Співавтор та керівник CEO development program у kmbs, викладач демократичної школи “Майбутні” – автор комплексного курсу з громадянської освіти.
Засновник двох бізнесів. Співзасновник Наукового товариства Клоузеру, яке покликане досліджувати і популяризувати сильні наративи про Україну та українську історію.
Хобі: розроблення стратегічних соціально-політичних ігор, які спрямовані на розуміння впливу зовнішніх умов та внутрішніх спроможностей людини на ухвалення рішень.
«Маркетинг української ідентичності у XIX столітті: як створювалася реальність "Україна"»
Весь світ знає про будівничих Америки та Європи. Рокфеллер, Карнегі, Форд, Морган, Феррарі, Бош – ці імена стали брендами, а їхні бізнеси змінили перебіг історії. Їхні імена шанують, їхні підходи вивчають і роблять рольовими моделями.
А що в Україні? Ми звикли вважати, що наш бізнес почався у 1990-х, із сирих неотесаних форм, і лише тепер навчився створювати продукти, «запаковувати» їх стильно і сенсово. Але чи знаємо ми, що українці робили це ще у XIX столітті? «Реальність – це те, що вважається реальним у суспільстві», – писали Пітер Бергер і Томас Лукман. В Україні XIX століття не було в реальності ні держави, ні політичної суб’єктності, але були ті, хто будував її через символи, бренди та історії.
Симиренки, Чикаленко, Шевченко…
Шевченко – найкрутіший маркетолог свого часу. Як вам така ідея? Дозвольте собі нахабно поглянути на святе: Шевченко – підприємець і маркетолог, який створив найпотужніший український бренд. Кобзар як символічний продукт, що формував ринок ідентичності.
Симиренки – інноватори, які не просто виробляли цукор, а створювали бренди: пароплав «Українець», пастила «Українська», сорт яблук «Ренет Симиренка».
Чикаленко – інвестор української ідеї, що фінансував єдину щоденну українськомовну газету, коли українська мова була заборонена. Людина, яка зробила ставку на Україну, коли це виглядало як програш.
Ми дослідимо, який спосіб мислення породив ці бренди і чого ми можемо навчитись сьогодні.
Після цієї сесії ви вийдете зарядженими сміливими ідеями, вірою в себе і Україну. Бо, як казав Юрій Шевельов, українцям від природи притаманні широта і масштаб мислення.
- Як продати 500 тисяч екземплярів книги, коли її друк заборонений?
- Як один сорт яблук може пережити імперії і одного Мічуріна?
- Чому Україна – світовий лідер у виробництві меду і чому це наслідок інновації від одного українця?
Ми говоритимемо не про тугу, страждання і важку долю. Це будуть реальні бізнес-кейси, на яких можна навчатись сьогодні. Ми говоритимемо про силу. Про бізнес-геніальність українців. Про історію, яка нас надихає шукати глибші сенси і створювати дива сьогодні.
На вас очікують сенси, стиль і сигари – як робили це заможні українські Дон Кіхоти.