магазину АТБ, запуск топ-промо з гейміфікацфєю лояльності з 3 млн учасників, продюсування інтеграцій брендів у кліпи Олі Полякової, Дзідзьо, Маші Кондратенко, запуск одного з найбільших благодійних промо «Мене це стосується», запуск програми лояльності «Varus Perfect».
У 2021 році отримав нагороду X-ray у номінації «Маркетинг-директор року X-ray 2021».
Натепер керує департаментом маркетингових комунікацій та проєктів в МХП — найбільшого виробника курятини в Україні.
Чи може одна назва продати продукт? «Супер Філео» каже так.
«Супер Філео» — це ретельно продумана стратегія та підібрана команда чи нам просто пощастило? Де межа між талантом і везінням у маркетингових кейсах?
Чи можна продавати преміум у війну? «Супер Філео» спробував. Як це взагалі працює і що нам каже цей кейс про поведінку споживачів?
Кілька фактів про курочку, які змінять ваше уявлення про цей бізнес.