Креативну концепцію цьогорічного Українського маркетинг-форуму розробила агенція Arriba!. В основі рекламних матеріалів – наші спікери та їхні сенси, а підкреслює цю ідею фірмовий стиль, натхненний татуюваннями.
«Нові сенси та нова ідентичність — ключові поняття, які сьогодні визначають роль маркетингу. Ми живемо в час, коли сенси змінюються, переосмислюються, викарбовуються наново. Війна стерла старі, звичні правила. Як країна ми більше не озираємося навколо, а як суспільство — прокладаємо нові шляхи та формуємо власну культуру. Бізнес відіграє в цьому процесі значну роль, а маркетологи вже не просто забезпечують розвиток компаній — вони стають творцями нових сенсів, людьми, які впливають на формування нової ідентичності суспільства.— Макс Бурцев,
Саме тому ми обрали татуювання як візуальну основу 18-го Українського маркетинг-форуму. Адже кожне тату — це закарбовані сенси, які люди вкладають у власні історії. Воно стає частиною унікальної, неповторної особистості. Так само й кожен бренд, кожна кампанія, кожен продукт сьогодні так чи інакше впливає на створення нової ідентичності.
До того ж, цьогорічний форум досягнув свого повноліття. А повноліття — це завжди пошук власного голосу, нові виклики та трохи здорового бунту».
креативний директор та засновник Arriba!
Arriba! — креативна агенція з Харкова. Її слоган — Be More Pirate, а з 2005 року команда створює сміливі ідеї та стратегії розвитку для малого й середнього бізнесу, що зростає не завдяки мільйонним бюджетам, а завдяки нестандартним рішенням і пошуку прихованих можливостей.