Як змінюється споживач? Чи правда, що бренди здають перед коммодіті? Як спрацював той кейс? А що ви зробили? Як ти бачиш свою роботу в майбутньому? Чим мотивуєш людей? Порадь щось почитати-подивитись.
Тільки людина зі світу маркетингу знає, що спитати у колеги по цеху.
Marketing Forum Talks — це інтерв’ю: питання спікерам Українського маркетинг-форуму ставлять члени експертної ради Форуму. Розмови знаних маркетологів, креативщиків, стратегів, комунікаторів, людей, до яких прислухаються найуспішніші компанії.
Ми продовжуємо серію роликів Marketing Forum Talks. І сьогодні у випуску Олена Тараненко ставить питання Кирилу Скікевичу.
Трохи про спікерів та учасників talks:
Олена Тараненко — бренд-стратег та партнер брендингової агенції «Тень», яка розробляє бренд-стратегії для компаній, що представляють малий і середній бізнес.
Допомагала таким брендам, як OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG і Gap, бути відмінними спікерами. Проекти для цих та інших клієнтів отримували нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, Гран-прі PRAVDA Awards та ін.
Кирило Скікевич — один із засновників і керівник агентства Die Kulturtrager, що спеціалізується на стратегічному бренд-плануванні та дослідженні поведінки людей(раніше Trendwatching Ukraine).
Про що розмова?
Як бренди можуть допомогти розрадити точки напруги, які є дві загальні для українського суспільства точки напруги, як пов`язані бренди та почуття — все це у розмові та на 12 Українському маркетинг-форумі.
Marketing Forum Talks — корисні для всіх, хто пов’язаний з маркетингом.
Новий випуск Talks вже зовсім незабаром!
А поки пропонуємо переглянути повну програму цьогорічного форуму.
Слідкуйте за нашими оновленнями у Facebook там на вас чекають найсвіжіші анонси та новини.
Український маркетинг-форум
16-17 квітня
Mercure Congress Centre