Спасибо!

Реєстрація
Про форум 18.03.2025

Сенсотворці. Креативна ідея для 18-го Українського маркетинг-форуму

Креативну концепцію цьогорічного Українського маркетинг-форуму розробила агенція Arriba!. В основі рекламних матеріалів – наші спікери та їхні сенси, а підкреслює цю ідею фірмовий стиль, натхненний татуюваннями.

«Нові сенси та нова ідентичність — ключові поняття, які сьогодні визначають роль маркетингу. Ми живемо в час, коли сенси змінюються, переосмислюються, викарбовуються наново. Війна стерла старі, звичні правила. Як країна ми більше не озираємося навколо, а як суспільство — прокладаємо нові шляхи та формуємо власну культуру. Бізнес відіграє в цьому процесі значну роль, а маркетологи вже не просто забезпечують розвиток компаній — вони стають творцями нових сенсів, людьми, які впливають на формування нової ідентичності суспільства.
Саме тому ми обрали татуювання як візуальну основу 18-го Українського маркетинг-форуму. Адже кожне тату — це закарбовані сенси, які люди вкладають у власні історії. Воно стає частиною унікальної, неповторної особистості. Так само й кожен бренд, кожна кампанія, кожен продукт сьогодні так чи інакше впливає на створення нової ідентичності.
До того ж, цьогорічний форум досягнув свого повноліття. А повноліття — це завжди пошук власного голосу, нові виклики та трохи здорового бунту».
— Макс Бурцев,
креативний директор та засновник Arriba!

Arriba! — креативна агенція з Харкова. Її слоган — Be More Pirate, а з 2005 року команда створює сміливі ідеї та стратегії розвитку для малого й середнього бізнесу, що зростає не завдяки мільйонним бюджетам, а завдяки нестандартним рішенням і пошуку прихованих можливостей.

Схожі новини

УМФ протестує всіх учасників на covid-19
«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити
«Форум уцілілих» — 14 Український маркетинг-форум відбудеться 27-28 травня

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події