Звернення продюсера Українського маркетинг-форуму
«Такі “лебеді” до нас ще не прилітали», – пожартувала одна зі спікерів Українського маркетинг-форуму. Розповсюдження COVID-19 ламає усталені плани бізнесів та споживачів, і організатори відкритих подій змушені приймати важкі управлінські рішення. Адже великі зібрання можуть бути заборонені ще якийсь час після закінчення карантину. З іншого боку, оргкомітет події отримує від багатьох власників бізнесу та маркетингових команд підтримку у тому, що бізнес не може відкладати зміни на “після карантину”, треба вже зараз шукати та обговорювати нові продукти, формати і бізнес-моделі.
Ми не можемо впливати на зовнішнє середовище, але можемо швидко адаптуватися до нових умов і потреб наших клієнтів. Саме тому ми вирішили не відкладати життя і перенести Український маркетинг-форум в онлайн, створивши перше велике онлайн-шоу. Подія, як і заплановано, відбудеться 3–4 червня.
Чи можна перенести таку складну подію в онлайн і зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності та якісний нетворкінг? Ми говоримо “так”! Багато організаторів по всьому світу вже довели це, і ми використовуємо досвід найкращих!
Запрошуємо маркетинг-спільноту долучитися до найбільшої професійної маркетингової платформи 3–4 червня. Всі продані квитки конвертуються у VIP-квитки онлайн-шоу з додатковими бонусами від оргкомітету. Нові продажі стартують найближчим часом.
Онлайн-шоу 13 Українського маркетинг-форуму – не просто професійна онлайн-трансляція, це інтерактивна подія, кожен учасник якої може взяти безпосередню участь в спілкуванні, обміні досвідом, контактами та ідеями.
Ми залучимо до підготовки експертів зі створення прямих ефірів на телебаченні, експертів з гейміфікації та технічних фахівців для забезпечення професійної трансляції і створення ефективного діджитал-майданчику для нетворкінгу. І можливо, хтось, хто ніяк не міг завести знайомство з певною людиною в офлайні, нарешті зробить це в онлайні.
Крім того, програмний комітет доповнює програму додатковими темами, щоб обговорити нові виклики року, допомогти маркетинговим командам та бізнесам в адаптації до нових реалій.
“Show must go on!”, – співав Фреді Меркурі, і ми так само заспіваємо для вас на онлайн-події.
Підтримайте наш новий формат вже зараз. А особисто ми з вами обов’язково зустрінемось після карантину, на великій маркетинговій вечірці.
Обіймаємо всіх,
Ірина Бондаренко
та команда IdeasFirst
ЯКИМ БУДЕ НАШЕ ОНЛАЙН-ШОУ? МАНІФЕСТ ОРГКОМІТЕТУ
У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест створення події, на якій ви можете дістати правильних людей.
• Маркетинг-форум на власному дивані
Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.
• Спілкування зі спікерами в онлайн-кімнатах
Не бери участь у домашніх сварках та “сусідських” групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.
• Діджитал-вечірка «квартирник»
Не занурюйся в депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.
• Нетворкінг учасників через чати та відеозустрічі
Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.
• Виставкова зона в онлайн
Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.
• Жива дошка оголошень
Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.
Підтримай своїх.