Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

10:00-11:00

Реєстрація та вітальна кава

11:00-11:15

Відкриття. Перформанс від проєкту МУР

Веде подію Яна Брензей, ведуча програми "Вікна-новини" та проєкту "Палає"

«Творці нових сенсів. Формувати майбутнє»

11:20-11:40

Тема узгоджується

Ярослава Гресь

співзасновниця комунікаційної агенції Gres Todorchuk та громадської організації Ukraine WOW

11:40-12:10

Інтервʼю «МУР. Зробити українську культуру модною»

Сергій Костя

регіональний маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної і Східної Європи та Азії

Олександр Хоменко

сценарист, режисер-постановник, співзасновник творчого об’єднання МУР

12:10-12:30

«Цікаві часи. Виклики моменту для маркетолога і власника»

Андрій Федорів

засновник і CEO FEDORIV GROUP

12:30-13:00

«Міша Лебіга в гостях у Євгена Яновича: розмова про Twitch, ігри та нову культуру мовчазної більшості»

Євген Янович

український актор, сценарист

13:00-13:30

Інтервʼю «Історія впертих людей. Покоління захисту, нової філософії та ціннісних підходів до бізнесу»

Яна Гончаренко

директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media, членкиня правління НГО «Точка опори»

Олександр «Терен» Будько

ветеран російсько-української війни, головний герой проєкту «Холостяк» на СТБ

13:30-14:45

Ланч. Благодійний аукціон

«Творці нових сенсів. Культурна дипломатія»

14:45-15:15

«Бізнес і мистецтво. Як побудувати свою комунікацію за допомогою культурних проєктів»

Павло Гудімов

незалежний куратор, засновник артцентрів “Я Галерея”

15:15-16:00

Панельна дискусія «Культурна дипломатія. Як просувати Україну в світі через культуру»

Яна Брензей

українська журналістка, телеведуча та блогерка

Учасники:

Євген Нищук

генеральний директор — художній керівник Національного академічного драматичного театру ім. Івана Франка

Ахтем Сеітаблаєв

режисер

Олексій Сай

художник, громадський діяч

16:00-16:30

Кава-пауза

«Творці нових сенсів. Контент»

16:30-16:50

«Культурний код бренду: як медіаплатформи створюють сенси та залучають аудиторію»

Валерія Толочина

Global Chief Marketing Officer MEGOGO

16:50-17:10

«Контент для мільйонів. Що будуть дивитись завтра»

Олена Мартинова

директорка з маркетингу медіакомпанії Starlight Media

17:10-18:00

Панельна дискусія «Український контент у війну: як створювати героїв і наративи, що цікавлять українців?»

Іванна Гавлюк

співзасновниця агенції «Купол»

Учасники:

Григорій Шевченко

український продюсер, співзасновник Manifest Production та студії «Мамахихотала»

Іван Мелашенко

співзасновник, генеральний продюсер та сценарист студії «Мамахихотала»

Антон Азізбекян

співзасновник агенції «Купол»

Євген Тунік

креативний продюсер Starlight Media, шоуранер серіалів «Перші ластівки» та «Перевізниця»

Микола Зирянов

керівник проєкту «Леви на джипі»

«Барна кімната»

16:30-18:00

Лекція «Маркетинг української ідентичності у XIX столітті: як створювалася реальність "Україна"»

Тимур Демчук

керівник корпоративних навчальних програм та викладач у Києво-Могилянській бізнес-школі (kmbs)

Максим Гончар

диджитал-маркетолог у Києво-Могилянській бізнес школі (kmbs)

18:00-21:00

Вечірка з нагоди повноліття Українського маркетинг-форуму. Хедлайнер – Творча спілка незалежних українських творців Phil it

09:00-10:00

Ранкова кава

Веде подію Яна Брензей, ведуча програми "Вікна-новини", ведуча проєкту "Палає"

«ГОЛОВНА СЦЕНА»

«Бренд-трансформації 2025»

10:00-10:20

«У пошуках сенсів: як українці створюють нові стратегії життя і споживання у 2025-му та як на це відповідати брендам»

Євгенія Близнюк

соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group

10:20-10:40

«Державний сектор & маркетинг під час війни й після: як з хаосу, зради і мемів зібрати бренд майбутнього»

Ігор Смілянський

генеральний директор АТ «Укрпошта»

10:40-11:00

«Коли бренд говорить мовою культури: як "Аврора" створює партнерства, що підсилюють культуру і змінюють ринок»

Роман Сівковський

маркетинг-директор мережі «Аврора»

11:00-11:20

«ПУМБ. Стати кращою версією себе»

Ксенія Сікорська

маркетинг-директорка ПУМБ

11:20-11:40

«Сенс у кожному дотику. Як бренд Guzema став послом культурної дипломатії»

Валерія Гузема

засновниця міжнародного ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry та благодійного фонду Guzema Foundation

11:40-12:00

«Як перетворити традиційну вишивку на сучасне мистецтво»

Андрій Черуха

засновник та СЕО бренду Etnodim

12:00-12:20

«Фінансові звички українців: як "Конверт" від ПриватБанку змінює підхід до заощаджень»

Олеся Жулинська

керівниця напряму зі зв’язків із громадськістю та комунікацій ПриватБанку

12:20-12:40

«Філософія мрійдійництва. Як масштаб мрії може змінити життя, освіту, країну?»

Лідія Білас

підприємиця, засновниця мережі освітніх проєктів MRIYDIY

12:40-13:00

«За лаштунками Rail Force One»

Олександр Шевченко

заступник директора Пасажирської компанії Укрзалізниці

«ЕКСПЕРТНА ЗОНА»

«Бренд-трансформації 2025. Веде секцію Сергій Костя, продюсер Українського маркетинг-форума»

10:00-10:20

«Лідерство в новій реальності: як не зупинитися, коли все змінюється. Кейс "Олейна"»

Євгенія Роїк

маркетинг-менеджерка Bunge

10:20-10:40

«Delickcious: як ми ̶в̶г̶а̶д̶у̶є̶м̶о̶ перетворюємо бажання споживача на must-have-продукти»

Оксана Тарас

керівниця бренду Delickcious у компанії Kormotech

Юліана Трусь

бренд-менеджерка Delickcious у компанії Kormotech

10:40-11:00

«"Супер Філео". Коли маркетингові виклики не мають сенсу, але стають проривними кейсами»

Валерій Бондарь

директор зі стратегічних маркетингових проєктів МХП

Олена Клепалова

керівниця відділу з розвитку та реалізації маркетингових проєктів МХП

11:00-11:20

«Локальний голос глобального бренду: як резонувати та бути почутим»

Наталія Романенко

CEE Strategic Director OMD Optimum Media

Максим Іванов

менеджер з вивчення поведінки клієнтів McDonald’s в Україні, Чехії та Словаччині

11:20-11:40

«Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half»

Максим Лесняк

засновник агенції Dozen

Олег Мірошниченко

керівник напряму власних брендів Suziria

11:40-12:00

«Від традицій до трендів: як культурні проєкти можуть підсилити лояльність та показники бренду. Досвід Jägermeister»

Кирило Тишкевич

СЕО та Co-founder Underdog Agency

Алекс Перера

бренд-менеджер Jägermeister Україна

12:00-12:20

«Як бренду стрибнути вище голови: історія успіху води ReO та Ярослави Магучіх»

Юрій Маркевич

директор із взаємовідносин з клієнтами корпорації «Юрія Фарм»

12:20-12:40

«Як змінювати патерни поведінки та ефективно скейлити програму лояльності»

Вікторія Ковальова

Vice President of Product and Brand Marketing в Uklon

12:40-13:00

«Кава. Тривога. Донат. Повторити»

Олег Косс

засновник сервіс-дизайн агенції Lanka.CX

Олександра Гайворонська

директорка департаменту розвитку та партнерств благодійного фонду «Повернись живим»

13:00-14:00

Ланч

«Відповідальні комунікації: як говорити і діяти під час війни»

14:10-14:30

«Це все навзаєм: бренди звеличують культуру, яка звеличує бренди»

Юлія Бевзенко

менеджерка Києва

14:30-14:50

«Мистецтво на війні і для війни»

Володимир Дегтярьов

молодший лейтенант, начальник служби зв’язків із громадськістю 13-ї бригади НГУ «Хартія», партнер та співзасновник Newsfront Communications Agency

14:50-15:10

«Бізнес із сенсом: як Bolt і Visa перетворили поїздку на вокзал у спільний шлях до змін»

Сергій Костя

регіональний маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної і Східної Європи та Азії

Анастасія Ненашева

голова департаменту маркетингу Visa в 17 країнах

15:10-15:30

«Шлях зерна: як розповідати історію без слів та впливати на тих, хто ухвалює рішення»

Олена Ведмідь

CEO та власниця комунікаційної агенції Postmen

Катерина Співакова

директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel

15:30-16:10

Панельна дискусія «Сервіс під напругою: що змінює хронічний стрес у стосунках брендів з клієнтами»

Олена Плахова

директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

Учасники:

Ганна Гришина

директорка з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA)

Оксана Збітнєва

керівниця Координаційного центру з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України, голова громадської організації «Безбар'єрність»

Тетяна Дубова

заступниця директора департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку

16:10-16:40

Інтервʼю «Підприємець = меценат? Навіщо бізнес інвестує в культуру»

Оксана Журовіч

CEO OMD Optimum Media Ukraine

Марина Дяченко

співзасновниця та CEO Manezh, засновниця освітньо-культурного проєкту Morris Space

«Маркетинг швидкої дії: диджитал, дані та штучний інтелект»

14:00-14:20

«Маркетинг в епоху свайпа. Як конвертувати клієнтів онлайн»

Валерія Лавська

CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo

14:20-14:40

«Аудиторія на долоні: як використовувати дані для глибокого розуміння клієнтів та змін маркетингових стратегій»

Світлана Могилевська

CEO та Founder Nexinsight

14:40-15:00

«Удача любить підготовлених, або як не прогавити вікно можливостей. Кейс lifecell»

Аві Щупак

керівниця маркетингових комунікацій групи компаній DVL (Datagroup, Volia, lifecell)

Ірина Балашова

СЕО full digital media агенції iProspect Ukraine

15:00-15:20

«Як Comfy зростає, перезбираючи власні digital-активи»

Юрій Грузинський

Head of Enterprise Department в Netpeak Agencies Group

Дмитро Левченко

Head of Digital marketing COMFY

15:20-15:40

«Антитренди в SMM: як НЕ просувати бренд у соцмережах, і потрапити в топ найбільш швидкозростальних акаунтів»

Вадим Гордєєв

СЕО the most mid creative agency idealer$

Ірина Охріменко

маркетинг-менеджерка мережі ресторанів КFC

15:40-16:00

«Чому варто виділятися у міському середовищі?»

Віктор Іванченко

керівник відділу стратегії та R&D «Мегаполіс»

16:00-16:40

Панельна дискусія «Штучний інтелект у креативі: революція чи загроза для творчості?»

Ілля Кабачинський

головний редактор Scroll.media

Учасники:

Віктор Шкурба

засновник та креативний директор ISD Group

Валерія Толочина

Global Chief Marketing Officer MEGOGO

Іван Філіппов

стратегічний директор та партнер креативної агенції Banda

Володимир Чернер

CEO креативної диджитал-агенції New Strategies Group

16:40-17:10

Кава-пауза

«ГОЛОВНА СЦЕНА»

«Замість післямови»

17:10-17:40

«Як поєднати маркетинг та сенси при роботі з традицією»

Оксана Лихожон

CMO Zagoriy Foundation, авторка ідеї проєкту «Витоки»

Аліна Сердюк

дизайнерка, співзасновниця бренду byMe

Дмитро Сердюк

дизайнер, співзасновник бренду byMe

17:40-18:00

«Як говорити гучно про важливе і бути в резонансі з аудиторією»

Анна Гончарова

креаторка, креативна директорка, співзасновниця креативної агенції Drama Queen та засновниця творчої майстерні для креативників Dramgurtok

18:00-18:20

Тема узгоджується

Олена Тараненко

бренд-стратегиня, фахівчиня з бренд-комунікацій і створення стратегій брендів особистостей, лекторка

18:20-18:25

Закриття події

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події