Експерт з корпоративних, кризових, брендових, маркетингових комунікацій.
Працює у сфері маркетингу та комунікацій 15 років, майже десять з яких на різних позиціях в компанії IDS: протягом п’яти років на посаді PR-менеджера відповідала за комунікацію ТМ «Боржомі» на восьми ринках присутності бренда.
У 2017 році очолила відділ комунікацій у компанії IDS Borjomi Ukraine. У портфоліо більше 100 успішних локальних і крос-кантрі-проектів, лончі нових продуктів, мобільних додатків, сім власних масових івентів бренда, досвід кризових комунікацій, успішна співпраця з відомими українськими та міжнародними брендами, компаніями й організаціями: Disney, WWF, McDonalds, Poustovit, Atlas Weekend, Leopolis Jazz Fest, «Еліна Світоліна», ELLE, Viva тощо.
До приходу в компанію IDS більше п’яти років працювала у видавництві «Бурда-Україна» на позиції Business Development Manager (запуск міжнародного видання JOY в Україні) і два роки обіймала посаду PR-директора в українському агентстві GEM (клієнти: Gorenje, Avtologistika, Altera, Nestle, WWS).
У 2018–2019 роках очолювала PR-комітет Європейської бізнес-асоціації (ЕВА).
«CSR is a new... green. Поява нового люКСОового напрямку розвитку компанії»
Ми бачимо, що попит на спеціалістів із КСО останнім часом дуже виріс. Судячи з усього, компанії переглянули свої пріоритети та зрозуміли, що з настанням нової ери комунікацій, зміни поведінки, звичок та уподобань споживачів корпоративна соціальна відповідальність стала вже не опцією, а справжнім must have, адже довіра споживачів – це нова валюта.
Що важливо робити вже сьогодні з точки зору КСО? Марина Соловйова продемонструє на прикладі IDS Borjomi Ukraine, як можна переорієнтувати комунікації та які проєкти варто реалізовувати в період боротьби з COVID-19 на внутрішніх та зовнішніх фронтах.