Спасибо!

Реєстрація

Головні теми програми 2020 року

“Рости не можна зупинитися”

  • Ментор

    Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекту DYB, системний дослідник бізнесу і конкуренції (Київ)

  • Бізнес-середовище просякнуте амбіціями і бажанням власників масштабуватися. Але як зробити зростання стійким у VUCA-світі, і яка роль маркетингу в цьому процесі?

    Під час секції ми побачимо п’ять прикладів яскравих українських компаній, кожна з яких знаходиться на різних стадіях масштабування, і разом вони демонструють життєвий цикл успішної компанії, яка рухається вгору:

    • “За всіма правилами Кремнієвої долини” – як українське покоління Z запускає стартапи.
    • “Пташка злетіла” – after startup stage або як маркетингу нарощувати частку ринку в умовах, коли САС (customer acquisition cost) зростає з кожним днем. 
    • “Дисципліна важливіша за маркетинг” – початок системного масштабування, закінчення романтизму і холодний душ для директора з маркетингу. Час будувати систему. 
    • “Ура, ми лідери, або Тримайтеся, нас атакують!” – фаза зрілості, на якій компанія стикається з якісною конкуренцією. Як лідери ринку захищають свою позицію і створюють маркетинг-стратегії масштабних битв. 
    • “Гра у вищій лізі” – український продукт на західних ринках – як міжнародна олімпіада з маркетингу. Як не провалити іспит, коли за тобою стежить вся країна? 

“Бренд як джерело зростання”

  • Ментор

    Володимир Соболєв, Head of digital ПриватБанку (Дніпро)

  • Авторитетне міжнародне агентство Forrester Research в своєму прогнозі про розвиток маркетингу в 2020 році відзначає, що “бренд офіційно звільнений від обмежень маркетингу”. В еру маніфестації брендинг може дійсно стати джерелом росту і, отже, стратегічним ядром бізнесу. 

    Вплив бренду на бізнес зростає і в Україні. Що потрібно знати про сучасний брендинг сьогодні, якщо ви хочете залишитися в професії завтра? Про це поговоримо під час секції Володимира Соболєва, директора по digital-маркетингу “ПриватБанк”.

“MarTech: ‘хакнути’ маркетинг майбутнього”

  • Ментор

    Ігор Перція, венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

  • Якщо для більшості українських компаній розвиток AI проходить все ще непомітно, це не означає, що в найближчі 5–10 років нова хвиля маркетингових технологій не призведе до масштабних змін в маркетингу. Адже очікування споживачів підігріваються зовсім не відсталими українськими компаніями, а світовими технологічними гігантами. Так що українським компаніям варто вже сьогодні думати, як продавати післязавтра.

    Які маркетингові технології потрібно починати впроваджувати сьогодні, щоб вбудуватися у взаємодію зі споживачами через 5 років? Про це – в секції з Ігорем Перція, венчурним партнером фонду TA Ventures.

“Social media growth strategies”

  • Ментор

    Ярослав Ведмідь, засновник і керівник Postmen (Київ)

  • Youtube, Instagram, TikTok – ці канали вже не можна ігнорувати. Але як оцінювати ефективність social media-кампаній? Оскільки нові практики, інструменти та самопроголошені гуру з’являються щодня, для більшості маркетинг-директорів ця сфера все ще є хаотичною, і часу на те, щоб розібратися з social media, немає.

    Під час секції Ярослава Ведмідя, СЕО Діджитал-агентства Postmen, ми проаналізуємо стратегії зростання і систематизуємо інструменти просування, щоб допомогти маркетинг-директорам в оцінці не тільки вау-ефекту, але і реальних комерційних результатів від social media.

“Репутаційні кризи: чи є життя після?”

  • Ментор

    Володимир Дегтярьов, директор та співвласник Newsfront PR Agency (Київ)

  • Хто не може планувати, той зазнає невдачі – ця фраза Черчілля може бути хорошою метафорою і для роботи з репутаційними кризами, які трапляються в бізнесі все частіше.

    Разом з Володимиром Дегтярьовим, CEO PR-агентства NewsFront, ми обговоримо:

    – які головні ризики для українського бізнесу сьогодні?

    – що допомагає вийти з кризи і скільки “планів В” треба мати?

    – як довго аудиторія пам’ятає про те, що сталося?

    І, звичайно, поговоримо про роль особистого бренду в рішенні репутаційних проблем.

“B2B-маркетинг: зростання за рамками зони комфорту”

  • Ментор

    Данііл Грідін, засновник Gridin Consulting (Санкт-Петербург)

  • Щоб системно рости в нових ринкових реаліях B2B-компаніям потрібно впроваджувати нові фреймворки і переходити на принципово інший рівень взаємодії з відділом продажів. Про це і поговоримо під час секції Данііла Грідіна, експерта №1 в системному B2B-маркетингу складних ринків.

Business talks “Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?”

  • Який маркетинг-директор потрібен українському бізнесу? І як досвідчені CMO бачать своє майбутнє? Ми поставимо наступні питання СЕО, власникам і маркетинг-директорам під час нашого ток-шоу:

    • Де починаються і закінчуються повноваження і влада CMO в українській компанії? Чи влаштовує всіх цей статус кво?
    • Чи може маркетинг-директор драйвити зростання?
    • Чи може сформуватися довіра між власником і маркетинг-директором?
    • Які очікування маркетинг-директорів від взаємодії CEO-CMO?
    • Як може трансформуватися зона відповідальності маркетинг-директора завтра?

Brand talks “Ребрендинг: нова мантра бізнесу. Чи може зміна айдентики і яскрава рекламна кампанія драйвити довгострокове зростання? “

  • Маркетинговий ринок обговорює хвилю ребрендингів: вдало – невдало, красиво – некрасиво, спрацювало – не спрацювало. Власники порівнюють бюджети, витрачені на зміну айдентики, і чекають швидкої окупності вкладень. Ребрендинг сприймається як чарівна таблетка для розвитку бізнесу.

    Як визначити ту точку, коли не зважитися на ребрендинг – значить зупинитися або навіть відкотитися назад?

    Про це і поговоримо під час ток-шоу. Ми запросимо на панель засновників брендів, власників компаній, які пройшли подібну трансформацію в минулому році, а також досвідчених маркетинг-директорів.

Спеціальна дослідницька тема року: “Покоління X: 20 років потому”

    Спеціальна дослідницька тема року: “Українське покоління Z: які вони насправді”

      Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

      Чудово! Купуйте квиток і не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

      або

      Подивіться спікерів цього року