Спасибо!

Реєстрація
Про форум 10.12.2018

Що говорять про Український маркетинг-форум

Учасники та спікери XI Українського маркетинг-форуму поділились враженнями та відповіли на питання, чому відвідали форум цьогоріч.

Я вважаю Український маркетинг-форум однією із найцікавіших подій на рекламно-комунікаційному ринку. Не тільки з точки зору контенту, але також через його постійний щорічний прогрес.
— Максим Лазебник,
директор Всеукраїнської рекламної коаліції
Я не очікував, що на Українському маркетинг-форумі буде така величезна кількість людей. По суті, тут зібрався весь маркетинг-ринок. Це прекрасна можливість для нетворкінгу і корисних знайомств.
— Олег Томін,
креативний директор Bart&Fink
Я вважаю маркетинг-форум серйозною і знаковою подією, у першу чергу, професійною.
— Роман Тугашев,
засновник Ulichnaya Eda
Мені дуже подобається цей майданчик, бо тут багато творчості і в той же час є акцент на результаті. Таке поєднання створює атмосферу, яка мені дуже подобається. Адже, з одного боку, маркетинг відповідає за те, щоб згенерувати якісь рішення, з іншого боку, маркетинг – це завжди про бізнес-результат. Дякую організаторам за такий актуальний підхід до наповнення секцій.
— Олена Мартинова,
директор зі стратегічного маркетингу “1+1 медіа”
Для мене Український маркетинг-форум – це форум року №1 з точки зору демонстрації можливостей українського бізнесу, оскільки тут ми говоримо про розвиток інновацій, медіа, технологій, креативу і країни загалом. Найбільші особисті враження – від українських кейсів з big data, а також від секції, присвяченої мілленіалам. І кейноут-спікери цього року були фантастичними.
— Лариса Мудрак,
медіаексперт, соСЕО FBN Ukraine
Український маркетинг-форум – це завжди крутий майданчик для спілкування. Це для мене дуже цінно. Тут зустрічаєш знайомих, ділишся ідеями, слухаєш надихаючі доповіді. Ключове в кожній доповіді те, що маркетологам необхідно змінюватися, що всі знання застарівають і потрібно завжди переосмислювати те, які нові знання будуть драйвити твій бізнес завтра, які кейси можна використати в своїй компанії.
— Оксана Кулікова,
директор з маркетингу METRO Cash&Carry

Більше відгуків та новин можна почитати на нашій сторінці у Facebook.

Схожі новини

Український маркетинг-форум створює онлайн-шоу 3–4 червня
Український маркетинг-форум створив свій клуб та розпочав проводити онлайн-ефіри
Не діставай рідних, діставай колег — закликає 13 Український маркетинг-форум

Хочете взяти участь в Першому маркетинговому онлайн-шоу?

Купуйте квиток і фіксуйте дати в своєму календарі

або

Ознайомтесь з програмою 2020 року