Громадська діячка, співзасновниця комунікаційної агенції Gres Todorchuk та громадської організації Ukraine WOW, екскоординаторка фандрейзингової платформи UNITED24. Входить до списків «100 найвпливовіших жінок України» за версіями NV та «Фокус», «50 лідерок України» за версією Forbes, «УП 100. Сила жінок». Відзначена премією Всеукраїнської рекламної коаліції «Слід у рекламі».
У 2015 році разом із братом Олександром Тодорчуком заснувала комунікаційну агенцію Gres Todorchuk. В її фокусі — створення культурних та соціальних проєктів. За 10 років Gres Todorchuk тричі ставала найефективнішою агенцією України (2020, 2021, 2023) та найефективнішою незалежною агенцією Європи за версією Effie Worldwide (червень 2024).
Серед клієнтів — великий український бізнес, міжнародні корпорації, культурні та освітні інституції, благодійні фонди. Агенція створювала проєкти для Visa, «Сільпо», Rozetka, «Нової пошти», Chemonics, EUACI, Укрзалізниці, Малої академії наук України та багатьох інших.
З березня 2022-го по серпень 2024-го Ярослава Гресь координувала роботу UNITED24 — державної фандрейзингової платформи. За цей період UNITED24 залучила понад 660 мільйонів доларів на підтримку України.
У серпні 2024 року разом із Юлією Соловей заснувала Ukraine WOW — громадську організацію для популяризації української культури. Першим проєктом ГО стала колаборація з абсолютним чемпіоном світу з боксу Олександром Усиком: у грудні 2024-го після перемоги над Тайсоном Ф’юрі Усик підняв над головою шаблю гетьмана Івана Мазепи. Цей жест широко обговорювався як вдалий приклад культурної дипломатії.