Спасибо!

Реєстрація
Про форум 14.02.2019

Оголошена головна тема 12 Українського маркетинг-форуму

«Ласкаво просимо до нового світу. Вхід для автентичних брендів з переконаннями», — так експертна рада проекту сформулювала основну тему 12 Українського маркетинг-форуму, що відбудеться у Києві 16-17 квітня.

Про актуальність теми року розповідають члени експертної ради Українського маркетинг-форуму.

Ми живемо у світі достатку. Жодне покоління не було настільки забезпеченим і пересиченим, як наше. Це стосується не тільки розвинених ринків, але і тих, що розвиваються, як Україна.
Наш час — рай і, одночасно, пекло для брендів. Рай — тому що розвиток технологічного середовища, легкість інновацій, продуктова доступність і можливості глобальних ринків значно спростили життя маркетинг-командам. Є приклади, коли ми з клієнтами запускали продукти з нуля менш, ніж за рік.
Пекло — тому що наші бренди більше нам не належать. Ми залежимо від споживача так, як ніколи раніше. Один твіт здатен обрушити ринки. На Амазон 80% продуктів — коммодіті або private labels. Магія унікальних пропозицій і продуктів минає. Для брендингу наступають темні часи.
Але не все так просто. Як кажуть професора Гарвардського університету, сьогодні справжній бренд коштує стільки, скільки він ніколи не коштував, його сила така, якою не була ніколи.
Що може зробити бренд значущим? Особисті переконання і філософія. Ключове питання нульових і десятих років стає все більш актуальним: "У що вірить ваш бренд?". Чому це важливо? Тому що це чи не єдине поле, де розгортатиметься інтелектуальна конкуренція за споживача між "однаково гарними". Коли споживач не зможе вибрати розумом, він вибере серцем. І, швидше за все, це стосуватиметься все більшої кількості ринків і категорій. І краще бути до цього готовим.
— Віктор Ішков,
CEO Ukraine & Central Asia в BBDO Worldwide
Є кілька фактів, що більше нагадують ляпаси. Настала криза довіри: люди втомилися віддавати голоси політикам-кон'юктурщикам, долари — інфантильним брендам і час — безідейним босам. Люди готові платити більше тим брендам, чий світогляд розділяють. Здоровий глузд і дослідження підказують, що улюблені стратегії "перевзування у повітрі" і "просочування між крапельками" більше не працюють: заявіть свій маніфест, інакше людям нема чого буде з вами розділити. Саме тому цього року ми вирішили зробити тему позиції бренду головною.
— Олена Тараненко,
партнер брендингового агентства «Тінь»

Чому споживачі і співробітники карають безідейні компанії, але готові віддавати більше брендам з ідеологією і цінностями?

Чому формулювання своєї позиції і готовність привести докази слідування їй — один з небагатьох способів протистояти невизначеності VUCA-світу?

Все це буде обговорюватися на 12 Українському маркетинг-форумі. Подія збере 1000 провідних маркетинг-директорів країни і ідейних власників компаній. Цього року учасників чекає чотири тематичних потока, 17 секцій і 70 виступів.

Серед спікерів форуму Ніколаос Дімітріадіс, гуру нейромаркетинга, CEO Trizma Neuro; Люк Ходсон, засновник influencer-marketing-агенції Urban Nerds; Павло Вржещ, співзасновник креативного агентства Banda Agency; Гілмар Вендт, засновник бренд-консалтингового агентства GW + Co; Сергій Раковський, Amazon Web Services Regional Sales Leader in Russia, Ukraine and CIS; Ніна Левчук, керівник Google Marketing Solutions в країнах Центральної та Східної Європи; Олексій Коваленко, Founder & CEO OpenMind (ТМ «Епікур»); Вікторія Прудник, бренд-менеджер Jägermeister; Володимир Соболєв, директор з маркетингу ПриватБанку; Оксана Андрушків, директор з маркетингу ТОВ «Молочна компанія “Галичина”»; В’ячеслав Сухомлинов, перший сертифікований тренер з методології GTD в Україні та інші.

Головні теми Українського маркетинг-форуму в 2019 році:
Influencer Marketing. Довіра до реклами і медіа падає, довіра до конкретних людей зростає.
Цифрова трансформація 2020. Як змінюється організаційна культура і комунікація завдяки цифровим технологіям. Ключові кроки, які зроблять компанію цифровою.
Продуктове лідерство та інновації. Який R&D потрібен бізнесу сьогодні, щоб вижити завтра.
Таланти і лідерство. Корпоративна культура, що дозволяє розвивати бізнес.
Спецтема «Event-маркетинг і спонсорство». Як фестивальний рух допомагає брендам стати своїми серед Next Gen.
Спецтема «PR і соціальна відповідальність». Як робити життя людей кращим.

Цього року ми будемо працювати у різних форматах і, зокрема, збільшуємо кількість рublic talks у контенті. Багато тем настільки свіжі, що вимагають живого обговорення. Крім маркетингу, говоритимемо про лідерство і мотивацію у VUCA-світі, а також про те, як встигнути все. Ми також готуємо кілька сюрпризів у програмі.
— Ірина Бондаренко,
продюсер Українського маркетинг-форуму, керуючий директор компанії IdeasFirst

Форум відбудеться в конгрес-центрі Mercure (вул. Вадима Гетьмана, 6). Вперше подія буде проходити на двох поверхах, в чотирьох залах одночасно.

Український маркетинг-форум — головне щорічна місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії і продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує пройдені уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи і об’єднуємо кращих.

Ключові особливості форуму: наповнення кожної секції курує ментор; на Expert’s Corner досвідчені маркетологи діляться думкою про стан ринків і використання різних маркетингових інструментів; програма майстер-класів Managerial Skills і Soft Skills; робота «ярмарки вакансій».

Схожі новини

Український маркетинг-форум створює онлайн-шоу 3–4 червня
Український маркетинг-форум створив свій клуб та розпочав проводити онлайн-ефіри
Не діставай рідних, діставай колег — закликає 13 Український маркетинг-форум

Хочете взяти участь в Першому маркетинговому онлайн-шоу?

Купуйте квиток і фіксуйте дати в своєму календарі

або

Ознайомтесь з програмою 2020 року