Спасибо!

Реєстрація

Ключові теми 17 УМФ

НЕ НИТИ, А РОБИТИ

  • Як українські компанії бачать майбутнє і будують свій власний “шлях у довгу”?

    Чекайте на кейси від лідерів ринку і андердогів про:

    • Виклики-2024: кіберзагрози, повернення жорсткої конкуренції, мобілізація, персонал.
    • Створення нових форматів, продуктів та ринків.
    • Пошуки нових точок зростання.
    • Персональне лідерство.

СПЕЦІАЛЬНА ТЕМА РОКУ — ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ

  • Революція у розвитку генеративного штучного інтелекту 2024 року кардинально змінює спосіб взаємодії у бізнесі та спрощує виконання багатьох робочих та персональних завдань. Під час спеціальної секції ми поговоримо про таке:

    • В яких сферах можна ефективно використовувати ШІ сьогодні і як ШІ може змінити бізнес завтра (чатботи, віртуальні помічники та ШІ-інфлюенсери, діалоговий маркетинг, автоматизація процесів тощо).
    • Як запровадити штучний інтелект у компанії.
    • Як українські споживачі використовують технології і чи бояться, що ШІ може забрати у них роботу.

ДІЄВІ КОМУНІКАЦІЇ-2024

    • Як створювати впливові комунікації. Як оцінити реальний вплив різних типів комунікації та різних проєктів на розвиток бізнесу чи зміну поведінки споживачів.
    • Як перейти від реагування на кризи до створення системи управління репутацією.
    • Стратегічні комунікації. Будуємо діалог з різними стейкхолдерами.
    • Панельна дискусія “Реклама під час війни. Як оцінюють найближчі перспективи рекламного ринку медійники, наружники та креативники”.

ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГ

  •  

    • Ефективні диджитал-стратегії для виходу за кордон.
    • СММ у новій реальності: нові правила комунікації у соціальних мережах, вибудовування комунікації в режимі 24/7, ризики та переваги маркетингу через Інстаграм, колаборації з інфлюенсерами тощо.
    • Як і навіщо формувати спільноти споживачів навколо брендів.

БРЕНДИНГ

    • Цінності бренду як потужний ресурс для зростання в епоху невизначеності.
    • Як створювати бренд, що викликає емоції.
    • Як вивести бренд на міжнародний ринок.

СПОЖИВАЧ

  • Нові дослідження українських споживачів: про що і як комунікувати з українцями, яким інституціям українці довіряють, на яких героїв чекають, які теми нас об’єднують та розʼєднують.

TALKS НА УМФ-2024

    • “Майбутнє. У що вірять та до чого готуються українські компанії”.
    • “Непростий шлях трансформації. Як українські компанії стають
      міжнародними”.
    • “Розвиток фешн-брендів під час війни”.
    • “Український рекламний ринок 2024: бренди, гроші, люди”.
    • “Нові творці креативу. Як креативні формати для зборів стають крутим
      способом побудови соціального маркетингу”.
    • “Нові виклики CMO”.

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події