Авторка найкращих бренд-маніфестів на українському ринку. Відома своїми кейсами для Etnodim («Своя Сорочка», «Ось про що моя вишиванка»), Cher17 («Тьолочка», «Для розкішних»). 15 років створює рекламу, яку цитують. Була провідною копірайтеркою мережевих та незалежних агенцій. Після роботи у Banda Agency кілька років працювала як «людина-рекламна агенція», самостійно розробляючи бренд-стратегії та рекламні кампанії.
У 2020 році стала співзасновницею креативної агенції Drama Queen. Працювала з великою кількістю брендів – від великих та міжнародних до невеликих бізнесів та стартапів, серед яких ETNODIM, CHER17, Roshen, Ощадбанк, Eva, Kasta, Bilo, Skvot та багатьох інших.
Отримала приблизно 30 нагород на українських та міжнародних фестивалях креативності. Викладала креативний копірайтинг та авторський курс зі створення рекламних роликів у школах SKVOT, КАМА та Bazilik. Наприкінці 2024 року заснувала власний освітній проєкт Dramgurtok – творчу майстерню для креаторів, які хочуть створювати потужні ідеї, історії та сенси для брендів.
Сьогодні українці чекають нових сенсів не лише від політиків чи культурних діячів, а й від брендів. Як бренду знайти свою потужну позицію. Як втілити її в комунікації. Як своїм чесним гучним висловлюванням не образити аудиторію. Як маневрувати у медіаштормі якщо комунікація стала вірусною. Та які результати приносить правда й сміливість у творенні сенсів.