Оргкомітет Українського маркетинг-форуму розпочав підготовку програми 19 UMF і відкрив прийом заявок на виступи.
У потенційних спікерів є можливість виступити перед аудиторією з понад 1000 професіоналів ринку, розширити коло професійних контактів, зміцнити свою експертність та познайомитися з топменеджерами й маркетологами провідних українських і міжнародних компаній.
Український маркетинг-форум традиційно виступає платформою для найяскравіших і найсміливіших маркетингових кейсів. Оргкоманда запрошує подаватися всіх, хто:
- створив кейс, що задає тренди й випереджає час, і раніше не презентував його широкій аудиторії;
- має відповідну підготовку та практичний досвід публічних виступів на подіях;
- готовий присвятити час створенню унікального контенту спеціально для форуму.
Щоб подати заявку на участь у ролі спікера, необхідно заповнити анкету.
Дедлайн подання — 15 січня 2026 року.
Після розгляду заявки програмний комітет сконтактує з кандидатами та повідомить подальші кроки.
Організатори очікують на найкрутіші кейси, що сформують програму 19-го Українського маркетинг-форуму.