Спасибо!

Реєстрація
Про маркетинг 20.03.2019

Marketing Forum Talks: Віталій Ткаченко & Віктор Ішков — про кейс KIVI, омніканальність та чи потрібні бренди сьогодні взагалі?

Як змінюється споживач? Чи правда, що бренди здають перед коммодіті? Як спрацював той кейс? А що ви зробили? Як ти бачиш свою роботу в майбутньому? Чим мотивуєш людей? Порадь щось почитати-подивитись.

Тільки людина зі світу маркетингу знає, що спитати у колеги по цеху.

Marketing Forum Talks — це інтерв’ю: питання спікерам Українського маркетинг-форуму ставлять члени експертної ради Форуму. Розмови знаних маркетологів, креативщиків, стратегів, комунікаторів, людей, до яких прислухаються найуспішніші компанії.

Сьогодні у випуску — розмова двох лідерів індустрії: Віктор Ішков розпитує Віталія Ткаченка про кейс KIVI, омніканальність, чи потрібні взагалі зараз бренди та як змінюється професія.

Трохи про спікерів:

Віталій Ткаченко — співзасновник WTF Marketing Agency. До цього — маркетинг-директор компаній WOG, «ЕКО-маркет», «Оболонь», «Верес». Це він стоїть за «Найкавовішою кавою» на заправках WOG та в потягах Інтерсіті, за новим аплікейшином WOG PRIDE, за «німецьким» пивом Zibert, за «пивом твоєї Батьківщини» «Оболонь» та за багатьма іншими проектами, що змінили український маркетинг.

Віктор Ішков — CEO Ukraine & Central Asia у BBDO Worldwide. Серед клієнтів — Mars, VISA, Pepsi, Toyota, Сільпо, Оболонь, RiverMall, Геркулес, Метінвест. BBDO Ukraine багато разів визнавалось кращою Креативною Агенцією Року (у 2018 також), є володарем двох Гран-прі EFFIE (2016, 2018) і призером майже всіх локальних і міжнародних фестивалів реклами, включаючи Epica, Eurobest і Cannes Lions.

Про що розмова?

Про те, коли маркетолог малює, на що людина розраховує, а по факту цього дати не може. Про кейс KIVI. Про те, що фокус завжди дає оголомшливий результат. Що люди вибирають все одно бренди, а ключова якість маркетологів: дізнався нове — втілюй у життя. Нарешті, про майбутнє.

Marketing Forum Talks — корисні для всіх, хто пов’язаний з маркетингом.

Новий випуск Talks вже зовсім незабаром!
А поки пропонуємо переглянути повну програму цьогорічного форуму.

Слідкуйте за нашими оновленнями у Facebook там на вас чекають найсвіжіші анонси та новини.

Український маркетинг-форум
16-17 квітня
Mercure Congress Centre

Проект був створений за підтримки професійного відеопродакшена КПП фильм, креативного агентства BART&FINK та PR-агентства B2B PR.

Схожі новини

Український маркетинг-форум створює онлайн-шоу 3–4 червня
Український маркетинг-форум створив свій клуб та розпочав проводити онлайн-ефіри
Не діставай рідних, діставай колег — закликає 13 Український маркетинг-форум

Хочете взяти участь в Першому маркетинговому онлайн-шоу?

Купуйте квиток і фіксуйте дати в своєму календарі

або

Ознайомтесь з програмою 2020 року