Маркетолог, стратег та підприємець.
Має 15 років досвіду у створенні та реалізації бренд- та комунікаційних стратегій для міжнародних та локальних брендів.
Успішно реалізовані стратегії Михайла Траверсе та його команди у різні роки 16 разів відзначалися нагородами Effie Awards.
Visiting professor Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs).
Як змінилися споживачі на ринку товарів для тварин від початку війни?
Український публічний інтелектуал, його сфера зацікавлень – розуміння траєкторії розвитку України.
За освітою політолог, впродовж кар’єри він вивчав перетини між мікро- та макроекономікою, соціальною психологією, культурою, релігією, історією, правом, державним управлінням та бізнесом. І занурення, і широта перспективи дають йому можливість поєднувати багато факторів та, в результаті, бачити велику картину, дивитись на розвиток з багаторічними горизонтами.
Євген Глібовицький був керівником групи експертів, яка розробила чинну державну стратегію молодіжної політики до 2030 року, що, фактично, визначає сталість суспільних змін. Був залучений до роботи над стратегією зовнішньої політики України та інших довгострокових рамкових документів для бізнесу, державного сектора, громадянського суспільства та міжнародних організацій.
В 2007-2011 роках працював над розробкою стратегії Львова, вже впровадженої на сьогоднішній день. Зараз керує розробкою стратегії для Івано-Франківська. Постійно тримає в полі зору розвиток українських міст. Останніми роками він також досліджував вплив безпекових чинників на суспільні процеси на Донбасі та Херсонщині, в тому числі на бізнес та приватну ініціативу.
Крім України, Євген Глібовицький має багаторічний досвід міжнародної експертної роботи від Кавказу та Центральної Азії до Європи та Америки. Це дає ще і східно-західний порівняльний спектр.
Євген Глібовицький викладає в Українському католицькому університеті. Він є членом наглядової ради Суспільного мовлення України. Засновник компанії pro.mova, яка є приватним аналітичним центром та стратегічним консалтингом.
Експерт зі стратегічного менеджменту, футурології, брендингу, реорганізації бізнесу, стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень. Має понад 22 років досвіду ведення консалтингових проектів, 20 років досвіду тренерської та викладацької роботи, громадської, управлінської, освітньої, підприємницької та наукової діяльності.
Працював із такими компаніями та організаціями, як Sandora, Siemens, «Фокстрот», «Оболонь», Niko, МТС, Microsoft, Milavitsa, Mercedes-Benz, Sport Life, Альфа-Банк, «Пінськдрев», «Кристал», TerraFood, UFC, PwC, «Люксоптика», Укрексімбанк, «Інком», «Астарта», Азово-Донська девелоперська компанія, «Мотор», «Дюна-Вест», Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство освіти і науки, ООН.
Співзасновник громадянської платформи «Нова Країна»; учасник ядра робочої групи по розробці Експортної стратегії України, МЕРТ.
Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting у Центральній та Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу інтернет-проєктів iVentures.
Автор 10 книг і більше 150 публікацій в сфері маркетингу, стратегічного управління, організації бізнесу і міжнародної економіки. Доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Андрій Длигач — запрошений викладач КНУ імені Тараса Шевченка, «МІМ Київ» та низки бізнес-шкіл Східної Європи.
Закріпитись на інших ринках зараз – не просто гарна можливість, але й нагальна потреба для будь-якого системного українського бізнесу. Разом з лідерами в міжнародній сфері обговоримо:
Учасники:
Віктор спеціалізується на пошуку топ менеджерів для приватних і публічних компаній в Україні і за її межами. Має більш ніж 10-річний досвід роботи консультантом з пошуку директорів для компаній із галузей споживчих товарів, фармацевтики та охорони здоров’я, інформаційних технологій та інших.
Очолює декілька практик в Ward Howell і консультує клієнтів щодо розвитку лідерства та підбору ключових керівників. Віктор фокусується на пошуку генеральних, комерційних та маркетингових директорів, а також керівників бізнес-підрозділів.
На додаток до своєї основної діяльності, Віктор консультує компанії з питань лідерства, бере участь у оцінці топ менеджерів, програмах розвитку, стратегічних сесіях та семінарах для топ менеджерів на основі методології Ward Howell.
До приходу в Ward Howell Віктор працював у іншій міжнародній executive search компанії, виконуючи функції керівника офісу в Україні. Раніше у своїй кар’єрі Віктор відкрив український офіс відомої європейської фірми з пошуку та підбору.
Віктор закінчив Дніпропетровський національний університет за спеціальністю психолог. Він також успішно завершив програму «Trusted Adviser» у бізнес-школі IMD у 2012–2013 роках. Володіє українською, англійською та російською мовами.
Шість місяців війни вже показали, що це – тільки початок довгого марафону, від якого багато хто вже встиг втомитися. А попереду – нові великі виклики.
25 років у маркетингових дослідженнях та супроводі брендів.
Власниця та директорка дослідницької компанії UMG.
Викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ» (курси «Маркетинговий аналіз» та «Побудова власного бренду»).
Національна представниця ESOMAR в Україні.
Після 24 лютого українці роз’їхались по всій Європі, і ми вирішили дослідити стиль життя наших співвітчизників за кордоном. А точніше наших співвітчизниць, оскільки більшість біженців від війни – жінки з дітьми.
З результатів ексклюзивного дослідження за замовленням Українського маркетинг-форуму ви дізнаєтесь:
Закінчила ІМВ за спеціальністю “міжнародне право” та почала кар’єру на телебаченні у 2007 році. Почала з закупівель готового медіаконтенту та форматів. З 2011 року перешла до продюсування телепередач (“Чудо-люди”, Wipeout, Gogglebox, “Комік на мільйон” тощо).
З 2016 року очолила девелопмент та продюсування усього розважального контенту телеканалу (скріптед та нон-скриптед) ICTV.
За цей час створено багато адаптацій та оригінальних історій, від процедуралів та комедій до військових драм («Дільничний з ДВРЗ», «Козаки. Абсолютно брехлива історія», «Доброволець») тощо.
У 2019 році очолила телеканал ICTV, з осені 2019 по 24 лютого 2022 року телеканал утримував перше місце у серцях телеглядачів 18-54, 50+.
Має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, успішно керувала цим напрямком у великих українських компаніях, зокрема в групі компаній «Континіум», Corum Group і Starlight Media.
Під керівництвом Олени були реалізовані різні глобальні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна соціальної поведінки співробітників певної групи, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени — стратегічне управління репутацією і робота з кризами.
З виступу ви дізнаєтесь:
Отримала різнобічну експертизу в таких компаніях-лідерах індустрій, як Philip Morris International, Danone та Bayer. Має понад 20-річний досвід в сфері стратегічного маркетингу. Займалася побудовою позиціонування брендів, розробкою комунікаційних платформ та кампаній для запуску та просування брендів. В її портфоліо – досвід роботи з глобальними брендами (Marlboro, Parliament, Elevit, Rennie, Растишка та інші) та експертиза створення та просування локальних продуктів (Actual, Orasept та інші).
Майже за 3 роки в банку під керівництвом Ксенії було створено та реалізовано багато цікавих та успішних проектів та кампаній.
В 2021 році маркетинг-команда ПУМБ була визначена як BEST MARKETING TEAM в категорії “Фінанси 2021”, а кампанія В2В «Заради усмішки малого бізнесу» отримала золото EFFIE AWARDS 2021.
Крім того, кампанія 2021 року «Вже 30 років виконуємо все, що обіцяємо», присвячена 30 річчю банку ПУМБ, увійшла до трійки лідерів у категорії «Краща рекламна кампанія: банки» за версією щорічної премії FINAWARDS 2022.
Після 24 лютого ми усвідомили, що швидкий доступ до власних фінансів та своєчасне надання потрібної клієнту інформації може стати життєвою необхідністю. ПУМБ з першого дня війни забезпечує важливу комунікацію та створює нові фінансові програми, які дозволяють клієнтам пережити важкі часи.
Під час Українського маркетинг-форума ви дізнаєтесь:
Письменник, журналіст та редактор провідних ділових видань. Співзасновник та директор Bendukidze Free Market Center.
Перший заступник головного редактора журналу Forbes Russia (2008-2010).
Редактор-засновник українського Forbes Ukraine (2010-2013).
Головний редактор і видавець Forbes Ukraine (з 2020).
Соціологія свідчить, що за війну українці могли змінитись більше, ніж за всі 30 попередніх років незалежності.
Учасники:
У комунікаційному досвіді Дар‘ї – найрізноманітніші кейси та бренди – від «Театру тіней» до «МакДональдз» та «Нової Пошти».
Руками та ідеями Дар‘ї соціальні мережі «Нової пошти» вийшли на новий рівень: зокрема, компанія заявила про себе в TikTok та Twitter, зміцнила позиції в YouTube та Instagram. Її основні компетенції — створення та просування контенту за допомогою сучасних каналів комунікації.
З виступу ви дізнаєтесь:
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії Ajax System. Розвиває глобальний маркетинг уже 7 років. За цей час команда маркетингу зросла до понад 60 спеціалістів, і зараз це професійна інхаус-агенція, яка глибоко розуміє бізнес та ефективно розвиває дизайн, діджитал, контент, PR та партнерський напрями.
Ajax Systems швидко виросла з локального гараж-стартапу в одного з глобальних лідерів ринку та найбільшого виробника охоронних систем у Європі, який є трендсеттером в індустрії.
Ajax сьогодні — це міжнародний бренд системи безпеки, який успішно продається вже в 130 країнах, захищаючи понад 1,5 мільйона користувачів по всьому світу.
Валентин має загальний досвід роботи у маркетингу більше 15 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта. До приходу в Ajax керував командою, яка відповідала за всі digital-активності Red Bull на пострадянському просторі (2013-2015), має досвід проведення кампаній 360° і побудови редакційної роботи з брендованим контентом.
Закріпитись на інших ринках зараз – не просто гарна можливість, але й нагальна потреба для будь-якого системного українського бізнесу. Разом з лідерами в міжнародній сфері обговоримо:
Має досвід роботи в маркетингу понад 17 років. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському й експортних ринках.
Досягнення за 17 років роботи в компанії:
Член академічної ради магістерської програми UCU Business School, викладач курсу «Маркетинг» в UCU Business School. Випускник KEMBA LvBS.
Як змінилися споживачі на ринку товарів для тварин від початку війни?
Має 16 років досвіду роботи з клієнтським досвідом, в електронній комерції, а також в маркетингових та іміджевих комунікаціях.
З 2004 року Марія працювала в Центрі електронного бізнесу ПриватБанку – одному з перших та найуспішніших e-commerce-проєктів в Україні. У 2010 році розпочала кар’єру в компанії COMFY, де спочатку очолила контакт-центр, пізніше перейшла до департаменту e-commerce та згодом очолила і його. У 2021 році стала директоркою з маркетингу та e-commerce. У цьому статусі Марія визначає маркетинг-стратегію ритейлера #намберван у сегменті побутової техніки та електроніки в Україні.
Під керівництвом та за участі Марії Назаренко було реалізовано багато системних трансформаційних проєктів, зокрема перетворення класичного контакт-центру на повноцінну підтримку клієнтів, запуск та розвиток програми лояльності, запровадження сервіс-дизайну та продуктового підходу в управлінні змінами, запуск мобільного додатку тощо.
COMFY – наразі єдиний ритейлер в сегменті побутової техніки та споживацької електроніки, котрий повністю відновив ключові маркетингові та комунікаційні активності та інструменти.
Марія Назаренко поділиться з аудиторією досвідом комунікацій військового часу:
Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR.
У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.
З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.
Важливу роль в опорі ворогу відіграє своєчасне та достовірне інформування українців про перебіг війни, зокрема протидія деморалізації фронту та тилу. Саме в цю боротьбу включився медіасервіс MEGOGO з перших днів повномасштабного вторгнення.
На 15 Українському маркетинг-форумі 3–4 жовтня маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина розповість:
Кар’єру в маркетингу розпочала 20 років тому на каналі ICTV. В той час магія телебачення була настільки сильною, що розбудова бренду телеканалу велась майже 24/7, як власне і мовлення. В 2008 році отримала запрошення доєднатися до команди новоствореного сэйлзхаусу інтегрованих рішень «Нова комерційна телегрупа» (згодом SarLight Brand Content), а у 2017 році перейшла до сейлзхаузу продажів прямої реклами StarLight Sales (нині Ocean Media).
За 12 років у продажах спонсорства та реклами на ТВ- та діджитал-ресурсах медіагрупи StarLight Media взяла участь у розробці численних інтеграційних та медіаефективних рішень для українських та глобальних брендів.
Інтерес до зростаючих ринків привів Анну Ільєнко в 2019 році до нового стартапу Gradus Research. Сьогодні разом із CEO Євгенією Близнюк розбудовує інноваційну дослідницьку компанію, яка надає споживчі інсайти майже 150 найбільшим виробникам товарів та послуг в Україні та інших ринках.
Повномасштабна війна росії проти України спричинила найбільший в Європі міграційний зсув із часів Другої світової війни. Мільйони сімей були змушені змінити місце проживання і стати біженцями. Дехто з них николи не зможе повернутися не місце свого проживання, інші не повернуться ще якийсь час, поки працює ЗСУ. Всі ці люди, яких прийнято називати внутрішньо переміщеними особами (ВПО) – важлива цільова аудиторія. І боротьба брендів за її увагу на новому місці проживання тільки починається.
Спеціально для Українського маркетинг форуму Gradus Research проведе дослідження ВПО, щоб отримати відповіді на наступні питання:
На вас чекає багато інсайдерської інформації про нові реалії ринку та нові цільові аудиторії.
Павло Овчинніков – експерт ринку іграшок, який досконало знає нюанси побудови взаємодії з міжнародними партнерами та розбудови дистрибуції іграшок в Україні. Є прихильником соціально-відповідального бізнесу та просування безпечної та якісної дитячої продукції.
Kiddisvit 25 років працює з міжнародними компаніями іграшок, бере активну участь у розробці продуктів, адаптуючи їх до специфіки українського ринку. Kiddisvit є офіційним представником брендів L.O.L. Surprise!, KIDDIELAND, Baby Born, Battat, Rubik’s, Screechers Wild, Bburago, MICRO, Lipaka, GOO.N.
Мережа дитячих магазинів MYplay – унікальний простір для прояву дитячих талантів, в якому можна грати, зростати та перемагати.
«Чемпіони з адаптації» – дискусійна панель, в якій ви почуєте компанії з різних ринків, на яких склалися складні, зі своїми нюансами, ситуації. Але всі ці бізнеси об’єднує прагнення повернутися на шлях успішного розвитку, на якому вони були до початку війни.
Що і як роблять ці компанії, як вони адаптуються до змін, до нової реальності, як встановлюють нові відносини з клієнтами та конкурують?
Про всі ці непрості, а інколи екзистенційні питання ми поговоримо з першими особами компаній «Молокія», «Мультиплекс», Nonpareil, «Сінево», Kiddisvit та MyPlay (пізніше «Аврора»).
Кожна ситуація складна і цікава по-своєму.
Але на диво, всі учасники панелі демонструють сьогодні успішні кроки. Це є результатом, в тому числі, розумної креативної ринкової стратегії. Як їм це вдається? Про це і поговоримо на 15 Українському маркетинг-форумі.
20 років досвіду в маркетингу та менеджменті. У минулому працювала в Saatchi & Saatchi, TBWA/AVA, САХАР.
IDNT – перша спеціалізована компанія рітейл-маркетингу в Україні, реалізовує проекти для магазиніф, торговельних мереж, банків тощо.
IDNT розробляє прибуткові та конкурентноздатні рітейл-формати. Спеціалізація на перетині маркетингу, архітектури, дизайну, сервісних моделей по європейській методології.
Проекти реалізовано у 10 країнах.
Серед клієнтів IDNT провідні рітейлери та банки: «Фокстрот», «Київстар», «Антошка», «Інтертоп», COMFY, Samsung, «Алло», «Наша Ряба», Watsons, «Укртелеком», «Люксоптика», «Космо», «Єва», Promenu, «Райффайзен Банк Аваль», ПУМБ, «Ощадбанк», «Креді Агріколь» та ін.
Олена Коронотова – ідеолог та засновник спільноти «Рітейл-середа» від IDNT. Це ініціатива, започаткована у 2014 році, представляє собою неформальні зустрічі експертів роздрібу, маркетингу, банківського рітейлу для розвитку експертизи та обміну досвідом. За останні роки «Рітейл-середи» відвідало більше 3 тисяч учасників у 5 країнах світу.
Фахівчиня з 16-річним досвідом роботи у продуктовій роздрібній торгівлі. Як маркетолог відкрила понад 150 супермаркетів найбільших продуктових мереж України. У «Сільпо» відповідає за оформлення магазинів в індивідуальних концептах, захоплення гостей, магію, фан і чарівництво. У 2019 відразу три супермаркети «Сільпо» увійшли до престижного рейтингу Europe’s Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Також мережа тричі була визнана найінноваційнішим ретейлером України 2019 року.
До роботи у «Сільпо» очолювала департамент маркетингу мережі супермаркетів Varus, де відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, комунікаційну стратегію та клієнтський досвід.
Ви дізнаєтесь:
Більше 15 років очолює команди і реалізує трансформаційні проекти в лідируючих українських компаніях, в тому числі в ГК “Фокстрот”, “АрселорМиттал Кривий Ріг”, “Спортмайстер”, “Метінвест”.
Має 20 років досвіду на управлінських позиціях в корпоративному секторі, крім того займалась стратегічним консалтингом і розвитком лідерства в компаніях клієнтів.
З 2022 року доєдналась до команди Nazovni, де керує ІТ-розробкою, комунікаційним напрямком, вдосконаленням процесів і розвитком команд, залучених в реалізацію проекту.
Продовжує практику лідерського консалтингу і коучингу.
Ви дізнаєтесь, як держава створює People2Peoрle-платформу для стимулювання експорту.
Створює ідеї 16 років. Перші 8 — як журналіст і піарник, наступні 8 — як копірайтер і креативний директор. Працював із Mars, PepsiCo, Visa, Toyota, AB InBev, «Трьома ведмедями», UN Migration, UN Women, Swedish Embassy in Ukraine, «Ковальською», Патрульною поліцією. За цей час його роботи виграли 9 шортлистів Cannes Lions, шортлист D&AD, золото та срібло ADC*Europe, срібло Epica Awards, срібло Golden Drum та, вперше в Україні, срібло Eurobest Young Creatives Competition.
Член клубів ADC*Europe і ADC*UA. Куратор курсів Art Direction та «Історія реклами» в онлайн-інституті Projector.
ANGRY — це креативна агенція, що допомагає компаніям, державним установам і громадським організаціям взаємодіяти з людьми через соціальні та культурні проєкти.
Ще під час навчання комп‘ютерним наукам у КПІ почав працювати в українській компанії IT-Enterprise, де розробляв і впроваджував найбільшу українську ERP-систему. Потім керував проєктами впровадження системи у компаніях Interpipe, Roshen, Nibulon, Ferrexpo.
У 2017 році пішов із компанії, якій віддав 15 років, щоб створити стартап і допомогти тисячам людей отримувати ліки швидше і дешевше. Так з‘явилися Liki24.com.
Проєкт став переможцем найбільшого конкурсу стартапів IT Arena 2018 року, у 2019-2020 роках залучив понад $6 млн інвестицій від Horizon Capital, TA Ventures, Genesis Investments, iClub та інших, став найкращим стартапом 2020 року за версією Ain.ua та увійшов у топ-30 стартапів за версією Forbes.
З виступу ви дізнаєтесь:
Ірина — підприємниця, власниця івент-менеджмент-компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту.
Уже 15 років є генеральною продюсеркою Українського форуму маркетинг-директорів.
Членкиня журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine. Входить до Асоціації сімейних компаній України.
Фахівчиня із більш як 25-літнім досвідом, Ярина Ключковська спеціалізується на стратегії комунікацій, комунікації керівників, кризовій комунікації та комунікації змін. Очолювала комунікаційні підрозділи великих міжнародних компаній, у тому числі, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, Microsoft Ukraine, Group DF, UMC (тепер – “Водафон Україна”) та Metro Cash & Carry Ukraine. Протягом року вона працювала у Benjamin Group / BSMG Worldwide (зараз – Weber Shandwick), провідній PR-агенції у Кремнієвій Долині, США.
Була співзасновницею UAPR (Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю) та очолювала її правління у 2007-2008 роках.
У 2014 році долучилася до створення і запуску Українського кризового медіацентру. Консультувала десятки керівників компаній і громадських організацій, а також чиновників високого рангу, зокрема була радницею Міністра економічного розвитку і торгівлі України та Міністра фінансів України.
Створила більше десятка авторських навчальних програм зі стратегічних комунікацій, роботи з медіа, мистецтва публічних презентацій та створення текстів і викладала у бізнес-школах НаУКМА та УКУ.
Отримала ступінь магістра культурології в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та магістра з масових комунікацій в San José State University (США).
Соціологія свідчить, що за війну українці могли змінитись більше, ніж за всі 30 попередніх років незалежності.
Має досвід роботи в виробництві, дистрибуції, логістиці та в просуванні продукції.
Протягом 12 років займався дистрибуцією FMCG-товарів на посаді СЕО “Гранд Дистрибьюшн” (бренди Unilever, L’Oreal, Kimberly Clark, Nestle, Ferrero, InBev та ін). Компанія займала лідируючі позиції в Україні з національним покриттям всіх регіонів країни.
На даний момент Олександр Місюренко – власник та СЕО Nonpareil Cake Company, одного з лідерів виробництва та продажу тортів та тістечок. Продукція компанії представлена в таких національних мережах, як “Сільпо”, Metro, “Ашан”, Novus, Varus та інші.
В 2013 році закінчив в EMBA в KMBS, а в 2019 році – Шведський проект DYB.
«Чемпіони з адаптації» – дискусійна панель, в якій ви почуєте компанії з різних ринків, на яких склалися складні, зі своїми нюансами, ситуації. Але всі ці бізнеси об’єднує прагнення повернутися на шлях успішного розвитку, на якому вони були до початку війни.
Що і як роблять ці компанії, як вони адаптуються до змін, до нової реальності, як встановлюють нові відносини з клієнтами та конкурують?
Про всі ці непрості, а інколи екзистенційні питання ми поговоримо з першими особами компаній «Молокія», «Мультиплекс», Nonpareil, «Сінево», Kiddisvit та MyPlay (пізніше «Аврора»).
Кожна ситуація складна і цікава по-своєму.
Але на диво, всі учасники панелі демонструють сьогодні успішні кроки. Це є результатом, в тому числі, розумної креативної ринкової стратегії. Як їм це вдається? Про це і поговоримо на 15 Українському маркетинг-форумі.
Директорка з маркетингу «Добробут» – однієї із найбільших приватних медичних мереж України.
Має 15-річний досвід управління маркетингом та CRM у компаніях ГК «Нафтогаз України», VARUS, «Chicco-Україна», Intertop.
Ключові компетенції: створення сервісної, клієнтоцентричної ідеології ведення бізнесу, цифрова трансформація шляху клієнта, розвиток інструментів персоналізації.
Переконана, що у серці кожного успішного бізнесу стоїть розуміння клієнта та вибудова емоційного зв’язку із ним.
Випускниця Міжнародного інституту менеджменту «МІМ-Київ», Національного технічного університету України «КПІ» за спеціальністю «Промисловий маркетинг».
Війна застала нас зненацька та зрівняла всіх, незалежно від статусу та місця роботи.
Навіть у складних умовах компанії мають адаптуватися, знаходити нові сенси, вибудовувати комунікації з клієнтом з урахуванням нових цінностей та зміненої реальності. Під час Українського маркетинг-форуму ми поговоримо про наступне:
Ректор Університету Київської школи економіки, керівник соціологічних досліджень, віцепрезидент з міжнародних зв’язків KSE. У Київській школі економіки працює з 2018 року.
Захистив PhD з соціології в Мадридському університеті імені Карлоса III (2013) та здобув ступінь магістра соціології та соціальних досліджень в Утрехтському університеті (2011). В 2018-му та 2019–2020 роках працював як гостьовий дослідник у Стенфордському та Нью-Йоркському університетах відповідно. У 2018 році Брік отримав нагороду імені Наталії Паніної «Найкращий молодий соціолог».
У 2018 році приєднується до команди KSE як асоційований професор та створює Центр соціологічних досліджень, децентралізації та регіонального розвитку KSE Institute.
З 2021 року є національним координатором European Social Survey (ESS) в Україні (міжнародне порівняльне дослідження, яке проводиться в більшості країнах Європи з 2002 року). Окрім цього Тимофій є головою наглядової ради аналітичного центру CEDOS («Центр дослідження суспільства»). Він входить в дорадчу раду проекту «Продавці рейтингів» Texty.org, а також в дорадчу раду дослідницької компанії Gradus. Також тимофій є одним з співзасновників громадського ресторану Urban Space 500 в Києві.
Тимофій Брік є також гостьовим дослідником London School of Economics and Political Science. Разом з головою департаменту соціальної політики Лусіндою Платт виграв грант на дослідження потреб серед українських вимушених переселенців.
Соціологія свідчить, що за війну українці могли змінитись більше, ніж за всі 30 попередніх років незалежності.
15 років в IT, понад 7 років у PropTech. Співавтор курсу підвищення кваліфікації менеджерів у спільній ініціативі Українського Католицького Університету та інституту Projector.
Закріпитись на інших ринках зараз – не просто гарна можливість, але й нагальна потреба для будь-якого системного українського бізнесу. Разом з лідерами в міжнародній сфері обговоримо:
Системний дослідник українського бізнесу. Ключові компетенції Ігоря – стратегічний маркетинг та бізнес-модель. Поєднуючи успішний бізнес-досвід з науковим підходом, Ігор спрощує складні моделі до практичних інструментів розвитку компанії.
З 2011 року керуючий партнер DYB | Develop Your Business (шведсько-український проект для власників). У програмах DYB в Україні взяли участь понад 500 компаній. З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (увійшла до топ-10 найефективніших у рітейлі (Forbes) та до топ-100 найприбутковіших компаній України (delo.ua).
Ігор входить до складу Дорадчих Рад низки українських та міжнародних компаній. Є членом Експертної Ради Українського Маркетинг Форуму. Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів. Член Несторівської групи (незалежне об’єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України). Член правління IRF (International Renaissance Foundation, є частиною OSF, заснованої Джорджем Соросом).
«Чемпіони з адаптації» – дискусійна панель, в якій ви почуєте компанії з різних ринків, на яких склалися складні, зі своїми нюансами, ситуації. Але всі ці бізнеси об’єднує прагнення повернутися на шлях успішного розвитку, на якому вони були до початку війни.
Що і як роблять ці компанії, як вони адаптуються до змін, до нової реальності, як встановлюють нові відносини з клієнтами та конкурують?
Про всі ці непрості, а інколи екзистенційні питання ми поговоримо з першими особами компаній «Молокія», «Мультиплекс», Nonpareil, «Сінево», Kiddisvit та MyPlay (пізніше «Аврора»).
Кожна ситуація складна і цікава по-своєму.
Але на диво, всі учасники панелі демонструють сьогодні успішні кроки. Це є результатом, в тому числі, розумної креативної ринкової стратегії. Як їм це вдається? Про це і поговоримо на 15 Українському маркетинг-форумі.
Учасники:
10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою”. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
«Чемпіони з адаптації» – дискусійна панель, в якій ви почуєте компанії з різних ринків, на яких склалися складні, зі своїми нюансами, ситуації. Але всі ці бізнеси об’єднує прагнення повернутися на шлях успішного розвитку, на якому вони були до початку війни.
Що і як роблять ці компанії, як вони адаптуються до змін, до нової реальності, як встановлюють нові відносини з клієнтами та конкурують?
Про всі ці непрості, а інколи екзистенційні питання ми поговоримо з першими особами компаній «Молокія», «Мультиплекс», Nonpareil, «Сінево», Kiddisvit та MyPlay (пізніше «Аврора»).
Кожна ситуація складна і цікава по-своєму.
Але на диво, всі учасники панелі демонструють сьогодні успішні кроки. Це є результатом, в тому числі, розумної креативної ринкової стратегії. Як їм це вдається? Про це і поговоримо на 15 Українському маркетинг-форумі.
Голова правління ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Стратегією діяльності та головною конкурентною відмінністю підприємства є виготовлення лише натуральних молочних продуктів без застосування немолочних домішок, консервантів та стабілізаторів.
Олександр Руднєв – експерт з ефективності виробництва, supply chain тa Lean стратегії. Протягом багатьох років досліджує та впроваджує стратегії сталого зростання на основі філософії Lean.
Досвід роботи включає:
Основний напрямок переробки молока ПрАТ «Тернопільський молокозавод» – виробництво широкого асортименту класичної молочної продукції (молоко, кефіри, сметана, йогурти, масло та сири) коротких термінів зберігання з максимальним збереженням природних цінних якостей молока. Продукція підприємства об’єднана під брендом.
«Чемпіони з адаптації» – дискусійна панель, в якій ви почуєте компанії з різних ринків, на яких склалися складні, зі своїми нюансами, ситуації. Але всі ці бізнеси об’єднує прагнення повернутися на шлях успішного розвитку, на якому вони були до початку війни.
Що і як роблять ці компанії, як вони адаптуються до змін, до нової реальності, як встановлюють нові відносини з клієнтами та конкурують?
Про всі ці непрості, а інколи екзистенційні питання ми поговоримо з першими особами компаній «Молокія», «Мультиплекс», Nonpareil, «Сінево», Kiddisvit та MyPlay (пізніше «Аврора»).
Кожна ситуація складна і цікава по-своєму.
Але на диво, всі учасники панелі демонструють сьогодні успішні кроки. Це є результатом, в тому числі, розумної креативної ринкової стратегії. Як їм це вдається? Про це і поговоримо на 15 Українському маркетинг-форумі.
Починав кар’єру, працюючи аналітиком CRM у ФК «Шахтар», після чого працював в мережі «Брусничка». Протягом 2015-2017 років керував проектом запуску програми лояльності мережі Varus, пізніше перейшов на позицію заступника директора з маркетингу.
На даний момент керує маркетингом мережі АТБ – найбільшої за прибутковістю приватної компанії України.
У 2021 році отримав нагороду X-ray у номінації «Маркетинг-директор року X-ray 2021»
Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій.
Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи «Тінь», який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.
До «Тіні» очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів «Оскар».
Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.
Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій.
13 правил, продиктовані контекстом та здоровим глуздом — головними спеціалістами з комунікацій у світі. Навіть знаючи їх, можна помилитися, але дотримання хоча б ключових допоможе запобігти значним кризам.
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Завдання маркетолога ― робити те, що потрібно бренду, а не те, що подобається тобі самому. Завжди вимагає чіткої аргументації своєї позиції.
Кредо: «Задля спільного блага. Роби справу, не думаючи про себе, і неси відповідальність за всіх».
Поговоримо про наступне:
Менеджер з 18-річним досвідом роботи в маркетингу, маркетингових комунікаціях, управлінні портфелем та брендами, event-менеджменті, управлінні проектами, комунікаціях та продажах. Останні 13 років присвятила фармацевтичному маркетингу.
Має унікальний мікс досвіду роботи в B2B та В2С-маркетингу в тренінговій компанії, ІТ-компанії, у міжнародних та вітчизняних фармацевтичних компаніях (Rx & OTC портфелі). Зараз очолює маркетингово-дослідницьку агенцію “Медікал Дата Менеджмент“ (МДМ), сфокусовану на маркетингу в охороні здоров’я.
За результатами 2020 року група компаній “Медікал Дата Менеджменет” та “Проксіма Рісерч” посіли друге місце в рейтингу дослідницьких компаній України за даними УАМ (2021). МДМ є найбільшою фарммаркетинговою агенцією в Україні і реалізує понад 2000 проектів для топ-100 фармацевтичних виробників на рік. Найкращі проекти мають ROI понад 7 та отримують нагороди всередині міжнародних фармацевтичних компаній-замовників.
Фармацевтичний ринок та охорона здоров’я зазнають потрясінь та істотних перетворень останні кілька років. 6 місяців активних бойових дій додали істотних змін та висвітлили деякі тренди, які існували і раніше, але тепер проявились більш яскраво. На наш погляд, саме зараз варто обговорити:
Інноваційний і захопливий лідер з великим досвідом розвитку бізнесу, брендів та управління командою на місцевому, регіональному і глобальному рівні. Має унікальний досвід створення міжнародних портфельних і цифрових стратегій, торгового маркетингу та організаційної реструктуризації, яка веде до створення потужного пулу талантів.
Професійну кар’єру розпочала у провідній фармкомпанії Merch Sharp and Dohme, потім працювала у GlaxoSmithkline. У 2003 році перейшла в український офіс Philip Morris International. Від 2007 до 2014 року працювала у штаб-квартирі Philip Morris International у Лозанні (Швейцарія) на глобальних позиціях у Brand Building, відповідаючи за розроблення глобальних стратегій і комунікацій брендів L&M та Chesterfield.
Від вересня 2014-го до 2017-го працювала директором з маркетингу «Philip Morris Казахстан», де відповідала також за Киргизстан, Монголію, Узбекистан і Таджикистан.
Від серпня 2017 року обіймає посаду віцепрезидента з маркетингу компанії «Carlsberg Україна».
Останні десять років Ірина Качура жила і працювала за межами України, зараз повернулася на батьківщину, яка сильно змінилася за цей час. Наголошує, що у порівнянні з багатьма іншими країнами маркетинг в Україні перебуває на високому рівні й стрімко розвивається. Вважає, що головний фокус маркетингу сьогодні — це не стільки галузь, скільки споживач. Ірині дуже цікаво зрозуміти, які ціннісні зміни відбулися з людьми за останній час.
Випускниця Chartered Institute of Marketing (2000), Brand Building Academy (2011-2012) та Leading for Results Programme at London Business school (2018-2019).
Шість місяців війни вже показали, що це – тільки початок довгого марафону, від якого багато хто вже встиг втомитися. А попереду – нові великі виклики.
Учасники:
Почав кар’єру в маркетингу у 2008 році в сфері HoReCa. У 2016 році зайняв посаду директора з маркетингу мережі закладів в ОАЕ (Дубай), де також розвивав аудіо та відео продакшен студію та BTL-агенцію. У 2017 році повернувся в Україну щоб інвестувати у розвиток саме українського бізнесу та країни в цілому. У 2018 році заснував креативну агенцію IAMIDEA та зайняв позицію креативного директора.
На початку існування агенції її клієнтами стали COMFY, Mini Cooper, Jagermeister, ТМ Бащинський, New Products, OKKO та Fishka.
Станом на 2022 рік клієнтами агенції є переважно українські компанії Uklon, Eldorado, Intertop, Robota.Ua, Kovalska, UDP. Серед нагород – золото Effie. Своїми найголовнішими нагородами вважає нагороду від Міністерства оборони та орден «За заслуги» ІІІ ступеня від Президента України.
Поговоримо про те, як адаптувати бренд-комунікації під обставини та потреби соціуму:
Від 1999 року працює у сфері комунікацій і реалізує безліч масштабних проектів, що часто виходять далеко за межі діяльності Postmen.
У 2003 році створив PR-агентство MTI Consulting, яке до 2009-го реалізувало понад 100 проектів для більше ніж 40 клієнтів.
У 2011 році став співзасновником цифрового агентства PlusOne DA, яке за рік перетворилося зі стартапу на серйозного гравця ринку й увійшло до топ-10 українських цифрових агентств.
У 2013 році створив власне цифрове агентство Postmen.
Інвестує в інтернет-бізнес і бере участь у культурних і громадських проєктах. Засновник громадської ініціативи «Стрічка», вірусні маніфести та акції якої дали початок «помаранчевому брендингу» революції.
Захоплюється сноубордингом, фотографуванням, колекціонуванням фотокниг.
Ви дізнаєтесь, як держава створює People2Peoрle-платформу для стимулювання експорту.
Дмитро Зінченко, крайній в IQOS, директо напрямку продуктів зі зниженим ризиком в IQOS. За визначні досягнення команда IQOS тричі отримувала Effie, Effie Grand Prix 2021, IQOS двічі був у топ-5 продуктів за версією Google.
До роботи у Philip Morris Ukraine Дмитро розробляв діджитал-стратегії для офісів Nespresso, Agent Provocateur, Nike, Starwood Hotels & Resorts.
Шість місяців війни вже показали, що це – тільки початок довгого марафону, від якого багато хто вже встиг втомитися. А попереду – нові великі виклики.
Історія родинного бізнесу COLLAR Company розпочалася 27 років тому із першого нашийника, який Юрій Синиця разом із батьком виготовили для своєї собаки із армійського ременя. Юрію на той час виповнилось 18 років.
З 1995 року COLLAR Company під керівництвом Юрія Синиці виросла з маленької чернігівської фірми до міжнародної компанії із чисельністю команди понад 500 співробітників та присутністю продукції у 78 країнах світу. Всього в портфелі компанії 13 брендів, в тому числі у співробітництві з NASA та Warner Bros.
За час існування компанія отримала багато нагород за інновації в створенні зоотоварів, в тому числі нагороду CIPS Innovation Star (ця престижна нагорода відзначає компанії з найбільш інноваційними підходами) та американську нагороду PET ICON Awards, яка дається за значний вклад у розвиток індустрії товарів для тварин. Також COLLAR виступила свого часу співорганізатором першого чемпіонату світу з Дог Пуллер у Чехії, а на виставці Interzoo презентувала концепт першого у світі бездротового акваріума.
24 лютого Юрій Синиця та його сім’я зустріли в Чернігові, де й знаходились перші тижні після вторгнення. Незважаючи на частково зруйноване виробництво та склади, COLLAR в квітні відновила роботу та експорт своєї продукції за кордон. Зараз компанія працює.
До Дня Незалежності у 2022 році COLLAR випустила партію пуллерів (тренувальних знарядь для собак) жовто-блакитного кольору, щоб підкреслити походження інноваційного виробника зоотоварів в світі. Весь прибуток від продажу партії йде у ДСНС на допомогу в розмінуванні території України.
Як вийти на зовнішні ринки та закріпитись на них? Для COLLAR Company це був шлях довжиною в 12 років, протягом якого компанія впроваджувала іновації та шукала власні прикладні інструменти роботи на зовнішніх ринках. Це дозволило брендам COLLAR отримати присутність та широку впізнаваність на 78 ринках світу.
Про що будемо говорити:
Свій професійний шлях Роман почав у компанії McDonald’s і дійшов до посади директора ресторану в мережі. В подальшому керував мережею ресторанів швидкого харчування «Смачна картопля», мережею кав’ярень «Кофе Тайм», мережею кафе «Віденські булочки».
Роман зумів виявити свої лідерські якості не лише на українському ринку. У 2007 році він обійняв посаду керівного директора напряму food & beverage у Національному парку розваг у Грузії. За 10 місяців своєї роботи йому вдалося відкрити майже 30 закладів різного спрямування — від ресторанів швидкого харчування до luxury-сегменту.
У 2009 році Роман став генеральним директором компанії «Сушія», і завдяки впровадженню ефективної стратегії управління «Сушія» стала найбільшою мережею ресторанів японської кухні в Україні, що нараховує 50 закладів у 12 містах.
У 2017 році Роман заснував компанію Panna group. Того ж року був відкритий перший ресторан мережі Panna Pasticceria.
У 2019 році перейшов з ресторанного бізнесу в кінопрокатну індустрію і обійняв посаду генерального директора найбільшої мережі кінотеатрів України — холдингу Multiplex.
Роман Романчук входив до списку успішних топ-менеджерів до 35 років (рейтинг “Інвестгазети”), а також до рейтингу «ТОП-100 топ-менеджерів України».
Освіта:
Хобі:
«Чемпіони з адаптації» – дискусійна панель, в якій ви почуєте компанії з різних ринків, на яких склалися складні, зі своїми нюансами, ситуації. Але всі ці бізнеси об’єднує прагнення повернутися на шлях успішного розвитку, на якому вони були до початку війни.
Що і як роблять ці компанії, як вони адаптуються до змін, до нової реальності, як встановлюють нові відносини з клієнтами та конкурують?
Про всі ці непрості, а інколи екзистенційні питання ми поговоримо з першими особами компаній «Молокія», «Мультиплекс», Nonpareil, «Сінево», Kiddisvit та MyPlay (пізніше «Аврора»).
Кожна ситуація складна і цікава по-своєму.
Але на диво, всі учасники панелі демонструють сьогодні успішні кроки. Це є результатом, в тому числі, розумної креативної ринкової стратегії. Як їм це вдається? Про це і поговоримо на 15 Українському маркетинг-форумі.