Спасибо!

Зареєструватися
Про форум 16.03.2018

Маркетинг на новій швидкості: 3-4 квітня маркетологи обговорять стратегії нового покоління

2018 рік може стати переломним для компаній, які занадто довго трималися за старі бізнес-моделі й ідеї або перетворювали свій бізнес повільно. Швидкість змін на ринках стає настільки високою, що поступовий розвиток вже неможливий. Еволюційний підхід тільки маскуватиме повільне погіршення стану бізнесу. Вихід – агресивна трансформація, глибоке занурення в інтереси своїх клієнтів і швидке просування вперед.

3-4 квітня маркетингова спільнота збереться в КЦВ “Парковий” на 11 Українському маркетинг-форумі, щоб обговорити основні виклики і задачі на цей рік. Ключова тема форуму – маркетинг на новій швидкості. Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, коментує головні теми року: «Цьогоріч експерти говоритимуть про агресивні стратегії завоювання ринків як протилежність еволюційному розвитку бізнесів, про те, як змінюється поняття клієнтського досвіду, як зберегти дух підприємництва в зрілих бізнесах, а також про те, як традиційним гравцям встигнути застрибнути в останній вагон діджитал-трансформації та як управляти різними споживчими аудиторіями”.  Форум збере більш ніж 800 учасників – ключових експертів і накрупніших гравців ринку.

img-title

Більше ніж 60 спикерів на трьох сценах ділитимуться з учасниками кейсами про стратегії на новій швидкості, які стають можливими завдяки розвитку технологій, розкажуть про брендинг, що відповідає духові часу, а також про зміни, які відбуваються із споживачами сьогодні, та про те, до чого вони можуть призвести завтра.

Серед спікерів форуму цього року такі експерти, як Артур Арутюнян, старший менеджер в лондонському офісі консалтингової фірми Prophet (допомагає таким компаніям, як Swarovski, Electrolux, Swiss Re та AIA розробляти і втілювати стратегії для зростання); Давид Браун, серійний ІТ-підприємець (інвестував в запуск таких ІТ-проектів, як MotoCMS, Photodoto, Site2you, Designfloat); Гарретт Джонстон, CEO Macroscope Consulting, провідний світовий експерт у сфері комерційних і маркетингових стратегій з 25-річним стажем; Оксана Семенюк, співзасновниця та CEO CHANGERS консалтингової компанії з лідерства та управління персоналом; Юлія Пузирьова, Chief Customer Officer Watsons Ukraine; Оксана Кулікова, директор з маркетингу «METRO Cash & Carry Україна», Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти»; Тетяна Желтомирська, Head of Marketing and Partnerships компанії StarLadder; Віталій Ткаченко, партнер-співзасновник WTF; Олена Гудкова, засновниця “Кураж Базар” та багато інших.

img-title

Український маркетинг-форум (до 2018 року – Український форум маркетинг-директорів) – найвпливовіший маркетинговий майданчик з 11-річною історією розвитку. Місія заходу створювати сприятливе середовище для обміну ідеями. Для спеціалістів, які хочуть отримати уявлення про сучасні маркетингові стратегії, Український маркетинг-форум саме те місце, яке обов’язково варто відвідати.

 

img-title

Організатор – компанія IdeasFirst – працює у сфері бізнес-освіти з 2007 року, продюсує відкриті професійні конференції та створює навчальні програми для ділової аудиторії. Компанія IdeasFirst спеціалізується на маркетингу, клієнтському досвіді, програмах лояльності та інноваціях. Події IdeasFirst проходять в Україні та країнах Європи.

Схожі новини

XI Український маркетинг-форум став місцем перезавантаження маркетингових знань
«Знання застарівають. Приходь за свіжими» — Український маркетинг-форум запустив нестандартну рекламну кампанію
«Чому цей маркетинг такий натуральний?» — у кампанії Українського маркетинг-форуму висміяли звичні рекламні сюжети

Бажаєте взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте білет та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Ще сумніваєтесь? Тоді почитайте про наших спікерів – кращих маркетинг-директорів та експертів ринку