Спасибо!

Реєстрація

Головні теми онлайн-шоу

Рости не можна зупинитися. Кому поставте самі

  • Ментор

    Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекту DYB, системний дослідник бізнесу і конкуренції (Київ)

  • Ще ніколи світ не змінювався так швидко. Ще ніколи бізнес не стикався одночасно з медичними, фінансовими, адміністративними, політичними, економічними і технологічними ризиками. Як нам вижити в VUCA-світі і повернути компанії на траєкторію стійкого зростання?

    Під час секції Ігоря Гута, співзасновника шведсько-українського проекту DYB [Develop Your Business], ми побачимо п’ять прикладів яскравих українських компаній, кожна з яких представляє різну стадію масштабування, але разом вони створюють життєвий цикл успішної компанії, яка прагне вгору.

Які СМО потрібні бізнесу сьогодні і завтра?

  • Власники українських компаній не розуміють до кінця ролі і завдання маркетингових підрозділів. То який же маркетинг і який маркетинг-директор потрібні українському бізнесу? І як досвідчені CMO бачать своє майбутнє? Ми поставимо наступні питання СЕО, власникам і маркетинг-директорам під час нашого ток-шоу:

    • Де починаються і закінчуються повноваження і влада CMO в українській компанії?
    • Чи може маркетинг-директор драйвити бізнес?
    • Якими є очікування маркетинг-директорів від взаємодії CEO-CMO?
    • Як може трансформуватися зона відповідальності маркетинг-директора завтра?

Social media growth strategies

  • Youtube, Instagram, TikTok – ці канали вже не можна ігнорувати. Але як оцінювати ефективність social media-кампаній? Оскільки нові практики, інструменти та самопроголошені гуру з’являються щодня, для більшості маркетинг-директорів ця сфера все ще є хаотичною, і часу на те, щоб розібратися з social media, немає.

    Під час секції Ярослава Ведмідя, СЕО діджитал-агентства Postmen, ми проаналізуємо стратегії зростання і систематизуємо інструменти просування, щоб допомогти маркетинг-директорам в оцінці не тільки вау-ефекту, але і реальних комерційних результатів від social media.

Рекламні комунікації

Управління маркетинговими командами: зростання маркетингу vs маркетинг зростання

  • Під час секції з Іриною Качурою, віце-президентом з маркетингу Carlsberg Ukraine, ми дізнаємося:

    • Що потрібно маркетингу, щоб відповідати очікуванням бізнесу?
    • Як побудувати ефективну команду?
    • Поліпшення діючої структури або створення нової?
    • В яких умовах маркетологи ростуть і генерують ідеї?
    • Як забезпечити професійне зростання і високу ефективність маркетингової організації.

MarTech: “хакнути” маркетинг майбутнього

  • Для більшості українських компаній розвиток AI до останнього часу проходив непомітно, але в найближчі 3–5 років нова хвиля маркетингових технологій може стати причиною серйозних змін в маркетингу. Адже очікування споживачів підігріваються зовсім не відсталими українськими компаніями, а світовими технологічними гігантами. Так що українським компаніям варто вже сьогодні думати, як продавати завтра.

    Які маркетингові технології потрібно починати впроваджувати сьогодні? Про це – в секції з Ігорем Перцією, венчурним партнером фонду TA Ventures.

Комунікації: як правильно переживати кризи?

  • Хто не може планувати, той зазнає невдачі – ця фраза Черчілля може бути хорошою метафорою і для роботи з репутаційними кризами, які трапляються в бізнесі все частіше.

    Разом з Володимиром Дегтярьовим, CEO PR-агентства NewsFront, ми обговоримо:

    • Які головні ризики для українського бізнесу сьогодні?
    • Що допомагає вийти з кризи і скільки “планів В” треба мати?
    • Як довго аудиторія пам’ятає про те, що сталося?

    І, звичайно, поговоримо про роль особистого бренду в рішенні репутаційних проблем.

B2B-маркетинг: за рамками зони комфорту

  • Щоб розвиватись в нових ринкових реаліях, B2B-компаніям потрібно впроваджувати нові фреймворки і переходити на принципово інший рівень взаємодії з відділом продажів. Про це і поговоримо під час секції Данііла Грідіна, експерта №1 в системному B2B-маркетингу складних ринків.

Хочете взяти участь в Першому маркетинговому онлайн-шоу?

Купуйте квиток і фіксуйте дати в своєму календарі

або

Ознайомтесь з програмою 2020 року