Віталій Ткаченко — консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу, співвласник маркетинг-агентства. У маркетингу понад 20 років, і за цей час пройшов усіма кар’єрними сходами у маркетингу — від маркетинг-аналітика, бренд-менеджера до директора з маркетингу в декількох компаніях. Має експертизу зі стратегічному маркетингу, створенні видатного сервісу, виведенні нових продуктів і послуг на ринок.
Понад сім років працював маркетинг-директором у компанії «Оболонь». Серед досягнень Віталія розроблення успішного позиціонування ТМ «Оболонь», виведення на ринок нових брендів, таких як Zibert, «Десант», Zlata Praha, Carling та багатьох інших.
У 2009-2010 роках працював маркетинг-директором ГК «Верес» над створенням та реалізацією маркетингової стратегії компанії в Україні та Росії.
Від червня 2012 року вирішив кардинально змінити кар’єру і перейти на бік ритейлу. До жовтня 2013-го обіймав посаду маркетинг-директора «ЕКО-маркету». За півтора року роботи йому вдалося істотно змінити зовнішній і внутрішній вигляд магазинів, рекламну комунікацію, запровадити низку ініціатив щодо поліпшення якості обслуговування споживачів, підготуватися до запуску нової програми лояльності.
Від листопада 2013 по березень 2017 року обіймав посаду директора з маркетингу компанії «WOG Ритейл», продовжуючи свою кар’єру тепер уже у паливному ритейлі.. Одним із головних досягнень став запуск проєкту «Найкавовіша кава», перезапуск програми лояльності WogPride, мобільного додатка WogApp, ребрендинг мережі, відкриття WogCafe та інші інновації.
У березні 2017 року створив консалтингову компанію, яка спеціалізується на консалтингу в сфері стратегічного маркетингу, клієнтського сервісу, створенні програм лояльності, запуску нових брендів. За три роки клієнтами компанії були паливні компанії Socar, ZOG, мережа ресторанів Mafia, мережа кінотеатрів WIZORIA, компанія Kivi, компанія «Уманьпиво», мережа аптек «Аптека низьких цін», мережа аптек «Копійка», мережа клінік R +, туристичний оператор «Компас» та багато інших.
Закінчив Запорізьку державну інженерну академію, отримавши два дипломи (інженерна та економічна спеціальності). Має маркетингову освіту (The Chartered Institute of Marketing) та диплом MBA Міжнародного інституту менеджменту.
Спільний виступ з В’ячеславом Сауцем, заступник комерційного директора мережі аптек «Аптека низьких цін» (Запоріжжя)
Вважають, що для компаній, які працюють у сегменті low cost, необхідний стандартний сервіс, що задовольняє базові потреби — широкий асортимент та низька ціна. На прикладі проєкту для мережі «Аптека низьких цін» (АНЦ) спікери покажуть, що це далеко не так. Лояльність до компанії неможливо створити за місяць, це завжди тривалий трансформаційний процес, до якого більшість власників зазвичай не готова. Усі хочуть швидких результатів і тому втрачають іще більше у довгостроковій перспективі. Спікери поділяться історією про те, як відбувалися зміни у компанії АНЦ, та обговорять з учасниками, чи потрібна лояльність сегменту low cost.