Спасибо!

Реєстрація
Про форум 28.02.2020

Не діставай рідних, діставай колег — закликає 13 Український маркетинг-форум

Український маркетинг-форум запустив креативну кампанію для просування програми 2020 року.

Щороку форум випускає унікальні рекламні кампанії, у яких обігрує гострий аспект з життя маркетинг-директорів. Рік назад мова йшла про брак сенсу у затягнутих рекламних меседжах, а на цей раз у кадр потрапили закохані в свою справу маркетологи, які дістають балачками про роботу своїх рідних.

Прийти додому, зняти пальто, помити руки, сісти за стіл і "присісти на вуха" – звичайний сценарій для людей, які закохані в своє ремесло. Тільки от бідолашні дружина/чоловік, син/дочка, мама/тато, кіт/собака тут ні до чого. Вони, звісно, слухають, бо виховані, але якби могли не слухати, то не слухали б.
— Сергій Малик,
креативний директор ANGRY agency, яке створило цьогорічну креативну кампанію

Сценарій такої поведінки драматизовано у трьох рекламних роликах, де маркетолог то вголос роздумує зміни в професії під час одруження, то  жаліється на зрозумілість теорії поколінь малій дитині, то читає лекцію про різні маркетингові терміни тоді, коли мав би підстраховувати друга-штангіста.

Український маркетинг-форум залишається вірним собі, і у легкий гумористичній формі закликає обговорювати важливі теми саме там, де вони мають обговорюватись – на найбільшому дискусійному майданчику країни.
— Ірина Бондаренко,
продюсер Українського маркетинг-форума, керуючий директор Ideas First

Ролики знімали в Харкові разом з Arriba! production. Окрім 30-секундних відео зняли ще й 6-секундні bumper ad. Це вже друга поспіль співпраця Українського маркетинг-форуму та ANGRY agency. В минулому році вони зняли для події два ролики “Менше слів – більше діла”.

Найцікавіше завжди в процесі підготовки і на майданчику. Нам сподобалася ідея з брифа зі шторою, як візуальний хід. І, на перший погляд, це здається простим завданням. Насправді для її вирішення знадобилося спорудити напівкруглу конструкцію, яка змогла витримати 109 метрів тканини. А на майданчику ми ледве стримували сміх від гри наших акторів. Ми раді, що наші ідеї про уявний театр, зйомку одним кадром, завісу, що опускається, і сценічний рожевий прожектор були прийняті одноголосно.
— Лада Сабова,
режисер Arriba! production

Цьогорічна рекламна кампанія вперше не буде розміщена на ТБ через неможливість застосування сучасної англомовної маркетингової термінології в рекламних сюжетах. Зате digital-просування охопить одразу декілька каналів — ролики на YouTube, Facebook та Instagram, банерну рекламу в інтернеті. Кампанія також з’явиться на зовнішніх носіях.

Щоб розкрити креативну ідею в digital, недостатньо лише запостити ролики. Треба враховувати специфіку соцмереж, де ціняться трушні історії та емоції. Тому ми розшили саркастичну тему задовбаності на різні життєві ситуації спікерів і цільову аудиторію форуму. Контент-активації стартують у березні.
— Ярослав Ведмідь,
засновник digital-агенції Postmen

Український маркетинг-форум — велика профільна подія, де раз на рік збирається більше 1000 маркетинг-директорів та маркетологів, щоб оновити свої знання, послухати думки інших і поділитися своїми. Цього року подія відбудеться 14–15 квітня у київському Mercure Congress Centre.

Над проектом працювали:

Український маркетинг-форум:

  • Ірина Бондаренко — продюсер події
  • Ольга Гаращенко — керівник проекту

 

ANGRY creative agency:

  • Сергій Малик — Creative Director
  • Даша Андрющенко — Account Manager
  • Інна Алімова — Art Director
  • Григорій Несмашний — Copywriter

 

Arriba! Production:

  • Лада Сабова — Director, Editor
  • Павло Іткін — DOP
  • Мерьям Йол, Денис Галушка — Producers
  • 4Ears Sound Production — Sound
  • Макс Арсенюк — VFX
  • Артур Кожевник — Color Grading

 

Postmen:

  • Ярослав Ведмідь — СЕО агенції Postmen
  • Ольга Ситник — операційний директор
  • Микола Кісліцин — медіаспеціаліст
  • Катерина Москалець — акаунт-менеджер
  • Олена Горобець — джуніор арт-директор
  • Анастасія Кукушкіна — моушн-дизайнер
  • Катерина Рябченко та Ігор Чубаров — креативники 
  • Любов Петренко — креативний копірайтер

Схожі новини

Які враження від 12 маркетинг-форуму залишились в учасників події?
Найдовша реклама — в Українського маркетинг-форуму. І вона закликає до меншослівності
Самая длинная реклама — у Украинского маркетинг-форума. И она призывает к краткости

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте квиток і не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Подивіться спікерів цього року