Топекспертка з диджитал-маркетингу, рекламних та інноваційних технологій з 20-річним досвідом.
12 років обіймала керівні посади у Starlight Media, до цього працювала у великих диджитал-медіа. У Starlight Світлана з нуля побудувала диджитал-сейлзхаус. Крім того, за її керівництва:
- розроблена та реалізована стратегія із впровадження рішень для AdTech;
- запущені власні DSP, SSP та Trading Desk платформи (white label);
- вперше на ринку запущено проєкт з таргетингу на «BigData Київстар» у диджиталі;
- побудований Data Ware House для роботи з аналітикою YouTube;
- впроваджена кастомізована CRM на базі Creatio для напряму PayTV.
У 2023 році Світлана заснувала та очолила Nexinsight – MarTech-продукт, який успішно працює з провідними рекламодавцями та медіа України. Дата-партнери Nexinsight – «Київстар» та Helsi. Платформа надає можливості для технометричних та аудиторних вимірювань рекламних активностей та аудиторій сайтів паблішерів.
Є чимало кейсів з клієнтами – Auto.ria, Dim.ria, Kasta, Hotline.ua, TAVR Media, Ukr.net та інші. Про них та інших розкажемо на конференції.
Продукт отримав нагороду Digital Bravery від IAB Connect 2024 за кейс «BigData for Digital Media. TAVR Media» як проривний технологічний продукт. Також Nexinsight має міжнародні сертифікації від Google, IAB Europe та MGID.
Світлана – коуч-практик з міжнародною сертифікацією. Має блог на сайті «Факти» на тему особистого розвитку. Спікерка активно цікавиться та досліджує тему ефективного мислення та можливостей нашого мозку.
«Аудиторія на долоні: як використовувати дані для глибокого розуміння клієнтів та змін маркетингових стратегій»