Диджей, співзасновник та резидент формації «СТЕЖКА».
Працював у сфері івентів, реклами та маркетингу.
З 2018 по 2024 рік розвивав пивні бренди, як-от Bud, «Старий Мельник», «Чернігівське», «Рогань», «Янтар». Брав участь у запуску бренду «Де Сад», який посів друге місце на ринку сидру через три місяці після запуску, вигравши два Effie у категоріях «Алкоголь» та «Запуск нового продукту». Вів запуск саббрендів «Біле Fruter» та «Чернігівське Titan».
Займався проєктом «Книга легендарних вечірок України» про історію української андеграунд-сцени, починаючи з 1990-х років.
У 2022 році разом із командою співзасновників почав організовувати серію заходів «СТЕЖКА», маючи на меті створення безпечного простору для вільного самовираження.
У 2024 році перейшов на позицію бренд-менеджера Jägermeister, вів організацію премії Jager Music Awards 2024 та 2025 років, спрямованої на пошук молодих талантів альтернативної музичної сцени та підтримку музичної індустрії України.
«Від традицій до трендів: як культурні проєкти можуть підсилити лояльність та показники бренду. Досвід Jägermeister»
Історія про те, як бренду нарощувати лояльність аудиторії та бренд-показники під час глобальної кризи, використовуючи культурні прояви. Покажемо, як захопити увагу, осучаснивши культурну спадщину та інтегрувавши її у комунікацію молодіжного бренду.
- Чи актуально під час великої війни брендам витрачати кошти на підтримку музичної сфери та влаштовувати гучні івенти?
- Як соціально важливі ініціативи можуть працювати на маркетингові цілі?
- Як поєднати сучасний андеграунд із творчістю Георгія Нарбута, класичною технологією ліногравюри та етнічними мотивами й отримати від цього переваги для бренду?
- Що такий підхід дає бізнесу та бренду в цифрах?
- Як переконати команду бренду в тому, що культурний проєкт може спрацювати?