Має 20-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. Від вересня 2020 року обіймає посаду директорки з маркетингу MEGOGO та відповідає за маркетинг медіасервісу в 15 країнах. Продукт MEGOGO охоплює телебачення з інтерактивними функціями; кіно, серіали і мультиплікацію високої якості; власні тематичні канали, зокрема музичний канал MEGOGO LIVE; тисячі аудіокниг і подкастів, а також ексклюзивні прямі трансляції топових спортивних подій та онлайн-книгарню MEGOGO BOOKS.
У світі, де контент став головною валютою уваги, бренди більше не можуть просто продавати продукти, вони повинні створювати сенси. Сучасні аудиторії шукають не лише розваги, а й ідеї, натхнення, можливості для самовираження. Як бізнес може інтегруватися у цей процес і стати частиною культурного ландшафту?
На прикладі медіапроєктів MEGOGO розглянемо, як контентні ініціативи стають точками взаємодії з аудиторією та формують її лояльність:
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: growth of business, бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності. Міжнародний досвід керування 11 країнами Центральної та Східної Європи.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП, консультує маркетингові агенції.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Сповідує тільки ROI-підхід у маркетингу.
Нагороди: Golden Euro Effie IT/Telekom – first in UA. Кредо: «Задля спільного блага».
У сучасному бізнесі успіх визначається не лише фінансовими показниками, але й здатністю компаній створювати соціально значущі ініціативи, які приносять користь суспільству. Кейс Bolt і Visa доводить, що комерційна стратегія може одночасно бути соціально корисною. І майбутнє за тими, хто вміє поєднувати комерцію та добрі справи в одному продукті.
Ми розповімо:
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Починав кар’єру аналітиком CRM у ФК «Шахтар», після чого працював в мережі «Брусничка». Протягом 2015-2017 років керував проєктом запуску програми лояльності мережі Varus, пізніше перейшов на позицію заступника директора з маркетингу.
Серед головних досягнень: створення інтернет-магазину АТБ, запуск топ-промо з гейміфікацфєю лояльності з 3 млн учасників, продюсування інтеграцій брендів у кліпи Олі Полякової, Дзідзьо, Маші Кондратенко, запуск одного з найбільших благодійних промо «Мене це стосується», запуск програми лояльності «Varus Perfect».
У 2021 році отримав нагороду X-ray у номінації «Маркетинг-директор року X-ray 2021».
Натепер керує департаментом маркетингових комунікацій та проєктів в МХП — найбільшого виробника курятини в Україні.
Чи може одна назва продати продукт? «Супер Філео» каже так.
«Супер Філео» — це ретельно продумана стратегія та підібрана команда чи нам просто пощастило? Де межа між талантом і везінням у маркетингових кейсах?
Чи можна продавати преміум у війну? «Супер Філео» спробував. Як це взагалі працює і що нам каже цей кейс про поведінку споживачів?
Кілька фактів про курочку, які змінять ваше уявлення про цей бізнес.
Співзасновниця та CEO компанії з виробництва внутрішніх та зовнішніх сонцезахисних систем MANEΖΗ, управлінка із 25-річним досвідом.
Засновниця меценатського освітньо-культурного проєкту Morris Space. Місія проєкту – впливати на зміну свідомості особистості, формувати національну ідентичність, підвищувати повагу до людей мистецтва, культури та науки, а також популяризувати ідею «підприємець = меценат». У Morris Space відбуваються події, присвячені історії, образотворчому мистецтву, музиці, театру, кіно, літературі та археології.
Освіта та експертиза Марини Дяченко:
Створює культурно-історичні проєкти, які розвивають та поглиблюють стосунки містян зі столицею.
Працюючи на Київ, якого вважає найкращим роботодавцем, Юлія розповідає його історії через мініскульптури проєкту “Шукай!”, власний блог, виступи та спільні ініціативи із захопленими ідеєю розвитку Києва брендами та меценатами.
Проводить екскурсії впливовим іноземцям – закордонним чиновникам, медійникам, донорам та амбасадорам United24 у межах проєкту Kyiv not Kiev, який занурює у минуле й сьогодення столиці.
Місцями та маршрутами, запропонованими Юлією, пройшло понад мільйон людей.
Диджей, співзасновник та резидент формації «СТЕЖКА».
Працював у сфері івентів, реклами та маркетингу.
З 2018 по 2024 рік розвивав пивні бренди, як-от Bud, «Старий Мельник», «Чернігівське», «Рогань», «Янтар». Брав участь у запуску бренду «Де Сад», який посів друге місце на ринку сидру через три місяці після запуску, вигравши два Effie у категоріях «Алкоголь» та «Запуск нового продукту». Вів запуск саббрендів «Біле Fruter» та «Чернігівське Titan».
Займався проєктом «Книга легендарних вечірок України» про історію української андеграунд-сцени, починаючи з 1990-х років.
У 2022 році разом із командою співзасновників почав організовувати серію заходів «СТЕЖКА», маючи на меті створення безпечного простору для вільного самовираження.
У 2024 році перейшов на позицію бренд-менеджера Jägermeister, вів організацію премії Jager Music Awards 2024 та 2025 років, спрямованої на пошук молодих талантів альтернативної музичної сцени та підтримку музичної індустрії України.
Історія про те, як бренду нарощувати лояльність аудиторії та бренд-показники під час глобальної кризи, використовуючи культурні прояви. Покажемо, як захопити увагу, осучаснивши культурну спадщину та інтегрувавши її у комунікацію молодіжного бренду.
Експертка у сфері комунікацій, зв’язків із громадськістю, кризового менеджменту, а також має ґрунтовний досвід у юриспруденції та психології. Досвід роботи у галузі комунікацій становить понад 25 років, зокрема, на керівних посадах у міжнародних та великих українських компаніях.
Професійний бекграунд охоплює консультаційну діяльність у міжнародних проєктах та керівний досвід у «Кока-Кола Україна & Молдова», поточну роботу в ПриватБанку на позиції топменеджера, а також викладання стратегічних комунікацій у Львівській бізнес-школі УКУ, Києво-Могилянській бізнес-школі та Київській школі економіки.
Головні досягнення у кар’єрі — успішна реалізація низки соціально важливих проєктів, спрямованих на розвиток української громади, та розширення можливостей для жінок, зокрема, у межах Українського жіночого конгресу та закладення змін у суспільній культурі згідно з принципами безбарʼєрності та інклюзії.
Сьогодні Олеся працює над розробленням та впровадженням внутрішніх і зовнішніх комунікаційних стратегій ПриватБанку, керує стратегічними та антикризовими комунікаціями, співпрацею із ЗМІ, неурядовими організаціями та державними структурами.
Основними досягненнями є реалізація корпоративних соціальних проєктів та ініціатив, спрямованих на зміну корпоративної культури й формування культури безбар’єрності, екологічну відповідальність та сталий розвиток. Фокусується на розробленні програм з фінансової просвіти та інклюзії.
Має правничу та психологічну освіту КНУ ім. Тараса Шевченка, стажувалася у Fletcher School of Law and Diplomacy (Boston, USA), пройшла магістерську програму Key Executive MBA у Львівській бізнес-школі УКУ.
Зона особистих інтересів: підтримка розвитку інклюзивного суспільства та розширення можливостей для жінок; культурні цінності, музика (зокрема джаз), сімейні традиції та сучасне українське мистецтво.
Практичний досвід того, як один новітній банківський продукт може змінити ставлення людей до власних фінансів, планування життя та власного внеску у наближення перемоги. Історія про те, що фінансова грамотність – це насамперед зручні розумні сервіси, які змінюють патерни поведінки суспільства.
Ви дізнаєтесь:
У сфері комунікацій та медіа працює 15 років.
В Україні відповідає за розроблення комунікаційних стратегій для клієнтів агенції Optimum Media OMD Ukraine — лідера рекламного ринку. Разом із командою створювала знакові кампанії із запуску таких нових продуктів та сервісів, як Google Pay, Glovo, Uber та H&M.
У CEE координує стратегічний хаб для 15 ринків регіону.
Працює з регіональною та локальною командами Philips над датою споживача, аналітикою ефективності комунікацій та МММ.
Досвід роботи у комунікаціях понад 20 років у приватних компаніях, неурядовому секторі, Посольстві США в Україні, агенціях та Силах оборони. Останні 11 років до повномасштабного вторгнення очолював агенцію Newsfront Communications.
Після повномасштабного вторгнення приєднався до лав Сил ТрО ЗСУ, учасник бойових дій на Харківщині. З 2022 по 2024 рік опікувався комунікаційними проєктами у Силах ТрО ЗСУ, підтримуючи заходи підготовки, комплектування та забезпечення командування. Натепер — начальник служби зв’язків із громадськістю 13-ї бригади НГУ «Хартія».
Викладач на теми критичного мислення, навичок аналізу та аргументації, групової динаміки на курсах лідерства для головних сержантів бригади «Хартія». Викладач курсу «Публічні комунікації» магістерської програми «Публічна політика та врядування» Київської школи економіки.
Від часів Сунь Цзи війну називають мистецтвом, але для цивільної людини складно побачити творчість у хаосі бойових дій.
Суспільство, беззаперечно, вважає солдата головним героєм війни, і це справедливо. Але за кожною перемогою стоять інші, менш помітні, проте не менш важливі майстри своєї справи. Саме їхня майстерність і креативність визначають успіх на полі бою та допомагають зберегти життя головного героя — солдата.
Погляньмо, які ще ролі є в театрі війни, чи є місце в бою для творчості та що мають на увазі, коли говорять про «мистецтво» війни.
Працює з різними медіа, найбільше відомий своїм унікальним підходом — Exel-Art. Від 2004 року він використовує програму Excel як візуальну мову мистецтва.
Лауреат Премії PinchukArtCentre (2009) — загальнонаціональної відзнаки у сфері сучасного мистецтва для молодих українських художників.
Співавтор скульптури Phoenix та інсталяції I am Fine на фестивалі сучасного мистецтва Burning Man (пустеля Блек-Рок, штат Невада, США) у 2023 та 2024 роках разом із Віталієм Дейнегою, засновником медіапроєкту Ukrainian Witness.
Бере участь у важливих персональних та групових виставках, серед яких: Collateral Event of the 60th International Art Exhibition the Venice Biennial, Венеція (Італія); No Grey Zones, Voloshyn Gallery, Маямі (Флорида, США); Виставка, Voloshyn Gallery, Київ (Україна); A Letter from the Front («Лист з фронту») в Haus der Kunst (DE); Hi-Resolution: Ukrainian Culture and Contemporary Art Now!, The James Gallery, Нью-Йорк (США); She Asked, I Followed. Her Name Is After, Fredric Snitzer Gallery, Маямі (Флорида, США); Worth Fighting For, PinchukArtCentre, Кельн (Німеччина); Permanent Revolution, Ludwig Museum, Будапешт (Угорщина); MAXXI — Museo nazionale delle arti del XXI secolo in Rome (Італія).
Його роботи входять до публічних і приватних колекцій, зокрема Ludwig Museum (Будапешт, Угорщина) та Музею сучасного мистецтва Одеси (Україна). Роботи Сая висвітлювали та рецензували The New York Times, The Guardian та інші міжнародні видання.
Закінчив Київський художньо-промисловий коледж за спеціальністю «графічний дизайн» (1993) та факультет станкової графіки Національної академії образотворчого мистецтва й архітектури (2001).
Аліна та Дмитро Сердюки — українські дизайнери та підприємці, засновники бренду byMe, який вже понад 9 років успішно працює на українському ринку моди. byMe закохує в українське, наслідує стратегію diversity, відмовився від використання натуральної шкіри та будує перший безбарʼєрний шоурум у центрі Львова.
У 2021 році подружжя увійшло до рейтингу Forbes Next 250, що відзначає перспективні українські компанії та підприємців.
Згідно з Trust Barometer, у світі продовжує зростати тенденція до локалізації. В Україні цей процес набув ще глибшого сенсу, ставши відповіддю на екзистенційний виклик.
Проте будь-який тренд має свій життєвий цикл. Завдання проєкту «Витоки» – не лише слідувати тенденціям, а працювати з традицією на глибшому рівні: переосмислювати її, інтегрувати в сучасний контекст і робити основою для українських брендів – як у внутрішній командній роботі, так і у зовнішніх комунікаціях.
Ми поділимось досвідом, як це вже працює та які можливості відкриває для бізнесу. Також поспілкуємося із засновниками бренду by Me про їхній шлях: чому у них дві соціальні місії та лише одна бізнесова, як кожна колекція отримує додатковий сенс і яку цінність для бренду приносить робота з культурною спадщиною.
Топекспертка з диджитал-маркетингу, рекламних та інноваційних технологій з 20-річним досвідом.
12 років обіймала керівні посади у Starlight Media, до цього працювала у великих диджитал-медіа. У Starlight Світлана з нуля побудувала диджитал-сейлзхаус. Крім того, за її керівництва:
У 2023 році Світлана заснувала та очолила Nexinsight – MarTech-продукт, який успішно працює з провідними рекламодавцями та медіа України. Дата-партнери Nexinsight – «Київстар» та Helsi. Платформа надає можливості для технометричних та аудиторних вимірювань рекламних активностей та аудиторій сайтів паблішерів.
Є чимало кейсів з клієнтами – Auto.ria, Dim.ria, Kasta, Hotline.ua, TAVR Media, Ukr.net та інші. Про них та інших розкажемо на конференції.
Продукт отримав нагороду Digital Bravery від IAB Connect 2024 за кейс «BigData for Digital Media. TAVR Media» як проривний технологічний продукт. Також Nexinsight має міжнародні сертифікації від Google, IAB Europe та MGID.
Світлана – коуч-практик з міжнародною сертифікацією. Має блог на сайті «Факти» на тему особистого розвитку. Спікерка активно цікавиться та досліджує тему ефективного мислення та можливостей нашого мозку.
Очолила Postmen у лютому 2024 року після раптової смерті її чоловіка Ярослава Ведмедя, який заснував агенцію у 2013-му. Postmen є агенцією року за результатами рекламних фестивалів ефективності та креативності тричі поспіль, а також увійшов у топ-3 в рейтингу «Вибір рекламодавця 2024» серед комунікаційних агенцій.
Postmen – комунікаційна агенція повного циклу: розробляє та втілює стратегії, які базуються на ґрунтовних дослідженнях та глибокому аналізі, створює креативні рішення, які мають сенс та вплив.
Postmen створює та реалізує проєкти, які є значущими для підтримки України:
Бренди, з якими працює Postmen: “Дарниця”, ПриватБанк, “Уклон”, “Нова пошта”, “Електролюкс”, “Кормотех” (“Клуб 4 лапи”), Kernel, “Мономах”, МХП, “Моршинська”, “Дюна” та інші.
Світ сповнений шуму, але ті, хто справді впливає на майбутнє, слухають не голос, а сенси. Як говорити без слів? Як візуальні образи, символи та культура стають мовою дипломатії, бізнесу й комунікацій, що змінюють реальність?
Ми покажемо, як проєкт «Шлях зерна» став історією, що зачіпає серця політиків, стейкхолдерів і глобальних лідерів тоді, коли традиційні інструменти безсилі. І чому сьогодні саме культура — найпотужніший маркетинговий інструмент.
Понад 30 років у сфері бізнесу та консалтингу (KPMG, The Boston Consulting Group, Citibank, Lockheed Martin, Coudert Brothers, ПУМБ та інші).
Експертиза: злиття та поглинання, інтеграція активів, реструктуризація у фінансовому та енергетичному секторах, розроблення бізнес-стратегій, управління масштабними угодами.
З 2016 року — СЕО національного поштового оператора України «Укрпошта».
Під керівництвом Смілянського компанія проходить масштабну цифрову трансформацію, модернізує інфраструктуру та сервіси. Навіть в умовах повномасштабної війни Укрпошта:
Під керівництвом Ігоря Смілянського національний поштовий оператор України систематично здобуває міжнародне визнання щодо рівня якості сервісів.
За останні роки Укрпошта:
Український актор, режисер і сценарист кримськотатарського походження. З 2005 року працює у трупі Київського академічного театру драми і комедії на лівому березі Дніпра. Як режисер дебютував у 2007 році з телевізійною стрічкою «Квартет для двох». Серед його найвідоміших режисерських робіт — фільми «Хайтарма» (2013), «Кіборги» (2017) та «Захар Беркут» (2019). Знімався у багатьох фільмах і серіалах.
Останні півтора року проходить службу в управлінні комунікацій штабу командування Сил територіальної оборони Збройних сил України. Крім того, продовжує свою діяльність у сфері культури та медіа. Зокрема, у 2025 році Сеітаблаєв був ведучим української трансляції церемонії вручення премії «Оскар».
Сеітаблаєв активно підтримує українську культуру та виступає проти анексії Криму. У 2017 році був нагороджений орденом «За заслуги» III ступеня.
Допомагає брендам ставати глобальними і незабутніми. Від локальних продуктів до експортних успіхів у MENA, від рестайлінгу до запуску преміальних торговельних марок у кризові часи — її досвід підтверджує, що маркетинг працює там, де є стратегія, гнучкість і трохи магії.
Розпочала кар’єру в маркетингу у галузі FMCG, далі розширила свою експертизу у сферах Engineering та Agribusiness, працюючи з міжнародними та національними брендами. Очолювала маркетингові напрями в Ecosoft та МХП, де керувала запуском нових брендів, масштабними рекламними кампаніями та виходом компаній на міжнародні ринки.
Серед ключових досягнень: успішний запуск преміального бренду у воєнний час, ребрендинг ТМ із зростанням продажів на 168%, створення експортної маркетингової стратегії для MENA та управління проєктами, які змінили позиціювання брендів на ринку.
Агенція «Купол» має на меті підсилювати, оберігати та надавати поштовх важливим соціокультурним проєктам, серед яких:
Закінчила Інститут міжнародних відносин (НАУ) та програму Business Sustainability Management Інституту сталого лідерства Кембриджського університету. З квітня 2022 року – директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media. До цього опікувалася комунікаціями медіакомпанії, потім відповідала за розроблення та впровадження стратегії сталого розвитку, різноманіття та інклюзивності. Також відповідає за міжнародні партнерства у сфері захисту та адвокації прав людини.
Розробила корпоративну стратегію з підтримки ветеранів та ветеранок російсько-української війни, що наразі впроваджується не тільки у Starlight Media, а й у багатьох українських компаніях.
Отримала нагороди Partnership for Sustainability Award 2020 року за внесок у розвиток гендерної рівності та 2024 року за проєкти Starlight Media з підтримки ветеранів та ветеранок. Також за час роботи Яни Гончаренко у Starlight Media компанія увійшла до топ-25 роботодавців для ветеранів та ветеранок за версією Forbes, до топ-3 компаній Українського індексу корпоративної рівності (2025), а також отримала нагороду від Kyiv Pride як медіа, дружнє до ЛГБТК+ спільноти.
Відверта розмова Яни Гончаренко з Олександром Тереном, ветераном російсько-української війни, героєм проєкту «Холостяк» на СТБ, про:
В агентському бізнесі понад 10 років. В iProspect розпочала кар’єру як акаунт-менеджер, а вже за три роки очолила компанію. Серед клієнтів агенції — lifecell, Mastercard, Nestle, Toyota, SEB Group, British American Tobacco, METRO, Bayer та інші. iProspect щорічно входить до топрейтингів за версією IAB Ukraine та є сертифікованим партнером Google і Meta. За останні кілька років трансформувала агенцію з перфоманс-напряму у full digital media, має багатий досвід викладання у КНЕУ ім. В. Гетьмана та школі Genius Marketing.
Останні кілька років є щорічним суддею IAB Mix Awards Ukraine, Effie Ukraine та спікером профільних конференцій.
Ця історія про те, як оператор із найменшою кількістю абонентів та обмеженими маркетинговими інвестиціями здобув безпрецедентне лідерство у перенесенні номерів до своєї мережі (MNP), на яке навіть сам не сподівався. І до чого тут відданість цінностям бренду.
Поговорімо про таке:
Міжнародний експерт із питань сервіс-дизайну та побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом. Консультує великі організації з України, Німеччини, Франції, Болгарії, Молдови та інших країн. Допомагає отримати довгострокову конкурентну перевагу через проєктування клієнтоорієнтованих стратегій та сервісів.
Серед клієнтів — Comfy, МХП, ОККО, ПУМБ, RIA, Varus та інші.
У доповіді — мотивація, тригери, барʼєри, які відповідають на питання: чому українці донатять або ні.
Ви дізнаєтесь, як теорія поведінкових змін, кількісний аналіз та креатив вплинули на стратегію фонду «Повернись живим» — смертоносного lovemark українців.
Фонд «Повернись живим» та сервіс-дизайн агенція Lanka.CX розібрали ваші донати на молекули емоцій та дій: втома, злість, азарт тощо. Олександра Гайворонська та Олег Косс розкривають приховані мотиви, несподівані бар’єри та дієві тригери, які змушують українців донатити більше й частіше.
Співавтор та керівник CEO development program у kmbs, викладач демократичної школи “Майбутні” – автор комплексного курсу з громадянської освіти.
Засновник двох бізнесів. Співзасновник Наукового товариства Клоузеру, яке покликане досліджувати і популяризувати сильні наративи про Україну та українську історію.
Хобі: розроблення стратегічних соціально-політичних ігор, які спрямовані на розуміння впливу зовнішніх умов та внутрішніх спроможностей людини на ухвалення рішень.
Весь світ знає про будівничих Америки та Європи. Рокфеллер, Карнегі, Форд, Морган, Феррарі, Бош – ці імена стали брендами, а їхні бізнеси змінили перебіг історії. Їхні імена шанують, їхні підходи вивчають і роблять рольовими моделями.
А що в Україні? Ми звикли вважати, що наш бізнес почався у 1990-х, із сирих неотесаних форм, і лише тепер навчився створювати продукти, «запаковувати» їх стильно і сенсово. Але чи знаємо ми, що українці робили це ще у XIX столітті? «Реальність – це те, що вважається реальним у суспільстві», – писали Пітер Бергер і Томас Лукман. В Україні XIX століття не було в реальності ні держави, ні політичної суб’єктності, але були ті, хто будував її через символи, бренди та історії.
Симиренки, Чикаленко, Шевченко…
Шевченко – найкрутіший маркетолог свого часу. Як вам така ідея? Дозвольте собі нахабно поглянути на святе: Шевченко – підприємець і маркетолог, який створив найпотужніший український бренд. Кобзар як символічний продукт, що формував ринок ідентичності.
Симиренки – інноватори, які не просто виробляли цукор, а створювали бренди: пароплав «Українець», пастила «Українська», сорт яблук «Ренет Симиренка».
Чикаленко – інвестор української ідеї, що фінансував єдину щоденну українськомовну газету, коли українська мова була заборонена. Людина, яка зробила ставку на Україну, коли це виглядало як програш.
Ми дослідимо, який спосіб мислення породив ці бренди і чого ми можемо навчитись сьогодні.
Після цієї сесії ви вийдете зарядженими сміливими ідеями, вірою в себе і Україну. Бо, як казав Юрій Шевельов, українцям від природи притаманні широта і масштаб мислення.
Ми говоритимемо не про тугу, страждання і важку долю. Це будуть реальні бізнес-кейси, на яких можна навчатись сьогодні. Ми говоритимемо про силу. Про бізнес-геніальність українців. Про історію, яка нас надихає шукати глибші сенси і створювати дива сьогодні.
На вас очікують сенси, стиль і сигари – як робили це заможні українські Дон Кіхоти.
Має понад 24-річний досвід у сфері стратегічного маркетингу, реклами та PR. Займалася побудовою позиціювання брендів, розробленням комунікаційних платформ та кампаній міжнародних і локальних брендів у FMCG, тютюновій та фармацевтичній галузях.
Від листопада 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу ПУМБ та відповідає за реалізацію комунікаційної і клієнтської стратегії банку.
У 2021 році маркетинг-команда ПУМБ була визнана Best Marketing Team у категорії «Фінанси», а кампанія В2В «Заради усмішки малого бізнесу» отримала золото на Effie Awards 2021.
Кампанія 2021 року «Вже 30 років виконуємо все, що обіцяємо» увійшла до трійки лідерів у категорії «Найкраща рекламна кампанія: банки» за версією щорічної премії FinAwards 2022.
У 2022 році команда ПУМБ отримала нагороди за соціальний проєкт «Ми однієї крові»: Fintech Marketing campaign of the year, Best finance ESG initiative.
На FinAwards 2023 і 2024 Ксенія отримала срібло у категорії «Найкращий керівник маркетингу».
У 2023 та 2024 роках команда ПУМБ отримала чимало нагород, якими пишається, а саме:
Відповідає за диджитал-маркетинг у Києво-Могилянській бізнес школі (kmbs), викладач демократичної школи “Майбутні”, співзасновник Наукового товариства Клоузеру, дослідник впливу соціальних мереж на безпекову сферу, випускник кафедри історії НаУКМА.
Весь світ знає про будівничих Америки та Європи. Рокфеллер, Карнегі, Форд, Морган, Феррарі, Бош – ці імена стали брендами, а їхні бізнеси змінили перебіг історії. Їхні імена шанують, їхні підходи вивчають і роблять рольовими моделями.
А що в Україні? Ми звикли вважати, що наш бізнес почався у 1990-х, із сирих неотесаних форм, і лише тепер навчився створювати продукти, «запаковувати» їх стильно і сенсово. Але чи знаємо ми, що українці робили це ще у XIX столітті? «Реальність – це те, що вважається реальним у суспільстві», – писали Пітер Бергер і Томас Лукман. В Україні XIX століття не було в реальності ні держави, ні політичної суб’єктності, але були ті, хто будував її через символи, бренди та історії.
Симиренки, Чикаленко, Шевченко…
Шевченко – найкрутіший маркетолог свого часу. Як вам така ідея? Дозвольте собі нахабно поглянути на святе: Шевченко – підприємець і маркетолог, який створив найпотужніший український бренд. Кобзар як символічний продукт, що формував ринок ідентичності.
Симиренки – інноватори, які не просто виробляли цукор, а створювали бренди: пароплав «Українець», пастила «Українська», сорт яблук «Ренет Симиренка».
Чикаленко – інвестор української ідеї, що фінансував єдину щоденну українськомовну газету, коли українська мова була заборонена. Людина, яка зробила ставку на Україну, коли це виглядало як програш.
Ми дослідимо, який спосіб мислення породив ці бренди і чого ми можемо навчитись сьогодні.
Після цієї сесії ви вийдете зарядженими сміливими ідеями, вірою в себе і Україну. Бо, як казав Юрій Шевельов, українцям від природи притаманні широта і масштаб мислення.
Ми говоритимемо не про тугу, страждання і важку долю. Це будуть реальні бізнес-кейси, на яких можна навчатись сьогодні. Ми говоритимемо про силу. Про бізнес-геніальність українців. Про історію, яка нас надихає шукати глибші сенси і створювати дива сьогодні.
На вас очікують сенси, стиль і сигари – як робили це заможні українські Дон Кіхоти.
Більш ніж 25 років досвіду в міжнародних компаніях: Bunge, Ferrero, Kimberly-Clark, British American Tobacco. Професійна кар’єра тісно пов’язана з такими відомими брендами, як «Олейна», Raffaello, Kotex.
Має практичний успішний досвід запусків нових продуктів та участі в регіональних та глобальних проєктах зі стратегії, інновацій та розвитку.
Навіть у часи викликів і хаосу кожен крок великого бренду має бути вивіреним із точки зору його цінностей, потенціалу зростання та релевантності до нової реальності. Сьогодні, коли бюджети скорочуються, базові потреби залишаються незмінними, а менталітет і культура трансформуються, бізнесу важливо знайти баланс між інноваціями, відповідальністю та стійкістю.
Про оновлення портфелю, соціальну відповідальність, нові підходи до комунікації та підвищення помітності на прикладі бренду “Олейна”.
Український військовий, ветеран, громадський діяч, письменник, спортсмен та головний герой реаліті «Холостяк-13».
Після повномасштабного вторгнення добровольцем пішов на фронт, де командував взводом вогневої підтримки. У вересні 2022 року під час боїв втратив обидві ноги, але це не зламало його. Навпаки, Терен став символом незламності та боротьби.
Ведучий YouTube-шоу «Відвал ніг», де перевірив українські міста на доступність. Займається громадською діяльністю, мотивує та надихає інших. У 2024 році випустив автобіографічний роман «Історія впертого чоловіка», у якому поділився своїм шляхом — від фронту до нових викликів у цивільному житті.
Олександр також став головним героєм реаліті «Холостяк-13» — вперше в історії формату проєкту кохання шукав ветеран війни з інвалідністю. Цей сезон «Холостяка» привернув увагу всієї країни, адже він руйнує стереотипи та змінює сприйняття ветеранів і ветеранок та людей з інвалідністю.
Відверта розмова Яни Гончаренко, директорки з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media, з Олександром Тереном про:
Працював над:
Кліпами – «Антитіла» (зокрема на пісню з Едом Шираном), ТНМК, Артем Пивоваров, Оля Полякова тощо.
Рекламою – Bolt, Visa, BAT, Meest, АТБ, Forbes, «Дія» та ін.
Соціальними та освітніми проєктами – «Дія.Освіта» (цифрова трансформація, диджитал-фізкультура для школярів тощо).
Продюсер фільмів і серіалів – «Збори ОСББ» (кінотеатральний реліз відбувся у грудні 2024-го, після чого фільм вийшов на Netflix та декілька тижнів був №1 фільмом в Україні), «Бурштинові копи», «Інфоголік», «Прибулець» для телеканалу ТЕТ, «Куратори».
Продюсер шоу «Мамахихотала».
YouTube-шоу – «Небезпечна передача».
Контентом для соцмереж – ТіkТоk для Епіцентр, Bolt, «Венбест», Brizoll, ПУМБ.
Анімаційними проєктами – UNICEF, «Небезпечна зона», «Яся та її робот».
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Продюсер і сценарист повнометражних фільмів: «Збори ОСББ» (кінотеатральний реліз – грудень 2024-го року). У січні 2025-го фільм вийшов на платформі Netflix і декілька тижнів був №1 фільмом в Україні; «Бурштинові копи» (кінотеатральний реліз – осінь 2021-го), після чого фільм вийшов на Netflix.
Продюсер, сценарист і художній керівник гумористичного шоу «Мамахихотала», в якому також виступав як актор. Студія «Мамахихотала» також виробник розважального та гумористичного контенту.
Продюсер і сценарист серіалів: «Прибулець» – 2 сезони на телеканалі ТЕТ; «Куратори» – 3 сезони на телеканалі НЛО TV.
Продюсер і сценарист рекламних, серіальних, кіно- та анімаційних проєктів, зокрема англомовних.
Досвідчений фахівець у сфері управління та маркетингу з понад 20-річним досвідом роботи на фармацевтичному ринку, зокрема 3 роки у сфері FMCG. Працював 13 років у компанії «Фармак», останні 7 років обіймає посаду директора із взаємовідносин з клієнтами у корпорації «Юрія Фарм».
Спеціалізація включає: створення торгових та маркетингових команд; маркетування наявного портфеля та запуск нових продуктів; побудову довгострокових взаємовідносин з клієнтами через створення попиту та формування нових продуктових категорій; управління каналами комунікації та контентом.
Має вищу медичну та економічну освіту (MBA), є засновником школи фармацевтичного маркетингу «ШколаPro» для продакт-менеджерів.
Серед професійних інтересів — менеджмент, маркетинг, біотехнології та цифрові рішення, що інтегруються у повсякденне життя та трансформують фармацевтичний ринок.
З доповіді Юрія Маркевича ви дізнаєтесь, як вода ReO подолала бар’єри категорії та вийшла за межі аптечного позиціювання завдяки залученню до співпраці спортивної селебриті Ярослави Магучіх.
Проєкт розпочався восени 2023 року під час підготовки спортсменки до Олімпійських ігор у Парижі і продовжився після їх закінчення. В результаті Ярослава стала золотою призеркою Олімпіади, а вода ReO отримала довіру масового споживача.
Головні тези доповіді:
Вихід за межі аптечного позиціювання. Які стратегічні та комунікаційні виклики стояли перед компанією і чому вирішили виходити у сучасний роздріб.
Ярослава Магучіх як інструмент трансформації. Чи може спортивний амбасадор стати не лише обличчям бренду, а й доказом ефективності продукту? Як інтеграція води ReO у тренувальний процес Ярослави Магучіх та акцент на відновленні створили довіру до бренду.
Олімпійська перемога як точка довіри. Чому спортивний успіх амбасадора став маркером якості та як це працює на довгострокове закріплення бренду в масовій свідомості? Які сценарії розвитку комунікації були у ReO у разі різних результатів Олімпіади?
Висновки для брендів, які хочуть працювати зі спортивними амбасадорами. Як зробити співпрацю органічною, а не суто рекламною? Чому спортивні амбасадори працюють ефективніше, коли партнерство базується на реальній взаємодії?
Експертка з маркетингу з більш ніж 20-річним досвідом роботи у найбільших українських медіакомпаніях. Від 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу медіагрупи Starlight Media. Від початку повномасштабного вторгнення є лідеркою об’єднаної маркетингової команди, що працює над створенням національних соціальних телевізійних кампаній.
У 2022 році очолила міжнародну креативну агенцію Starlight Creative, що за час роботи відзначилась створенням кампаній та проєктів для Disney, BBC, Warner Bros. Discovery, CNN, A+E Networks та інших.
Креативні роботи Олени Мартинової та її маркетингових команд багаторазово були відзначені нагородами Effie, Promax, Clio Awards та потрапляли до шортліста Cannes Lions. Від 2022 року вона також представляє голос української індустрії, її потреб для відновлення та розвитку в British Marketing Society.
Олександра відповідає за залучення ресурсів та розширення співпраці фонду з українськими та міжнародними організаціями, бізнесами й донорами. Під її керівництвом фонд реалізує масштабні комунікаційні проєкти, спрямовані на підтримку Сил оборони України.
У доповіді — мотивація, тригери, барʼєри, які відповідають на питання: чому українці донатять або ні.
Ви дізнаєтесь, як теорія поведінкових змін, кількісний аналіз та креатив вплинули на стратегію фонду «Повернись живим» — смертоносного lovemark українців.
Фонд «Повернись живим» та сервіс-дизайн агенція Lanka.CX розібрали ваші донати на молекули емоцій та дій: втома, злість, азарт тощо. Олександра Гайворонська та Олег Косс розкривають приховані мотиви, несподівані бар’єри та дієві тригери, які змушують українців донатити більше й частіше.
Має 9-річний досвід роботи в FMCG та retail в Україні та на іноземних ринках.
У компанії Kormotech з 2019 року, де розпочала свою кар’єру з побудови брендів і розвитку продажів на ринках Східної Європи, Туреччини та Кавказу через всі канали збуту. Одним із значних досягнень став запуск e-commerce-продажів брендів компанії у Польщі, Румунії та Литві.
Створила й успішно розвинула відділ digital-маркетингу Kormotech, сформувавши нову команду та перебудувавши процеси маркетингу у компанії. Згодом вона взяла на себе управління усіма напрямами комунікацій брендів Club4Paws та Optimeal, а також запустила та розвинула монобрендові e-commerce-платформи цих брендів в Україні.
Останній рік займається розвитком нового бренду Delickcious, відповідаючи за його стратегію розвитку та міжнародну експансію.
Уперше за 10 років Kormotech випускає новий бренд, і робить ставку не просто на продукт, а на цілісну ідею. У світі, де компанії часто обирають шлях обережного тестування, компанія ризикнула створити новий сенс та спосіб взаємодії зі споживачем у новій для себе категорії.
Має більш ніж 10 років досвіду у сфері маркетингу та реклами.
Спеціалізується на управлінні великими проєктами, стратегічному плануванні, комплексному маркетингу, побудові ефективної комунікації як всередині команди, так із зовнішніми партнерами.
Бренди, з якими працює команда: СOMFY, PUMA, United24, ПУМБ, «Новий канал», Planeta kino, Intertop, Bosch Siemens, Uklon, ATB, NovaPay, «Аврора», WOG, Mechta.kz.
14 років в управлінні бізнесами на маркетинговому ринку.
Спеціалізується на розвитку бізнес-процесів, брендів та бренд-комунікації.
Власник і СЕО креативної агенції Underdog (до 2023 року була відома як Vertigo Agency). Агенція допомагає компаніям з розвитком бренду і комунікацій, веденням соцмереж та створенням контенту. Серед клієнтів за останні роки — NOVUS, «Планета Кіно», «Ковальська», Roosh, Jägermeister, Kormotech.
Консультує малий бізнес і підприємців-початківців щодо розвитку бізнес-процесів та маркетингу.
Історія про те, як бренду нарощувати лояльність аудиторії та бренд-показники під час глобальної кризи, використовуючи культурні прояви. Покажемо, як захопити увагу, осучаснивши культурну спадщину та інтегрувавши її у комунікацію молодіжного бренду.
Більш ніж 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub, працювала в журналістиці.
На позиції маркетинг-директорки Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила два сайти. Кейс агенції «Люди із залізобетону» став фіналістом Effie Ukraine у 2023 році. Promodo пʼять років поспіль визнається #1 Performance агенцією за версією iab Ukraine. Цього року потрапила до топ-5 рейтингу медійних агенцій та топ-3 медійних агенцій рейтингу VRK «Вибір рекламодавця 2024». Долучила Promodo до CEEDA — альянсу диджитал-агенцій країн Центральної та Східної Європи.
У 2024 році запустила подкаст з маркетинг-директорами «Додана цінність», гостями якого стали CMO та керівники відділу маркетингу таких компаній, як Intertop, Comfy, ПУМБ, WOG, СТБ, WineTime та інших.
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
Авторка найкращих бренд-маніфестів на українському ринку. Відома своїми кейсами для Etnodim («Своя Сорочка», «Ось про що моя вишиванка»), Cher17 («Тьолочка», «Для розкішних»). 15 років створює рекламу, яку цитують. Була провідною копірайтеркою мережевих та незалежних агенцій. Після роботи у Banda Agency кілька років працювала як «людина-рекламна агенція», самостійно розробляючи бренд-стратегії та рекламні кампанії.
У 2020 році стала співзасновницею креативної агенції Drama Queen. Працювала з великою кількістю брендів – від великих та міжнародних до невеликих бізнесів та стартапів, серед яких ETNODIM, CHER17, Roshen, Ощадбанк, Eva, Kasta, Bilo, Skvot та багатьох інших.
Отримала приблизно 30 нагород на українських та міжнародних фестивалях креативності. Викладала креативний копірайтинг та авторський курс зі створення рекламних роликів у школах SKVOT, КАМА та Bazilik. Наприкінці 2024 року заснувала власний освітній проєкт Dramgurtok – творчу майстерню для креаторів, які хочуть створювати потужні ідеї, історії та сенси для брендів.
Сьогодні українці чекають нових сенсів не лише від політиків чи культурних діячів, а й від брендів. Як бренду знайти свою потужну позицію. Як втілити її в комунікації. Як своїм чесним гучним висловлюванням не образити аудиторію. Як маневрувати у медіаштормі якщо комунікація стала вірусною. Та які результати приносить правда й сміливість у творенні сенсів.
Понад 20 років успішного управлінського досвіду в рекламній індустрії на боці клієнтів, телеканалів та агенцій.
Ефективно поєднує вищу економічну освіту та нестандартний підхід.
Понад 12 років рухається вперед разом із лідером рекламного медійного ринку ОMD Optimum Media. Останні вісім років керувала закупівлями на позиції Trading Director. Створила потужний напрям інтеграційних проєктів та разом із командою реалізувала багато успішних кейсів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін.
Від серпня 2023 року — CEO ОMD Optimum Media.
Філософія: люди завжди один із найвищих пріоритетів, командна робота — ключ до ефективної співпраці та успішних проєктів. Головна місія — робити клієнтів щасливими, а їхні бізнеси прибутковими. Мама трьох дітей, майстер спорту зі спортивної гімнастики.
Агенція «Купол» має на меті підсилювати, оберігати та надавати поштовх важливим соціокультурним проєктам, серед яких:
Аліна та Дмитро Сердюки — українські дизайнери та підприємці, засновники бренду byMe, який вже понад 9 років успішно працює на українському ринку моди. byMe закохує в українське, наслідує стратегію diversity, відмовився від використання натуральної шкіри та будує перший безбарʼєрний шоурум у центрі Львова.
У 2021 році подружжя увійшло до рейтингу Forbes Next 250, що відзначає перспективні українські компанії та підприємців.
Згідно з Trust Barometer, у світі продовжує зростати тенденція до локалізації. В Україні цей процес набув ще глибшого сенсу, ставши відповіддю на екзистенційний виклик.
Проте будь-який тренд має свій життєвий цикл. Завдання проєкту «Витоки» – не лише слідувати тенденціям, а працювати з традицією на глибшому рівні: переосмислювати її, інтегрувати в сучасний контекст і робити основою для українських брендів – як у внутрішній командній роботі, так і у зовнішніх комунікаціях.
Ми поділимось досвідом, як це вже працює та які можливості відкриває для бізнесу. Також поспілкуємося із засновниками бренду by Me про їхній шлях: чому у них дві соціальні місії та лише одна бізнесова, як кожна колекція отримує додатковий сенс і яку цінність для бренду приносить робота з культурною спадщиною.
Досвідчена експертка з розвитку брендів із більш ніж 13 роками досвіду в маркетингу.
Вікторія відповідає за бренд Uklon, який у 2023 році увійшов до топ-10 ефективних брендів за результатами Effie Awards Ukraine.
В Uklon забезпечує розвиток бренду в Україні та країнах експансії і разом із командою розробляє ефективні кампанії, які емоційно залучають користувачів та бустять бізнес-результати. Серед кампаній — Велика продуктова кампанія, де зробили омаж на відомі та ностальгічні українські реклами; сезон любові Uklon, де розсилали валентинки хейтерам або пропонували не викликати авто, якщо їм не хочеться руху та багато інших. Також це запуск таких сміливих продуктів, що стали першими на ринку України в галузі райдхейлінгу, як-от Програма лояльності, клас Прайм та інші.
Усі ці кампанії та проєкти не тільки знаходять відгук у користувачів і збирають мільйонні охоплення, а й знаходять місце у їхніх серцях. Саме тому до Uklon повертаються, він є лавмарком, і саме його відкривають найчастіше першим.
Окрім Uklon, у портфоліо Вікторії є співпраця з відомими брендами, як-от Caparol, Alpina, Krautol, та проєкти успішного запуску нових продуктових лінійок і навіть нових форматів торговельних точок.
Кредо Вікторії: «Створювати lovemarks, які наповнені додатковою цінністю».
Програма лояльності Uklon — це не просто накопичення балів та наповнення партнерськими та власними оферами. Це ціла гейміфікована система взаємодії з клієнтами на базі датадрівен-інсайтів та комунікаційної платформи «ВРУУУМ».
У своїй доповіді Вікторія Ковальова розгляне, як вибудовувати стратегію змін поведінки клієнтів через надання додаткової цінності, гейміфікацію та персоналізацію. Особливий акцент буде зроблено на практичних підходах до масштабування програм лояльності, адаптованих для нових ринків та аудиторій.
Ви дізнаєтеся, як поєднання інновацій, аналітики та креативних рішень дає змогу не тільки змінювати взаємодію з клієнтами, але й забезпечувати стабільний бізнес-результат, підвищуючи ефективність програм лояльності.
Цей виступ про те, як програму лояльності перетворити на рушій змін і зростання у будь-якому секторі та підвищення retention-rate клієнтів.
Кар’єру розпочала як кореспондентка економічного відділу агентства УНІАН, а з 2016 року працює на телеканалі СТБ. Пройшла шлях від репортерки до ведучої програми «Вікна-Новини». З 2022 року веде гостьові студії у марафоні «Єдині новини», слот ICTV.
Активно виступає за гендерну рівність, бореться проти сексизму та стереотипів у медіа та суспільстві. Співавторка соціального YouTube-проєкту «Палає», що висвітлює феміністичні та суспільно важливі теми.
Громадська діячка, співзасновниця комунікаційної агенції Gres Todorchuk та громадської організації Ukraine WOW, екскоординаторка фандрейзингової платформи UNITED24. Входить до списків «100 найвпливовіших жінок України» за версіями NV та «Фокус», «50 лідерок України» за версією Forbes, «УП 100. Сила жінок». Відзначена премією Всеукраїнської рекламної коаліції «Слід у рекламі».
У 2015 році разом із братом Олександром Тодорчуком заснувала комунікаційну агенцію Gres Todorchuk. В її фокусі — створення культурних та соціальних проєктів. За 10 років Gres Todorchuk тричі ставала найефективнішою агенцією України (2020, 2021, 2023) та найефективнішою незалежною агенцією Європи за версією Effie Worldwide (червень 2024).
Серед клієнтів — великий український бізнес, міжнародні корпорації, культурні та освітні інституції, благодійні фонди. Агенція створювала проєкти для Visa, «Сільпо», Rozetka, «Нової пошти», Chemonics, EUACI, Укрзалізниці, Малої академії наук України та багатьох інших.
З березня 2022-го по серпень 2024-го Ярослава Гресь координувала роботу UNITED24 — державної фандрейзингової платформи. За цей період UNITED24 залучила понад 660 мільйонів доларів на підтримку України.
У серпні 2024 року разом із Юлією Соловей заснувала Ukraine WOW — громадську організацію для популяризації української культури. Першим проєктом ГО стала колаборація з абсолютним чемпіоном світу з боксу Олександром Усиком: у грудні 2024-го після перемоги над Тайсоном Ф’юрі Усик підняв над головою шаблю гетьмана Івана Мазепи. Цей жест широко обговорювався як вдалий приклад культурної дипломатії.
Голова департаменту маркетингу в Україні, Грузії, Центральній Азії, країнах Кавказу та Південно-Східної Європи, відповідає за маркетингову стратегію на 17 ринках, зокрема бренд-, клієнтський, продуктовий маркетинг і спонсорство.
Анастасія приєдналася до Visa у 2019 році. Впродовж першого року у Visa Анастасія успішно керувала розробленням і впровадженням регіонального цифрового консьєржа, платформи переваг і привілеїв для преміальних карток Visa та запуском екосистеми лояльності з оновленою програмою винагород Visa Rewards для регіону. Перед приєднанням до маркетингової команди вона очолювала напрям Visa Consumer Payments & CVP.
Анастасія Ненашева має понад 7 років досвіду у Mastercard, де вона керувала командою Loyalty Solutions регіону Центральної та Східної Європи.
Має ступінь кандидата економічних наук та диплом за фахом «міжнародні економічні відносини, перекладач з англійської мови» Київського університету імені Тараса Шевченка.
У сучасному бізнесі успіх визначається не лише фінансовими показниками, але й здатністю компаній створювати соціально значущі ініціативи, які приносять користь суспільству. Кейс Bolt і Visa доводить, що комерційна стратегія може одночасно бути соціально корисною. І майбутнє за тими, хто вміє поєднувати комерцію та добрі справи в одному продукті.
Ми розповімо:
– Чому жоден бізнес більше не може існувати без суспільно значущих сенсів.
– Як переключити з конкурентів та залучити нових користувачів.
– Як перетворити звичайну поїздку на вокзал на допомогу армії завдяки співпраці двох сильних брендів та прозорій механіці донатів у фонді «Повернись живим».
– Не перформансом єдиним: якими каналами комунікації та інструментами бренди досягають своїх комерційних результатів у кампанії.
– Креативний тригер: від батлу районів до зборів донатної валізи.
Має понад 8 років досвіду роботи у Retail та FMCG на ринку України.
Переконана, що неможливо будувати глобальні сенси без уваги до деталей. Досвід у дизайні допомагає не лише будувати ефективні стратегії, а й створювати візуально привабливі бренди.
На позиції керівниці відділу дизайну та бренд-менеджерки у компанії «Лео Кераміка» сформувала візуальний стиль та стандартизацію проєктування мережі, впровадивши їх у 33 магазинах. Сформувала та очолила мережу дизайн-студій та першою у категорії реалізувала концепцію готових рішень, що дозволило клієнтам «запакувати» асортимент у чек і суттєво збільшило конверсію у продажі. Згодом взяла на себе створення та розвиток власної торговельної марки Home Tiles, асортимент котрої формують колекції світових лідерів індустрії.
Рік займається розвитком бренду Delickcious у компанії Kormotech, відповідаючи за те, щоб кожен аспект бренду був бездоганним. Курує формуванням креативних проявів та комунікацій, розширенням продуктового портфеля, напрямами трейд-маркетингу та дистрибуції на домашньому ринку.
Уперше за 10 років Kormotech випускає новий бренд, і робить ставку не просто на продукт, а на цілісну ідею. У світі, де компанії часто обирають шлях обережного тестування, компанія ризикнула створити новий сенс та спосіб взаємодії зі споживачем у новій для себе категорії.
Etnodim — український бренд вишитого одягу, що поєднує традиційні орнаменти із символами новітньої історії України. За допомогою одягу передає знання про сучасні цінності та події наступним поколінням.
Це яскраво відображається у проєктах бренду, темах колекцій та сенсів, що закладаються у сорочки.
За 16 років свого існування команда бренду змогла переосмислили сучасну вишиванку та зробили її ще більш популярною в Україні та світі.
Вишиті вироби Etnodim одягали такі видатні особистості, як королева Іспанії Летиція Ортіс, американська співачка Барбара Стрейзанд, президент Зеленський, перша леді України Олена Зеленська та інші.
Експерт у галузі стратегії та медіапланування. Більш ніж 20 років досвіду в маркетингу та рекламі.
Успішний досвід роботи над проєктами у дослідницькій компанії, рекламній агенції, великому українському сейлз-хаузі ТБ-реклами, приблизно 10 років роботи в рекламному холдингу Megapolis+.
Реалізація проєктів для великих українських та міжнародних компаній. Стратегічне планування. Підготовка та захист річних стратегічних медіапроєктів.
Участь в індустріальних дослідженнях у сфері Out of Home. Реалізація спеціалізованих установчих досліджень (у партнерстві з дослідницькими компаніями) в галузі транзитної реклами.
Має 20+ років роботи у корпоративних та маркетингових комунікаціях, управлінні репутацією, GR та HR-brand. За плечима ефективна робота за цими напрямами у групі компаній “Континіум”, Corum Group і Starlight Media. Від 2020 року Олена керує репутацією Нової пошти та всієї групи компаній. Вихід компанії на міжнародні ринки, корпоративна культура, публічні GR-комунікації, проєкти соціальної відповідальності бізнесу, антикризові комунікації — усе це за її управління. Більш ніж 100 міжнародних та українських нагород за ефективні комунікації та маркетинг. Двічі найкращий PR-директор країни. Постійний топовий спікер на багатьох конференціях.
Понад 10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою“. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
Працює у маркетингу та комунікаціях з 2015 року. Ex Product Owner LUN, Ex CEO культурно-експедиційного проєкту «НЕЗАЙМАНА», очолювала комунікаційний напрям агенції SODA Creative & Digital та маркетинг інноваційних квартиро-будинків QDRO terraced house.
Згідно з Trust Barometer, у світі продовжує зростати тенденція до локалізації. В Україні цей процес набув ще глибшого сенсу, ставши відповіддю на екзистенційний виклик.
Проте будь-який тренд має свій життєвий цикл. Завдання проєкту «Витоки» – не лише слідувати тенденціям, а працювати з традицією на глибшому рівні: переосмислювати її, інтегрувати в сучасний контекст і робити основою для українських брендів – як у внутрішній командній роботі, так і у зовнішніх комунікаціях.
Ми поділимось досвідом, як це вже працює та які можливості відкриває для бізнесу. Також поспілкуємося із засновниками бренду by Me про їхній шлях: чому у них дві соціальні місії та лише одна бізнесова, як кожна колекція отримує додатковий сенс і яку цінність для бренду приносить робота з культурною спадщиною.
Має 11 років досвіду роботи в маркетингу.
Починав карʼєру в «Цирку Кобзов», працював там з 2014 по 2017 рік, пройшов шлях від менеджера з реклами до керівника відділу реклами. За цей час цирк масштабувався з однієї гастрольної програми до трьох одночасних гастрольних шоу. Також допомагав із маркетингом локальному фестивалю «Схід-Рок» (Тростянець, Сумська область) і був його співорганізатором у 2015-2019 роках.
У мережу «Аврора» прийшов у 2017 році, а у листопаді 2019-го обійняв посаду маркетинг-директора. За цей час очолював трейд-маркетинг та аналітику, внутрішнє креативне агентство та напрям власних ТМ (ВТМ).
Нині відповідає за брендинг та комунікації, розширення мережі магазинів, трейд-маркетинг та ВТМ, формат-менеджмент та дизайн магазинів, маркетинг-аналітику і дослідження.
Закінчує проходження програми МВА у Києво-Могилянській бізнес-школі.
Має понад 30 років професійного досвіду роботи з пакованням та брендингом із фокусом на FMCG. 17 років працював креативним директором та партнером у Milk Branding, а згодом заснував і очолив агенцію Dozen. Агенція спеціалізується на створенні та візуальному оформленні брендів, а її роботи можна побачити на полицях кожного супермаркету в Україні.
Працював з провідними українськими брендами, як-от «Чумак», ППБ, «Дмитрук», «Водний світ», «Оболонь», «Флінт», МХП, «Глобино», «Галичина», «Молокія», «Нові продукти», «Сузір’я», Lantmannen. Проєкти агенції охоплюють комплексні завдання — від побудови архітектури портфеля до оновлення сотень SKU. Роботи агенції були відзначені престижними нагородами, серед яких Effie, Pentawards, NAPA BALTIC Packaging Design Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of 2024.
Паковання може бути потужним каналом комунікації, що доносить цінності бренду та забезпечує впізнаваність без великих рекламних бюджетів. Максим Лєсняк та Олег Мірошниченко на Українському маркетинг-форумі розкажуть, як Half&Half за рік опинився на полицях 3000+ торгових точок України, отримав понад 100 млн грн товарообігу та вийшов на ринки шести європейських країн завдяки продуманому дизайну паковання та чіткій айдентиці. Паковання Half&Half було також відмічено нагородами в світі дизайну – золото Pentawards (“Оскар” у світі паковання), а також золото на Ukrainian Design: The Very Best Of 2024 та бронза на NAPA BALTIC Packaging Design Awards.
Поговоримо і про візуальну відмінність як ключ до впізнаваності — як працює тотальний out-of-box підхід у дизайні? І про паковання як інструмент передання цінностей бренду, і про локальну трансформацію глобальних трендів в умовах війни.
Перше замовлення ще до офіційного запуску бренду? Проаналізуємо, завдяки чому вдалося побудувати міжнародну експансію. А також розберемося, як трансформувати споживацький досвід, щоб турбота про споживача підвищувала лояльність і знижувала вартість утримання клієнта утричі.
Приходьте послухали історію про те, як сильний дизайн і щира емоція можуть відкрити українському бренду двері у світ.
З 2007 року є активним куратором, співпрацює з музеями та незалежними установами. Автор масштабних національних проєктів. Куратор понад сотні виставок та понад десятка національних проєктів. Засновник артцентру “Я Галерея” у Києві та Львові і видавництва “Артбук”. Активний громадський діяч.
Основний метод – реінтерпретація минулого мовою сучасного мистецтва, робота у тандемі з художниками та робота зі спадщиною. Один із засновників музичних гуртів “Океан Ельзи” та “ГУДІМОВ”.
FEDORIV GROUP – креативна інвестиційна компанія, до складу якої входять:
Андрій Федорів:
14 років працює на телебаченні. Нині є креативним продюсером у продакшені Starlight Media, де розробляє нові серіали для каналів медіакомпанії.
Починав роботу як журналіст форматних проєктів, потім – сценарист, шеф-редактор і директор творчого об‘єднання на телеканалі СТБ. У 2019 році випустив свій перший серіал «Перші ластівки», де був сценаристом і шоуранером. Наступного року вийшов другий сезон серіалу.
У 2023 році як режисер і сценарист випустив серіал «Перевізниця» (In Her Car), який вийшов більш ніж у десяти країнах і у 2024 році виборов приз Best International Drama Series на С21 Awards.
Закінчив КНУ ім. Тараса Шевченка за спеціальністю «журналістика».
Натепер — Chief Communications Officer трейдингової компанії Smart Team.
Раніше — партнерка брендингового напряму творчої групи «Тінь», яка розробляла бренд-стратегії для компаній і персональні стратегії для власників і зірок у сферах фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.
До «Тіні» очолювала Hoshva PR — найефективніше PR-агентство тих років за версією Effie. Перед цим керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів «Оскар». Сприяла розвитку таких брендів, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank.
Проєкти згаданих вище та інших клієнтів отримали чисельні нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, Гран-прі PRAVDA Awards.
Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікацій та кризових комунікацій. Лекторка KMBS, спікерка Українського маркетинг-форуму, Customer Experience Forum та інших професійних й освітніх проєктів по всій країні.
Має більш ніж 17 років досвіду в маркетингу та комунікаціях. Членкиня журі Mixx Awards 2024, Effie Awards Ukraine та Effie Awards Europe 2023. Працювала у глобальних та локальних креативних агенціях з такими брендами, як Nokia, Johnson & Johnson, GlaxoSmithKline, Indesit та Vodafone.
За останні сім років у lifecell повністю перезапустила бренд: переробила креативну платформу, слоган, фірмовий стиль та бренд-персону, запустила першу ефективну для бренду іміджеву ТБ-кампанію та кілька лінійок тарифів.
Останні два роки є сертифікованим викладачем Laba з бренд-менеджменту.
Ця історія про те, як оператор із найменшою кількістю абонентів та обмеженими маркетинговими інвестиціями здобув безпрецедентне лідерство у перенесенні номерів до своєї мережі (MNP), на яке навіть сам не сподівався. І до чого тут відданість цінностям бренду.
Поговорімо про таке:
Український серійний підприємець, засновник idealers group, до складу якої входять The Most-Mid creative agency idealers та smm.dealers, а також співзасновник студії косметології та онлайн-магазину косметики u-hop. Креативна агенція idealers спеціалізується на напрямах стратегії, брендингу та рекламних кампаній для бізнесів нової економіки.
Серед клієнтів агенції: KFC, Englishdom, KSE, Uklon, Glovo, USF, Innovation DTEK, Укренерго, «СушіЯ», МХП, Укрзалізниця, «Епікур», Spraga тощо.
Два роки поспіль Вадим ініціював та запускав проєкт допомоги з маркетингу для українських стартапів Growth Hacking, за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Метою було долучення до розвитку української стартап-екосистеми та виведення українських компаній на міжнародний ринок.
Входить до топ-50 лідерок України 2023 року за версією «Forbes Україна». Працювала у медіагрупах “1+1 Медіа” і StarLightMedia. Екскерівниця департаменту аналітики Адміністрації Президента України (2014-2016).
Gradus Research — технологічна дослідницька компанія повного циклу, що проводить кількісні, якісні та лонгітюдні дослідження. Платформа Gradus, до якої респонденти долучаються як через мобільний застосунок, так і через вебінтерфейс, дає можливість проводити маркетингові та соціологічні дослідження серед населення України, включно з ВПО, та українських мігрантів. Також платформа доступна для мешканців країн ЄС, Середньої Азії та США. Технологія опитувань Gradus дає змогу отримувати інсайти протягом 24 годин.
Ось уже четвертий Український маркетинг-форум проходить під знаком запитань «Як змінюється споживач під час війни?» та «Як брендам будувати свою комунікацію?».
2025 рік не виняток. Адже на четвертому році війни ще більше тем стають сенситивними, ще більше символів набувають нових значень, ще більше моделей поведінки змінюються.
Цьогоріч Gradus, окрім уже традиційного дослідження впливу війни на споживчі моделі поведінки та зміну звичок, вирішив піти глибше. Ми подивимось на те, які сенси і теми є провідними у новій реальності українців, аби українські бренди могли спиратися на них у своїй комунікації. Тож, окрім третьої хвилі дослідження кількісного, ми презентуємо і дослідження якісне.
Український актор, сценарист, автор найпопулярнішого привітання з Днем Незалежності України.
Ключові проєкти:
Має 8-річний досвід у зообізнесі. Працює у Suziria, найбільшому постачальнику зоотоварів в Україні. Пройшов шлях у компанії від молодшого маркетолога до керівника департаменту розвитку власних брендів.
У 2021 році очолив розвиток бренду Savory, який входить до топ-5 брендів у сегменті в Україні та присутній на семи європейських ринках. Навесні 2022-го ініціював створення Half&Half — нового сучасного бренду кормів для європейського та українського ринків, переможця PentAwards, Napa Baltic Packaging та Ukrainian Design: The Very Best Of 2024.
Прагне розвивати культуру догляду за тваринами в Україні та демонструвати світові сучасні інноваційні українські бренди.
Паковання може бути потужним каналом комунікації, що доносить цінності бренду та забезпечує впізнаваність без великих рекламних бюджетів. Максим Лєсняк та Олег Мірошниченко на Українському маркетинг-форумі розкажуть, як Half&Half за рік опинився на полицях 3000+ торгових точок України, отримав понад 100 млн грн товарообігу та вийшов на ринки шести європейських країн завдяки продуманому дизайну паковання та чіткій айдентиці.
Поговоримо і про візуальну відмінність як ключ до впізнаваності — як працює тотальний out-of-box підхід у дизайні? І про паковання як інструмент передачі цінностей бренду, і про локальну трансформацію глобальних трендів в умовах війни.
Перше замовлення ще до офіційного запуску бренду? Проаналізуємо, завдяки чому вдалося побудувати міжнародну експансію. А також розберемося, як трансформувати споживацький досвід, щоб турбота про споживача підвищувала лояльність і знижувала вартість утримання клієнта утричі.
Приходьте послухали історію про те, як сильний дизайн і щира емоція можуть відкрити українському бренду двері у світ.
МУР – літературно-музичне творче об’єднання, що з’явилося у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Діяльність МУР спрямована на осучаснення української класики та залучення молоді до національної культурної спадщини через інноваційні та креативні проєкти.
До складу МУР сьогодні входять:
Олександр Хоменко – сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР.
Микола Шмундир – актор, співзасновник МУР.
Віктор Ткаченко – композитор, співзасновник МУР.
Олександр Заїка – актор, автор пісень.
Дискографія та творчі проєкти:
«МУР vol.1» (червень 2022 року): дебютний музичний альбом, що започаткував діяльність об’єднання.
«Ти [Романтика]» (лютий 2024 року): альбом-мюзикл, присвячений Розстріляному відродженню. Цей проєкт отримав широкий резонанс та був адаптований у театральну виставу, яка відбулася в МЦКМ. МУР здійснив два всеукраїнські тури «Ти [Романтика]» у 2024 році, зіграв майже 70 вистав, присвячених Розстріляному відродженню, та зібрав понад 10 млн грн на підтримку Збройних сил України. Загалом виставу «Ти [Романтика] побачило більш ніж 60 тисяч глядачів.
«НЕ [Романтика]» (вересень 2024 року): концерт-літературний рейв, представлений у Львові, що став новим етапом у творчості об’єднання.
«Pax Romana» (грудень 2024 року): четвертий студійний альбом, присвячений Римській імперії, де автори досліджують теми влади та її форм. Презентація альбому відбулася у Stereo Plasa, зібравши в одному місці приблизно 5 тисяч людей. Ця подія стала найбільшим концертом в історії МУР.
МУР активно займається освітньою діяльністю, створює креативні документальні відео про історію та українську літературу та музику. Його ролики про «Щедрика», Павла Тичину, Івана Багряного, Василя Стуса й Василя Симоненка зібрали мільйони переглядів у соціальних мережах.
У жовтні 2024 року об’єднання започаткувало освітню премію імені Павла Тичини, мета якої – надихнути на креативний підхід до викладання та сприяти обміну досвідом серед освітян України.
У квітні 2025 року МУР презентує «Ти [Романтика] в кіно», що є насамперед викликом для українського глядача. Це прецедент, коли українська вистава матиме повноцінний прокат у кінотеатрах. Основна місія цього проєкту – започаткувати тренд на професійний запис вистав, аби зберігати нашу культурну спадщину. Спадщину, яку щоденно намагаються знищити.
Наші нащадки повинні бачити мистецтво, створене під час великої війни.
МУР — це приклад того, як можна створювати культурний продукт із глибоким сенсом і масштабним впливом. Олександр Хоменко не просто створив МУР, а перетворив культурний проєкт у сучасну, доступну платформу, яка робить історію і мистецтво модними, зрозумілими та потрібними.
Він зумів залучити до діалогу популярних українських артистів та тисячі молодих слухачів і глядачів, перетворивши культурну тему в медіаподію.
В інтерв’ю з Олександром Хоменком ми поговоримо про його бачення ролі культури у формуванні національної ідентичності, про те, як проєкт МУР сприяє популяризації української літератури серед молоді, та які виклики стоять перед сучасними українськими митцями в умовах війни.
Лідія має більш ніж 20 років підприємницької діяльності, з них понад 11 років в освітньому бізнесі.
У 2022 році заснувала мережу освітніх проєктів MRIYDIY, до складу якої входять школи повного дня та садочки у Києві та Львові, освітня фундація MriyDiy, дитячі табори, освітній кластер у Польщі, дистанційна школа, освітній центр для педагогів, а також Батьківський клуб.
Лідія активно підтримує українську культуру. З 2018 року є головою опікунської ради молодіжного симфонічного оркестру INSO-Lviv, а з 2021-го — сенаторкою Українського католицького університету.
Сферою інтересів Лідії в освітньому бізнесі є створення та розвиток освітніх і соціальних проєктів, розроблення та впровадження новаторських освітніх підходів і методик, систематизація бізнес-процесів, стратегічне планування, а також управління та робота з командою.
Що таке мрійдійництво, чому і як ми навчаємо цього дітей та дорослих?
Чому успіх бізнесу — це успіх команди. Як спільна мрія людей створила цінність та філософію бізнесу.
MRIYDIY podcast як інструмент реалізації мрій членів команди.
PROЄКТФЕСТ. Як через проєктування мрій та практичність навчання ми вчимо дітей мріяти.
Хакатон. Як бізнес реалізує мрії через дії.
TikTok. Як зробити навчальний процес цікавим та популяризовувати цінність бренду.
КСВ-проєкти MRIYDIY. Як ми реалізуємо наш досвід на прифронтових та деокупованих територіях і чому це важливо.
Як кожен може долучитися до філософії мрійдійництва?
У маркетингу більш ніж 20 років. До цього очолював маркетинг у компанії «Нові продукти» та «Meest Пошта». Був заступником генерального директора з питань маркетингу «АВК» New Products, креативним директором FAVBET, очолював маркетинг компаній Sportbank та «Фрідом Фінанс Україна», обіймав посаду бренд-маркетинг-директора ПАТ «Укрпошта».
Автор першого рекламного YouTube-серіалу «Вільні гроші» (бренд «Freedom Finance Україна», 2019 рік), співавтор та координатор соціально проєкту «Пошта добра» (бренд Укрпошта, 2017 рік) та інших нестандартних проєктів та неочікуваних колаборацій.
Має понад 20 років досвіду в управлінні комунікаціями великих міжнародних і українських компаній — лідерів ринку, вищих державних органів влади та масштабних благодійних організацій.
Від 2023 року очолює департамент комунікацій та взаємодії з державною владою Kernel — найбільшого в Україні виробника та експортера зернових, лідера світового ринку соняшникової олії.
У Kernel відповідає за комплексне системне впровадження комунікаційної стратегії, реалізацію іміджевих, репутаційних та соціальних проєктів, розвиток бренда, взаємодію з органами державної влади, виявлення і запобігання репутаційним ризикам.
У 2022 році за свої соціальні проєкти отримала нагороди Global Digital PR та The Drum Awards for social purpose (UK).
В 2024 її проєкт «Мед мінних полів», створений спільно з Saatchi&Saatchi Ukraine, отримав понад 50 міжнародних нагород, включно з Канським левом та The One Show.
Світ сповнений шуму, але ті, хто справді впливає на майбутнє, слухають не голос, а сенси. Як говорити без слів? Як візуальні образи, символи та культура стають мовою дипломатії, бізнесу й комунікацій, що змінюють реальність?
Ми покажемо, як проєкт «Шлях зерна» став історією, що зачіпає серця політиків, стейкхолдерів і глобальних лідерів тоді, коли традиційні інструменти безсилі. І чому сьогодні саме культура — найпотужніший маркетинговий інструмент.