Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Працює у маркетингу більш ніж 12 років.
У ПриватБанку працював над просуванням ключових продуктів банку, інноваційних проєктів і рішень на основі Big Data. Брав участь у запуску Google Pay, Apple Pay в Україні. Співпрацював із такими українськими брендами, як “Золотий вік“, Maxus, EnglishHome і “Люксоптика“.
У здобутку Володимира PhD Degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers) та золото на Young Lions Marketers Competition Ukraine.
Викладає маркетинг у kmbs, SKVOT та “Дія.Бізнес“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Стратегічна бізнес-консультантка, бізнес-тренерка, кризова менеджерка, незалежна експертка, керівна партнерка компанії «Фармрух», консультантка зі збільшення прибутковості аптечного бізнесу. Під час повномасштабного вторгнення працює у Харкові.
Спеціалістка у сфері категорійного менеджменту з досвідом роботи та участі у проєктах на фармацевтичному ринку та ринку FMCG понад 15 років у локальних та національних мережах.
Пройшла шлях від категорійної менеджерки до маркетинг-директорки Аптечної мережі 9-1-1. Має досвід роботи з боку дистрибʼютора, виробника та ритейлу. Учасниця проєктів зі збільшення прибутковості компаній, що працюють на фармацевтичному ринку України (аптечні мережі, дистрибʼютори, фармацевтичні виробники).
Провела понад 300 тренінгів, семінарів, презентацій. У портфелі тренерки понад 150 компаній, які представлені на фармацевтичному ринку України та Молдови.
Аптека — заклад охорони здоров’я, який забезпечує людям доступність до лікування. Під час війни виконання цієї місії ускладнюють дві вкрай серйозні проблеми — дефіцит персоналу і дефіцит ліків.
Керівництво Аптечної мережі 9-1-1 вирішувало їх усіма можливими способами: організувало доставку працівників на свої робочі місця, облаштувало “хостели” в офісі та в аптеках, де були підвальні приміщення.
Аптечна мережа 9-1-1 втратила більш ніж 150 торгових точок, понад 60 були розбиті або пограбовані.
Щоб виконати свою соціальну місію, процес відновлення роботи аптек мережа розпочала одразу після звільнення населених пунктів від ворога. Він тривав паралельно з розмінуванням територій. На 19-й день після деокупації відкрилася торгова точка в Ізюмі.
Усі аптеки забезпечувалися генераторами та “старлінками”, що давало можливість обслуговувати пацієнтів за програмою “Доступні ліки”.
Аптечна мережа 9-1-1 першою в Україні запустила мобільну аптеку, яка обслуговує селища Харківщини, де немає стаціонарних аптек. Фармацевти працюють у бронежилетах, адже обстріли стали буденними для регіону.
Кожний фармацевт, який щодня виходить на свій аптечний фронт, справжній герой. Завдяки їм Аптечна мережа 9-1-1 продовжує робити свою соціально відповідальну справу!
Під час війни розвиток мережі триває. Чи не щодня відкриваються нові торгові точки, запроваджуються інноваційні маркетингові акції.
2 жовтня 2023 року в усіх аптеках Аптечної мережі 9-1-1 розпочалася унікальна акція “Яйце Джойкіз”: Весело грай, імунітет захищай”. Клієнтам пропонували придбати набір, в який входили: желейні вітаміни для дітей, брелок Джойкіз — колекція з 8 іграшок, одне тимчасове тату — колекція з 24 героїв, картка з колекції карток Джойкіз для гри та картка з гарантованими подарунками від партнерів. Коштувало таке яйце 100 грн. Але за купівлі від 100 грн у чеку або товарів фірм-партнерів, які позначені акційними цінниками, клієнт міг придбати “Яйце Джойкіз” за акційною ціною: лише за 49,9 грн — з більш ніж 50%-ю знижкою.
25 років у маркетингових дослідженнях та супроводі брендів.Власниця та директорка дослідницької компанії UMG. Викладачка бізнес-школи “МІМ-Київ” (курси “Маркетинговий аналіз” та “Побудова власного бренду”).
В 2024 році стала запрошеною продюсеркою Українського маркетинг-форуму.
Підприємниця, власниця івент-менеджмент-компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту.
Уже 17 років є генеральною продюсеркою Українського форуму маркетинг-директорів.
Членкиня журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine. Входить до Асоціації сімейних компаній України.
У 2020-2022 роках була головою Офісу розвитку креативних індустрій при Міністерстві культури та інформаційної політики України, де просувала креативні індустрії та розвивала інвестиційні можливості (індустрія моди, декоративно-прикладне мистецтво, дизайн та розваги).
Обіймала керівні посади у компанії UkraineInvest, консультуючи уряд України з питань прямих іноземних інвестицій. Працювала із найбільшими транснаціональними корпораціями України та новими стратегічними інвесторами. Організовувала місцеві та міжнародні заходи. Координувала важливі державні заходи за участі багатьох зацікавлених сторін, наприклад, Українського дому в Торонто, а також координувала зустрічі та дискусії між високопосадовцями та міжнародною бізнес-спільнотою.
Уляна має 12-річний юридичний досвід роботи у місцевих та міжнародних юридичних фірмах. Консультувала GE, Mondelez International, Hearst Corporation та інші компанії.
Має 20+ досвіду в медіа та комунікаціях брендів. До приєднання до команди Promodo багато років очолювала напрями стратегії та досліджень у найбільших мережевих агенціях на позиції Strategic Director OMD OM Group та Media Planning Director Universal McCann.
Разом із командою створювала медійно-комунікаційні стратегії для багатьох міжнародних та українських брендів: “PepsiCo Україна”, McDonald’s, Philips, Henkel, L’oreal, Chanel, Нова пошта, Glovo, Uber, Sanofi, GSK, H&M, АТБ, Warner Brothers, Disney, Visa, Bayadera Group та багатьох інших.
Протягом останніх шістьох років входить до складу наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції у комітеті медіаагентств.
Має дев’ять років досвіду у сфері маркетингу та реклами.
Працював із такими брендами, як United24, Puma, Arx, Сomfy, “Новий канал№, Planeta kino, Intertop, Bosch Siemens, Uklon, ATB, Mechta.kz.
Спеціалізація — управління великими проєктами, стратегічне планування, комплексний маркетинг, побудова ефективної комунікації усередині команди та із зовнішніми партнерами.
Засновник та фронтмен рок-гурту “Розквіт”.
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії Ajax System. Розвиває глобальний маркетинг уже 9 років. Ajax сьогодні — це міжнародний бренд системи безпеки, який успішно продається вже в 130 країнах, захищаючи понад 1,5 мільйона користувачів по всьому світу.
Валентин має загальний досвід роботи у маркетингу більше 16 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
Комунікаційниця з майже 10-річним стажем та юридичною освітою. Першого серпня 2023 року Юлію призначили старшою директоркою з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine. Від вересня 2021 року обіймала посаду старшої директорки роботи з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. Свою карʼєру в Carlsberg Ukraine вона розпочала у 2019 році на позиції старшої менеджерки роботи з органами державної влади.
Професійну діяльність Юлія розпочала з посади юристки, а від 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координаторки роботи комітету з питань харчової промисловості до керівниці трьох напрямів — харчова промисловість, ритейл та питання інтелектуальної власності.
Юлія має диплом магістерки за спеціальністю “регулювання міжнародної торгівлі” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Велика Британія) за спеціальністю “право”.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
Має 20-річний досвід роботи у маркетингу, зокрема у компаніях Roshen, Fozzy Group, Universal, Fish Company. Володіє потужною експертизою з розроблення бізнес-стратегій, спрямованих на збільшення маржинальності та продажів. У професійному портфоліо Ірини — досвід створення брендів, їхнього розвитку та виведення на лідерські позиції на ринках України, Східної Європи та Середнього Сходу.
В МХП Ірина відповідає за стратегічний розвиток категорії “М’ясо та мʼясо-ковбасні вироби” та спільно з командою працює над просуванням брендів МХП у цих категоріях.
Що зробити, аби споживач полюбив твій продукт? А якщо це продукти 18 різних продуктових брендів? Поділиться команда МХП, яка розвиває, зокрема, бренди “Наша Ряба”, “Апетитна”, “Легко!”, “Бащинський”, Skott Smeat, “РябChick” та інші.
20 років успішного управлінського досвіду в рекламній індустрії на боці клієнтів, телеканалів та агенцій.
Ефективно поєднує вищу економічну освіту та нестандартний підхід.
Понад 11 років рухається вперед разом із лідером рекламного медійного ринку ОMD Optimum Media. Останні вісім років керувала закупівлями на позиції Trading Director. Створила потужний напрям інтеграційних проєктів та разом із командою реалізувала багато успішних кейсів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін.
Від серпня 2023 року — CEO ОMD Optimum Media.
Філософія: люди завжди один із найвищих пріоритетів, командна робота — ключ до ефективної співпраці та успішних проєктів. Головна місія — робити клієнтів щасливими, а їхні бізнеси прибутковими. Мама трьох дітей, майстер спорту зі спортивної гімнастики.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
На початку 2000-х разом із батьком заснував компанію з виробництва кормів для тварин Kormotech.
Сьогодні Kormotech входить до топ-60 найбільших світових виробників їжі для тварин та топ-20 найбільш динамічно зростаючих петфуд-брендів. Компанія є лідером в Україні та продає у 42 країнах продукцію своїх брендів “Гав!”, “Мяу!”, My Love, CLUB 4 PAWS, Optimeal. Kormotech реалізував більш ніж десять проєктів, спрямованих на покращення добробуту чотирилапих та підвищення культури ставлення до тварин.
Член наглядової ради та співвласник Enzym Group, член ради директорів СУП.