Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

08:30-09:30

Ранкова кава та реєстрація учасників

09:45-10:00

Відкриття та вступне слово продюсера форуму Ірини Бондаренко

Зал №1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Переосмислити маркетинг: виклики нового десятиліття»

Ментор

Андрій Федорів

власник незалежної креативної компанії FEDORIV (Київ)

10:00-10:20

«Як масштабувати бізнес на міжнародному рівні. Тренди найближчого майбутнього»

Ніна Левчук

Industry Head, Pure Play and Startups & VCs Google в Центральній Європі (Берлін)

10:20-10:40

«Трансформація лідера в діджитал-еру»

Євген Шевченко

генеральний директор Carlsberg Ukraine (Київ)

11:00-11:20

«Глибина стратегії: де знаходиться ваш маркетинг?»

Андрій Федорів

власник незалежної креативної компанії FEDORIV (Київ)

11:20-11:45

Business talks «Future of Marketing: які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?»

Андрій Федорів

власник незалежної креативної компанії FEDORIV (Київ)

Участники:

Наталя Кошова

член Наглядової ради Comfy (Дніпро)

Роман Романчук

CEO Multiplex (Київ)

Тетяна Карпова

підприємець, ex-CEO Philip Morris International в Аргентині, Чилі, Парагваї, Уругваї та Болівії (Київ)

Дмитро Деркач

співвласник мережі кінотеатрів «Планета Кіно» (Київ)

11:45-12:15

Кава-брейк

Зал №1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Рости не можна зупинитися»

Ментор

Ігор Гут

керуючий партнер шведського проекту DYB, системний дослідник бізнесу і конкуренції (Київ)

12:15-12:30

«Що має робити маркетинг, щоб забезпечити компанії конкурентоспроможність на різних стадіях росту»

Ігор Гут

керуючий партнер шведського проекту DYB, системний дослідник бізнесу і конкуренції (Київ)

12:30-12:45

«Інтегруй або помри, або Як стартапу будувати і продавати інноваційний продукт з нульовими бюджетами, який має зростати за експонентою»

Маргарита Сівакова

співзасновниця Legal Nodes (Київ)

12:45-13:00

«Пташка полетіла або after startup stage. Як відділу маркетингу не розорити компанію, коли customer acquisition cost зростає щодня»

Андрій Усенко

засновник компанії «М’ясторія» (Київ)

13:00-13:15

«Дисципліна важливіша за маркетинг, або Як, масштабуючи компанію, примирити маркетинг і впровадження принципів Lean»

Олександр Савілов

співзасновник Salateira (Київ)

13:15-13:30

«Виклик для лідера, або Як за кількістю не втратити якість та чому знову важливі емоції та інновації»

Василь Дмитрів

директор з маркетингу «ОККО» (Львів)

13:30-13:45

«Із локальної компанії у глобальну, або Як Kormotech 15 років йшов на ринок США»

Ростислав Вовк

співвласник «Кормотех» (Львів)

13:45-14:15

Запитання & Відповіді

14:15-15:15

Ланч

Зал №1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Війни з гігантами, або Зброя для перемоги над “великим драконом”»

Ментор

Альона Тараненко

партнер брендингового агентства "Тінь" (Київ)

15:15-15:40

«Дрібничкуйте! Як режисура вражень зміцнює зв’язок із клієнтами без значного підвищення бюджету»

Альона Тараненко

партнер брендингового агентства "Тінь" (Київ)

15:40-16:00

«Дракони, вікінги, льодові шоу та екскурсії на ферми: як відбувається постановка вражень для гостей "Сільпо"».

Катерина Огуряєва

директор з маркетингу «Сільпо» (Київ)

16:00-16:40

TBA

Дмитро Зінченко

Head of Digital IQOS, Philip Morris Ukraine, Caucasus & Moldova (Київ)

16:40-17:00

«Гнучкі та динамічні: як за рік вирости на 300% і до чого тут цінності»

Євген Михайленко

візіонер Food vs Marketing, засновник Revolution Grill, Noodle vs Marketing та Banh Mi vs Marketing (Київ)

Зал №2

«Кейси»

Тема секції

«Рух у бік Sustainability – чи варто маркетологам на нього зважуватися?»

Ментор

Наталя Боярчук

керівний партнер Adsapience (Київ)

15:35-16:00

«Маніфест екоїста, або Культура свідомого споживання INTERTOP»

Валерія Толочина

CMO INTERTOP Ukraine (Київ)

Зал №3

«Expert`s Corner»

Тема секції

«Рекламні комунікації: кейси»

Ментор

Владислав Полонський

засновник креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D (Київ)

15:35-16:00

«Як вивести продукт на ринок, а лідера категорії — із себе»

Анастасія Паніна

маркетинг-менеджер бісквітної категорії корпорації Roshen (Київ)

Владислав Полонський

засновник креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D (Київ)

Зал №4

«Майстерні»

15:15-16:00

«Доказовий маркетинг: як зростають бренди за Шарпом»

Віктор Дубровін

керівний партнер і директор з розвитку маркетингового агентства Aimbulance (Київ)

16:00-17:00

Майстер-клас «Фокус або диверсифікація в умовах малих ринків в Україні? Що можна взяти з світових бенчмарків бізнес-моделей для стратегії розвитку компанії»

Оксана Щегельська

керівний партнер компанії Strategic, асоційований професор kmbs (Київ)

17:00-17:30

Кава-брейк

Зал №1

«Big Marketing Talks»

17:30-18:30

Майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта»

Joe MacLeod

засновник компанії andEnd, автор бестселера "Ends" (Лондон)

18:30-20:00

Вечірка форуму

09:00-10:00

Ранкова кава

Зал №1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Маркетингові прориви року»

Ментор

Дмитро Джеджула

експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами (Київ)

10:00-10:20

«WOW брендів: враження як продукт майбутнього»

Ярослава Гресь

партнер experience-агентства Gres Todorchuk (Київ)

10:20-10:40

TBA

10:40-11:00

«Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки»

Ярослав Пригара

CEO Sherp International (Київ)

11:00-11:20

«Історія одного масштабування: з лотка у переході метро до національної торгової мережі»

Олексій Гулий

засновник торгової мережі «Техно Їжак» (Харків)

11:40-12:00

«Чи потрібна компаніям лояльність у сегменті low cost»

Віталій Ткаченко

консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)

В’ячеслав Сауц

заступник комерційного директора мережі аптек «Аптека низьких цін» (Запоріжжя)

Зал №2

«Кабінет маркетинг-директора»

Тема секції

«Social media growth strategies»

Ментор

Ярослав Ведмідь

засновник і керівник Postmen (Київ)

10:00-10:20

«Як це працює в YouTube: приклади медійних та креативних стратегій в онлайні»

Сергій Братусьов

керівник напряму рішень для бізнесу в YouTube та брендингових продуктів Google (Київ)

10:20-10:40

«Усунення бар’єрів зі шляху покупця у Facebook та Instagram»

Юлія Колесніченко

Partner Manager, Central and Eastern Europe, Facebook (Дублін)

10:40-11:00

«Як “Люксоптика” рятує зір українців в Instagram stories»

Віолета Титаренко

СМО «Люксоптика» (Київ)

11:00-11:20

«TikTok — епідемія дурості! “Алло” в тренді»

Євген Григор'єв

керівник social media департаменту «АЛЛО» (Дніпро)

11:20-11:40

«Для чого патрульна поліція використовує TikTok?»

Сергій Малик

співзасновник і креативний директор ANGRY creative agency (Київ)

Олексій Білошицький

перший заступник начальника департаменту патрульної поліції Національної поліції України (Київ)

11:40-12:00

«Метаконтент як новий основний вид контенту: як використовувати соцмережі, щоб аудиторія сама просувала ваш бренд?»

Дмитро Корнілов

CEO і співзасновник студії по створенню AR-рішень для бізнесу FFFACE.me (Київ)

12:00-12:30

Кава-брейк

Зал №1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«MarTech: “хакнути” маркетинг майбутнього»

Ментор

Ігор Перція

венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

12:30-12:50

«Які martech-стартапи купить Facebook у 2030 році?»

Ігор Перція

венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

12:50-13:10

«Техніки і технології виведення інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems»

Валентин Гриценко

CMO Ajax Systems (Київ)

13:10-13:30

«Influence-маркетинг в 2020 і далі»

Іван Ляшенко

CMO Parimatch Holding (Київ)

13:30-14:30

Панельна дискусія

Ігор Перція

венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

Участники:

Іван Ляшенко

CMO Parimatch Holding (Київ)

Валентин Гриценко

CMO Ajax Systems (Київ)

Павло Даніман

Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)

Анатолій Рогальський

CMO Monobank (Київ)

Зал №2

«Кейси»

12:30-12:50

«10 років разом з прогресорами»

Кирил Скікевич

Head of Die Kulturtrager (Київ)

12:50-13:10

«Forget about Z»

Тіна Полек

бізнес-антрополог в команді Die Kulturträger (Київ)

13:10-13:30

«Покоління Х: нас рано скидати з рахунку!»

Наталія Бухалова

генеральний директор UMG (Київ)

14:30-15:30

Ланч

Зал №1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Дискусійна панель “Комунікації: як правильно пережити кризу?”»

Ментор

Володимир Дегтярьов

директор та співвласник Newsfront PR Agency (Київ)

15:30-16:15

Дискусійна панель «Комунікації: як правильно переживати кризи?»

Володимир Дегтярьов

директор та співвласник Newsfront PR Agency (Київ)

Зал №2

«Кейси»

Тема секції

«Нові сервісні стратегії – дісраптори ринку»

Ментор

Валентина Уралова

співзасновниця міжнародної сервіс-дизайн-агенції INEX Partners (Москва)

15:30-15:50

«Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу»

Дмитро Расновський

генеральний менеджер компанії Glovo в Україні (Київ)

15:50-16:10

TBA

16:10-16:30

«Навіщо потрібна довіра клієнтів і співробітників і як вона створюється?»

Валентина Уралова

співзасновниця міжнародної сервіс-дизайн-агенції INEX Partners (Москва)

16:30-17:00

«Як дані почали ухвалювати рішення за нас. Впровадження data-driven-культури в Uklon»

Вадим Іщенко

керівник департаменту маркетингу Uklon (Київ)

17:00-17:30

Кава-брейк

Зал №3

«Expert`s Corner»

Тема секції

«Рекламні комунікації: ідеї»

Ментор

Дар'я Кабанова

CEO razom communications (Київ)

10:00-10:30

«Ad Man і Ad Woman — два капіталістичних лицаря, що борються за демократію»

Erik Nordenankar

креативний директор Akestam Holst NoA (Стокгольм)

Oskar Pernefeldt

креативний директор Akestam Holst NoA (Стокгольм)

10:30-10:50

«Мозок експерта»

Катерина Ільченко

керуючий партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (Київ)

10:50-11:20

«Нудьга — це план! Як система бренд-планування BBDO WORKS трансформує нудьгу в інтерес для споживача і на користь для акціонерів»

Єлєна Колєснікова

директор зі стратегії агентства BBDO Ukraine (Київ)

11:20-11:40

«Рекламні порушники»

Віталій Кокошко

засновник рекламного агентства Kinograf (Київ)

12:00-12:30

Кава-брейк

14:10-15:10

Ланч

Зал №3

«Expert`s Corner»

12:30-13:00

TBA

Jiri Votruba

керівний партнер Cocoon (Прага)

13:00-13:20

«Культура доданої вартості»

Юрій Гладкий

СЕО, співвласник агентства креативних рішень GRAPE (Київ)

13:20-13:40

«І хто тепер Красава? Трансформація бренду moneyveo»

Максим Параска

комерційний директор moneyveo (Київ)

13:40-14:30

Brand talks «Ребрендинг: нова мантра бізнесу. Чи може зміна айдентики та яскрава рекламна кампанія драйвити довгострокове зростання?»

Володимир Соболєв

ex-Head of digital ПриватБанку (Дніпро)

Участники:

Максим Плахтій

засновник квиткового сервісу Karabas.com (Київ)

Віталій Ткаченко

консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)

14:30-15:30

Ланч

Зал №3

«Expert`s Corner»

Тема секції

«B2B-маркетинг: зростання за рамками зони комфорту»

Ментор

Данііл Грідін

засновник Gridin Consulting (Київ)

15:30-16:05

Майстер-клас «Marketing and Sales Alignment у складному B2B: як припинити конфліктувати, про все домовлятися і почати працювати в одній упряжці»

Данііл Грідін

засновник Gridin Consulting (Київ)

16:05-16:40

Майстер-клас «Як генерувати високоякісні ліди у потрібній кількості без величезних витрат»

Joris Brabants

маркетинг-директор компанії Apicbase (Брюссель)

16:40-17:00

«Тисячі мікробізнесів в Україні: які вони і як з ними працювати?»

Олег Косс

партнер-співзасновник компанії CXdesign (Київ)

Ігор Сироватко

голова департаменту клієнтського сервісу «OLX Європа та Центральна Азія» (Київ)

Зал №4

«Майстерні»

Тема секції

«Управління маркетинговими командами: зростання маркетингу vs маркетинг зростання»

Ментор

Ірина Качура

віце-президент з маркетингу «Carlsberg Україна» (Київ)

15:30-16:00

«Від локального до глобального. Як змінюється маркетинг компанії Kormotech»

Ігор Блистів

маркетинг-директор компанії «Кормотех» (Львів)

16:00-16:30

TBA

Анна Грішина

директор з маркетингу лінії магазинів EVA (Дніпро)

16:30-17:00

«Приберіть ці граблі! Як налаштувати команду вчитися на досвіді і не повторювати помилок»

Олена Хоменко

експерт з розвитку лідерства, коуч перших осіб і управлінських команд (Київ)

17:00-17:30

Кава-брейк

Зал №1

«Big Marketing Talks»

17:30-18:15

Майстер-клас «Корпоративний ЗСЖ: як зміцнити здоров’я компанії»

Філіп Гузенюк

автор проєкту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург)

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте квиток і не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Подивіться спікерів цього року