Пропонуємо згадати декілька кращих виступів спікерів Українського маркетинг-форуму у 2018 році.
Маркетинг - це не про упаковку і обіцянки. Маркетинг - це про зміни, про здатність передчувати, чого хоче споживач сьогодні і що буде хотіти завтра, а також про здатність повністю міняти свій бізнес відповідно до цих бажаннями.— Андрій Федорів,
власник креативної агенціїї Fedoriv
Як знайти спільну мову з представниками покоління Z? Чи існують секрети ефективної взаємодії з цими “звірками” невідомої породи? Портрет українського покоління Z на Українському маркетинг-форумі-2018 описала генеральний директор компанії UMG Наталія Бухалова.
Виступ Олега Томіна став кращим на торішньому Українського маркетинг-форумі в секції «Професійні рефлексії». Нагадаємо, що креативний директор і власник Bart & Fink Олег Томін став рекордсменом серед спікерів за кількістю вищих балів від учасників.
“Це якісь наркомани робили” – доповідь про стереотипах в комунікації і шаблонних прийомах в ТВ-рекламу. Для того, щоб правильно вибудувати комунікацію з вашою аудиторією, спочатку потрібно відповісти на три важливих питання:
“Кому говоримо?” – фундаментальний момент, який дає розуміння вашої аудиторії. Олег наполягає, що цього моменту приділяється мало уваги в комунікаційних бриф.
“Що говоримо?” – ваша комунікаційна стратегія.
“Як говоримо?” – креативна концепція.
Креативний директор Bart & Fink радить “творити, не боятися використовувати нові підходи, відчувати клієнта і завжди (!) Говорити йому тільки правду”.
Ще більше виступів на анонсів на нашій сторінці Facebook.
Слідкуйте за нашими оновленнями!