Український маркетинг-форум запустив креативну кампанію для просування програми 2020 року.
Щороку форум випускає унікальні рекламні кампанії, у яких обігрує гострий аспект з життя маркетинг-директорів. Рік назад мова йшла про брак сенсу у затягнутих рекламних меседжах, а на цей раз у кадр потрапили закохані в свою справу маркетологи, які дістають балачками про роботу своїх рідних.
Прийти додому, зняти пальто, помити руки, сісти за стіл і "присісти на вуха" – звичайний сценарій для людей, які закохані в своє ремесло. Тільки от бідолашні дружина/чоловік, син/дочка, мама/тато, кіт/собака тут ні до чого. Вони, звісно, слухають, бо виховані, але якби могли не слухати, то не слухали б.— Сергій Малик,
креативний директор ANGRY agency, яке створило цьогорічну креативну кампанію
Сценарій такої поведінки драматизовано у трьох рекламних роликах, де маркетолог то вголос роздумує зміни в професії під час одруження, то жаліється на зрозумілість теорії поколінь малій дитині, то читає лекцію про різні маркетингові терміни тоді, коли мав би підстраховувати друга-штангіста.
Український маркетинг-форум залишається вірним собі, і у легкий гумористичній формі закликає обговорювати важливі теми саме там, де вони мають обговорюватись – на найбільшому дискусійному майданчику країни.— Ірина Бондаренко,
продюсер Українського маркетинг-форума, керуючий директор Ideas First
Ролики знімали в Харкові разом з Arriba! production. Окрім 30-секундних відео зняли ще й 6-секундні bumper ad. Це вже друга поспіль співпраця Українського маркетинг-форуму та ANGRY agency. В минулому році вони зняли для події два ролики “Менше слів – більше діла”.
Найцікавіше завжди в процесі підготовки і на майданчику. Нам сподобалася ідея з брифа зі шторою, як візуальний хід. І, на перший погляд, це здається простим завданням. Насправді для її вирішення знадобилося спорудити напівкруглу конструкцію, яка змогла витримати 109 метрів тканини. А на майданчику ми ледве стримували сміх від гри наших акторів. Ми раді, що наші ідеї про уявний театр, зйомку одним кадром, завісу, що опускається, і сценічний рожевий прожектор були прийняті одноголосно.— Лада Сабова,
режисер Arriba! production
Цьогорічна рекламна кампанія вперше не буде розміщена на ТБ через неможливість застосування сучасної англомовної маркетингової термінології в рекламних сюжетах. Зате digital-просування охопить одразу декілька каналів — ролики на YouTube, Facebook та Instagram, банерну рекламу в інтернеті. Кампанія також з’явиться на зовнішніх носіях.
Щоб розкрити креативну ідею в digital, недостатньо лише запостити ролики. Треба враховувати специфіку соцмереж, де ціняться трушні історії та емоції. Тому ми розшили саркастичну тему задовбаності на різні життєві ситуації спікерів і цільову аудиторію форуму. Контент-активації стартують у березні.— Ярослав Ведмідь,
засновник digital-агенції Postmen
Український маркетинг-форум — велика профільна подія, де раз на рік збирається більше 1000 маркетинг-директорів та маркетологів, щоб оновити свої знання, послухати думки інших і поділитися своїми. Цього року подія відбудеться 14–15 квітня у київському Mercure Congress Centre.
Над проектом працювали:
Український маркетинг-форум:
- Ірина Бондаренко — продюсер події
- Ольга Гаращенко — керівник проекту
ANGRY creative agency:
- Сергій Малик — Creative Director
- Даша Андрющенко — Account Manager
- Інна Алімова — Art Director
- Григорій Несмашний — Copywriter
Arriba! Production:
- Лада Сабова — Director, Editor
- Павло Іткін — DOP
- Мерьям Йол, Денис Галушка — Producers
- 4Ears Sound Production — Sound
- Макс Арсенюк — VFX
- Артур Кожевник — Color Grading
Postmen:
- Ярослав Ведмідь — СЕО агенції Postmen
- Ольга Ситник — операційний директор
- Микола Кісліцин — медіаспеціаліст
- Катерина Москалець — акаунт-менеджер
- Олена Горобець — джуніор арт-директор
- Анастасія Кукушкіна — моушн-дизайнер
- Катерина Рябченко та Ігор Чубаров — креативники
- Любов Петренко — креативний копірайтер