Спасибо!

Реєстрація
Про спікерів 27.11.2025

Команда 19 UMF шукає яскраві маркетингові кейси та нових лідерів думок

Оргкомітет Українського маркетинг-форуму розпочав підготовку програми 19 UMF і відкрив прийом заявок на виступи.

У потенційних спікерів є можливість виступити перед аудиторією з понад 1000 професіоналів ринку, розширити коло професійних контактів, зміцнити свою експертність та познайомитися з топменеджерами й маркетологами провідних українських і міжнародних компаній.

Український маркетинг-форум традиційно виступає платформою для найяскравіших і найсміливіших маркетингових кейсів. Оргкоманда запрошує подаватися всіх, хто:

  • створив кейс, що задає тренди й випереджає час, і раніше не презентував його широкій аудиторії;
  • має відповідну підготовку та практичний досвід публічних виступів на подіях;
  • готовий присвятити час створенню унікального контенту спеціально для форуму.

Щоб подати заявку на участь у ролі спікера, необхідно заповнити анкету.

Дедлайн подання — 15 січня 2026 року.

Після розгляду заявки програмний комітет сконтактує з кандидатами та повідомить подальші кроки.

Організатори очікують на найкрутіші кейси, що сформують програму 19-го Українського маркетинг-форуму.

img-title

Схожі новини

Український маркетинг-форум створив свій клуб та розпочав проводити онлайн-ефіри
Marketing Forum Talks: Віталій Ткаченко & Віктор Ішков — про кейс KIVI, омніканальність та чи потрібні бренди сьогодні взагалі?
Згадуємо кращі виступи 11 Українського маркетинг-форуму

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події