Шукаємо цікаві історії
Ви працюєте в маркетингу і у вас є цікавий кейс, історія? Поділіться своїм досвідом.
Королівська битва (англ. Battle Royale) — один із жанрів онлайн-ігор з режимом last man standing. Гравці висаджуються на великій території без зброї і спорядження, їх завдання — знайти все, що потрібно для бою там, де предмети завжди розкидані випадково, і залишитися останнім живим героєм у грі. Одні з найпопулярніших гри в жанрі — PUBG, Fortnite.
Зараз в світі Covid-19, невизначеності та зміни умов гри управління брендом стало схоже на королівську битву. У певний момент на одній “карті” з’являються гравці з різних галузей, з різним досвідом, різним набором стартових інструментів і загальною потребою перемогти, зібрати свої трофеї і перейти на наступний рівень з апгрейдом. Це породжує потребу у маркетологів швидко орієнтуватися “на місцевості” і винаходити нові стратегії в продукті, ціноутворенні, рекламі, щоб швидко знаходити своїх клієнтів і накопичувати досвід. На цьому шляху одні перемагають і йдуть далі, а інші вилітають на самому початку гри.
На Українському маркетинг-форумі разом з Юрієм Гладким проаналізуємо, що корисного маркетологи із різних індустрій можуть взяти з ігор жанру «Королівська битва», а також розберемо:
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Завдання маркетолога ― робити те, що потрібно бренду, а не те, що подобається тобі самому. Завжди вимагає чіткої аргументації своєї позиції.
Кредо: «Задля спільного блага. Роби справу, не думаючи про себе, і неси відповідальність за всіх».
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо?
Про це поговоримо під час дискусії. Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
Спільний виступ із Станіславом Дмитриком, співзасновником сервісу доставки їжі і продуктів Rocket.
Досвід в роботі з маркетплейсами — 8 років. До Rocket Олексій і Станіслав розвивали ряд спільних проектів: сервіс 3D-друку 3D-craft, сайт колективних покупок Yoo Ukraine, єдиний абонемент в сотні фітнес-залів країни GoFit.
За створення національного сервісу доставки Олексій і Станіслав стали людьми 2020 го року за версією журналу «Новий час». Також за даними аналітичної компанії Sensor Tower, Rocket увійшов в топ-10 найбільш скачуваних в Європі в категорії «Їжа та напої». Компанія регулярно підтримує благодійні ініціативи, одна з яких отримала нагороду ООН в категорії «Подолання пандемії COVID-19».
Rocket сьогодні — компанія, яка представлена у 28 містах України і столиці Кіпру, Нікосії. У планах на 2021 рік — запустити доставку Rocket в десяти європейських країнах.
Поговоримо про наступне:
Системний дослідник українського бізнесу. Ключові компетенції Ігора – стратегічний маркетинг та бізнес-модель. Поєднуючи успішний бізнес-досвід з науковим підходом, Ігор спрощує складні моделі до практичних інструментів розвитку компанії.
З 2011 року керуючий партнер DYB | Develop Your Business (шведсько-український проект для власників). У програмах DYB в Україні взяли участь понад 500 компаній. З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (увійшла до топ-10 найефективніших у рітейлі (Forbes) та до топ-100 найприбутковіших компаній України (delo.ua).
Ігор входить до складу Дорадчих Рад низки українських та міжнародних компаній. Є членом Експертної Ради Українського Маркетинг Форуму. Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів. Член Несторівської групи (незалежне об’єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України). Член правління IRF (International Renaissance Foundation, є частиною OSF, заснованої Джорджем Соросом).
Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
В політиці та рекламі розбираються абсолютно всі. А чи знаєте ви, чим хворіє українська реклама?
Керівна партнерка першого нейромаркетингового агентства в Україні Neuro-knowledge Катерина Ільченко поділиться на Українському маркетинг-форумі висновками з унікального дослідження рекламних повідомлень.
Протягом двох років експерти Neuro-knowledge аналізували рекламні ролики за різними параметрами відношення аудиторії, і на форумі ми дізнаємося про результати цієї діагностики.
А поки короткий спойлер з ключовими “хворобами” реклами:
Увага, безумовно, вкрай важлива складова ефективності повідомлення, але часто навіть провідні гравці трактують її однобоко. В результаті, прийоми, покликані привернути увагу, часом виконують протилежну роль.
Що ж все-таки працює для збільшення продуктивності уваги споживача?
Що запускає емоції споживача? Спойлер — це не котики 🙂 Чи відрізняється рівень емоційності української реклами від середньосвітового? Як використовують емоції українські творці реклами і що тут можна поліпшити, — дізнаємось на форумі.
Будь-яка реклама повинна продавати, але не кожна це робить. Поговоримо про те, від чого залежить мотивація споживача, та як її прокачати.
Спеціаліст у сфері маркетингових комунікацій більш ніж з 12-річним досвідом.
7 років присвятила digital-комунікаціям в таких компаніях, як PepsiCo Україна і Nestle Україна, 5 років – PR-напрямку в Nestle Україна.
Набутий досвід і експертиза дозволяють їй вибудовувати максимально ефективну комунікацію ввірених брендів з цільовою аудиторією.
За три роки IQOS пройшов шлях до 1 млн тис. користувачів, власної low-code платформи, тричі збирав Effie і двічі був у топ-5 продуктів за версією Google.
До роботи у Philip Morris, Дмитро розробляв діджитал-стратегії на агентської стороні для офісів Nespresso, Agent Provocateur, Nike, Starwood Hotels & Resorts. Certified master in IDEO.
Фасилітатор, бізнес-тренер, коуч. Досвід роботи в маркетингу та рекламі — понад 18 років. Від 2010 року і донині — маркетинг-директор національної мережі лінії магазинів EVA. Серед компетенцій планування та координація маркетингової діяльності компанії, керування просуванням бренда компанії, формування стратегії просування компанії на ринку, керування клієнтським досвідом, застосування методології дизайн-мислення.
Під орудою Анни компанія EVA шостий рік поспіль залишається лідером у своїй сфері, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2018 року лінія магазинів EVA була визнана найкращим магазином краси та здоров’я за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року». Компанія запустила соціальні проєкти: Національну премію «Мама року», онлайн-програму EVA Women Challenge, проєкт «Orange Days у EVA». Кількість постійних користувачів програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» перевищила 5,5 млн людей.
Однією з найперших в Україні впровадила систему Service Design, також розвиває інноваційні лабораторії та Школу інновацій за методикою Design Thinking.
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо?
Про це поговоримо під час дискусії. Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
Євген — блогер, кулінарний експерт, шеф-кухар, автор найпопулярнішого в Україні кулінарного сайту klopotenko.com, ідеолог проєкту CultFood.
Більше 20 років працює у сфері реклами та маркетингу. Має досвід створення нових продуктів, побудови брендів, розробки та реалізації стратегій і рекламних кампаній, аналізу зовнішніх і внутрішніх даних.
З 1999 року живе і працює в Києві. Близько 4 років обіймав посаду менеджера з маркетингу в компанії «ІДС», більше 8 років був директором зі стратегії рекламного агентства Euro RSCG Kiev.
З 2012 року – директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти» (бренди Shake, Revo, Non Stop, Pit Bull, APPS, Why Not, Friday, Eat Me тощо).
Закінчив економічний факультет Харківського державного університету за спеціальністю «економічна теорія», там же закінчив аспірантуру. Викладав у харківських ВНЗ.
До сфери професійних інтересів належать: розробка нових продуктів і брендів, реклама, медіа, дослідження.
Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. Кар’єру розпочала в банківській сфері. У 2006 році перейшла в мережу побутової техніки та електроніки ELDORADO, де працювала на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.
З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — одного з найбільших медіасервісів Східної Європи. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі молодіжний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних і кіберспортивних подій.
Спільний виступ з Богданом Левченком, СЕО iplace.
Антон Жорін працює в маркетингу більше 19 років і за цей час пройшов шлях від account executive у креативній агенції до маркетинг директора. Має досвід у таких цікавих для маркетолога галузях, як рітейл та телеком, і багатий досвід роботи на стороні агенцій.
Впродовж останніх років займає позицію маркетинг директора (Укртелеком, ЦУМ, METRO Cash &Carry), і має необмежений драйв до того, щоб українська маркетингова індустрія щороку ставала ще сильнішою.
Ресторанний бізнес найбільше постраждав від карантинних обмежень, пов’язаних з COVID-19. Наприклад, падіння виручки ресторанів у квітні 2020 року склало більше 50% у порівнянні з лютим того ж року. Багато ресторанів, барів та кафе опинилися на грані закриття через критичне зменшення кількості замовлень споживачами і відсутність власної системи просування.
В цей важкий період METRO Cash & Carry Ukraine вирішила підтримати своїх HoReCa-клієнтів і розробила спеціальне технологічне рішення – платформу DISH.METRO. Клієнти з HoReCa завдяки платформі отримали можливість безкоштовно створювати власні сайти, підвантажувати меню та іншу важливу інформацію.
METRO протягом трьох місяців безкоштовно просувала промосторінки своїх HoReCa-партнерів в інтернеті та соцмережах, стимулюючі їх клієнтів замовляти їжу з даних закладів онлайн або відвідувати літні тераси.
Ідея медіакампанії виявилась настільки потужною та потрібною для партнерів, що її вирішили продовжити і зробити постійною.
Що отримала від цього проєкту компанія METRO і які інсайти можете використати ви? Дізнайтесь про це від наших експертів – маркетинг-директора Metro Cash & Carrу Антона Жоріна та CEO агенції iplace Богдана Левченко, які виступатимуть на 14 Українському маркетинг-форумі вже 27–28 травня.
Бренд-стратег, партнер брендингового агентства “Тень”, яке розробляє бренд-стратегії для компаній, що представляють малий і середній бізнес.
Працює в комунікаціях з 2001 року. До цього очолювала Hoshva PR – найефективніше PR-агентство 2016 року за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів “Оскар”.
Допомагала таким брендам, як OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG і Gap, бути відмінними спікерами. Проекти для цих та інших клієнтів отримували нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, Гран-прі PRAVDA Awards та ін.
Маша ідентифікує себе як інфлюенсера вже більше 8 років, запустила YouTube і Instagram-акаунти із загальною аудиторією понад 1,5 мільйона чоловік.
Працювала з українськими та міжнародними брендами, такими як La Roche-Posay, ЦУМ, Bourjois, Kenzo, Ralph Lauren, H&M, Daniel Wellington, Clinique, Intertop etc.
Генеральний директор компанії Promodo, провідної команди експертів у сфері інтернет-маркетингу. Співзасновник всеукраїнських і міжнародних конференцій з актуальних проблем e-commerce. Автор статей про інтернет-маркетинг, спікер українських і зарубіжних тематичних конференцій, присвячених розвитку бізнесу в Інтернеті. Ведучий відеоблогу про IT-підприємництво “Велика риба”. Співзасновник Харківського IТ-кластера.
Оксана керує глобальним маркетингом у 30 країнах присутності брендів корпорації «Біосфера» напрямку HouseHold (Фрекенбок, Vortex, “Бонус всегда” + Лайkit). Має понад 17-річний досвід роботи у сфері управління компанією, маркетингових комунікацій, діджитал, e-commerce та медіа-менеджменту.
Працювала з популярними брендами у таких компаніях як: Perfetti van Melle (Chupa Chups, Mentos, Fruittella, Meller brands), Philip Morris Ukraine, Johnson & Johnson Ukraine, Colgate-Palmolive Ukraine, P&G, де займалася бренд-менеджментом, побудовою маркетингових стратегій та дистрибуцією товарів на ринки Європи та Азії.
Має освіту у сфері маркетингу та економіки (Leadership program Manager of Managers, Center of Creative Leadership, Amsterdam, Chartered Institute of Marketing, IIB) та відзнаку Effie Award за запуск нового продукту. Окрім цього, має сертифікат професійного бізнес-коуча (виступи на аудиторію 200+ співробітників) та багатий досвід консультацій малого та середнього бізнесу за напрямками “побудова бізнес-моделей” та “діджитал комунікація”).
Завтра ваша стратегія може стати не актуальною, тому включайте ситуативну адаптацію вже сьогодні.
Таку пораду дає всім колегам маркетинг-директорка напряму HouseHold корпорації «Біосфера» Оксани Ткачук. На Українському маркетинг-форумі Оксана говоритиме про стратегії прориву в мінливому середовищі. Ось декілька тез до виступу:
Ірина Качура — інноваційний і захопливий лідер з великим досвідом розвитку бізнесу, брендів та управління командою на місцевому, регіональному і глобальному рівні. Має унікальний досвід створення міжнародних портфельних і цифрових стратегій, торгового маркетингу та організаційної реструктуризації, яка веде до створення сильного пулу талантів.
Професійну кар’єру розпочала у провідній фармкомпанії Merch Sharp and Dohme, потім працювала в GlaxoSmithkline. У 2003 році перейшла в український офіс Philip Morris International. З 2007 по 2014 рік працювала у штаб-квартирі Philip Morris International в Лозанні (Швейцарія) на глобальних позиціях у Brand Building, відповідаючи за розроблення глобальних стратегій і комунікацій брендів L&M, Chesterfield.
Від вересня 2014-го по 2017-й працювала директором з маркетингу «Philip Morris Казахстан», де відповідала також за Киргизстан, Монголію, Узбекистан і Таджикистан.
Від серпня 2017 року обіймає посаду віце-президента з маркетингу компанії «Carlsberg Україна».
Останні десять років Ірина Качура жила і працювала за межами України, зараз повернулася у рідну країну, яка сильно змінилася за цей час. Наголошує, що у порівнянні з багатьма іншими країнами маркетинг в Україні перебуває на високому рівні і стрімко розвивається. Вважає, що головний фокус маркетингу сьогодні — не стільки галузь, скільки споживач. Ірині Качур дуже цікаво зрозуміти, які ціннісні зміни відбулися з людьми за останній час.
Випускниця Chartered Institute of Marketing (2000), Brand Building Academy (2011-2012), Leading for Results Programme at London Business school (2018-2019).
Дар’я Булатнікова очолює напрямок Influencer Marketing в агентстві provid.
Дар’я реалізовувала кампанії з багатьма популярними блогерами: Юрієм Дудьом, Валентином Пєтуховим (Wylsacom), Ксенією Собчак, Олександром Гудковим, Олексієм Дурнєвим, Маргаритою Мурадовою, Машею Тимошенко та іншими.
У портфоліо Дар’ї — проекти з L’Oreal, Reckitt Benckiser, Kimberly Clark, Synevo, Electrolux, Barilla, Danone, Essity, онлайн-кінотеатром IVI. Також Дар’я виступала спікером на заходах Google, Yandex, «Вільної школи маркетингу» і практичної школи комунікацій Bazilik.
Розбудовувати гарні відносини з лідерами думок і створювати ефективні інфлюенс-кампанії мріє будь-який сучасний маркетинг-директор.
Чи знаєте ви, яку стратегію роботи обрати для створення свого напрямку інфлюенс-маркетингу?
Про key points результативної роботи з інфлюенсерами поговоримо на Українському маркетинг-форумі.
На українському креативному ринку небагато агенцій, які спеціалізуються на веденні соцмереж «під ключ». Тих, хто професійно освоїв TikTok, ще менше. Але Senate Agency серед них. На українському маркетинг-форумі співзасновник Senate agency Сергій Леско поділиться своїм баченням та досвідом ведення бізнесу на Тік Ток платформі.
Серед клієнтів агенції Сергія: McDonald’s, Pepsi, Puma, Intertop, Megogo, Kyivstar, Ultrashop та багато інших.
Ілля Кенігштейн — засновник і CEO швидкозростаючої мережі бізнес-просторів Creative States. Один з лобістів впровадження 3G і PayPal в Україні, громадський діяч, речник, ментор, євангеліст інновацій.
Представник міжнародного агентства Luniter troubleshooting в Центральній і Східній Європі, керівник центру стратегій ГОШ, засновник холдингу інтернет-проектів iVentures.
Бізнес-стратег №1 в Україні. Сфера наукових інтересів: стратегічне управління; рефлексивний і стратегічний маркетинг; бренд-менеджмент; маркетингове ціноутворення; управління складними системами; управління змінами; футурологія.
Співзасновник громадянської платформи «Нова Країна»; сoоснователь руху FreeGen; віце-президент громадської організації «Здорова нація – ЗНАК».
Має понад 20 років досвіду ведення консалтингових проєктів щодо стратегічного управління, маркетингу та маркетингових досліджень. Працював із такими компаніями та організаціями, як Sandora, Siemens, «Фокстрот», «Оболонь», Niko, МТС, Microsoft, Milavitsa, Mercedes-Benz, Sport Life, Альфа-Банк, «Пінськдрев», «Кристал», TerraFood, UFC, PwC, «Люксоптика», Укрексімбанк, «Інком», «Астарта», Азово-Донська девелоперська компанія, «Мотор», «Дюна-Вест», Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство освіти і науки , ООН.
Андрій Длігач — запрошений викладач КНУ імені Тараса Шевченка, МІМ Київ і ряду бізнес-шкіл Східної Європи.
У 16 років став виконавчим директором рекламного агентства, а у 18 відкрив власне брендингове бюро, після чого пішов з прибуткового бізнесу, щоб втілити свою давню мрію: збирати разом друзів, готувати для них і робити їх трохи більш щасливішими. Так відкрився знаменитий ресторан “Барсук”, а невдовзі — багато інших популярних та обожнюваних киянами місць.
За 2015-2016 роки Дмитро відкрив Crab’s Burger, РИБАLOVE, ресторан японсько-перуанської кухні RONIN і арт-гастрономічний простір «Остання Барикада». Коли створених ресторанів стало більше, ніж кілька десятків, прийшло розуміння, що настав час ділитися знаннями, так з’явилася потужна освітня платформа для HoReCa – Borysov Academy.
У 2018 році Дмитро розпочав ресторанну епопею з відкриттями мережі сидрерій “Білий Налив”.
Станом на сьогодні Сім’я ресторанів Дмитра Борисова нараховує понад 30 закладів в Україні та за її межами. Далі — тільки цікавіше!
Соня Рашкован планує стати діджитал антропологом і вже кілька років цікавиться питаннями поведінки спільнот людей в діджитал середовищах. Соня впевнена, що ця сфера соціальних наук буде затребувана в big tech компаніях.
А поки вона вчиться у 10 класі американської школи і у вільний від навчання час бере активну участь в організації місцевого самоврядування в штаті Меріленд. Паралельно Соня займається аналізом поведінки представників свого покоління в США, з результатами якого виступає на конференціях і також співпрацює з компаніями, які хочуть краще зрозуміти особливості Gen Z.
Що бізнес знає про покоління покоління Z (Gen Z), крім того, що вони виросли з гаджетами в руках, і безперервний потік цифрової інформації — їх рідна стихія? Перше повністю цифрове покоління інше в усьому, і навіть мілленіали не завжди розуміють їх мотивацію. Бізнес активно вивчає нове покоління, яке ось-ось увійде в доросле життя і почне приймати важливі рішення в усіх сферах життя.
Щоб дізнатися про Gen Z більше, ми запросили на Український маркетинг-форум представницю цього покоління Соню Рашкован — майбутнього діджитал-антрополога і лідера шкільного самоврядування в США.
На Українському маркетинг-форумі Соня розповість:
Керуючий директор компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту. Брала участь у формуванні сегмента спеціалізованої професійної преси в Україні, проте більше 10 років тому полишила медіабізнес і створила компанію у сфері ділових подій.
Розробила концепцію та формат таких проектів, як Український форум маркетинг-директорів і Міжнародний форум «Лояльний покупець: де в нього кнопка?». Серед проектів, реалізованих компанією IdeasFirst, – організація приїзду в Україну експертів світового рівня К’єлла Нордстрема та Мартіна Ліндстрома.
Сфера професійних інтересів Ірини охоплює розробку нових форматів і концепцій маркетингового навчання й обміну досвідом.
Першу вищу освіту здобула в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут». Крім того, закінчила МБА Києво-Могилянської бізнес-школи.
Член журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine.
На 14 Українському маркетинг-форумі Ірина розповість:
WHO IS Микола Скавронський?
– Людина, яка останні 18 років свого життя «присвятила» людським біоматеріалам 🙂
– Один з найуспішніших у країні управлінців в медичній галузі, який не має медичної освіти і пишається цим.
– «Динозавр» лабораторного ринку і найбільш неулюблений кандидат для рекрутерів, якого вже навіть не намагаються переманювати на роботу в інші бізнеси.
Спеціаліст по розробці інноваційних цифрових продуктів, досвід роботи в маркетингу та розробці — 10 років, займається доповненою реальністю останні 3 роки. Дмитро розібрався на практиці, як з нових технологій отримувати користь для бізнесу.
Компанія Дмитра і Єгора Кумачева FFFACE.me успішно реалізувала понад 400 Instagram-фільтрів для лідерів ринку, як от, для Privatbank, Alfa-Bank, Monobank, Maybelline New York, Visa, Uklon, Porsche, Toyota, Київстар, Pepsi, Danone, Intertop, 1 + 1 media, Сільпо, Depositphotos, Parimatch, Люксоптика, ТРК Україна та ін. Загальний охоплення розроблених фільтрів склав більше 1 млрд. переглядів, а кількість створеного контенту з фільтрами від FFFACE.ME перевищило 100 млн.
У 2021 році студія FFFACE.ME стала офіційним і ексклюзивним партнером TikTok із розробки фільтрів.
З виступу Дмитра ви дізнаєтесь:
Але це ще не все. У 2021 році студія FFFACE.ME стала офіційним і ексклюзивним партнером TikTok із розробки фільтрів. Тож тримайте бонус до виступу:
У компанії Masterсard Наталія керує роботою маркетинг-департаменту, який щорічно реалізує понад 500 проектів в Україні та Молдові.
Свою кар’єру в маркетингу Наталя почала в 2011 році на посаді маркетинг-менеджера представництва Masterсard Europe в Україні. З 2014-го була призначена директором з маркетингу Masterсard в Україні та Молдові, з 2015-го – відповідала за маркетинг в Грузії, Туркменістані, Таджикистані, Киргизстані та Узбекистані протягом 3 років.
З 2013 по 2021 рік Наталі і її команді вдалося збільшити Top of mind впізнавання бренду в 3 рази: сьогодні вже кожен 3 українець називає ім’я компанії без попередніх підказок. Крім того, шостий рік поспіль українські споживачі визнають Masterсard кращої платіжною системою (за результатами всеукраїнського рейтингу «Українська народна премія»).
Сьогодні маркетинг Masterсard – це перш за все стратегічне планування з фокусом на максимальну ефективність як для бізнесу, так і бренд показників. Крім того, це B2B-маркетинг хаус, в якому банки і партнери компанії можуть отримати повний цикл маркетингової підтримки.
Наталя запускала одну з перших програм лояльності «Програма винагород Mastercard» у фінансовому секторі в 2012 році, яка пізніше трансформувалася і змінювалася кілька разів аж до останньої ітерації Mastercard Більше. Також разом з командою експериментувала над новими форматами взаємодії з клієнтами, такими як участь в промо, гейміфікація, запуск звуковий айдентики бренду. Як наслідок, карткоутримувачі знають, що з Mastercard завжди отримуєш більше вигідних пропозицій, зручних і безпечних розрахунків і Priceless емоцій, сюрпризів і вражень.
Як найкраще скористатися локдауном? Перебудувати те, до чого раніше не доходили “руки”. Саме так вирішила команда Mastercard, і під час тимчасового затишшя в комунікаціях зі споживачами перезапустила свою програму лояльності Mastercard “Більше”, об’єднавши її з “Програмою винагород Mastercard”.
Всі кращі пропозиції і круті нові фічі для своїх клієнтів тепер зібрали в межах одного великого онлайн-міста під назвою Більше. У місті Більше можна отримати інформацію про діючі пропозиції від українських і міжнародних партнерів, перевірити доступність преміальних тревел-сервісів, отримати подарунки від банків, зареєструватися для участі в промо, підтримати малих підприємців, зробити благодійні донати і взяти участь в легендарному Колесі сюрпризів.
Результати перезапуску програми перевищили найсміливіші очікування бізнесу.
На ці та інші питання на Українському маркетинг-форумі відповість Наталя Байдала.
Олександр Фесенко відповідає за зовнішні комунікації PR-департаменту Kyivstar, націлені на продукти для масового ринку. Серед найбільших проєктів останніх декількох років – комунікації запуску 4G та будівництва найбільшої мережі швидкісного інтернету в Україні.
З 2018 року Олександр розвиває у Kyivstar напрямок influencer marketing, який із кількох активностей на рік переріс у важливий інструмент комунікації. Створює ефективні інфлюенс-кампанії завдяки ретельним дослідженням того, як їх клієнти сприймають бренд в контенті блогерів та лідерів думок.
У сфері PR та інтегрованих комунікацій Олександр працює останні 6 років, займаючись не лише підтримкою брендів з категорії telco & tech, а й іміджевими та соціальними кампаніями.
Роман Бондар — відомий в Україні експерт із розвитку лідерства та побудови ефективних організацій. Понад 15 років він займався пошуком керівників вищої ланки і організаційними перебудовами великих українських і міжнародних компаній. Роман також є членом і співзасновником UCGA — Української академії корпоративного управління (Ukrainian Corporate Governance Academy) та Інституту цифрових трансформацій.
До призначення в “Укроборонпром” Бондар займав посаду керівного партнера міжнародної компанії Odgers Berndtson Ukraine, яка займається пошуком топ-менеджерів і розвитком лідерства та має 56 офісів у 28 країнах світу і штаб-квартиру в Лондоні.
Олена Плахова має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, успішно керувала цим напрямком у великих українських компаніях, зокрема в групі компаній «Континіум», Corum Group і Starlight Media.
Під керівництвом Олени були реалізовані різні глобальні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна соціальної поведінки співробітників певної групи, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени — стратегічне управління репутацією і робота з кризами.
Мар’ян має 15-річний досвід роботи в одному з ключових банків України.
Він успішно очолював напрямок “Автокредитуванн” всього банку, де зміг зарекомендувати себе як експерт високого рівня.
Зайнявши посаду заступника начальника департаменту в Retail sales зміг успішно побудувати систему управління продажами для 2500 менеджерів, яка і по сьогодні відмінно працює і покриває більш ніж 2 млн діючих клієнтів банку.
У 2019 Мар’ян очолив новостворений центр digital продажів,в якому кардинально змінив канали залучення клієнтів банком з офлайн на онлайн.
У 2021 Мар’ян очолив департамент маркетингу всього UKRSIBBANK, де займається напрямками experience and behavioral marketing, і в найближчі роки має повністю змінити способи взаємодії клієнтів з банком.
Середній вік жителя планети Земля невблаганно зростає, а бізнес продовжує фокусуватися на молоді. Чи настав час змінити пріоритети та відношення до пенсіонерів?
Такі питання задала собі команда UKRSIBBANK, і запросила агентство Lanka, щоб наповнити беклог продукту «Пенсійна карта». Результати проекту виявилися несподіваними і вражаючими одночасно.
Наскільки схожі пенсіонери в Україні на наші стереотипи про них? Якими сервісами користуються, і чи може бізнес з вигодою обслуговувати таких клієнтів?
Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте з доповіді на Українському маркетинг-форумі Мар’яна Хомина, маркетинг-директора UKRSIBBANK, та Олега Косс, засновника сервіс-дизайн агентства Lanka.cx.
Має докторський ступінь з прикладної соціології. Доцент Харківського національного університету (2001–2010). З 2009 по 2014 рік керував бізнес-підрозділом скандинавського рекламного холдингу Nordic Morning. Працював з такими брендами, як Volvo, Skania, Nobel BioCare, Skandia, Unilever, Husqvarna.
З 2014-го керував відділом розвитку й інновацій у FEDORIV. Відповідав за побудову цифрової інфраструктури компанії та системи ведення проектів. Останні п’ять років очолює одну з проектних команд агентства, на рахунку якої роботи для Rozetka, Megogo, Robota.ua, Bodo, Глобино, Concert.ua.
Спільний виступ із Олексієм Юхимчуком, співзасновником сервісу доставки їжі і продуктів Rocket.
Досвід в роботі з маркетплейсами — 8 років. До Rocket Станіслав і Олексій розвивали ряд спільних проектів: сервіс 3D-друку 3D-craft, сайт колективних покупок Yoo Ukraine, єдиний абонемент в сотні фітнес-залів країни GoFit.
За створення національного сервісу доставки Олексій і Станіслав стали людьми 2020 го року за версією журналу «Новий час». Також за даними аналітичної компанії Sensor Tower, Rocket увійшов в топ-10 найбільш скачуваних в Європі в категорії «Їжа та напої». Компанія регулярно підтримує благодійні ініціативи, одна з яких отримала нагороду ООН в категорії «Подолання пандемії COVID-19».
Rocket сьогодні — компанія, яка представлена у 28 містах України і столиці Кіпру, Нікосії. У планах на 2021 рік — запустити доставку Rocket в десяти європейських країнах.
Під час свого виступу засновники сервісу доставки їжі і продуктів Rocket Олексій Юхимчук і Станіслав Дмитрик розкажуть про:
Креативний директор агентства BBDO Ukraine, яке протягом останніх п’яти років тричі було визнано Агентством року (у 2015, 2016, 2018 рр.), неодноразово ставало Агентством номер один за вибором маркетинг-директорів, отримало титул найкращого креативного агентства країни, а у 2018-му удостоїлося найвищої нагороди за ефективність – Grand prix Effie Ukraine.
За плечима Дениса 14-річний досвід роботи в традиційних і діджитал-агентствах України. Він здатний побудувати систему генерації ідей у промислових масштабах і знає, як зробити так, щоб кількість ідей не впливала на якість.
У його руках шорт-лист “Каннських левів” і цілий офіс нагород, отриманих на міжнародних фестивалях: Golden Drum, Epica Awards, White Square, KIAF, ADC Europe. Серед його клієнтів Mars, Visa, Toyota, Anheuser-Busch InBev, “Оболонь”, “Карпатські мінеральні води”, Nemiroff, PepsiCo, WOG, “Ельдорадо” та багато інших.
Фахівець з 15-річним досвідом роботи у продуктовій роздрібній торгівлі. Як маркетолог відкрила понад 150 супермаркетів найбільших продуктових мереж України. У «Сільпо» відповідає за оформлення магазинів в індивідуальних концептах, захоплення гостей, магію, фан і чарівництво. У 2019 відразу три супермаркети «Сільпо» увійшли до престижного рейтингу Europe’s Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Також мережа тричі була визнана найінноваційнішим ретейлером України 2019 року.
До роботи у «Сільпо» очолювала департамент маркетингу мережі супермаркетів Varus, де відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, комунікаційну стратегію та клієнтський досвід.
Ольга Поліщук – бренд-менеджер категорії “Ігристі вина та вермути Martini” в Bacardi Martini в Україні та Казахстані. Має досвід понад 10 років роботи у провідних міжнародних компаніях у бренд-менеджменті та маркетингу.
Досвід роботи включає управління такими брендами – лідерами індустрії, як Coca-Сola, Ferrero, Burn, а також запуск на ринок квасу “Ярило” та релонч бренду Nutella.
Також має досвід роботи із молодіжними брендами та субкультурами.
В компанії Bacardi Martini працює з лютого 2015 року.
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо?
Про це поговоримо під час дискусії. Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
Перший бізнес-антрополог в Україні, член European Association of Social Anthropologist. Кандидат історичних наук. У 2017 році стала співзасновником Центру прикладної антропології в Україні. Від 2018 року займається бізнес-антропологією, пов’язаною з вивченням цільових груп і знаходженням поведінкових інсайтів, в агентстві Die Kulturträger.
Іван — експерт по цифровим комунікаціям і digital-трансформації бізнесу із більш ніж 20 річним стажем. Пройшов довгий шлях від веб-розробки до підготовки і менеджменту інтегрованих digital-кампаній, а також крос-медійних проектів, як на стороні клієнта, так і агентства.
Керував одним з найбільших українських онлайн-проектів Emarket.ua в рамках медіагрупи Telegraaf Media Group. Запустив і успішно продав свій власний стартап в сфері електронної комерції. Працював на позиції account director в агентстві PRODIGI і digital-producer в сейлз-хаусі StarLight Sales & StarLight Brand Content (медіа-група StarLightMedia), а також очолював digital-департамент комунікаційного агентства SPN Communications Ukraine (колишнє SPN Ogilvy).
З листопада 2015 року розвиває цифровий бізнес рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), будучи співзасновником і головним виконавчим директором digital-центричного рекламного агентства DIEVO, а з квітня 2020 року — партнером і CDO (Chief Digital Officer) холдингу.
Також з листопада 2020 року очолює Комітет з інтернет-рекламі при Інтернет Асоціації України (ІнАУ).
Має досвід співпраці з такими клієнтами, як Kimberly-Clark, Bionorica, Bayadera Group, АВК, ПУМБ, Ariston, Bunge, Karcher, Terra Food, UPECO, Suzuki, “Водний Світ”, “Глобино”, КВЗ, “Приправка”, “Три Ведмеді”,”Юрія-Фарм”, “Альфа-Страхування” і іншими.
Іван разом з Євгенією Близнюк, CEO та засновницею дослідницької компанії Gradus Research та аналітичної агенції Corestone Group, ексклюзивно на цьогорічному Українському маркетинг-форумі, представлять спеціальне дослідження сегментації інтернет-користувачів на основі поведінкових патернів використання інтернету і порівнянні їх характеристик.
Особливо актуальним це дослідження стає напередодні скасування 3rd party cookies і прийдешніх змін в таргетингу рекламних кампаній, коли рекламодавцям стане ще складніше знаходити і вивчати свою цільову аудиторію.
В основу сегментації покладено такі характеристики:
Результати цього дослідження відкриють нові можливості компаніям, бізнес яких зосереджений у діджиталі, а також тим бізнесам, для яких діджитал є невід’ємною частиною маркетингу та продажів.
Більше 20 років працює в міжнародних компаніях, у тому числі 11 років – у маркетингу.
Кар’єру маркетолога починала в рекламних агентствах, потім займалася маркетингом у компаніях Gallaher Plc і Coca-Cola. У 2008 році стала директором з маркетингу компанії Oriflame в Україні, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). З 2011 року працювала директором з маркетингу в провідній пивоварній компанії «Сан ІнБев Україна» (пивний бренд номер один «Чернігівське», бренди «Рогань», Staropramen, Stella Artois, Bud тощо). Згодом вирішила розширити свою професійну експертизу та змінити маркетинг на продажі, перейшовши в компанію «Mars Україна» на посаду національного менеджера з продажів (категорія «Шоколад»).
Відповідала за продажі, побудову дистрибуції та якість представленості всесвітньо відомих брендів Snickers, M&M`s, Twix, Bounty, Bounty Milky Way і Mars. У 2015 році зробила новий крок у кар’єрі, ставши генеральним директором компанії Red Bull. Відповідає за бізнес австрійської компанії в Україні. У 2010 році стала викладачем у Chartered Institute of Marketing (Великобританія), а з 2016 року є асоційованим професором Київської школи економіки (курс «Стратегічний маркетинг»). У 2017 році заснувала книжковий клуб Kyiv Bookworms Club, який об’єднує поціновувачів художньої літератури. Наразі у клубі понад півтори тисячі учасників.
Євгенія — соціолог, аналітик та медіаексперт.
Більше 15 років роботи в провідних телевізійних групах України в якості маркетинг-директора (Новий Канал, 1+1, StarLight Media). Керівник департаменту аналітичного супроводу Адміністрації Президента України (2014 – 2017 років).
Дослідницька компанія Gradus Research була заснована у 2019 році. Gradus – це унікальна для українського ринку система проведення соціологічних та маркетингових опитувань у мобільному додатку. За 2020 рік команда Gradus виросла у три рази, час на проведення національного поля скоротився до кількох годин, а портфель Gradus включає такі унікальні продукти, як AdTracking, AdSpot, Gradus HR та багато інших.
Аналітична агенція Corestone Group, заснована у 2017 році, спеціалізується на аналітичному супроводі політичних фігур першого ешелону, репутаційному аудиті та персональному брендингу.
Євгенія разом з Іваном Кучеренко, партнером та CDO Nostra Communications Group, ексклюзивно на цьогорічному Українському маркетинг-форумі, представлять спеціальне дослідження сегментації інтернет-користувачів на основі поведінкових патернів використання інтернету.
Особливо актуальним це дослідження стає напередодні скасування 3rd party cookies і прийдешніх змін в таргетингу рекламних кампаній, коли рекламодавцям стане ще складніше знаходити і вивчати свою цільову аудиторію.
В основу сегментації покладено такі характеристики:
Результати цього дослідження відкриють нові можливості компаніям, бізнес яких зосереджений у діджиталі, а також тим бізнесам, для яких діджитал є невід’ємною частиною маркетингу та продажів.
Почав свій шлях у маркетингу у 2000 році. За 18 років у рекламі запустив понад 500 проектів для локальних і міжнародних клієнтів. З 2014 року очолює креативне агентство BBDO Ukraine.
З 2003 по 2013 рік працював в Ogilvy & Mather. З 2010 року керуючий директор Ogilvy & Mather. Чотири роки поспіль (у 2010, 2011, 2012, 2013 роках) агентство отримувало титул Agency of the Year. Крім того, Ogilvy & Mather у 2012 році було визнане найефективнішим агентством у Європі за версією EFFIE + Warc.
Під керівництвом Віктора українське представництво BBDO було тричі визнане Агентством року (у 2015, 2016, 2018 роках), двічі ставало Кращим креативним агентством країни (у 2016 і 2017 роках). У 2016 році виграло всі існуючі нагороди українського рекламного ринку, у тому числі стало Агентством № 1 за вибором маркетинг-директорів, а у 2018 році було визнане найефективнішим агентством країни та удостоєно Гран-прі Effie Ukraine.
З 2017 року Віктор очолює центральноазійське представництво всесвітньої мережі BBDO Worldwide – BBDO Central Asia. З його приходом агентство впевнено нарощує кількість клієнтів і підвищує рівень робіт.
Спільний виступ з Антоном Жоріним, маркетинг-директором Metro Cash&Carry.
Має 13-річний досвід у сфері digital-маркетингу, останні 10 років відповідає за стратегічний розвиток агенції iplace. За цей час компанія виросла із невеликої медіа-баіногової структури в одне з кращих агенцій українського digital-ринку.
iplace займає провідні місця у рейтингу IAB за напрямками медіа (2 місце), інтелектуальні послуги (3 місце) та перфоманс (6 місце). Є багаторазовим фіналістом премії Effie Awards Ukraine.
У 2019 році компанія відкрила представництво iplace у Португалії, масштабувавши досвід команди на європейський ринок.
Серед клієнтів: Metro C&C, Watsons, Kredobank, Pernod Ricard, “Глобіно”, “Люксоптика”, Polpharma, Stellantis, Winner Imports, “Ковальська”, TerraFood.
З березня 2020 року, Богдан є заступником Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ за напрямом “Агенції” та відповідає за розвиток освіченості та прозорості відносин між агенціями та рекламодавцями.
Є автором і лектором курсу “Медійна digital-реклама” у практичній школі комунікацій Bazilik.
Ресторанний бізнес найбільше постраждав від карантинних обмежень, пов’язаних з COVID-19. Наприклад, падіння виручки ресторанів у квітні 2020 року склало більше 50% у порівнянні з лютим того ж року. Багато ресторанів, барів та кафе опинилися на грані закриття через критичне зменшення кількості замовлень споживачами і відсутність власної системи просування.
В цей важкий період METRO Cash & Carry Ukraine вирішила підтримати своїх HoReCa-клієнтів і розробила спеціальне технологічне рішення – платформу DISH.METRO. Клієнти з HoReCa завдяки платформі отримали можливість безкоштовно створювати власні сайти, підвантажувати меню та іншу важливу інформацію.
METRO протягом трьох місяців безкоштовно просувала промосторінки своїх HoReCa-партнерів в інтернеті та соцмережах, стимулюючі їх клієнтів замовляти їжу з даних закладів онлайн або відвідувати літні тераси.
Ідея медіакампанії виявилась настільки потужною та потрібною для партнерів, що її вирішили продовжити і зробити постійною.
Що отримала від цього проєкту компанія METRO і які інсайти можете використати ви? Дізнайтесь про це від наших експертів – маркетинг-директора Metro Cash & Carrу Антона Жоріна та CEO агенції iplace Богдана Левченко, які виступатимуть на 14 Українському маркетинг-форумі вже 27–28 травня.
У послужному списку Євгенія — проект створення культурного простору на базі Міжнародного аеропорту «Бориспіль», кейс «зальоту» Ryanair в Україну, рекордне збільшення фінансових показників та пасажиропотоку Головного аеропорту України.
За рік керівництва авіакомпанією МАУ у 2019-2020 пройшов через скорочення програми польотів, виклики загибелі рейсу PS752 у небі Ірану та авіакризи через глобальну пандемію COVID-19.
На маркетинг-форумі СЕО МАУ, експерт транспортної галузі та туризму, антикризовий менеджер Євгеній Дихне розповість про те, як не зійти з розуму у швидко змінних бізнес обставинах, завжди знаходити натхнення та кожного дня приймати складні рішення.
Олег Косс — міжнародний експерт в області клієнтського досвіду і проектування сервісів.
У 2016 році заснував перше в Україні сервіс-дизайн агентство. Клієнтами агентства Lanka.CX є EVA, lifecell, OLX, банки OTP і ПУМБ, RIA, Uniqa і інші успішні українські та міжнародні компанії.
У різний час Олег керував підрозділами продажів, продуктів, клієнтського досвіду і маркетингу в Київстар, Beeline, lifecell, Укртелеком.
Він допомагає компаніям запровадити системний підхід до управління клієнтським досвідом. Використовуючи інструменти дизайн-мислення, jobs to be done і сервіс дизайн, проектує клієнтоцентричні продукти і сервіси. Навчає клієнтоцентричним інструментам команди лідерів ринку.
Олег — співзасновник української філії міжнародної організації Service Design Network.
Магістр телекомунікацій та Executive MBA в IE Business School.
Любить людей.
Середній вік жителя планети Земля невблаганно зростає, а бізнес продовжує фокусуватися на молоді. Чи настав час змінити пріоритети та відношення до пенсіонерів?
Такі питання задала собі команда UKRSIBBANK, і запросила агентство Lanka, щоб наповнити беклог продукту «Пенсійна карта». Результати проекту виявилися несподіваними і вражаючими одночасно.
Наскільки схожі пенсіонери в Україні на наші стереотипи про них? Якими сервісами користуються, і чи може бізнес з вигодою обслуговувати таких клієнтів?
Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте з доповіді на Українському маркетинг-форумі Мар’яна Хомина, маркетинг-директора UKRSIBBANK, та Олега Косс, засновника сервіс-дизайн агентства Lanka.cx.
Олександр Кохановський має 17-річний досвід роботи в індустрії кіберспорту і 25 років в ігровій індустрії. Він є генеральним директором і співвласником DreamTeam — першої esport-мережі по набору та управління кіберспортивного командами.
Олександр побудував другу найпопулярнішу і одну з найуспішніших команд в історії esports — Natus Vincere (NaVi), і є співвласником ESForce, третього за величиною підприємства, що фінансується USM Holdings з інвестиціями в розмірі $ 100 млн, в останньому раунді.
23 роки займається маркетинговими дослідженнями та супроводом брендів.
Генеральний директор найбільшої національної дослідної компанії UMG.
Викладач бізнес-школи МІМ-Київ (курс «Маркетинговий аналіз»).
Національний представник ESOMAR в Україні, офіційний сервіс-провайдер Американської торговельно-промислової палати та Союзу українських підприємців.
Куратор національного стенда України на Annual Investment Meeting в Дубаї (2018). Презентатор українських стартапів і регіональних інвестиційних проєктів на національному стенді України у межах Міжнародного експортно-імпортного форуму в Шанхаї (2018).
Спеціально для Українського маркетинг-форуму компанія UMG дослідить стандартну аудиторію більшості брендів (м/ж, 25-45 років), щоб з’ясувати:
Агенція Андрія обслуговувала понад 350+ каналів в YouTube і більш 50+ сторінок в Tik Tok.
Серед клієнтів SHATYRKO AGENCY: Ощадбанк, Win Win Show, StudyUa, Intersport, Саша Спілберг, Соня Стужук, Кабінет Міністрів України, Іцхак Пінтосевич, Дмитро Карпачов, KAN Development, Open Kids.
Андрій Шатирко:
Понад 15 років в індустрії маркетингу та реклами, з них 10 років як директор з розвитку. Успішно керував розвитком таких комунікаційних холдингів, як Dentsu Aegis Network Ukraine та AGAMA Communications, здобувши значного зростання оборотів, збільшення портфоліо клієнтів та зміцнення позицій на ринку.
У 2016 році заснував креативне маркетингове агентство Rockets. Growth R & D, яке сьогодні входить до топ-3 рейтингу ефективності ВРК і спеціалізується на обслуговуванні клієнтів, спрямованих на комерційну ефективність маркетингу. У портфоліо агентства проєкти для таких компаній, як Bolt, PepsiCo, Ecosoft, Bacardi-Martini Ukraine, Roshen, AB InBev EFES, Arterium, MHP, «Бащинський».
Включений до рейтингу топ-35 професіоналів в області медіа та маркетингу до 35 років за версією видання MMR. Багаторічний учасник журі Effie Awards в Україні та член журі Euro Effie.
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо? Про це поговоримо під час Growth Talks «Принципи зростання. v2.020» разом з модератором Владом Полонським.
Експерти дискусії:
Кожний із спікерів досяг успіху в 2020 році, коли криза, здавалося б, торкнулася кожного. Але вони не мислили обмеженнями і не зупиняли маркетингових активностей, а продовжували діяти, знаходили нові можливості і в результаті забезпечили своїм компаніям зростання бізнесу.
Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
З квітня 2019 і по сьогоднішній день Ольга Васильєва очолює відділ маркетингу McDonald’s в Україні – лідера галузі харчування поза домом.
У сфері її компетенції – планування і координація маркетингової діяльності компанії, визначення каналів комунікацій, управління просуванням бренду, завоювання частки ринку, виявлення споживчих настроїв, а також залучення і утримання покупців.
Ольга працює в McDonald’s десять років. У 2011 році вона приєдналася до компанії в якості старшого консультанта з маркетингу, а останні кілька років керувала групою з розвитку меню, бренд-комунікацій і медіастратегії. Престижний конкурс Effie Awards в 2020 році визнав маркетингову команду McDonald’s кращою в ресторанному бізнесі, а кампанія з запуску українських бургерів «Українським бути круто!» стала фіналістом в категорії «Запуск продукту / сервісу».
Більше дев’яти років працює на керівних посадах у банківській сфері з широкою міжнародною географією.
У сфері компетенцій – розробка цифрових технологій, впровадження та просування цифрових продуктів, а також планування та координація маркетингової діяльності, формування стратегій просування компаній на ринку, запуск нових продуктів.
Під керівництвом Ольги менше ніж за рік “Альфа-Банк України” запустив цифровий банк Sense SuperApp. Почувайтеся більше днів після того, як він набрав перших півмільйона клієнтів. Це перший банківський додаток у країні, де використовувався відеочат, технологія drag’n’drop та десяток інших функцій, які використовуються на всіх шести почуттях клієнта.
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо?
Про це поговоримо під час дискусії. Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
Ксенія отримала різнобічну експертизу в таких компаніях-лідерах індустрій, як Philip Morris International, Danone та Bayer. Має 19 річний досвід в сфері стратегічного маркетингу. Займалася побудовою позиціонування брендів, розробкою комунікаційних платформ та кампаній для запуску та просування брендів. В її портфоліо – досвід роботи з глобальними брендами (Marlboro, Parliament, Elevit, Rennie, Растишка та інші) та експертиза створення та просування локальних продуктів (Actual, Orasept та інші).
За півтора року в банку, які збіглися з коронакризою та локдауном, під керівництвом Ксенії були створена та реалізована кампанія «Дамо кризі Бій» c фокусом на клієнтів малого корпоративного бізнесу, а також охватна кампанія «Перша Вигідна Кредитка від ПУМБ» з фокусом на масовий сегмент .
Чорний лебідь коронакризи застав гравців фінансового ринку зненацька. Він, як лакмусовий папірець, виявив «білі плями» в організації процесів і команд, наявності релевантних продуктів і сервісів.
Швидкість і креативна сміливість багато в чому визначила місця ключових банківських гравців в турнірній таблиці 2020 року і стартові позиції-2021.
На ці та багато інших питань минулого року змушена була відповідати собі команда ПУМБ, щоб перебудувати маркетингові процеси та стратегію, зробивши її більш сталою. В результаті навіть в існуючій ринковій ситуації банк зміг створити сміливі рекламні кампанії для корпоративних і для роздрібних клієнтів.
Ігор Сухомлин займається ресторанним бізнесом вже більше 12 років і за цей час відкрив 21 заклад різного формату в Києві, Чернігові, Черкасах, Житомирі та Львові. Серед найпопулярніших: “Чашка Espresso bar”, “Mimoza Brooklyn Pizza”, “Fish & Pussycat Sushi Bar”.
Ігорю вдається створювати успішні проекти і розвивати ресторанну культуру завдяки проекту RestoPraktiki, де він сам черпає натхнення.
Ви працюєте в маркетингу і у вас є цікавий кейс, історія? Поділіться своїм досвідом.
Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі
Подивіться ключові теми виступів цього року