Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

10:45-11:00

Реєстрація на web-платформі та віртуальна кава

11:00-11:10

Відкриття онлайн-шоу і вступне слово від продюсера Українського маркетинг-форуму Ірини Бондаренко

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Виклики року. Переосмислити маркетинг»

Ментор

Ірина Бондаренко

продюсер Українського маркетинг-форуму (Київ)

11:10-11:30

«Тільки вперед! Краш-тест стратегії»

Андрій Федорів

засновник FEDORIV Group (Київ)

11:30-11:50

«Як бренду не розгубитися в божевільні часи»

Павло Вржещ

співзасновник креативного агентства Banda Agency (Київ)

11:50-12:10

«Враження як майбутнє маркетингу»

Ярослава Гресь

партнер Gres Todorchuk (Київ)

12:10-12:25

«CMO cьогодні – Chief Motor Officer»

Наталя Кошова

член Наглядової ради Comfy (Дніпро)

12:25-12:35

Рекламна пауза

12:35-13:15

Business talks «Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?»

Андрій Длігач

генеральний директор групи компаній Advanter Group (Київ)

Учасники:

Ірина Качура

віце-президент з маркетингу «Carlsberg Україна» (Київ)

Тетяна Карпова

підприємець, ex-CEO Philip Morris International в Аргентині, Чилі, Парагваї, Уругваї та Болівії (Київ)

Олександр Лавров

керівник бізнес-напрямку «Гігієна» корпорації «Біосфера» (Київ)

Роман Романчук

CEO Multiplex (Київ)

13:15-13:40

Перерва. Квест на майданчику

Тема секції

«Виклики року. Переосмислити бізнес»

Ментор

Ірина Качура

віце-президент з маркетингу «Carlsberg Україна» (Київ)

13:40-14:00

«Як зустріти шторм?»

Вячеслав Климов

співвласник «Нова Пошта» (Київ)

14:00-14:20

«Альфа-лідерство»

Рената Чучмай

старший віце-президент, Global HR Business Partner компанії SoftServe (Львів)

14:20-14:45

Інтерв'ю «3 питання про лідерство»

Робін Венінгер

керуючий директор Global Institute of Leadership and Technology (Франкфурт)

14:45-15:25

Ланч-тайм і квест на майданчику

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Рости не можна зупинитися. Кому поставте самі»

Ментор

Ігор Гут

керуючий партнер шведського проекту DYB, системний дослідник бізнесу і конкуренції (Київ)

15:25-15:45

«Що повинен робити маркетинг, щоб компанія вийшла з кризи конкурентоспроможною і ефективною»

Ігор Гут

керуючий партнер шведського проекту DYB, системний дослідник бізнесу і конкуренції (Київ)

15:45-16:05

«Startup Marketing. Як запускати інноваційні продукти»

Маргарита Сівакова

співзасновниця Legal Nodes (Київ)

16:05-16:25

«Пташка полетіла або after startup stage. Як відділу маркетингу не розорити компанію, коли customer acquisition cost зростає щодня»

Андрій Усенко

засновник компанії «М’ясторія» (Київ)

16:35-16:55

«Про виклики для лідера та ідеї, які дозволяють рости в кризу»

Василь Дмитрів

директор з маркетингу «ОККО» (Львів)

16:55-17:15

«З локальної компанії в глобальну, або Як Kormotech 15 років йшов на ринок США»

Ростислав Вовк

співвласник «Кормотех» (Львів)

Сцена 2

«Кабінет маркетинг-директора»

Тема секції

«Рух у бік Sustainability – чи варто маркетологам на нього вирішуватися?»

Ментор

Наталія Боярчук

партнер активаційної агенції Adsapience (Київ)

15:25-15:50

Інтерв'ю «Стусан COVID-19: стійкість як сучасна парадигма управління бізнесом»

Наталія Боярчук

партнер активаційної агенції Adsapience (Київ)

Доктор Джорджія Петкоскі

засновник консалтингової компанії Global CDL, викладач Wharton School (Вашингтон)

15:50-16:10

«Маніфест екоїста, або Культура свідомого споживання INTERTOP»

Валерія Толочина

CMO INTERTOP Ukraine (Київ)

16:10-16:30

«CSR is a new... green. Поява нового люКСОового напрямку розвитку компанії»

Марина Соловйова

керівник напрямку CSR IDS Borjomi Ukraine (Київ)

16:45-17:15

Панельна дискусія «Рух у бік Sustainability – чи варто на це наважуватися зараз?»

Наталія Боярчук

партнер активаційної агенції Adsapience (Київ)

Учасники:

Валерія Толочина

CMO INTERTOP Ukraine (Київ)

Марина Соловйова

керівник напрямку CSR IDS Borjomi Ukraine (Київ)

17:15-17:35

Перерва і квест на майданчику

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

17:35-18:30

Майстер-клас «The end. Як і навіщо створювати правильний досвід для завершення життєвого циклу клієнта»

Joe MacLeod

засновник компанії andEnd, автор бестселера "Ends" (Лондон)

19:00-20:30

Вечірка "Show must go on" у віртуальній реальності ZMeet

09:45-09:55

Квест на майданчику

09:55-10:00

Інсайти першого дня

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«Бренд як джерело майбутнього росту»

Ментор

Володимир Соболєв

CMO Varus (Дніпро)

10:00-10:20

«Сміливий маркетинг»

Юрій Гладкий

СЕО, співвласник агентства креативних рішень GRAPE (Київ)

10:20-10:40

«Руйнівники міфів. Як ребрендинг та айдентика допомагають бізнесу»

Володимир Смирнов

дизайн-директор і партнер spiilka design büro (Київ)

10:40-11:00

Розбір кейсу «І хто тепер Красава? Трансформація бренду moneyveo»

Максим Параска

комерційний директор moneyveo (Київ)

11:00-11:10

Рекламна пауза

11:10-12:00

Brand talks «Чи може ребрендинг сьогодні драйвити ріст завтра?»

Володимир Соболєв

CMO Varus (Дніпро)

Учасники:

Павло Вржещ

співзасновник креативного агентства Banda Agency (Київ)

Максим Параска

комерційний директор moneyveo (Київ)

Інна Тохтарова

керівник відділу маркетингу компанії KERNEL (Київ)

Наталія Ставраті

CMO «Фокстрот» (Київ)

Сергій Малик

співзасновник і креативний директор ANGRY creative agency (Київ)

12:00-12:30

Перерва і квест на майданчику

Тема секції

«Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу»

Ментор

Ігор Перція

венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

12:30-12:50

«Influence-маркетинг в 2020 і далі»

Іван Ляшенко

CMO Parimatch Holding (Київ)

12:50-13:10

«Техніки і технології просування інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems»

Валентин Гриценко

CMO Ajax Systems (Київ)

13:10-13:30

«Як Big Data може допомогти в кризовій ситуації»

Павло Даніман

Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)

13:30-13:35

Рекламна пауза

13:35-14:15

Marketing talks «Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу»

Ігор Перція

венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

Учасники:

Валентин Гриценко

CMO Ajax Systems (Київ)

Іван Ляшенко

CMO Parimatch Holding (Київ)

Анатолій Рогальський

CMO Monobank (Київ)

Павло Даніман

Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)

14:15-15:00

Ланч-тайм і квест на майданчику

15:00-15:50

Communications talks «Нова реальність комунікацій: як правильно переживати кризи?»

Володимир Дегтярьов

CEO Newsfront PR Agency (Київ)

Учасники:

Ольга Ткаченко

керівник PR-департаменту групи компаній Join UP! та SkyUp Airlines (Київ)

Олена Плахова

директор з корпоративних комунікацій «Нова Пошта» (Київ)

Альона Осмоловська

директор з корпоративних комунікацій НАК «Нафтогаз України» (Київ)

Крістіна Ніколаєва

директор Be—it Agency (Київ)

Алеся Муджирі

керівник із корпоративних комунікацій McDonalds в Україні (Київ)

Євген Глібовицький

засновник компанії pro.mova (Київ)

15:50-16:00

Перерва

16:00-16:40

Event talks «Майбутнє подієвої індустрії. Виклик прийнятий?»

Ольга Дьякова

керуючий партнер O2PR, Фонду Девіда Лінча у Східній Європі (Київ)

Учасники:

Катерина Булавінова

медичний експерт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні (Київ)

Денис Блощинський

засновник фіджитальної агенції 42 (Київ)

Дмитро Саратський

композитор, співзасновник театр «Мізантроп» (Київ)

Дмитро Кириленко

комерційний директор ФК «Шахтар»

Михайло Ясинський

засновник компанії Secret Service Entertainment Agency (Київ)

Сцена 3

«Expert`s Corner»

Тема секції

«Маркетингові виклики року. Розбір кейсів»

Ментор

Владислав Полонський

засновник креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D (Київ)

10:00-10:20

«Як вивести продукт на ринок, а лідера категорії — із себе»

Анастасія Паніна

маркетинг-менеджер бісквітної категорії корпорації Roshen (Київ)

Владислав Полонський

засновник креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D (Київ)

10:20-10:40

«Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки»

Ярослав Пригара

CEO Sherp International (Київ)

10:40-11:00

«Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу і вплив кризи»

Дмитро Расновський

генеральний менеджер компанії Glovo в Україні (Київ)

11:00-11:20

«Трансформація автомобільного бізнесу. Як digital визначає нову стратегію»

Ірина Муштіна

Founder & CEO CF.Digital (Київ)

Євген Глінков

директор Jaguar Land Rover Kyiv Airport (Київ)

11:30-12:00

Майстер-клас «Нудьга — це план! Як система бренд-планування BBDO WORKS трансформує нудьгу в інтерес для споживача і на користь для акціонерів»

Єлєна Колєснікова

директор зі стратегії агентства BBDO Ukraine (Київ)

Сцена 2

«Кабінет маркетинг-директора»

Тема секції

«Споживач до і після карантину»

Ментор

Дмитро Джеджула

експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами (Київ)

10:00-10:20

«Температура карантинної реклами. Нейромаркетингові інсайти»

Катерина Ільченко

керуючий партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (Київ)

10:20-10:40

«10 років разом з прогресорами»

Кирил Скікевич

Head of Die Kulturtrager (Київ)

10:40-11:00

«Покоління Х: нас рано скидати з рахунку!»

Наталія Бухалова

генеральний директор UMG (Київ)

11:00-11:20

«Forget about Z»

Тіна Полек

бізнес-антрополог в команді Die Kulturträger (Київ)

11:25-12:00

Research talks «Чи виробив карантин імунітет до споживання?»

Дмитро Джеджула

експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами (Київ)

Учасники:

Євгенія Близнюк

CEO&Founder дослідницької компанії Gradus Research (Київ)

Борис Ткачов

директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти» (Київ)

Ксенія Михайленко

Strategic Director OMD OM Group, Член наглядової ради ВРК (Київ)

12:00-12:30

Перерва і квест на майданчику

Тема секції

«Social media strategies: знайти свій власний голос»

Ментор

Ярослав Ведмідь

засновник і керівник Postmen (Київ)

12:30-12:50

«Як це працює в YouTube: приклади медійних та креативних стратегій в онлайні»

Сергій Братусьов

керівник напряму рішень для бізнесу в YouTube та брендингових продуктів Google (Київ)

12:50-13:10

«Усунення бар’єрів зі шляху покупця у Facebook та Instagram»

Юлія Колесніченко

Partner Manager, Central and Eastern Europe, Facebook (Дублін)

13:10-13:30

«Соціальні мережі на карантині: що відбувається в світі і як реагує локальний ринок»

Марія Шляхова

Head of Social Media Marketing в Havas Digital Kyiv (Київ)

13:35-13:55

«Як “Люксоптика” рятує зір українців в Instagram stories»

Віолета Титаренко

СМО «Люксоптика» (Київ)

13:55-14:15

«Метаконтент як новий основний вид контенту: як використовувати соцмережі, щоб аудиторія сама просувала ваш бренд?»

Дмитро Корнілов

CEO і співзасновник студії по створенню AR-рішень для бізнесу FFFACE.me (Київ)

Тема секції

«Зброя брендів для перемоги над “великим драконом”»

Ментор

Олена Тараненко

партнер брендингового агентства «Тень» (Київ)

12:30-12:50

«Дрібничкуйте! Як режисура вражень зміцнює зв’язок із клієнтами без значного підвищення бюджету»

Олена Тараненко

партнер брендингового агентства «Тень» (Київ)

12:50-13:10

«Попсовий контент: боятися не можна, використовувати»

Борис Цомая

маркетинг-директор «Фрідом Фінанс Україна» (Київ)

13:10-13:30

«Гнучкі і динамічні: як за рік вирости на 300% і при чому тут цінності»

Євген Михайленко

візіонер Food vs Marketing, засновник Revolution Grill, Noodle vs Marketing та Banh Mi vs Marketing (Київ)

13:35-13:55

«Ідеологія. Головне слово в IQOS»

Дмитро Зінченко

Head of Digital IQOS, Philip Morris Ukraine, Caucasus & Moldova (Київ)

13:55-14:15

«Як "Сільпо" дарує радість Гостям, створюючи яскраві враження»

Катерина Огуряєва

директор з маркетингу «Сільпо» (Київ)

14:15-15:00

Ланч-тайм і квест на майданчику

Тема секції

«Стратегії роботи з даними в сервісі і B2B»

Ментор

Віталій Ткаченко

консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)

15:00-15:25

«Чи потрібна компаніям лояльність у сегменті low cost»

Віталій Ткаченко

консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)

В’ячеслав Сауц

заступник комерційного директора мережі аптек «Аптека низьких цін» (Запоріжжя)

15:25-15:45

«Тисячі мікробізнесів в Україні: які вони і як з ними працювати?»

Олег Косс

засновник компанії Lanka.CX (Київ)

Ігор Сироватко

голова департаменту клієнтського сервісу «OLX Європа та Центральна Азія» (Київ)

15:55-16:40

Майстер-клас «Marketing and Sales Alignment на B2B-ринках в умовах постапандемічної реальності: як допрацювати SLA, сісти в один човен і приплити до цілей по пайплайну»

Данііл Грідін

засновник Gridin Consulting (Київ)

Тема секції

«Трансформація систем маркетингу»

Ментор

Дмитро Джеджула

експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами (Київ)

15:00-15:25

«Як змінюється маркетинг в компанії Kormotech»

Ігор Блистів

маркетинг-директор компанії «Кормотех» (Львів)

15:25-15:45

«Змінюйся сам і змінюй інших. Трансформація команди маркетингу EVA»

Анна Грішина

директор з маркетингу лінії магазинів EVA (Дніпро)

15:45-16:05

«Приберіть ці граблі! Як налаштувати команду вчитися на досвіді і не повторювати помилок»

Олена Хоменко

експерт з розвитку лідерства, коуч перших осіб і управлінських команд (Київ)

16:10-16:40

Майстер-клас «Ефективність в маркетингу: про що говорить наука і 20 років досліджень»

Віктор Дубровін

партнер агенції Aimbulance, консультант зі стратегії та маркетингу (Київ)

16:40-17:00

Перерва і квест

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

17:00-17:45

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії»

Філіп Гузенюк

автор проєкту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург)

Хочете взяти участь в Першому маркетинговому онлайн-шоу?

Купуйте квиток і фіксуйте дати в своєму календарі

або

Ознайомтесь з програмою 2020 року