Василь Дмитрів, директор з маркетингу «ОККО» — провідної української компанії, основною діяльністю якої є роздрібна торгівля паливом і товарами через мережу з більш ніж 400 заправних комплексів «ОККО», а також понад 40 ресторанів під брендами A la minute, Pasta Mia, Meiwei. Компанія, один з лідерів на ринку нафтопродуктів, представлена у всіх областях України.
Василь працює в ПАТ «Концерн Галнафтогаз» протягом 13 років, пройшов усіма кар’єрними сходами — від менеджера відділу постачання та збуту нафтопродуктів, фахівця-аналітика, керівника відділу аналізу і досліджень до директора з маркетингу. Здобувши математичну освіту у Львівському національному університеті ім. І. Франка та Технічному університеті Ейндговена, він успішно втілив у життя комплексну аналітичну систему, яка допомагає ухвалювати ефективні маркетингові рішення.
В «ОККО» Василь також керував розробленням і впровадженням програми лояльності Fishka у мережі АЗК «ОККО» і продовжує керувати нею вже як коаліційною програмою. Крім «ОККО» партнерами програми сьогодні є мережа супермаркетів «Фуршет», магазини цифрової техніки «АЛЛО», Райффайзен Банк Аваль, страхова компанія «Універсальна», мережа «Аптека доброго дня» тощо.
«Песиміст скаржиться на вітер, оптиміст вірить у зміну погоди, а реаліст налаштовує вітрила», — писав Вільям Артур Ворд.
У своїй доповіді на форумі Василь поділиться тим, як ОККО «налаштовує вітрила» і стабільно зростає:
- На що компанія витратила мільйон доларів під час кризи 2008?
- Як компанія зламала маркетинг у 2014?
- 2020: ?