Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

10:00-11:00

Реєстрація та welcome coffee

09:45-09:55

Квест на майданчику

09:55-10:00

Інсайти першого дня

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

Тема секції

«»

10:00-10:20

«Сміливий маркетинг»

Юрій Гладкий

СЕО, співвласник агентства креативних рішень GRAPE

10:20-10:40

«Руйнівники міфів. Як ребрендинг та айдентика допомагають бізнесу»

Володимир Смирнов

дизайн-директор і партнер spiilka design büro (Київ)

10:40-11:00

Розбір кейсу «І хто тепер Красава? Трансформація бренду moneyveo»

Максим Параска

комерційний директор moneyveo (Київ)

11:00-11:10

Рекламна пауза

11:10-12:00

Brand talks «Чи може ребрендинг сьогодні драйвити ріст завтра?»

Володимир Соболєв

CMO Varus (Дніпро)

Участники:

Павло Вржещ

співзасновник креативного агентства Banda Agency (Київ)

Максим Параска

комерційний директор moneyveo (Київ)

Інна Тохтарова

керівник відділу маркетингу компанії KERNEL (Київ)

Станіслав Дмитрик

співзасновник сервісу доставки їжі і продуктів Rocket

Сергій Малик

співзасновник і креативний директор ANGRY creative agency (Київ)

12:00-12:30

Перерва і квест на майданчику

Тема секції

«»

12:30-12:50

«Influence-маркетинг в 2020 і далі»

Іван Ляшенко

CMO Parimatch Holding (Київ)

12:50-13:10

«Техніки і технології просування інноваційного продукту на 90 ринків. Кейс Ajax Systems»

Валентин Гриценко

CMO Ajax Systems (Київ)

13:10-13:30

«Як Big Data може допомогти в кризовій ситуації»

Павло Даніман

Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)

13:30-13:35

Рекламна пауза

13:35-14:15

Marketing talks «Marketing Now. Розбір стратегій в режимі реального часу»

Ігор Перція

венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)

Участники:

Валентин Гриценко

CMO Ajax Systems (Київ)

Іван Ляшенко

CMO Parimatch Holding (Київ)

Анатолій Рогальський

CMO Monobank (Київ)

Павло Даніман

Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)

14:15-15:00

Ланч-тайм і квест на майданчику

15:00-15:50

Communications talks «Нова реальність комунікацій: як правильно переживати кризи?»

Володимир Дегтярьов

CEO Newsfront PR Agency (Київ)

Участники:

Ольга Ткаченко

керівник PR-департаменту групи компаній Join UP! та SkyUp Airlines (Київ)

Олена Плахова

маркетинг-директор «Нова Пошта»

Альона Осмоловська

директор з корпоративних комунікацій НАК «Нафтогаз України» (Київ)

Крістіна Ніколаєва

директор Be—it Agency (Київ)

Алеся Муджирі

керівник із корпоративних комунікацій McDonalds в Україні (Київ)

Євген Глібовицький

засновник компанії pro.mova (Київ)

15:50-16:00

Перерва

16:00-16:40

Event talks «Майбутнє подієвої індустрії. Виклик прийнятий?»

Ольга Дьякова

керуючий партнер O2PR, Фонду Девіда Лінча у Східній Європі (Київ)

Участники:

Катерина Булавінова

медичний експерт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні (Київ)

Денис Блощинський

засновник фіджитальної агенції 42 (Київ)

Сергій Леско

Сергій Леско, співзасновник Senate Agency (Київ)

Ігор Сухомлин

ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki

Дмитро Борисов

засновник «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова»

Сцена 3

«Expert`s Corner»

Тема секції

«»

10:00-10:20

«Як вивести продукт на ринок, а лідера категорії — із себе»

Анастасія Паніна

маркетинг-менеджер бісквітної категорії корпорації Roshen (Київ)

Владислав Полонський

засновник креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D

10:20-10:40

«Що нас чекає там, де нас не чекають. Як SHERP підкоряв західні ринки»

Ярослав Пригара

CEO Sherp International (Київ)

10:40-11:00

«Лідерство на ринку: інновації як шлях розвитку бізнесу і вплив кризи»

Дмитро Расновський

генеральний менеджер компанії Glovo в Україні (Київ)

11:00-11:20

«Трансформація автомобільного бізнесу. Як digital визначає нову стратегію»

Ірина Муштіна

Founder & CEO CF.Digital (Київ)

Сергій Костя

маркетинг-директор Bolt у країнах СНД і Східної Європи

11:30-12:00

Майстер-клас «Нудьга — це план! Як система бренд-планування BBDO WORKS трансформує нудьгу в інтерес для споживача і на користь для акціонерів»

Єлєна Колєснікова

директор зі стратегії агентства BBDO Ukraine (Київ)

Сцена 2

«Кабінет маркетинг-директора»

Тема секції

«»

10:00-10:20

«Температура карантинної реклами. Нейромаркетингові інсайти»

Катерина Ільченко

керівний партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge

10:20-10:40

«10 років разом з прогресорами»

Кирил Скікевич

Head of Die Kulturtrager (Київ)

10:40-11:00

«Покоління Х: нас рано скидати з рахунку!»

Наталія Бухалова

генеральний директор UMG

11:00-11:20

«Forget about Z»

Тіна Полек

бізнес-антрополог Die Kulturträger

11:25-12:00

Research talks «Чи виробив карантин імунітет до споживання?»

Дмитро Джеджула

експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами (Київ)

Участники:

Євгенія Близнюк

CEO&Founder дослідницької компанії Gradus Research та аналітичної агенції Corestone Group

Борис Ткачов

директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти»

Олексій Юхимчук

співзасновник сервісу доставки їжі і продуктів Rocket

12:00-12:30

Перерва і квест на майданчику

Тема секції

«»

12:30-12:50

«Як це працює в YouTube: приклади медійних та креативних стратегій в онлайні»

Сергій Братусьов

керівник напряму рішень для бізнесу в YouTube та брендингових продуктів Google (Київ)

12:50-13:10

«Усунення бар’єрів зі шляху покупця у Facebook та Instagram»

Юлія Колесніченко

Partner Manager, Central and Eastern Europe, Facebook (Дублін)

13:10-13:30

«Соціальні мережі на карантині: що відбувається в світі і як реагує локальний ринок»

Олександр Кохановський

засновник професійної кіберспортивної команди Natus Vincere (NaVi)

13:35-13:55

«Як “Люксоптика” рятує зір українців в Instagram stories»

Віолета Титаренко

СМО «Люксоптика» (Київ)

13:55-14:15

«Метаконтент як новий основний вид контенту: як використовувати соцмережі, щоб аудиторія сама просувала ваш бренд?»

Дмитро Корнілов

CEO і співзасновник студії по створенню Instagram/TikTok /Snapchat-фільтрів для бізнесу FFFACE.ME

Тема секції

«»

12:30-12:50

«Дрібничкуйте! Як режисура вражень зміцнює зв’язок із клієнтами без значного підвищення бюджету»

Олена Тараненко

партнер брендингового агентства «Тень»

12:50-13:10

«Попсовий контент: боятися не можна, використовувати»

Борис Цомая

маркетинг-директор «Фрідом Фінанс Україна» (Київ)

13:10-13:30

«Гнучкі і динамічні: як за рік вирости на 300% і при чому тут цінності»

Євген Михайленко

візіонер Food vs Marketing, засновник Revolution Grill, Noodle vs Marketing та Banh Mi vs Marketing (Київ)

13:35-13:55

«Ідеологія. Головне слово в IQOS»

Дмитро Зінченко

Director of product (IQOS), Philip Morris Ukraine

13:55-14:15

«Як "Сільпо" дарує радість Гостям, створюючи яскраві враження»

Катерина Огуряєва

директор з маркетингу «Сільпо»

14:15-15:00

Ланч-тайм і квест на майданчику

Тема секції

«»

15:00-15:25

«Чи потрібна компаніям лояльність у сегменті low cost»

Віталій Ткаченко

консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)

В’ячеслав Сауц

заступник комерційного директора мережі аптек «Аптека низьких цін» (Запоріжжя)

15:25-15:45

«Тисячі мікробізнесів в Україні: які вони і як з ними працювати?»

Олег Косс

засновник компанії Lanka.CX

Ігор Сироватко

голова департаменту клієнтського сервісу «OLX Європа та Центральна Азія» (Київ)

15:55-16:40

Майстер-клас «Marketing and Sales Alignment на B2B-ринках в умовах постапандемічної реальності: як допрацювати SLA, сісти в один човен і приплити до цілей по пайплайну»

Данііл Грідін

засновник Gridin Consulting (Київ)

Тема секції

«»

15:00-15:25

«Як змінюється маркетинг в компанії Kormotech»

Ігор Блистів

маркетинг-директор компанії «Кормотех» (Львів)

15:25-15:45

«Змінюйся сам і змінюй інших. Трансформація команди маркетингу EVA»

Анна Грішина

директор з маркетингу лінії магазинів EVA

15:45-16:05

«Приберіть ці граблі! Як налаштувати команду вчитися на досвіді і не повторювати помилок»

Олена Хоменко

експерт з розвитку лідерства, коуч перших осіб і управлінських команд (Київ)

16:10-16:40

Майстер-клас «Ефективність в маркетингу: про що говорить наука і 20 років досліджень»

Віктор Дубровін

партнер агенції Aimbulance, консультант зі стратегії та маркетингу (Київ)

16:40-17:00

Перерва і квест

Сцена 1

«Big Marketing Talks»

17:00-17:45

Майстер-клас «Корпоративний ЗОЖ: як зміцнити здоров’я компанії»

Філіп Гузенюк

автор проєкту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург)

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Подивіться ключові теми виступів цього року