Як змінюється споживач? Чи правда, що бренди здають перед коммодіті? Як спрацював той кейс? А що ви зробили? Як ти бачиш свою роботу в майбутньому? Чим мотивуєш людей? Порадь щось почитати-подивитись.
Тільки людина зі світу маркетингу знає, що спитати у колеги по цеху.
Marketing Forum Talks — це інтерв’ю: питання спікерам Українського маркетинг-форуму ставлять члени експертної ради Форуму. Розмови знаних маркетологів, креативщиків, стратегів, комунікаторів, людей, до яких прислухаються найуспішніші компанії.
Сьогодні у випуску — розмова двох лідерів індустрії: Віктор Ішков розпитує Віталія Ткаченка про кейс KIVI, омніканальність, чи потрібні взагалі зараз бренди та як змінюється професія.
Трохи про спікерів:
Віталій Ткаченко — співзасновник WTF Marketing Agency. До цього — маркетинг-директор компаній WOG, «ЕКО-маркет», «Оболонь», «Верес». Це він стоїть за «Найкавовішою кавою» на заправках WOG та в потягах Інтерсіті, за новим аплікейшином WOG PRIDE, за «німецьким» пивом Zibert, за «пивом твоєї Батьківщини» «Оболонь» та за багатьма іншими проектами, що змінили український маркетинг.
Віктор Ішков — CEO Ukraine & Central Asia у BBDO Worldwide. Серед клієнтів — Mars, VISA, Pepsi, Toyota, Сільпо, Оболонь, RiverMall, Геркулес, Метінвест. BBDO Ukraine багато разів визнавалось кращою Креативною Агенцією Року (у 2018 також), є володарем двох Гран-прі EFFIE (2016, 2018) і призером майже всіх локальних і міжнародних фестивалів реклами, включаючи Epica, Eurobest і Cannes Lions.
Про що розмова?
Про те, коли маркетолог малює, на що людина розраховує, а по факту цього дати не може. Про кейс KIVI. Про те, що фокус завжди дає оголомшливий результат. Що люди вибирають все одно бренди, а ключова якість маркетологів: дізнався нове — втілюй у життя. Нарешті, про майбутнє.
Marketing Forum Talks — корисні для всіх, хто пов’язаний з маркетингом.
Новий випуск Talks вже зовсім незабаром!
А поки пропонуємо переглянути повну програму цьогорічного форуму.
Слідкуйте за нашими оновленнями у Facebook там на вас чекають найсвіжіші анонси та новини.
Український маркетинг-форум
16-17 квітня
Mercure Congress Centre