Шукаємо цікаві історії
Ви працюєте в маркетингу і у вас є цікавий кейс, історія? Поділіться своїм досвідом.
Понад 10 років працює у міжнародному консалтингу та допомагає брендам знаходити шляхи для зростання бізнесу.
Консультував такі бренди, як Swarovski, Samsung, Electrolux, Formula E, Royal Canin та Aqua Maris щодо стратегії зростання, позиціонування бренду, споживчого досвіду, створення нових продуктів та сервісів.
Завдяки розвитку у мультикультурному середовищі говорить про бізнес із розумінням культурних та ділових особливостей у різних регіонах. Має ступінь магістра менеджменту London Business School та є запрошеним лектором зі стратегічного маркетингу для MBA у цій школі.
Prophet — міжнародна консалтингова фірма, яка допомагає компаніям шукати найкращі шляхи зростання. Фокусується на трьох основних напрямах: створенні релевантних брендів та споживчого досвіду, реалізації стратегій для зростання, а також використанні цифрових технологій як трансформаційної сили.
Компанії, які хочуть створювати та підтримувати сильні бренди, мають будувати свою стратегію та культуру на основі «сенсу існування» — ідеї, яка резонує у покупців, співробітників, інвесторів та інших аудиторій.
Правильно сформульована, вона дозволяє демонструвати спільні цінності з тими, для кого ви працюєте, надихати людей всередині та поза вашою компанією, а також бути фільтром і каталізатором для бізнес-рішень про продукти, сервіси, споживчий досвід та комунікації.
На Українському маркетинг-форумі Артур розповість про те, як визначити та артикулювати свою стратегію, а також перейти від слів до дій, впровадивши її у життя.
Міжнародний експерт із питань сервіс-дизайну та побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом. Уміє наповнити клієнтоорієнтованість практичним сенсом. Знає, як поєднати дизайн клієнтського досвіду з особливими бізнес-результатами.
У різний час очолював підрозділи зі створення нових продуктів та управління клієнтським досвідом у таких компаніях, як «Київстар», life:), Beeline та «Укртелеком».
Натепер консультує лідерів ринку з України, Німеччини, Франції, Болгарії, Молдови. Допомагає отримати довгострокову конкурентну перевагу завдяки цілісній системі управління клієнтським досвідом і дизайну клієнтоорієнтованих продуктів та сервісів. Серед клієнтів — Fozzy, OTP, «Метінвест», RIA, EVA, OLX, Uniqa, ПУМБ та інші.
Закінчив Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» за спеціальністю «телекомунікації». У 2013 році отримав ступінь Executive MBA у IE Business School (Мадрид). Любить людей.
Ольга — креативна підприємниця та маркетинг-стратегиня, засновниця та СЕО Royenko Marketing Agency, що спеціалізується на розробленні маркетингових стратегій для МСБ та креативних комунікацій для міжнародних компаній.
Співзасновниця компанії Voice of Space, що розробляє проєкти на перетині архітектури та комунікацій.
Ольга має 15+ років досвіду у стратегічних маркетингових та креативних комунікаціях у корпоративному секторі та на боці агенцій.
У 2019-му увійшла до списку «40 підприємниць, які надихають» за версією mc.today.
Від 2016-го керує агенцією Royenko Agency, серед клієнтів якої COMFY, Samsung, McDonalds’s, WWF, Unit.City.
До заснування Royenko Agency керувала корпоративними комунікаціями COMFY, маркетинговим департаментом технологічного стартапу SAY.TV, а також працювала в інвестиційно-девелоперській компанії UBI Investments.
Менторка міжнародних стартапів зі стратегічних комунікацій (Seeds Stars, NEST, NEO.VC, Creative Europe), консультантка із розвитку бізнесу, запрошена тренерка корпоративних програм з інновацій Unit.city.
На Українському маркетинг-форумі поговоримо с Ольгою про таке:
• Останнім часом маркетологи зрозуміли фразу «content is the king» та буквально залили контентом всі можливі канали. Багато компаній перерозподілили інвестиції між paid, own та earned content у бік останніх двох.
• На тлі контент-цунамі зростає потреба у креативному підході до контенту та професійному медіапродюсуванні. Так, компанія Аhrefs, що розробляє програмні рішення для SEO, віддала місячний маркетинговий бюджет на платний трафік на користь креаторів.
• Створення корпоративних блогерів та зрощення корпоративних лідерів думок — один із способів генерувати продюсований контент (кейси Kernel та UFuture).
• Що таке ресайклінг креативу і чому креативна ідея має бути восьминогом, щоб вирішувати завдання бренда.
Працює у сфері психічного здоров’я 7 років як когнітивно-поведінковий психотерапевт, лікар-психіатр.
Брав участь у формуванні безкоштовної платформи психологічної допомоги «Розкажи мені», а також був експертом анонімного онлайн-щоденника «Мені здається».
Спартак Суббота — кандидат психологічних наук, PhD медичної психології. Окрім основної роботи займається просвітницькою діяльністю на вільних платформах та в інститутах.
У постійному пошуку нестандартних та актуальних рішень завдань ми реалізуємо наш максимальний потенціал за принципом «Ось зараз вирішу це завдання та видихну».
Але насправді завдань не меншає, а успіх вирішення попередніх призводить до ще більшого відчуття статусу та відповідальності: роботи стає більше, завдання стають складнішими, а рішення мають бути не менш актуальними.
• Як працює наш мозок у потоці вирішення завдань? Чи завжди можна бути продуктивним і що взагалі визначає наш потенціал у креативності?
• Разом зі Спартаком поговоримо про наступне:
• Що таке креативність і як це працює на біологічному рівні.
• Енерговитрати на креативну діяльність та психічний потенціал людського ресурсу.
• Межі міцності маркетолога: як довго та під яким тиском може працювати креативник.
• Особливості нервової системи: це міф, що комусь ніколи не бути маркетологом, а хтось ним народився?
• Ідеальні умови «вічного маркетолога»: що потрібно, аби не вигорати і бути продуктивним, і чи це можливо взагалі?
Володимир — спеціаліст з управління репутацією, розвитку персонального бренду перших осіб, антикризових комунікацій. За 20 років роботи у комунікаціях він працював у приватних компаніях, НУО, посольстві США в Україні та агенціях. Останні 10 років очолює агенцію Newsfront Communications, серед клієнтів якої міжнародні та українські компанії та бренди, такі як Lenovo, GlobalLogic, Amway, Danone, BMW та інші.
Він частий спікер на галузевих конференціях на теми побудови корпоративної та персональної репутації, менеджменту, особистого розвитку, автор курсу «Персональний бренд», сертифікований бізнес-коуч та фасилітатор.
Закінчив Львівський національний університет ім. І. Франка, програму Swedish Institute Management Program, Chartered Institute of Public Relations, Школу інтегрального коучингу.
У вільний від роботи час виховує двох дітей, бігає марафони та займається бразильським джиу-джитсу.
Проєктний та операційний менеджер e-commerce у компанії adidas, експерт у сфері retail та retail marketing. Має досвід роботи на двох ринках adidas.
Працює в adidas 11 років. Пройшов весь шлях у retail від лінійного персоналу до запуску нового каналу продажів у компанії. На всі 100% поділяє місію adidas «Ми можемо змінити життя людей через спорт!».
Ірина Качура — інноваційний і захопливий лідер з великим досвідом розвитку бізнесу, брендів та управління командою на місцевому, регіональному і глобальному рівні. Має унікальний досвід створення міжнародних портфельних і цифрових стратегій, торгового маркетингу та організаційної реструктуризації, яка веде до створення потужного пулу талантів.
Професійну кар’єру розпочала у провідній фармкомпанії Merch Sharp and Dohme, потім працювала у GlaxoSmithkline. У 2003 році перейшла в український офіс Philip Morris International. Від 2007 до 2014 року працювала у штаб-квартирі Philip Morris International у Лозанні (Швейцарія) на глобальних позиціях у Brand Building, відповідаючи за розроблення глобальних стратегій і комунікацій брендів L&M та Chesterfield.
Від вересня 2014-го до 2017-го працювала директором з маркетингу «Philip Morris Казахстан», де відповідала також за Киргизстан, Монголію, Узбекистан і Таджикистан.
Від серпня 2017 року обіймає посаду віцепрезидента з маркетингу компанії «Carlsberg Україна».
Останні десять років Ірина Качура жила і працювала за межами України, зараз повернулася на батьківщину, яка сильно змінилася за цей час. Наголошує, що у порівнянні з багатьма іншими країнами маркетинг в Україні перебуває на високому рівні й стрімко розвивається. Вважає, що головний фокус маркетингу сьогодні — це не стільки галузь, скільки споживач. Ірині дуже цікаво зрозуміти, які ціннісні зміни відбулися з людьми за останній час.
Випускниця Chartered Institute of Marketing (2000), Brand Building Academy (2011-2012) та Leading for Results Programme at London Business school (2018-2019).
Експертка у performance-маркетингу та просуванні інтернет-магазинів. Керувала маркетингом у мережі шкіл англійської мови Speak Up, у шопінг-клубах modnaKasta (зараз kasta) та LeBoutique. Від 2018 року відповідає за просування та продаж в Omnicore — компанії, яка будує інтернет-бізнес для «цегляних» fashion-ритейлерів. До портфельних проєктів компанії входять інтернет-магазини adidas, MD Fashion, PUMA, New Balance, Saks’85, Charisma, Ultra Shop та Everybody.ua.
Володарка Effie Gold 2013 у категорії «Запуск продукту/сервісу» та Effie Bronze 2017 у категоріях «E-commerce» та «Мода. Стиль. Одяг. Прикраси. Аксесуари», а також Ukrainian E-Commerce Awards 2017 у категорії «Найкращий інтернет-магазин» номінації «Вибір року».
25 років у маркетингових дослідженнях та супроводі брендів.
Власниця та директорка дослідницької компанії UMG.
Викладачка бізнес-школи «МІМ-Київ» (курси «Маркетинговий аналіз» та «Побудова власного бренду»).
Національна представниця ESOMAR в Україні.
Наталія — директорка з маркетингу мобільного банку для активних людей sportbank та співвласниця івент-агенції Business Stand Up, що займається популяризацією гумору в українському бізнесі.
Має 12+ років досвіду роботи у сфері маркетингу, з них 7+ на керівних посадах: банківський і фінансовий сектор, FMCG, ритейл та електронна комерція, ресторанний бізнес, IT та телекомунікації, національна політика тощо.
Від 2016 року допомагає компаніям з цифровізацією, розробленням маркетинг- та диджитал-стратегій, формуванням команди, розвитком партнерської мережі, антикризовими комунікаціями.
Здобула економічну та юридичну освіту в Україні, також має диплом Британського інституту маркетингу. Від 2017 року викладає маркетинг у провідних бізнес-школах.
Перш ніж купити, клієнт гуглить. І якщо бренд/товар або послуга/мобільний застосунок має негативні відгуки та рейтинги нижче 4 балів, компанія втрачає до 50% органічного трафіку.
Як у sportbank налаштована робота з відгуками та чому ми приділяємо багато уваги напрямам SEO / SERM та ASO.
У наш час мало отримати клієнта, треба ще й задовольнити його вибагливий смак. А раптом ви стартап і ваш застосунок лажає? Чи зможе служба підтримки витримати напругу та залагодити проблему, щоб утримати клієнта?
Що sportbank робить для зменшення відтоку, навіщо створив відділ траблшутерів та як вимірює їх ефективність.
Банківський ринок знаходиться на стадії зрілості, конкуренція аж занадто велика. Щоб посісти місце другої або навіть третьої картки у гаманці клієнта, треба докласти зусиль.
Навіщо sportbank спортивне позиціонування, допомагає це чи заважає у залученні нових клієнтів (на прикладі реалізованих маркетингових досліджень)?
Автор книжки «Репутаційний антистрес. Інструктор для власників та топменеджерів компаній».
Має 24-річний досвід інформаційних проєктів для бізнесу та політичних організацій.
Консультує власників та топменеджерів українських та міжнародних компаній з питань стратегічного управління репутацією, реагування на кризи та захисту від інформаційних атак.
Працює з компаніями та персонами із IT, агро, важкої промисловості, банківських та фінансових послуг, управління нерухомістю, FMCG, консалтингу, освіти, видавничої справи тощо.
Україну потроху накриває локальна хвиля «культури скасування» (cancel culture), коли внаслідок суспільного резонансу особа чи компанія опиняється поза соціальним або професійним колом за неприйнятну поведінку з точки зору певної групи суспільства.
Цей процес має національні особливості й поки що не є надто гострою проблемою для бізнесів. Але так буде не завжди, і будь-яка компанія може першою відчути на собі всю силу справжнього суспільного «скасування».
Про які ризики, що ведуть до «скасування», поки що можна не турбуватися, а чого варто вже остерігатися, поговоримо на Українському маркетинг-форумі.
Експертка з комунікацій із 6-річним досвідом, що забезпечує зростання та бере участь в управлінні однієї з найбільших незалежних комунікаційних агенцій в Україні Newsfront. Команда агенції допомагає будувати, керувати та захищати репутацію українського та міжнародного бізнесу.
Вікторія тривалий час будувала внутрішні комунікації в організації «Інтерньюз-Україна». До цього мала досвід роботи у пресслужбі органів державної влади.
Від 2018 року розвиває ІТ-експертизу в Newsfront, допомагає розробляти та впроваджувати стратегії бренду роботодавця для ІТ-компаній. Працювала з GlobalLogic, Lenovo, Fairo, Microsoft, Ericsson, IEC Telecom, e-Residency, BASF, QTerminals та була залучена до інших PR-кампаній.
Андерс Індсет — норвезький бізнес-філософ, що пропонує новий погляд на мистецтво мислення. Поєднуючи філософію минулого з технологіями і наукою дня завтрашнього, він демонструє, як лідери можуть приймати виклики 21 століття.
Входить до списку 30 глобальних мислителів, чиї роботи можуть вплинути на майбутнє лідерства та менеджменту. Вперше потрапив у Radar світового рейтингу бізнес-мислителів Thinkers50 2018 року.
У 2017-му написав свою першу книжку Wild Knowledge – Outthink the Revolution («Дике знання. Випередити революцію»), в якій запропонував 10 постулатів, що дозволяють лідерам впоратися зі швидкими змінами сьогодення.
Друга книжка Quantum Economy – What comes after digital? («Квантова економіка. Що буде після цифрових технологій?») присвячена вирішенню найбільш актуальних соціальних, економічних, політичних і філософських проблем сучасності та описує концепцію переходу світу до квантової економіки. Концепція Q-економіки увійшла до шорт-листа премії «Проривна ідея» рейтингу Thinkers50 у 2019 році.
Західні медіа назвали Андерса Індсета рок-н-рольним Платоном за артистизм у виступах та уміння створювати справжнє шоу.
Унікально жорстка глобальна криза, спричинена наслідками пандемії та новими геополітичними викликами, змушує компанії збільшувати життєстійкість систем, щоб відповідати на швидкі зміни середовища і забезпечувати сталість у довготерміновій перспективі.
• На що спиратися лідерам у новому світі екстремальної невизначеності?
• Який спосіб мислення допоможе досягти довготривалого успіху?
• Яка роль технологій у майбутньому економіки та суспільства?
15-й Український маркетинг-форум відкриє майстер-клас бізнес-філософа Андерса Індсета. Разом із ним поговоримо про наступне:
• Чому потрібно навчитися обнулятися від накопиченого досвіду та звичних систем знань.
• Якими є найбільш вірогідні сценарії розвитку економіки та як запобігти найгіршому.
• Чи приведе технічний прогрес до небаченого досі процвітання і чому зміни найближчих десяти років будуть більш екстремальними, ніж потрясіння останніх 30 років.
• Чому варто шукати способи поєднання потреб бізнесу і суспільства, щоб отримати стабільність у довгостроковому періоді.
• Чим квантова фізика може допомогти економіці.
• Як компаніям змінювати організаційний дизайн та м’які навички сьогодні, щоб бути успішними у майбутньому.
Від 2021 року працює як бізнес-коуч менеджерів вищої ланки у Canon регіону ЕМЕА (Європа, Середня Азія, Африка). Від 2014 до 2021 року виконувала обов’язки директора з продажу та маркетингу Canon Ukraine.
До Canon 7 років очолювала оптовий напрям у LG Electronics (Telecom).
Має 17 років досвіду роботи в українському та міжнародному бізнесі, 15 із яких на керівних позиціях.
Кандидатка економічних наук, професорка філософії (соціальна психологія). Випускниця програм МВА Університету Нью-Брансвік (Канада), бізнес-школи «Міжнародний інститут бізнесу» (Україна), Королівського інституту The Chartered Institute of Marketing (CIM, Велика Британія), сертифікований бізнес-коуч (ICF). Натепер отримує кваліфікацію психотерапевта.
Сфера ключових інтересів: побудова високоефективної команди з нуля та мотивація у команді. Колектив, очолюваний Аллою, три роки поспіль був визнаний найкращим у Canon у регіоні Центральної та Східної Європи за підсумками 2016, 2017 та 2018 років. У 2018-му команда також увійшла до топ-5 найкращих команд регіону ЕМЕА.
Увійшла до рейтингу “Топ-50 жінок-лідерів України” у 2019 році.
Є авторкою курсу «Психологія у бізнесі. Трансформація лідера».
Поняття енергії у світі стало ключовим. Воно постійно постає у будь-яких розмовах та контекстах: «Не вистачає сил», «Хочеться більше встигати і менше втомлюватися», «Не розумію, куди витрачається енергія».
У кого більше енергії, той встигає більше, заряджений добрим настроєм, притягує до себе людей та цікаві проєкти. Ми хочемо бути енергійними, перебувати у потоках чужої енергії та генерувати свою. При цьому не завжди розуміємо, за якими законами працює енергетичний обмін та як із ним поводитися.
Для лідера знання законів управління енергією набуває ще більшого значення. Адже в основі лідерства лежить здатність до здійснення змін, однак за відсутності певного рівня енергії досягти змін неможливо, як і складно витягувати серйозні трансформації на одній енергії лідера.
У своєму виступі Алла досліджує тему енергії лідера та відповість на такі питання:
• як керувати енергією, використовуючи те, що закладено природою у конкретній людині;
• як люди з різними особливостями та характером можуть збільшити свій енергетичний потік;
• як керівнику звільнити енергію інших членів колективу, збільшуючи таким чином загальну енергію команди;
• як перепакувати агресію на творчу енергію у малих групах.
Досвід роботи у медіабізнесі становить 20 років, 10 з яких — в українському кіно. Протягом останніх восьми років очолювала напрям маркетингу та комунікацій FILM.UA Group на позиції маркетинг-директора.
Особистий внесок у розвиток українського кіно — 12 промокампаній для повнометражних фільмів, 4 з яких зібрали в українському прокаті понад мільйон доларів кожен.
Натепер вона членкиня Ради Державного агентства України з питань кіно (Держкіно) з державної підтримки кінематографу, а також бізнес-леді, що розвиває власний проєкт FirStage Consulting.
У 2021 році розробила фундаментальний курс «Кіно, комунікації та маркетинг» для Ukrainian Film School.
За освітою лінгвіст, у зоні особистих інтересів — кіно, література, яхтинг.
За 20 років ХХІ століття світ драматично змінився: з’явилися нові цінності, нові культурні парадигми. Високе мистецтво змішалося з масмаркетом, у людства зникли єдині культурні орієнтири, доступність інформації створила хаос, з якого має народитися новий космос.
Але поки цього не сталося, нам доводиться жити в умовах посткультури, метамодерну, різноманітності та крайнього індивідуалізму, не забуваючи про патріархальні культурні моделі, що, як і раніше, мають велику владу над розумами та душами людей.
• Що це означає для маркетингу?
• Як культурологія може допомогти вирішити бізнес-виклики?
• Де ми можемо отримати інформацію про те, що по-справжньому хвилює людей?
Приходьте поміркувати про це на Українському маркетинг-форумі разом із Поліною Толмачовою.
Стюарт Гарді має понад 30-річний досвід консультування топових світових компаній, також викладає креативне лідерство як керівник бізнес-школи Miami Ad School (Шрі-Ланка та Мальдіви).
Засновник компанії New Cannibals, яка зосереджена на питаннях креативності, інновацій, лідерства і спрямована на швидке створення продуктивних та цілеспрямованих бізнес-моделей.
Гарді залучений до розроблення системних проєктів зі створення цінності, він вибудовує нові екосистеми у різних галузях: наприклад, це екосистема ринку медичного канабісу, відносини між пацієнтом та лікарем, а також пришвидшені інноваційні проєкти в умовах пандемії COVID-19.
Клієнтами Стюарта є більш ніж 50 компаній зі списку Fortune 500: Bosch, Lufthansa, British Airways, Emirates, T-Systems, Volkswagen, General Motors, BMW, Bayer, Apple, PWC, BBC, T-Mobile, UNICEF, AMG та багато інших.
В Україні New Cannibals розпочала співпрацю з агенцією McCann Kyiv. Компанії запустили спільний консалтинговий проєкт Growth Intelligence & Development Unit.
Поєднуючи власні інструменти мережі McCann Worldgroup та унікальну експертизу Стюарта Гарді, засновника та СЕО New Cannibals, проєкт сфокусується на застосуванні в інноваційних рішеннях для бізнесу клієнтів підходу, який максимально підтверджується даними, кількісними показниками та виходить за межі маркетингових комунікацій.
Accenture пише: «Більшість маркетинг-директорів (63%) перебувають на стадії прогнозування майбутнього. Тільки 9% визнали, що їхні організації вже готові до нього, а 38% очікують, що підготуються до майбутнього до 2023 року».
На жаль, майбутнє вже з нами!
Як кажуть експерти, незабаром зростання у бізнесі відбуватиметься завдяки інноваціям, а не обсягу. Що ж станеться з роллю маркетингу у цій новій парадигмі зосередження уваги на створенні цінності, а не на одержанні прибутку? Чи роблять маркетологи свій бізнес дійсно «готовим до майбутнього»?
Стюарт Гарді вивчає зрушення парадигми, які відбуваються у світі і призводять до змін у тому, як бізнес створює та споживає цінність. На його думку, маркетологам слід переходити від менталітету «зсередини — назовні» та ролі посередника до менталітету «ззовні — всередину», коли потреба стає радше каналом можливостей. Маркетологам необхідно створювати нові та складні екосистеми цінності, щоб просувати нові бізнес-стратегії, моделі та інновації на користь як споживачів, так і суспільства.
Ми є свідками того, як відбувається руйнування традиційного маркетингу і створення гібридного маркетингу для 4-ї промислової революції. Новий маркетолог — це піонер нової бізнес-стратегії, яка буде основою як підприємництва, так і соціальної мети.
Маркетолог, стратег та підприємець.
Має 15 років досвіду у створенні та реалізації бренд- та комунікаційних стратегій для міжнародних та локальних брендів.
Успішно реалізовані стратегії Михайла Траверсе та його команди у різні роки 16 разів відзначалися нагородами Effie Awards.
Visiting professor Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs).
В управлінні Анни Гришиної:
– бренд EVA, представлений офлайн (лінія магазинів EVA, б’юті-формат EVA beauty lab) та онлайн (інтернет-магазин EVA.UA);
– маркетинг власних торговельних марок (51 бренд).
В маркетингу та рекламі — понад 20 років.
Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я. Понад 8 млн людей є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача».
Від 2019 року мережа утримує звання «Ритейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Товари власних торговельних марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.
Маркетинг-освіту здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права, а також у Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).
З Анною Гришиною на Українському маркетинг-форумі поговоримо про те, як із появою ролі власника продукту змінився маркетинг найбільшої drogerie-мережі EVA.
• Product owner – це не забаганка, якщо ви дійсно любите свого клієнта.
• Продукт – це не завжди цифрове рішення.
• Як змінюється маркетинг з появою ролі product owner у компанії.
• Product owner на етапі створення продукту та управління продуктом.
Більше десяти років у творчому бізнесі, профіль – бренд-стратегія і креатив.
Створював брендинг і рекламу для «Руни», «Люксоптики», «Планети Кіно», Helen Marlen, SkyUp, Modern Expo, Yakaboo.
У 2021-му році агенція Madcats вперше в історії України взяла золото на D&AD за дизайн лого, золото та срібло на Dieline Design Award. У 2020-му команда Madcats виграла 4 Red Dot Design Award та shortlist в European Design Award та Epica Award.
Ірина — підприємниця, власниця івент-менеджмент-компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту.
Уже 15 років є генеральною продюсеркою Українського форуму маркетинг-директорів.
Членкиня журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine. Входить до Асоціації сімейних компаній України.
20 років розвиває експертизу в роздрібних форматах.
Вивчав функціональний дизайн ритейлу у США, Лондоні, Сингапурі, Гонконгу, Токіо, Мадриді.
Компанія IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок.
IDNT виконала сотні проєктів для лідерів найрізноманітніших сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Toyota, Samsung, Auchan, Metro Cash & Carry, Honor, Amway, Beeline, OTP Bank, Raiffeisen, Credit Agricole, Caparol, Kyivstar, «Нова пошта», Comfy, Foxtrot, Rozetka, EVA, MHP та багато інших.
Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій.
Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи «Тінь», який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.
До «Тіні» очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів «Оскар».
Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.
Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій.
Опікується командами, які будують бренд та створюють маркетингові комунікації, відповідають за digital sales, координують зусилля з побудови клієнтського досвіду, створюють сервіс-дизайн компетенцію всередині банку.
Має понад 15 років досвіду роботи маркетинг-директором у рітейлі. 4 роки в ролі Product Owner в домені eCommerce. Більше 6 років практикує scrum з командами.
Всілякі трансформації бізнесу – стихія Юлії.
Сертифікований сервіс-дизайнер.
Футурист, експерт із розроблення інноваційних цифрових продуктів, досвід роботи у маркетингу — 10 років. Займається доповненою реальністю останні 4 роки. Дмитро розібрався на практиці, як із нових технологій отримувати користь для бізнесу.
Компанія Дмитра Корнілова та Єгора Кумачова FFFACE.ME успішно реалізувала понад 600 Instagram-фільтрів для лідерів ринку, запустила власну лінійку цифрового одягу та першого в Україні віртуального інфлюенсера Астру Старр.
У 2021 році FFFACE.ME стала офіційним та ексклюзивним партнером TikTok із розроблення фільтрів, а також увійшла до списку найвизначніших розробників за версією Meta.
Ви почуєте такі кейси:
• Метаверс та NFT — краш-тест застосування технологій у маркетингу.
• Віртуальні інфлюенсери — аналіз результатів Астри Старр.
• Цифровий одяг — як ми потрапили до новин Meta.
Ви працюєте в маркетингу і у вас є цікавий кейс, історія? Поділіться своїм досвідом.
Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі
Станьте партнером ювілейного 15 УМФ