Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 45 яскравих доповідачів із приватних компаній та громадських організацій.
До формування контенту залучені ключові гравці ринків та експерти з маркетингу. Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
Денис має більш ніж 15-річний досвід у сфері електронної комерції, діджитал трансформацій та маркетингу в секторі B2C. До MasterZoo приєднався в 2021 році, до того понад 7 років очолював розвиток e-commerce та діджитал трансформацій у Comfy.
Підприємниця, власниця івент-менеджмент-компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту.
Уже 15 років є генеральною продюсеркою Українського форуму маркетинг-директорів.
Членкиня журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine. Входить до Асоціації сімейних компаній України.
Має 28-річний досвід роботи у галузі зв’язків із громадськістю та корпоративних комунікацій, з них 16 років – на керівних посадах. Працював у міжнародних та національних компаніях й організаціях громадського сектору, консалтингу, FMCG та енергетичної галузі. Викладає у програмі KMBS “Дієві комунікації“.
Закінчив Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, здобув ступінь кандидата філологічних наук за спеціальністю “журналістика“.
З початком війни настрої українських споживачів суттєво змінюються. Під час доповіді ми розкажемо, як ці зміни можуть стати можливостями для українських компаній та змінити споживчі стереотипи і парадигми, вкорінені десятиліттями.
Ви дізнаєтесь, як завдяки комунікаційній кампанії змінити відношення до українських препаратів, віднайти нові національні сенси, відродити довіру українців до вітчизняних продуктів.
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Завдання маркетолога ― робити те, що потрібно бренду, а не те, що подобається тобі самому. Завжди вимагає чіткої аргументації своєї позиції.
Кредо: “Задля спільного блага. Роби справу, не думаючи про себе, і неси відповідальність за всіх”.
Чи рахує ваша компанія гроші на маркетинг? Скоріше за все, що так, особливо під час війни, коли важливо планувати фінанси наперед, щоб мати ресурси на довготермінову допомогу ЗСУ і розвиток.
Але як саме приймаються рішення при маркетингових розрахунках? Чи є розуміння у вашому маркетингу про те, як дійти до запланованого результату? Чи подубовано в вашій компаній зрозумілі процеси і формат проєктів?
Компанія Bolt пройшла власний шлях пошуку відповіді на ці питання, і сформулювала складові ефективності, завдяки яким маркетинг приносить більш прогнозований результат.
На Українському маркетинг-форумі Сергій Костя поділиться складовими маркетингової ефективності, які використовує в компанії Bolt:
Олег – психолог за освітою, спеціалізація – політична психологія. З 1995 року працює з українськими та міжнародними компаніями в Україні як бізнес-тренер та коуч для власників та топменеджменту. Основна спеціалізація – супровід лідерів в умовах високого ступеня невизначеності та ризиків, а також у проєктах організаційних змін.
11+ років на посаді менеджера C-рівня в глобальних/національних корпораціях.
Успішний досвід укладання M&A угод в Центральній та Східній Європі з метою розширення бізнесу.
Впровадження ефективних комерційних стратегій, що призвело до збільшення доходу та прибутковості.
Експансія українського бізнесу на європейські ринки. Як корпорація «Біосфера» вийшла на нові ринки під час повномасштабної війни в Україні. 3 якими викликами зіштовхнулася та як змогла провести успішний М&А по придбанню відомої австрійської торгової марки Alufix та активів у Європі.
У сфері маркетингу та реклами Дмитро Циганков із 2001 року.
У Fozzy Group (“Сільпо“, “Фора“, Fozzy Cash&Carry, Thrash! Траш!) прийшов 2006-го, вже 2008-го очолив маркетинг флагманської торгової мережі групи — “Сільпо“. У 2019 році перейшов на посаду директора з розвитку продуктів та власних торгових марок Fozzy Group. Наразі Дмитро посідає позицію когнітивного директора “Сільпо“.
“Вімм-Білль-Данн“, Unilever, “Чумак“ та в рекламному агентстві Grey.
Роман – телеведучий, актор і гуморист Improv Live Show, ведучий проєкту “Пара на мільйон“ на Новому каналі, сценарист та волонтер.
Співавтор Youtube-каналу із двома проєктами: “Розкажи історію“ та “Точки збору“. “Розкажи Історію“ – розважально-освітній проєкт, який створено, щоб популяризувати Історію України, де коміки, на чолі з вчителем історії, говорять про важливі події та видатних українців. “Точка Збору“ – розважальний проєкт, весь прибуток з якого передають на благодійність.
Роман є переможцем декількох фестивалів комедійної імпровізації: International Stand Up Festival-2015 та International Stand Up Comedy Week 2016. Мав співпрацю з багатьма українськими телеканалами, писав сценарії для серіалів та шоу.
Понад 10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою”. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
Олександр – засновник та генеральний директор компанії Promodo – лідера ринку Digital-маркетингу в Центральній та Східній Європі. 20 років в бізнесі. Має практичний досвід будування маркетинг та стратегій продажів для великих міжнародних брендів.
В 2014 році став одним з засновників Харківського IT-кластеру, до складу якої входять більш, ніж 250 компаній. Є членом наглядової ради кластеру та Харківського Національного Університету Радіоелектроніки та членом наглядової ради осередку Української академії лідерства (УАЛ).
Також є генеральним партнером та одним з засновників венчурного синдикату Toloka.vc.
Компанія Promodo – лідер ринку digital-маркетингу в Україні. Три роки поспіль визнається #1 Performance-агенцією за версією IAB, входить до TOP-3 маркетингових агенцій світу за версією clutch.co. Основні напрями роботи: стратегії та дослідження, performance-маркетинг, медіареклама, креатив.
Агенція співпрацює з провідними компаніями, серед яких: Rozetka, monobank, prom.ua, Comfy, Eldorado, Stylus, DniproM, united24, Lenovo.
Марина приєдналася до Glovo у 2018 році та була серед перших співробітників, які запускали бізнес в Україні. Впродовж 2018–2020 рр. вона керувала розробкою та імплементацією маркетингової стратегії, удосконаленням користувацького досвіду (UX), відповідала за позиціювання іспанського бренду Glovo в Україні, а також за співпрацю з брендами та комунікаційну стратегію. З 2020 року Марина відповідала за ці напрями у регіоні Східної Європи та Центральної Азії (Казахстані, Киргизстані, Грузії, Вірменії) та обіймала посаду директорки з маркетингу та розвитку компанії Glovo. З вересня 2022 року Марина очолює компанію Glovo в Україні.
До приходу в Glovo Марина обіймала маркетингові посади у топкомпаніях сектору FMCG та має більше ніж десятирічний досвід роботи у цій сфері.
Початок війни змусив всю країну затамувати подих на якийсь час. Українській команді Glovo знадобилося 24 години, аби змусити інвесторів в штаб-квартирі в Барселоні повірити в Україну й відновити роботу. З початку війни компанія пройшла довгий шлях — від роботи виключно з соціальною метою до відновлення core-бізнесу на 100%. Навіть більше — команда ризикнула й продовжила розвивати нові бізнес-сегменти. Вони не тільки відновила роботу 7 «хмарних кухонь» і 11 дарксторів, а й з нуля розробили власні віртуальні ресторанні бренди та впровадили телемедицину в застосунку. Крім того, команда запустила диджитал-майданчик на основі застосунку Glovo, який дає низку маркетингових можливостей для партнерів — додаткову візуалізацію, інструменти для просування та підвищення продажів.
На Українському маркетинг-форумі Марина Павлюк розповість про: