Спасибо!

Реєстрація
Про форум 26.02.2019

«І знову скіп». Український маркетинг-форум запустив рекламну кампанію

Оренда «королівської» локації, пошиття сукні того самого відтінку, місяці роботи над ідеєю, сценарієм, кастингом (десятки дівчат!), власне зйомка — а вони навіть не побачили бренд! Тому що без жалю скіпнули на 6-й секунді. Такі реалії брендів 2019 року, і навколо них побудована рекламна кампанія 12-го Українського маркетинг-форуму.

Всі ми хоч раз м’яли в руках носову хустинку, примовляючи: “Ох, вже ці недобрі мілленіали, тільки і вміють, що скіпать мою рекламу!” Але все це — від малодушності і недосвідченості. Час визнати, що 2К19 — це щось сказати за 6 секунд, або не сказати взагалі. Сумно, але чесно.
— Олег Томін,
власник і креативний директор агентства BART&FINK
Рекламна кампанія Українського маркетинг-форуму — це завжди більше, ніж просто реклама. По-перше, тому, що вона створюється для найвимогливішої ​​аудиторії — маркетингової спільноти. По-друге, тому, що її створюють дійсно яскраві команди — креативна і знімальна. І при цьому ми не боїмося іронізувати на тему маркетингу. Вже другий рік поспіль разом з BART&FINK та іншими партнерами ми говоримо у роликах про необхідність бути чесними, короткими і цікавими для сучасної аудиторії, інакше вас просто не слухатимуть.
— Ірина Бондаренко,
продюсер Українського маркетинг-форуму, засновник IdeasFirst

Відеовтіленням ідеї займався постпродакшен KIEV POSTPRODUCTION® (КПП). Також КПП взяв на себе зйомки проекту Marketing Forum Talks, в якому люди ринку говорять про маркетинг, лідерство, мотивацію та інші речі.

Український маркетинг-форум — це зосередження думки, творчості, нестандартних проектів, візіонерів, які рухають ринок вперед. Такі речі треба підтримувати. Будь-яка ідея потребує гарної картинки, і я рада, що в цьому році наші досвід і залученість стануть у нагоді головній маркетинговій події країни.
— Ірина Колесник,
співвласник KIEV POSTPRODUCTION® (КПП)

12-й Український маркетинг-форум відбудеться 16-17 квітня у Mercure Congress Centre і збере 1000 професіоналів. Учасників вперше очікує відразу 4 тематичних потоку, в яких виступить понад 70 спікерів. Програма та реєстрація — на Ukrainian Marketing Forum, у Facebook та Instagram форуму.

BART&FINK — незалежне глобальне агентство з управління брендами. «Співпрацюючи з компаніями різних ринків, ми створюємо ідеї, що дозволяють бізнесу бути ближче до споживача. Наша робота не тільки і не стільки у створенні комунікаційних рішень, скільки у спільному пошуку поліпшення продукту, доведення його до супер-конкурентного стану і потім створення переконливої ​​комунікації. Якщо ви любите свій бренд, ми зробимо так, що його полюблять усі». Роботи агентства — BART&FINK, а останні новини читайте на Facebook та Instagram агентства.

KIEV POSTPRODUCTION® (КПП) надає повний цикл постпродакшн послуг: створення VFX, CGI і 2D/3D анімація, власні звукові і відеомонтажні студії. Співпрацює з кінокомпаніями, рекламними агентствами, продакшн-хаусамі як в Україні, так і в Європі, США, Японії. Номінант у категорії Best VFX за роботу Avicii ft.Rita Ora «Lonely Together» на MTV Music Awards. Шоу-ріл КПП, новини на Facebook.


Над кампанією працювали:
Команда BART&FINK
Власник і креативний директор Олег Томін
Копірайтери Ліза Рожкова, Катя Чанишева
Арт-директора Петро Діденко, Іра Козаченко
Аккаунт-менеджер Настя Савчук
Аккаунт-директор Поліна Просвірякова
Дизайнери Вова Микицей та Настя Бондар

Команда KIEV POSTPRODUCTION® (КПП)
Генеральний продюсер Сергій Колесник
Комерційний директор Ірина Колесник
Постпродакшен продюсер Влада Кисельова
Режисер монтажу/оператор Олександр Стогній
Видеодизайнер Євген Попов
Звукорежисер Вадим Мущенко

Команда IdeasFirst
Продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко
Керівник проекту Ольга Гаращенко

Схожі новини

УМФ протестує всіх учасників на covid-19
«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити
«Форум уцілілих» — 14 Український маркетинг-форум відбудеться 27-28 травня

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події