10:00-11:00
Реєстрація та welcome coffee
09:45-09:55
Квест на майданчику
09:55-10:00
Інсайти першого дня
Сцена 1
Тема секції
10:00-10:20
Юрій Гладкий
СЕО, співвласник агентства креативних рішень GRAPE
Королівська битва (англ. Battle Royale) — один із жанрів онлайн-ігор з режимом last man standing. Гравці висаджуються на великій території без зброї і спорядження, їх завдання — знайти все, що потрібно для бою там, де предмети завжди розкидані випадково, і залишитися останнім живим героєм у грі. Одні з найпопулярніших гри в жанрі — PUBG, Fortnite.
Зараз в світі Covid-19, невизначеності та зміни умов гри управління брендом стало схоже на королівську битву. У певний момент на одній “карті” з’являються гравці з різних галузей, з різним досвідом, різним набором стартових інструментів і загальною потребою перемогти, зібрати свої трофеї і перейти на наступний рівень з апгрейдом. Це породжує потребу у маркетологів швидко орієнтуватися “на місцевості” і винаходити нові стратегії в продукті, ціноутворенні, рекламі, щоб швидко знаходити своїх клієнтів і накопичувати досвід. На цьому шляху одні перемагають і йдуть далі, а інші вилітають на самому початку гри.
На Українському маркетинг-форумі разом з Юрієм Гладким проаналізуємо, що корисного маркетологи із різних індустрій можуть взяти з ігор жанру «Королівська битва», а також розберемо:
10:20-10:40
Володимир Смирнов
дизайн-директор і партнер spiilka design büro (Київ)
Spiilka design büro – київське дизайн-бюро, засноване Анастасією Жеребецькою та Володимиром Смирновим.
Володимир Смирнов в бюро виконує роль дизайн-директора. В його портфоліо близько 170 проектів (додатків, айдентіки, сайтів). Знакові проекти: додатки “Дія – держава в смартфоні”, ребрендинг Zakaz.ua і додатки BetterMe, додаток для мережі кінотеатрів “Планета Кіно”.
Нагороди:
Крім того, Володимир – арт-директор проекту Megogo. Викладач SKVOT, Projector, “Багаж”. Автор блогу “Необов’язкові історії”.
У своїй доповіді на шоу Володимир розкриє наступні питання:
10:40-11:00
Максим Параска
комерційний директор moneyveo (Київ)
Відповідає за маркетинг і розвиток бізнесу у фінтех-компанії moneyveo.
Має досвід роботи у маркетинговій сфері понад 10 років. До moneyveo працював маркетинг-директором компанії «Ліга:Закон».
Максим читає лекції у Києво-Могилянській академії. З командою moneyveo розробив освітній курс з онлайн-маркетингу «Інтернет-просування веб-проєктів» для студентів.
Останні кілька років Максима запрошують до складу журі EFFIE Awards і Wow Done Awards для визначення найкращих рекламних і креативних проєктів.
Максим є спікером фінтех-івентів та маркетингових конференцій. Серед його професійних нагород Bronze EFFIE Awards 2018 (за креативну рекламну кампанію з дядею Жорою) та Silver EFFIE Awards 2019 (за креатив «Тарас-Нормас»; «Найкраща маркетингова команда» (2019) у секторі «Банківські, фінансові та страхові послуги»; нагорода за найкраще брендування інтернет-спільноти 2007 року та ін.
Під час виступу будуть розкриті наступні питання:
11:00-11:10
Рекламна пауза
11:10-12:00
Володимир Соболєв
CMO Varus (Дніпро)
Директор з маркетингу однієї із найбільш динамічних продуктових мереж України — VARUS.
У “ПриватБанк” Володимир працював над просуванням ключових продуктів банку, інноваційних проектів і рішень на основі BigData. Брав участь у запуску Google Pay, Apple Pay в Україні. Співпрацював із такими українськими брендами, як: “Альфа Банк”, “Золотий вік”, Maxus, EnglishHome і “Люксоптика”.
Засновник першої незалежної маркетинг-конференції! LIFE FUCK!
Фанат використання синтетичного маркетингу і спілкування з клієнтами у природному середовищі існування.
Вважає, що хорошому маркетологу все повинно бути в радість: чи створення торгового обладнання на верстаті своїми руками, чи масована рекламна кампанія національного масштабу.
У скарбничці Володимира PhD Degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers).
Участники:
Павло Вржещ
співзасновник креативного агентства Banda Agency (Київ)
Керуючий і креативний директор агентства Banda, яке у 2019 році стало найефективнішим агентством України за результатами Effie Awards Ukraine, агентством року за рейтингом Всеукраїнської рекламної коаліції і найкращим креативним агентством у Центральній та Східній Європі за версією Epica Awards 2019. А роком раніше — агентством року за версію Red Dot Design Award 2018.
До клієнтів Banda належать NAMU, Eva, Uber, Comfy, OLX, GoodWine, “Моршинська”, Prom, Borjomi, Eurovision, Work.ua, КАН, ЛУН, ОККО, UNIT.City, BetterMe тощо.
В активі Павла понад 200 нагород за видатні рекламні кампанії, у тому числі нагороди New York Festival, Epica та шорт-лист Cannes Lions.
Як будувати свій маркетинг далі? Про це сьогодні думають багато бренд-команд.
Ось кілька завдань, про які Павло Вржещ пропонує подумати вже сьогодні:
Максим Параска
комерційний директор moneyveo (Київ)
Відповідає за маркетинг і розвиток бізнесу у фінтех-компанії moneyveo.
Має досвід роботи у маркетинговій сфері понад 10 років. До moneyveo працював маркетинг-директором компанії «Ліга:Закон».
Максим читає лекції у Києво-Могилянській академії. З командою moneyveo розробив освітній курс з онлайн-маркетингу «Інтернет-просування веб-проєктів» для студентів.
Останні кілька років Максима запрошують до складу журі EFFIE Awards і Wow Done Awards для визначення найкращих рекламних і креативних проєктів.
Максим є спікером фінтех-івентів та маркетингових конференцій. Серед його професійних нагород Bronze EFFIE Awards 2018 (за креативну рекламну кампанію з дядею Жорою) та Silver EFFIE Awards 2019 (за креатив «Тарас-Нормас»; «Найкраща маркетингова команда» (2019) у секторі «Банківські, фінансові та страхові послуги»; нагорода за найкраще брендування інтернет-спільноти 2007 року та ін.
Під час виступу будуть розкриті наступні питання:
Інна Тохтарова
керівник відділу маркетингу компанії KERNEL (Київ)
У Інни 20-річний досвід у сфері маркетингу продуктів FMCG.
Професійний бекграунд — це робота в сфері споживчого маркетингу (b2c): 11 років роботи в алкогольній галузі і 9 років в агросекторі.
Інна працювала у компаніях «Союз-Віктан», Global Marketing Communications, «Кримська горілчана компанія».
З 2011 року працює в KERNEL. Просуває портфель брендів компанії на внутрішньому та експортному ринках. KERNEL — найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, основний постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На долю компанії припадає близько 15% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію KERNEL постачає у більш ніж 80 країн.
Основні досягненні Інни:
Станіслав Дмитрик
співзасновник сервісу доставки їжі і продуктів Rocket
Спільний виступ із Олексієм Юхимчуком, співзасновником сервісу доставки їжі і продуктів Rocket.
Досвід в роботі з маркетплейсами — 8 років. До Rocket Станіслав і Олексій розвивали ряд спільних проектів: сервіс 3D-друку 3D-craft, сайт колективних покупок Yoo Ukraine, єдиний абонемент в сотні фітнес-залів країни GoFit.
За створення національного сервісу доставки Олексій і Станіслав стали людьми 2020 го року за версією журналу «Новий час». Також за даними аналітичної компанії Sensor Tower, Rocket увійшов в топ-10 найбільш скачуваних в Європі в категорії «Їжа та напої». Компанія регулярно підтримує благодійні ініціативи, одна з яких отримала нагороду ООН в категорії «Подолання пандемії COVID-19».
Rocket сьогодні — компанія, яка представлена у 28 містах України і столиці Кіпру, Нікосії. У планах на 2021 рік — запустити доставку Rocket в десяти європейських країнах.
Під час свого виступу засновники сервісу доставки їжі і продуктів Rocket Олексій Юхимчук і Станіслав Дмитрик розкажуть про:
Сергій Малик
співзасновник і креативний директор ANGRY creative agency (Київ)
У сфері комунікацій працює понад 10 років, з них 4 роки копірайтером у креативних агенціях Tabasco та BBDO Ukraine.
Серед клієнтів агенції: Департамент патрульної поліції України, Global Office, «Геркулес», «Три Ведмеді», Міжнародна організація з міграції, HeforShe, Bacardi-Martini, Helen Marlen, ЕБШ та інші.
Нагороди:
– три шорт-листи Cannes Lions 2017;
– золото ADC*Europe 2017;
– cрібло Eurobest Young Creatives 2016;
– срібло Epica Awards 2016;
– срібло Golden Drum 2016;
– три золота ADC*UA 2017;
– best of contest, золото, два срібла та дві бронзи KIAF 2017;
– гран-прі, золото за креативність і золото за ефективність PRAVDA Awards 2015;
– бронза ADC*UA 2017;
– срібло Wow Done Awards 2017;
– срібло KAKADU Awards 2016;
– бронза WOW DONE AWARDS 2014.
12:00-12:30
Перерва і квест на майданчику
Тема секції
12:30-12:50
Іван Ляшенко
CMO Parimatch Holding (Київ)
Від серпня 2019 року Іван обіймає посаду директора з маркетингу в Parimatch Holding та відповідає за маркетингову стратегію, рекламу, цифровий маркетинг, телебачення, зовнішню рекламу (OOH), нові джерела трафіку, пошукову оптимізацію (SEO), ASO, партнерську програму, маркетингову аналітику та відстеження, дослідження ринку, вивчення клієнтури, управління брендом, креативні активізації, спонсорство та просування.
За час перебування Івана на посаді директора з маркетингу були запущені мобільні застосунки Parimatch, була оновлена мобільна версія веб-сайту компанії і розроблена нова комп’ютерна версія для переходу. За цей час частка нових каналів збільшилася з 7% до 65%. Також був запущений новий адаптивний веб-сайт на новій платформі. Крім того, з нуля був створений спеціальний відділ продуктів і представлені нові підходи щодо розроблення продуктів.
У вільний час Іван любить подорожувати, грати у відеоігри на PlayStation і проводити час зі своєю сім’єю.
З виступу Івана Ляшенка ви дізнаєтеся:
– як стираються кордони між класичним медіабаїнгом і інфлюенсерами?
– Конор Макгрегор – зірка або мегаінфлюенсер?
– мікро-, нано-, «ще менше»-інфлюенсери і як ми будемо з ними працювати в майбутньому (технології для скупки і контролю мікроблогерів, трекінг баїнгу і конверсій у інфлюенсеров, контроль їх аудиторій і їх перетину).
12:50-13:10
Валентин Гриценко
CMO Ajax Systems (Київ)
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії. Розвиває маркетинг уже три роки, за які Ajax Systems з локального стартапу перетворився на одного з найбільших виробників систем безпеки в Європі.
До цього запустив стартап-платформу нативної реклами, яка провалилася на етапі масштабування.
Перед тим керував командою, яка відповідала за всі digital-активності Red Bull на пострадянському просторі (2013-2015). Валентин має досвід проведення 360 кампаній і побудови редакційної роботи з брендованим контентом.
Загальний досвід роботи у маркетингу — 10 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
З виступу Валентина ви дізнаєтесь про:
13:10-13:30
Павло Даніман
Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)
Відповідає за бренд «Київстар», розвиток нових продуктів та управління портфелем наявних, роботу з абонентами, розвиток домашнього інтернету та інших комерційних напрямів бізнесу.
Працює у компанії «Київстар» понад 15 років. Почав кар’єру з посади оператора call-центру, коли був студентом НТУУ КПІ, потім перейшов в IT-департамент, а через рік став молодшим фахівцем у відділі тарифів. Через кілька років роботи з тарифами Павло став начальником департаменту ціннісної пропозиції, а потім директором з маркетингу.
13:30-13:35
Рекламна пауза
13:35-14:15
Ігор Перція
венчурний партнер фонду TA Ventures (Київ)
Венчурний партнер найбільшого українського фонду TA Ventures. Відповідає за ринки України та Ізраїлю, також керує клубом співінвестування iclub.vc.
Лідер з розвитку бізнесу. Менеджер з великим досвідом роботи у сфері маркетингу та продажу. Є досвід управління відділом продажів з 10 співробітників у 10 країнах (США, Велика Британія, Південна Корея, країни Євросоюзу тощо). Ігор створив з нуля і керував командами до 30 осіб у B2B і B2C.
Фанат навчання і завжди відстежує останні досягнення з маркетингу. Вміє успішно продавати різні продукти — від підписки SaaS до укладення угод зі злиття і поглинання. Допомагає залучати інвестиції.
Участники:
Валентин Гриценко
CMO Ajax Systems (Київ)
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії. Розвиває маркетинг уже три роки, за які Ajax Systems з локального стартапу перетворився на одного з найбільших виробників систем безпеки в Європі.
До цього запустив стартап-платформу нативної реклами, яка провалилася на етапі масштабування.
Перед тим керував командою, яка відповідала за всі digital-активності Red Bull на пострадянському просторі (2013-2015). Валентин має досвід проведення 360 кампаній і побудови редакційної роботи з брендованим контентом.
Загальний досвід роботи у маркетингу — 10 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
З виступу Валентина ви дізнаєтесь про:
Іван Ляшенко
CMO Parimatch Holding (Київ)
Від серпня 2019 року Іван обіймає посаду директора з маркетингу в Parimatch Holding та відповідає за маркетингову стратегію, рекламу, цифровий маркетинг, телебачення, зовнішню рекламу (OOH), нові джерела трафіку, пошукову оптимізацію (SEO), ASO, партнерську програму, маркетингову аналітику та відстеження, дослідження ринку, вивчення клієнтури, управління брендом, креативні активізації, спонсорство та просування.
За час перебування Івана на посаді директора з маркетингу були запущені мобільні застосунки Parimatch, була оновлена мобільна версія веб-сайту компанії і розроблена нова комп’ютерна версія для переходу. За цей час частка нових каналів збільшилася з 7% до 65%. Також був запущений новий адаптивний веб-сайт на новій платформі. Крім того, з нуля був створений спеціальний відділ продуктів і представлені нові підходи щодо розроблення продуктів.
У вільний час Іван любить подорожувати, грати у відеоігри на PlayStation і проводити час зі своєю сім’єю.
З виступу Івана Ляшенка ви дізнаєтеся:
– як стираються кордони між класичним медіабаїнгом і інфлюенсерами?
– Конор Макгрегор – зірка або мегаінфлюенсер?
– мікро-, нано-, «ще менше»-інфлюенсери і як ми будемо з ними працювати в майбутньому (технології для скупки і контролю мікроблогерів, трекінг баїнгу і конверсій у інфлюенсеров, контроль їх аудиторій і їх перетину).
Анатолій Рогальський
CMO Monobank (Київ)
Анатолій — маркетинг-директор monobank. Раніше працював у ПриватБанку, керував напрямом «ПриватМаркет». Анатолій починав з написання оглядів про внутрішньобанківські проєкти і доріс до заступника Дмитра Дубілета у проєкті «ПриватМаркет», потім став керівником цього напряму.
Натепер Анатолій обіймає посаду Chief Marketing Officer, а в monobank обслуговуються 1,3 млн клієнтів, які роблять більше транзакцій і активно користуються Apple Pay і Google Pay.
Павло Даніман
Chief Marketing Officer «Київстар» (Київ)
Відповідає за бренд «Київстар», розвиток нових продуктів та управління портфелем наявних, роботу з абонентами, розвиток домашнього інтернету та інших комерційних напрямів бізнесу.
Працює у компанії «Київстар» понад 15 років. Почав кар’єру з посади оператора call-центру, коли був студентом НТУУ КПІ, потім перейшов в IT-департамент, а через рік став молодшим фахівцем у відділі тарифів. Через кілька років роботи з тарифами Павло став начальником департаменту ціннісної пропозиції, а потім директором з маркетингу.
14:15-15:00
Ланч-тайм і квест на майданчику
15:00-15:50
Володимир Дегтярьов
CEO Newsfront PR Agency (Київ)
Керівник PR-агентства Newsfront (30 співробітників, засноване у 2005 році), бізнес-коуч, засновник сервісу бігових екскурсій Києвом Kyiv Running Tours, фахівець з PR, комунікацій, тайм-менеджменту та управління командою, лектор у бізнес- і маркетинг-школах, засновник і ведучий підкасту про спорт «Друге дихання». Активний спортсмен-тріатлет і фрідайвер, ультрамарафонець. У 2012 році Українська асоціація зі зв’язків із громадськістю визнала Володимира Дегтярьова найкращим PR-спеціалістом від агентств, а галузеве видання Marketing Media Review внесло його до рейтингу «35 найкращих професіоналів рекламно-комунікаційного ринку України до 35 років».
Агентство Newsfront у 2013-2016 роках реалізувало сотні кампаній для десятків українських і міжнародних брендів, серед яких Microsoft, Ericsson, Bayer, Peugeot Citroen, Bosch, Fujifilm, «Караван», EVA, Varus, «Нова Пошта» та інші.
Освіта: Львівський національний університет ім. І. Франка, Hartwick College (NY, USA), Swedish Institute Management Program (Стокгольм, Швеція), Інтегральна коучинг-школа (Київ), Chartered Institute of Public Relations, диплом викладача з PR (Київ).
Участники:
Ольга Ткаченко
керівник PR-департаменту групи компаній Join UP! та SkyUp Airlines (Київ)
Ольга має 16-річний досвід роботи у сфері PR, 14 років працювала в PR та комунікаційних агентствах. Експертиза Ольги — стратегічні комунікації та управління репутацією, розробка та реалізація комунікаційних стратегій, media relations. До портфоліо Ольги входить розробка та реалізація стратегій і PR-кампаній для українського інтегратора інновацій EVEREST, Electrolux, Arzinger, Latschbacher, Allianz, Immochan Ukraine, Bosch, NIKO, інвестиційної компанії «Альтана Капітал» та інших компаній.
Олена Плахова
маркетинг-директор «Нова Пошта»
Олена Плахова має 19-річний досвід роботи в комунікаціях, успішно керувала цим напрямком у великих українських компаніях, зокрема в групі компаній «Континіум», Corum Group і Starlight Media.
Під керівництвом Олени були реалізовані різні глобальні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна соціальної поведінки співробітників певної групи, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени — стратегічне управління репутацією і робота з кризами.
Крістіна Ніколаєва
директор Be—it Agency (Київ)
Крістіна має 14-річний досвід роботи у сфері корпоративних і державних комунікацій. Разом із командою Крістіна допомагає клієнтам будувати аутентичну й сталу репутацію, а також консультує власників і керівників бізнесу щодо стратегічних і кризових комунікацій. Серед клієнтів агенції провідні міжнародні та українські компанії, зокрема McDonalds, MasterCard, Coca-Cola, OLX, HMD (Nokia), Avon, Philips, Mondelez тощо. Під керівництвом Крістіни агенція здобула дві міжнародні нагороди за кризовий менеджмент — Golden European Excellence Award 2017 та IPRA Golden World Award 2017. Be-it Agency 2019 року отримала Sabre Awards у номінації «Корпоративна соціальна відповідальність», а також увійшла до п’ятірки лідерів рейтингу ВРК «Комунікаційне агентство року».
Перш ніж приєднатися до команди Be—it Agency, Крістіна була радником з питань стратегічних комунікацій міністра інфраструктури України у 2015-2016 рр. У цей період очолювала комунікації міністерства під час низки кризових для галузі і міністерства ситуацій, зокрема в період закриття повітряного простору між Україною та Росією, корпоратизації національного перевізника «Укрзалізниця», конфлікту між Україною та Росією стосовно транзиту комерційних транспортних засобів тощо.
У 2012-2014 рр. Крістіна очолювала відділ комунікацій у «Allianz Україна», що є частиною Allianz Group, одного з провідних постачальників фінансових та страхувальних послуг у світі. До цього Крістіна працювала в PR-агенції NobletMedia CIS.
Алеся Муджирі
керівник із корпоративних комунікацій McDonalds в Україні (Київ)
Алеся Муджирі у березні 2019 року очолила відділ корпоративних комунікацій McDonalds в Україні. Сьогодні мережа працює у 20 українських містах та налічує 94 заклади, які щодня створюють приємні моменти для тисяч клієнтів та показують приклад гостинного сервісу для всього ринку.
Загальний досвід роботи Алесі в PR і комунікаціях сягає 13 років. Спеціалізується на сегментах FMCG і HoReCa. До McDonalds займалась PR та комунікаціями в «Сушия» та PepsiCo. До цього працювала в провідних українських PR-агенціях.
Сьогодні, очолюючи корпоративні комунікації McDonalds в Україні, відповідає за всю зовнішню та внутрішню комунікацію мережі: із медіа, клієнтами та партнерами, а також з усіма працівниками офісу та ресторанів, яких вже майже 10 000.
15:50-16:00
Перерва
16:00-16:40
Ольга Дьякова
керуючий партнер O2PR, Фонду Девіда Лінча у Східній Європі (Київ)
Ольга своєю роботою доводить важливість соціально значущих комунікацій, оскільки вона СЕО Фонду Девіда Лінча у Східній Європі та керівний партнер однієї з провідних PR-агенцій в Україні — O2PR, а також голова громадської організації SlowFood Kiev і співзасновник фешн-бренду MOII.
Ольга Дьякова — майстер сеансу одночасного управління різноплановими проєктами у нашому улюбленому стилі Fusion. Однак ці проекти лише на перший погляд здаються різноплановими – усі вони, по суті, про одне й те саме: про сталий розвиток і соціально значущі комунікації, які сьогодні вкрай важливі як для бізнес-проєктів усіх масштабів, так і для України загалом.
Маючи багатий досвід розроблення та реалізації комунікаційних кампаній, КСВ-проектів та антикризового PR, а також формування міжнародного іміджу компаній та організацій, Ольга зосередилася на просуванні проєктів, повʼязаних із формуванням позитивного іміджу України в міжнародному інформаційному полі, оскільки твердо переконана в тому, що нашій країні як ніколи потрібен ажіотаж глобального масштабу зі знаком плюс.
Участники:
Катерина Булавінова
медичний експерт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні (Київ)
Денис Блощинський
засновник фіджитальної агенції 42 (Київ)
Соціальний інноватор, громадський активіст, музикант, фронтмен групи NESPROSTA, засновник агентства 42 — законодавця моди в напрямках інтерактивних івентів. З початку заснування і до сьогоднішнього року є івент-партнером міжнародного джазового фестивалю LeopolisJazz Fest, який щорічно проходить в червні у Львові, Київського міжнародного економічного форуму, сотень заходів для світових і українських брендів.
Співзасновник фундації соціальних інновацій «З країни в Україну», яка займається розвитком і підтримкою громадянського суспільства, реалізуючи довгострокові проекти і програми в напрямках «Культура», «Освіта». Інтерактивні формати проектів фундації ( «відкривай Україну» «ідентифікація», «Музика Гідності», фестиваль «З країни в Україну», національний флешмоб «Щасти на ЗНО») є одними з найяскравіших соціальних стартапів і вже стали стандартами галузі культурних та освітніх проектів в нашій країні.
Ігор Сухомлин
ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki
Ігор Сухомлин займається ресторанним бізнесом вже більше 12 років і за цей час відкрив 21 заклад різного формату в Києві, Чернігові, Черкасах, Житомирі та Львові. Серед найпопулярніших: “Чашка Espresso bar”, “Mimoza Brooklyn Pizza”, “Fish & Pussycat Sushi Bar”.
Ігорю вдається створювати успішні проекти і розвивати ресторанну культуру завдяки проекту RestoPraktiki, де він сам черпає натхнення.
Дмитро Борисов
засновник «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова»
У 16 років став виконавчим директором рекламного агентства, а у 18 відкрив власне брендингове бюро, після чого пішов з прибуткового бізнесу, щоб втілити свою давню мрію: збирати разом друзів, готувати для них і робити їх трохи більш щасливішими. Так відкрився знаменитий ресторан “Барсук”, а невдовзі — багато інших популярних та обожнюваних киянами місць.
За 2015-2016 роки Дмитро відкрив Crab’s Burger, РИБАLOVE, ресторан японсько-перуанської кухні RONIN і арт-гастрономічний простір «Остання Барикада». Коли створених ресторанів стало більше, ніж кілька десятків, прийшло розуміння, що настав час ділитися знаннями, так з’явилася потужна освітня платформа для HoReCa – Borysov Academy.
У 2018 році Дмитро розпочав ресторанну епопею з відкриттями мережі сидрерій “Білий Налив”.
Станом на сьогодні Сім’я ресторанів Дмитра Борисова нараховує понад 30 закладів в Україні та за її межами. Далі — тільки цікавіше!
Сцена 3
Тема секції
10:00-10:20
Анастасія Паніна
маркетинг-менеджер бісквітної категорії корпорації Roshen (Київ)
10 років у маркетингу та дослідженнях ринку, серед них три останні роки працює у корпорації Roshen.
Здобула дві вищі освіти (економіка та соціологія), працювала у топових дослідних агентствах України (TNS, MDM) з клієнтами у сфері FMCG, фармацевтики, телекомунікацій. Брала участь у запуску синдикативної панелі та розвивала напрям Ad-Hoc досліджень компанії MDM в Україні, Росії, Казахстані та Білорусі. Аналізувала та впроваджувала in-store-методи просування продажів у відділі Shopper Insights компанії PepsiCo.
Останні три роки присвятила розвитку бісквітної категорії у корпорації Roshen: розробляє, оновлює і надалі керує розвитком поточних марок у категоріях печива, вафель та бісквітів на всіх ринках збуту компанії.
Володар бронзової нагороди Effie 2019 за кейс із запуску Roshen Wafers.
Спільний виступ з Владиславом Полонським, засновником креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D (Київ)
Майже 65% ринку вафель в Україні до 2018 року належали одному бренду — «Артек Світоч». Попри багаторічні спроби конкурентів, розстановка сил не змінилася. Wafers, нові вафлі від корпорації Roshen, повинні були стати першою маркою, яка «перезавантажить» переваги українців.
Через рік після запуску частка ринку Roshen Wafers зросла від 0 до 21% і продовжує зростати.
В рамках виступу спікери поділяться деталями того, як розроблялася стратегія запуску, чому важливо говорити зі споживачем, але не про все, чому креатив — це не тільки про ТВ-ролик, чому медійного знання сьогодні недостатньо для успішного старту продажів FMCG-продукту, чому українські компанії сьогодні здатні успішно конкурувати з брендами великих транснаціональних корпорацій. Наприкінець виступу спікери поділяться актуальними бізнес-результатами бренда та рекомендаціями для учасників форуму.
Владислав Полонський
засновник креативного маркетингового агентства Rockets. Growth R&D
Понад 15 років в індустрії маркетингу та реклами, з них 10 років як директор з розвитку. Успішно керував розвитком таких комунікаційних холдингів, як Dentsu Aegis Network Ukraine та AGAMA Communications, здобувши значного зростання оборотів, збільшення портфоліо клієнтів та зміцнення позицій на ринку.
У 2016 році заснував креативне маркетингове агентство Rockets. Growth R & D, яке сьогодні входить до топ-3 рейтингу ефективності ВРК і спеціалізується на обслуговуванні клієнтів, спрямованих на комерційну ефективність маркетингу. У портфоліо агентства проєкти для таких компаній, як Bolt, PepsiCo, Ecosoft, Bacardi-Martini Ukraine, Roshen, AB InBev EFES, Arterium, MHP, «Бащинський».
Включений до рейтингу топ-35 професіоналів в області медіа та маркетингу до 35 років за версією видання MMR. Багаторічний учасник журі Effie Awards в Україні та член журі Euro Effie.
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо? Про це поговоримо під час Growth Talks «Принципи зростання. v2.020» разом з модератором Владом Полонським.
Експерти дискусії:
Кожний із спікерів досяг успіху в 2020 році, коли криза, здавалося б, торкнулася кожного. Але вони не мислили обмеженнями і не зупиняли маркетингових активностей, а продовжували діяти, знаходили нові можливості і в результаті забезпечили своїм компаніям зростання бізнесу.
Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
10:20-10:40
Ярослав Пригара
CEO Sherp International (Київ)
Ярослав Пригара — лідер автомобільної галузі з досвідом роботи 16 років, з яких 13 років на позиції CEO.
Від 2009 по 2019 рік керував представництвом концерну Daimler AG, де відповідав за ринки України, Казахстану, Узбекистану, Азербайджану, Туркменістану, Таджикистану, Киргизстану. Також Ярослав розвивав і керував представництвами Maserati, Ducati, Jeep в Україні.
2017 і 2018 роки стали знаковими, адже компанія під керівництвом Ярослава була визнана найкращим дистриб’ютором Daimler AG. Команді вдалося завоювати кращу долю ринку в історії Mercedes-Benz в Україні.
Від березня 2019 року і донині Ярослав обіймає посаду СЕО у Sherp International, компанії-виробнику унікальних всюдиходів SHERP. Уже в перший рік роботи компанія досягла перших міжнародних успіхів. У 2019 році SHERP стала першим офіційним постачальником з України для World Food Program (підрозділ ООН і найбільша гуманітарна місія у світі), було підписано контракти з компаніями Fortune 500, команда вийшла на ринки Латинської Америки та Австралії.
Трансформація бізнесу і бачення компанії
Спочатку розроблений для мандрівників, мисливців і шанувальників їзди по пересіченій місцевості, SHERP знайшов свою унікальну і соціальну місію у вирішенні глобальних проблем, з якими стикаються недержавні міжнародні організації, лідери ринку нафтогазового сектора, рятувальники, виробники електроенергії по всьому світу, особливо в Канаді та США .
Розвиток бізнесу та бачення компанії
З огляду на високий попит на продукцію по всьому світу, в 2016 році був відкритий завод в Україні, який проектує і створює машини для всього світу з урахуванням технічних вимог для сертифікації і побажань клієнтів.
У 2017 році було прийнято рішення відкрити офіс в Північній Америці, а саме в Вінніпезі. Канадський підрозділ сформувалося для розвитку локального ринку, роботи з клієнтами та дилерами США і Канади. Для зручності логістики там же розмістили крупно вузлову збірку.
2019 рік став початком трансформації компанії від стартапу до міжнародної виробничої компанії.
Сьогодні SHERP представляють 43 дилери, він продається в 17 країнах на всіх континентах. За цей час українська компанія досягла великих результатів на міжнародних ринках.
Поряд з важливими для компанії досягненнями, компанія SHERP зіткнулася з реальністю: умовами, стандартами роботи на міжнародних ринках.
Під час виступу Ярослав поділиться досвідом та відповість на наступні питання:
10:40-11:00
Дмитро Расновський
генеральний менеджер компанії Glovo в Україні (Київ)
Останні сім років Дмитро відповідав за розвиток діджиталу, інновацій, e-commerce у східноєвропейському регіоні таких косметичних компаній як L`Oreal та Avon.
Є фахівцем у сфері маркетингу та стратегічного менеджменту. За освітою математик, у 2011 році отримав ступінь магістра за спеціальністю «теорія ймовірностей та математична статистика».
Дмитро розповість про успіхи бізнесу Glovo, зростання сервісу в Україні та модель розвитку бізнесу з урахуванням високих результатів першого року присутності на ринку, масштабування бізнесу Glovo — феномени dark kitchen та dark supermarket. Дмитро розкаже про:
11:00-11:20
Ірина Муштіна
Founder & CEO CF.Digital (Київ)
Ірина Муштіна — Co-founder креативного агентства “Нахаба”, Co-founder SPOM, Co-founder DDC (Digital Developers Committee), член наглядової ради ВРК, співорганізатор конференції UADigitals.
Сфера діяльності: креатив, digital стратегія, digital розробка, інтернет маркетинг. Експертиза в e-commerce проекти і автомобільному бізнесі — в досвіді робота з 22 автомобільними брендами в Україні.
Клієнти Ірини: LandRover, Jaguar, Bentley, Volkswagen, KIA, Nissan, Renault, Shell, Danone, Fozzy, L`Oreal, УЄФА ЄВРО 2012, “Ласкава аптека”, Samsonite, Vinzer, “Пузата Хата” та інші.
Автомобільний ринок переживає великі зміни. Змінюється патерн вибору і придбання автомобіля. Три роки тому покупець в середньому обходив 3-4 автосалони, перш ніж зробити вибір. Тепер найчастіше це один-єдиний автосалон (за даними дослідження Google). Втім, карантин змінює і цей патерн.
Під час доповіді ми поговоримо про те, як перехід споживача в онлайн поміняв комунікації на авторинку, а разом з цим трансформував стратегії автодилерів в роботі зі споживачами. І поговоримо трохи про майбутнє самого автомобіля як продукту.
Ми розглянемо такі питання:
Сергій Костя
маркетинг-директор Bolt у країнах СНД і Східної Європи
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Завдання маркетолога ― робити те, що потрібно бренду, а не те, що подобається тобі самому. Завжди вимагає чіткої аргументації своєї позиції.
Кредо: «Задля спільного блага. Роби справу, не думаючи про себе, і неси відповідальність за всіх».
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо?
Про це поговоримо під час дискусії. Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
11:20-11:30
11:30-12:00
Єлєна Колєснікова
директор зі стратегії агентства BBDO Ukraine (Київ)
Понад 13 років працює в найкращих креативних агентствах країни, 5 з них – директором зі стратегії в агентстві BBDO Ukraine, яке за останні роки тричі було визнано
«Агентством року» (2015-го, 2016, 2018). А також неодноразово ставало «Агентством №1» за вибором маркетинг-директорів, отримало титул «Найкращого креативного
агентства» країни і в 2016, 2018 удостоїлося найвищої нагороди за ефективність – Grand Prix Effie Ukraine.
Великий досвід в стратегічному маркетингу, бізнес-консалтингу, комунікаціях, розробці брендів і продуктів дозволяє їй витягати назовні глибинні проблеми бізнесу, трансформувати аналітичні показники в захоплюючі ідеї та вирішувати складні бізнес- завдання.
У списку своїх досягнень вона має багато нагород Effie Awards Ukraine (2011, 2012, 2014 року, 2015-го, 2016, 2018), серед яких 2 найвищі за ефективність – Grand Prix Effie Ukraine (2016, 2018).
Останні роки все частіше звучить переконання, що креативні речі повинні неодмінно створюватися в стані фана і веселощів. Це: якби бариста готував чашечку кави, жартома і кайфуючи від розмови з гостями, айтішники писали код, катаючись по офісу на лонгбордах і погладжуючи цуценят, а рекламісти перманентно перебували б у стані ейфорії, створюючи комунікації і бренди.
Ми покажемо, як працює те, що по-зрадницькому замовчується — і чого мілленіали бояться, як вогню. Як нудно створюється додаткова цінність для бізнесу. Які нові нудні інструменти, створені глобальної командою мережі BBDO, для цього існують. Як з їх допомогою можна створювати круті ефективні кампанії і бренди.
Gunn Report так і написав: «Найнудніша мережа рекламних агентств у світі». Навіть наша мережева система бренд-планування називається нудно — BBDO Works. Це, напевно, тому — що вона працює. Про Works, про найнуднішу нудьгу і її трансформації в гроші — і поговоримо!
Сцена 2
Тема секції
10:00-10:20
Катерина Ільченко
керівний партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge
Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
В політиці та рекламі розбираються абсолютно всі. А чи знаєте ви, чим хворіє українська реклама?
Керівна партнерка першого нейромаркетингового агентства в Україні Neuro-knowledge Катерина Ільченко поділиться на Українському маркетинг-форумі висновками з унікального дослідження рекламних повідомлень.
Протягом двох років експерти Neuro-knowledge аналізували рекламні ролики за різними параметрами відношення аудиторії, і на форумі ми дізнаємося про результати цієї діагностики.
А поки короткий спойлер з ключовими “хворобами” реклами:
Увага, безумовно, вкрай важлива складова ефективності повідомлення, але часто навіть провідні гравці трактують її однобоко. В результаті, прийоми, покликані привернути увагу, часом виконують протилежну роль.
Що ж все-таки працює для збільшення продуктивності уваги споживача?
Що запускає емоції споживача? Спойлер — це не котики 🙂 Чи відрізняється рівень емоційності української реклами від середньосвітового? Як використовують емоції українські творці реклами і що тут можна поліпшити, — дізнаємось на форумі.
Будь-яка реклама повинна продавати, але не кожна це робить. Поговоримо про те, від чого залежить мотивація споживача, та як її прокачати.
10:20-10:40
Кирил Скікевич
Head of Die Kulturtrager (Київ)
Понад 20 років займається стратегічним, бренд- і комунікаційним плануванням. Співпрацював із провідними міжнародними та українськими компаніями, як-от: Carlsberg, Lifecell, «Київстар», Danone, ТРК «Україна», ПУМБ тощо.
Один із засновників і керівник агентства Die Kulturtrager, що спеціалізується на стратегічному бренд-плануванні та дослідженні поведінки людей (раніше Trendwatching Ukraine).
Виступ присвячено підведенню десятирічного підсумку вивчення реакції прогресивних груп українського суспільства на різноманітні культурні та соціальні трансформації, вимагали змін у системі цінностей, стилі життя і поведінці українців, а отже, формували зміни щодо вибору продуктів, послуг і брендів.
Завдяки притаманній прогресорам активній життєвій позиції, відкритості до нового та креативності вони першими у суспільстві не просто помічали необхідність змін, але й ставали їх основною рушійною силою. А їхні переконання, ідеї і дії з часом перетворювалися на шаблони поведінки для широкого загалу.
Десять років вивчення та аналізу життя прогресорів відкриває можливість побачити динаміку зародження нових культурно-соціальних трендів у невеликих передових групах, їхню еволюцію і процес прийняття або відторгнення більшістю.
10:40-11:00
Наталія Бухалова
генеральний директор UMG
23 роки займається маркетинговими дослідженнями та супроводом брендів.
Генеральний директор найбільшої національної дослідної компанії UMG.
Викладач бізнес-школи МІМ-Київ (курс «Маркетинговий аналіз»).
Національний представник ESOMAR в Україні, офіційний сервіс-провайдер Американської торговельно-промислової палати та Союзу українських підприємців.
Куратор національного стенда України на Annual Investment Meeting в Дубаї (2018). Презентатор українських стартапів і регіональних інвестиційних проєктів на національному стенді України у межах Міжнародного експортно-імпортного форуму в Шанхаї (2018).
Спеціально для Українського маркетинг-форуму компанія UMG дослідить стандартну аудиторію більшості брендів (м/ж, 25-45 років), щоб з’ясувати:
11:00-11:20
Тіна Полек
бізнес-антрополог Die Kulturträger
Перший бізнес-антрополог в Україні, член European Association of Social Anthropologist. Кандидат історичних наук. У 2017 році стала співзасновником Центру прикладної антропології в Україні. Від 2018 року займається бізнес-антропологією, пов’язаною з вивченням цільових груп і знаходженням поведінкових інсайтів, в агентстві Die Kulturträger.
11:20-11:25
11:25-12:00
Дмитро Джеджула
експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами (Київ)
Дмитро Джеджула – експерт в сфері управління маркетингом, клієнтським досвідом і змінами з 20-річним досвідом. Очолював маркетинг «Голден Телеком», Beeline Business, CDMA.UA, Viasat, «ЛІГА: ЗАКОН», SOCAR Energy Ukraine та ін.
Член журі Effie Awards Ukraine безперервно з 2007 року.
Участники:
Євгенія Близнюк
CEO&Founder дослідницької компанії Gradus Research та аналітичної агенції Corestone Group
Євгенія — соціолог, аналітик та медіаексперт.
Більше 15 років роботи в провідних телевізійних групах України в якості маркетинг-директора (Новий Канал, 1+1, StarLight Media). Керівник департаменту аналітичного супроводу Адміністрації Президента України (2014 – 2017 років).
Дослідницька компанія Gradus Research була заснована у 2019 році. Gradus – це унікальна для українського ринку система проведення соціологічних та маркетингових опитувань у мобільному додатку. За 2020 рік команда Gradus виросла у три рази, час на проведення національного поля скоротився до кількох годин, а портфель Gradus включає такі унікальні продукти, як AdTracking, AdSpot, Gradus HR та багато інших.
Аналітична агенція Corestone Group, заснована у 2017 році, спеціалізується на аналітичному супроводі політичних фігур першого ешелону, репутаційному аудиті та персональному брендингу.
Євгенія разом з Іваном Кучеренко, партнером та CDO Nostra Communications Group, ексклюзивно на цьогорічному Українському маркетинг-форумі, представлять спеціальне дослідження сегментації інтернет-користувачів на основі поведінкових патернів використання інтернету.
Особливо актуальним це дослідження стає напередодні скасування 3rd party cookies і прийдешніх змін в таргетингу рекламних кампаній, коли рекламодавцям стане ще складніше знаходити і вивчати свою цільову аудиторію.
В основу сегментації покладено такі характеристики:
Результати цього дослідження відкриють нові можливості компаніям, бізнес яких зосереджений у діджиталі, а також тим бізнесам, для яких діджитал є невід’ємною частиною маркетингу та продажів.
Борис Ткачов
директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти»
Більше 20 років працює у сфері реклами та маркетингу. Має досвід створення нових продуктів, побудови брендів, розробки та реалізації стратегій і рекламних кампаній, аналізу зовнішніх і внутрішніх даних.
З 1999 року живе і працює в Києві. Близько 4 років обіймав посаду менеджера з маркетингу в компанії «ІДС», більше 8 років був директором зі стратегії рекламного агентства Euro RSCG Kiev.
З 2012 року – директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти» (бренди Shake, Revo, Non Stop, Pit Bull, APPS, Why Not, Friday, Eat Me тощо).
Закінчив економічний факультет Харківського державного університету за спеціальністю «економічна теорія», там же закінчив аспірантуру. Викладав у харківських ВНЗ.
До сфери професійних інтересів належать: розробка нових продуктів і брендів, реклама, медіа, дослідження.
Олексій Юхимчук
співзасновник сервісу доставки їжі і продуктів Rocket
Спільний виступ із Станіславом Дмитриком, співзасновником сервісу доставки їжі і продуктів Rocket.
Досвід в роботі з маркетплейсами — 8 років. До Rocket Олексій і Станіслав розвивали ряд спільних проектів: сервіс 3D-друку 3D-craft, сайт колективних покупок Yoo Ukraine, єдиний абонемент в сотні фітнес-залів країни GoFit.
За створення національного сервісу доставки Олексій і Станіслав стали людьми 2020 го року за версією журналу «Новий час». Також за даними аналітичної компанії Sensor Tower, Rocket увійшов в топ-10 найбільш скачуваних в Європі в категорії «Їжа та напої». Компанія регулярно підтримує благодійні ініціативи, одна з яких отримала нагороду ООН в категорії «Подолання пандемії COVID-19».
Rocket сьогодні — компанія, яка представлена у 28 містах України і столиці Кіпру, Нікосії. У планах на 2021 рік — запустити доставку Rocket в десяти європейських країнах.
Поговоримо про наступне:
12:00-12:30
Перерва і квест на майданчику
Тема секції
12:30-12:50
Сергій Братусьов
керівник напряму рішень для бізнесу в YouTube та брендингових продуктів Google (Київ)
Сергій від 2014 року очолює в «Google Україна» напрям рішень для бізнесу в YouTube та брендингових продуктів Google.
Чи то новий канал YouTube для бізнесу, чи то пошук нових клієнтів завдяки партнерству відеоблогерів із YouTube, чи то поради щодо медійних інтегрованих рекламних кампаній ТБ+YouTube, Сергій має чим поділитися.
Окрім Google та YouTube Сергій розуміється на їжі (бо був директором з маркетингу McDonald’s та бренд-менеджером Nestle), на знеболювальних (має досвід роботи менеджером з маркетингу Reckitt Benckiser Healthcare (Strepsils, Nurofen, Gaviscon) та на будь-яких ґаджетах (завдяки досвіду роботи менеджером з маркетингу в Microsoft).
Користувачі в Україні переглядають відео в YouTube приблизно дві години щодня. Більшість переглядів — на смартфонах. Найбільш активно YouTube-споживання зростає на Smart TV (разом із телевізійними приставками та пристроями для медіастримінгу для ТБ). На форумі розглянемо, як рекламодавці використовують можливості YouTube для побудови знання про бренд та для генерації продажів онлайн і офлайн.
12:50-13:10
Юлія Колесніченко
Partner Manager, Central and Eastern Europe, Facebook (Дублін)
У Facebook Юлія відповідає за стратегічний розвиток найбільших партнерів у Центральній та Східній Європі, стежачи за тим, щоб вони розвивали свій бізнес за допомогою найбільш ефективних цифрових рішень.
Протягом своєї кар’єри Юлія працювала в партнерських відносинах в Microsoft і IBM, а також в сфері комунікацій в ООН.
Сучасні споживачі очікують зручності, швидкості та простоти, які ще не були можливі кілька років тому: вони хочуть все і зараз. Будь-які додаткові зусилля, кроки або незручності — це бар’єр. Вартість такого бар’єру величезна для бізнесу: майбутнє належить компаніям, які прибирають перешкоди для своїх клієнтів і виконують обіцянку зараз. Під час цієї сесії ви дізнаєтесь про те, як знімати перешкоди впродовж різних стадій шляху покупця у Facebook та Instagram.
13:10-13:30
Олександр Кохановський
засновник професійної кіберспортивної команди Natus Vincere (NaVi)
Олександр Кохановський має 17-річний досвід роботи в індустрії кіберспорту і 25 років в ігровій індустрії. Він є генеральним директором і співвласником DreamTeam — першої esport-мережі по набору та управління кіберспортивного командами.
Олександр побудував другу найпопулярнішу і одну з найуспішніших команд в історії esports — Natus Vincere (NaVi), і є співвласником ESForce, третього за величиною підприємства, що фінансується USM Holdings з інвестиціями в розмірі $ 100 млн, в останньому раунді.
13:30-13:35
13:35-13:55
Віолета Титаренко
СМО «Люксоптика» (Київ)
Понад 15 років у маркетингу. Працювала у мережевих агентствах Pleon Talan і SPN Ogilvy, а також у компаніях PEOPLEnet, Intertop. Останні 5 років очолює департамент маркетингу і відповідає за стратегічний маркетинг, запуск нових продуктів (Private Lable) і впровадження змін у компанії «Люксоптика». За результатами 2019 року компанія і команда маркетингу отримали нагороди:
У 2018 році Віолета отримала диплом MBA в kmbs.
Майже 70% українців віддають перевагу самолікуванню і не звертаються по профілактичну перевірку зору до офтальмолога. У нас є одна проблема: нам завжди не вистачає часу на своє здоров’я, але у нас завжди є хвилинка залипнути в Instagram. Тому «Люксоптика» спільно з агентством BANDA вирішили перетворити причину погіршення зору в інструмент його збереження. Проєкт Instaoptica — перший тест перевірки зору в Instagram stories, який пройшли вже 2,7 млн людей. Скільки користувачів виявили у себе погіршення зору і як ми їх привели до офтальмолога в «Люксоптика», розповім на форумі.
13:55-14:15
Дмитро Корнілов
CEO і співзасновник студії по створенню Instagram/TikTok /Snapchat-фільтрів для бізнесу FFFACE.ME
Спеціаліст по розробці інноваційних цифрових продуктів, досвід роботи в маркетингу та розробці — 10 років, займається доповненою реальністю останні 3 роки. Дмитро розібрався на практиці, як з нових технологій отримувати користь для бізнесу.
Компанія Дмитра і Єгора Кумачева FFFACE.me успішно реалізувала понад 400 Instagram-фільтрів для лідерів ринку, як от, для Privatbank, Alfa-Bank, Monobank, Maybelline New York, Visa, Uklon, Porsche, Toyota, Київстар, Pepsi, Danone, Intertop, 1 + 1 media, Сільпо, Depositphotos, Parimatch, Люксоптика, ТРК Україна та ін. Загальний охоплення розроблених фільтрів склав більше 1 млрд. переглядів, а кількість створеного контенту з фільтрами від FFFACE.ME перевищило 100 млн.
У 2021 році студія FFFACE.ME стала офіційним і ексклюзивним партнером TikTok із розробки фільтрів.
З виступу Дмитра ви дізнаєтесь:
Але це ще не все. У 2021 році студія FFFACE.ME стала офіційним і ексклюзивним партнером TikTok із розробки фільтрів. Тож тримайте бонус до виступу:
Тема секції
12:30-12:50
Олена Тараненко
партнер брендингового агентства «Тень»
Бренд-стратег, партнер брендингового агентства “Тень”, яке розробляє бренд-стратегії для компаній, що представляють малий і середній бізнес.
Працює в комунікаціях з 2001 року. До цього очолювала Hoshva PR – найефективніше PR-агентство 2016 року за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів “Оскар”.
Допомагала таким брендам, як OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG і Gap, бути відмінними спікерами. Проекти для цих та інших клієнтів отримували нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, Гран-прі PRAVDA Awards та ін.
12:50-13:10
Борис Цомая
маркетинг-директор «Фрідом Фінанс Україна» (Київ)
15 років у сфері маркетингу. За плечима Борис має різноманітний і великий досвід роботи.
Важливим етапом у своїй кар’єрі Борис вважає роботу в креативному агентстві «Білка і Стрілка», де пройшов шлях від директора з розвитку до генерального директора компанії. Потім настала доба непростого, хоча й ненудного державного сектору, коли Борис обіймав посади:
У цих структурах довелося «боротися» не тільки зі звичними для маркетолога проблемами, але й працювати в умовах постійного бюджетного дефіциту на маркетингові цілі, боротися з всепоглинаючою бюрократією, внутрішньою структурною інертністю, небажанням змін. Проте на цих теренах Борису вдалося досягти певних результатів і перемог.
Потім перейшов у сферу ритейлу, обіймавпосаду директора з маркетингу ювелірного дому «Заріна». Це теж був своєрідний виклик, адже ювелірний ринок у 2014-2016 роках саме занепадав, тож доводилося шукати надзвичайні маркетингові комунікації та прийоми, щоб забезпечити необхідні показники по всій мережі компанії.
У 2016 році став бренд-маркетинг-директором ПАТ «Укрпошта». Був учасником абсолютно нової, дуже крутої команди реформаторів, яка на чолі з Ігорем Смілянським, до сих пір, розумно керує однією з провідних інфраструктурних компаній в Україні. Серед перемог команди Бориса: проведення масштабного ребрендингу «Укрпошта», запуск всеукраїнського проекту «Пошта Добра», відкриття «Укрпошта АРТХАБ» і багато інших вельми несподіваних та унікальних проектів і колаборацій.
Від 2019 і донині обіймає посаду маркетинг-директора інвестиційної компанії «Фрідом Фінанс Україна», яка є частиною міжнародного фінансового холдингу Freedom Holding Corp.
Компанія «Фрідом Фінанс Україна» працює на досить токсичному і складному ринку фінансових інвестицій. Рівень фінансової грамотності у нашій країні дуже низький, а ступінь недовіри до будь-яких фінансових інвестиційних інструментів просто зашкалює.
Головною метою маркетингової стратегії компанії стало:
Унікальна складова стратегії — застосування нестандартних і нових (особливо для цієї галузі) маркетингових інструментів.
Насамперед це створення повноцінного художнього YouTube-серіалу «Вільні Гроші», де головні герої — це співробітники «Фрідом Фінанс Україна», а всі події відбуваються всередині і навколо бренду.
Проект став успішним і ефективним і приніс компанії запланові результати і навіть значно перевищив їх.
Про це та інші успіхи своєї команди Борис і розповість на форумі.
13:10-13:30
Євген Михайленко
візіонер Food vs Marketing, засновник Revolution Grill, Noodle vs Marketing та Banh Mi vs Marketing (Київ)
Євген має 12-річний досвід роботи у ресторанах США та України.
Мета компанії полягає в тому, щоб виробляти власну сировину і перетворювати її у страви без консервантів та інших модифікаторів смаку. Навіть більше, створити систему утилізації харчових відходів та логістику, яка замкне всю систему в самодостатній цикл.
Провідні ресторатори світу вже давно зрозуміли, що маркетинг закладу — це не безкоштовна кола до двох бургерів, це про побудову спільноти. Якщо ви робите продукт, який цінує співтовариство, це повертає вам довіру і підтримку. Як побудувати таке співтовариство з мінімальним бюджетом на маркетинг ви дізнаєтеся з доповіді Євгена Михайленко.
Також Євген розповість про запуск нових продуктів на карантині, доставку і масштабування бізнесу.
13:30-13:35
13:35-13:55
Дмитро Зінченко
Director of product (IQOS), Philip Morris Ukraine
За три роки IQOS пройшов шлях до 1 млн тис. користувачів, власної low-code платформи, тричі збирав Effie і двічі був у топ-5 продуктів за версією Google.
До роботи у Philip Morris, Дмитро розробляв діджитал-стратегії на агентської стороні для офісів Nespresso, Agent Provocateur, Nike, Starwood Hotels & Resorts. Certified master in IDEO.
13:55-14:15
Катерина Огуряєва
директор з маркетингу «Сільпо»
Фахівець з 15-річним досвідом роботи у продуктовій роздрібній торгівлі. Як маркетолог відкрила понад 150 супермаркетів найбільших продуктових мереж України. У «Сільпо» відповідає за оформлення магазинів в індивідуальних концептах, захоплення гостей, магію, фан і чарівництво. У 2019 відразу три супермаркети «Сільпо» увійшли до престижного рейтингу Europe’s Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Також мережа тричі була визнана найінноваційнішим ретейлером України 2019 року.
До роботи у «Сільпо» очолювала департамент маркетингу мережі супермаркетів Varus, де відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, комунікаційну стратегію та клієнтський досвід.
14:15-15:00
Ланч-тайм і квест на майданчику
Тема секції
15:00-15:25
Віталій Ткаченко
консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)
Віталій Ткаченко — консультант зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу, співвласник маркетинг-агентства. У маркетингу понад 20 років, і за цей час пройшов усіма кар’єрними сходами у маркетингу — від маркетинг-аналітика, бренд-менеджера до директора з маркетингу в декількох компаніях. Має експертизу зі стратегічному маркетингу, створенні видатного сервісу, виведенні нових продуктів і послуг на ринок.
Понад сім років працював маркетинг-директором у компанії «Оболонь». Серед досягнень Віталія розроблення успішного позиціонування ТМ «Оболонь», виведення на ринок нових брендів, таких як Zibert, «Десант», Zlata Praha, Carling та багатьох інших.
У 2009-2010 роках працював маркетинг-директором ГК «Верес» над створенням та реалізацією маркетингової стратегії компанії в Україні та Росії.
Від червня 2012 року вирішив кардинально змінити кар’єру і перейти на бік ритейлу. До жовтня 2013-го обіймав посаду маркетинг-директора «ЕКО-маркету». За півтора року роботи йому вдалося істотно змінити зовнішній і внутрішній вигляд магазинів, рекламну комунікацію, запровадити низку ініціатив щодо поліпшення якості обслуговування споживачів, підготуватися до запуску нової програми лояльності.
Від листопада 2013 по березень 2017 року обіймав посаду директора з маркетингу компанії «WOG Ритейл», продовжуючи свою кар’єру тепер уже у паливному ритейлі.. Одним із головних досягнень став запуск проєкту «Найкавовіша кава», перезапуск програми лояльності WogPride, мобільного додатка WogApp, ребрендинг мережі, відкриття WogCafe та інші інновації.
У березні 2017 року створив консалтингову компанію, яка спеціалізується на консалтингу в сфері стратегічного маркетингу, клієнтського сервісу, створенні програм лояльності, запуску нових брендів. За три роки клієнтами компанії були паливні компанії Socar, ZOG, мережа ресторанів Mafia, мережа кінотеатрів WIZORIA, компанія Kivi, компанія «Уманьпиво», мережа аптек «Аптека низьких цін», мережа аптек «Копійка», мережа клінік R +, туристичний оператор «Компас» та багато інших.
Закінчив Запорізьку державну інженерну академію, отримавши два дипломи (інженерна та економічна спеціальності). Має маркетингову освіту (The Chartered Institute of Marketing) та диплом MBA Міжнародного інституту менеджменту.
Спільний виступ з В’ячеславом Сауцем, заступник комерційного директора мережі аптек «Аптека низьких цін» (Запоріжжя)
Вважають, що для компаній, які працюють у сегменті low cost, необхідний стандартний сервіс, що задовольняє базові потреби — широкий асортимент та низька ціна. На прикладі проєкту для мережі «Аптека низьких цін» (АНЦ) спікери покажуть, що це далеко не так. Лояльність до компанії неможливо створити за місяць, це завжди тривалий трансформаційний процес, до якого більшість власників зазвичай не готова. Усі хочуть швидких результатів і тому втрачають іще більше у довгостроковій перспективі. Спікери поділяться історією про те, як відбувалися зміни у компанії АНЦ, та обговорять з учасниками, чи потрібна лояльність сегменту low cost.
В’ячеслав Сауц
заступник комерційного директора мережі аптек «Аптека низьких цін» (Запоріжжя)
В’ячеслав Сауц 10 років працює у сфері продажу в різних компаніях фармацевтичної індустрії. Почав свою кар’єру на п’ятому курсі інституту торговим представником, потім перейшов на позицію аналітика мережі «Народна аптека» і згодом отримав посаду заступника керівника маркетингу в цій самій мережі.
У 2014 році перейшов працювати аналітиком у мережі «Аптека низьких цін» (АНЦ), 2015-го став керівником відділу аналітики, а у 2017-му обійняв посаду заступника комерційного директора мережі.
Освіта: Класичний приватний університет, магістр економічної кібернетики, почесний випускник вишу.
Спільний виступ з Віталієм Ткаченком, консультантом зі стратегічного маркетингу та клієнтського сервісу (Київ)
Вважають, що для компаній, які працюють у сегменті low cost, необхідний стандартний сервіс, що задовольняє базові потреби — широкий асортимент та низька ціна. На прикладі проєкту для мережі «Аптека низьких цін» (АНЦ) спікери покажуть, що це далеко не так. Лояльність до компанії неможливо створити за місяць, це завжди тривалий трансформаційний процес, до якого більшість власників зазвичай не готова. Усі хочуть швидких результатів і тому втрачають іще більше у довгостроковій перспективі. Спікери поділяться історією про те, як відбувалися зміни у компанії АНЦ, та обговорять з учасниками, чи потрібна лояльність сегменту low cost.
15:25-15:45
Олег Косс
засновник компанії Lanka.CX
Олег Косс — міжнародний експерт в області клієнтського досвіду і проектування сервісів.
У 2016 році заснував перше в Україні сервіс-дизайн агентство. Клієнтами агентства Lanka.CX є EVA, lifecell, OLX, банки OTP і ПУМБ, RIA, Uniqa і інші успішні українські та міжнародні компанії.
У різний час Олег керував підрозділами продажів, продуктів, клієнтського досвіду і маркетингу в Київстар, Beeline, lifecell, Укртелеком.
Він допомагає компаніям запровадити системний підхід до управління клієнтським досвідом. Використовуючи інструменти дизайн-мислення, jobs to be done і сервіс дизайн, проектує клієнтоцентричні продукти і сервіси. Навчає клієнтоцентричним інструментам команди лідерів ринку.
Олег — співзасновник української філії міжнародної організації Service Design Network.
Магістр телекомунікацій та Executive MBA в IE Business School.
Любить людей.
Середній вік жителя планети Земля невблаганно зростає, а бізнес продовжує фокусуватися на молоді. Чи настав час змінити пріоритети та відношення до пенсіонерів?
Такі питання задала собі команда UKRSIBBANK, і запросила агентство Lanka, щоб наповнити беклог продукту «Пенсійна карта». Результати проекту виявилися несподіваними і вражаючими одночасно.
Наскільки схожі пенсіонери в Україні на наші стереотипи про них? Якими сервісами користуються, і чи може бізнес з вигодою обслуговувати таких клієнтів?
Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте з доповіді на Українському маркетинг-форумі Мар’яна Хомина, маркетинг-директора UKRSIBBANK, та Олега Косс, засновника сервіс-дизайн агентства Lanka.cx.
Ігор Сироватко
голова департаменту клієнтського сервісу «OLX Європа та Центральна Азія» (Київ)
Ігор Сироватко очолює департамент клієнтського сервісу в «OLX Європа та Центральна Азія» — одному з лідерів серед онлайн-платформ оголошень у світі, яка представлена у більш ніж 35 країнах.
Свою професійну діяльність розпочав у банківському секторі, де в різний час керував філіями декількох провідних банків України, був куратором різних підрозділів підтримки та розвитку, а також очолював департамент продажів роздрібної мережі. У вересні 2015 року приєднався до команди «OLX Україна» як керівник проєкту «Нерухомість», який за короткий час перетворився на майданчик №1 у сфері нерухомості в Україні.
У 2016 році створив з нуля відділ роботи з бізнес-клієнтами (OLX B2B Unit), через два роки провів інтеграцію OLX B2B Unit з відділом клієнтської підтримки, створивши єдиний Customer Success Unit. Це підрозділ роботи з клієнтами, який є найбільшим та найбільш операційно досконалим у регіоні «OLX Європа та Центральна Азія».
Завжди Ігор дотримувався неписаного правила: не бути схожим ані на відділи продажу, які працюють з бізнес-клієнтами, ані на контакт-центри, які виконують функцію інформування чи технічної підтримки.
В очах співробітника великої корпорації малий бізнес такий самий, як і великий, тільки грошей у нього менше. Насправді у малому бізнесі процес вибору постачальників товарів і послуг, а також спосіб ухвалення рішення про покупку відбувається за абсолютно іншою логікою. Адже власник малого бізнесу поводиться і як акціонер, і як приватна особа одночасно.
Компанія OLX вирішила перевести малий бізнес (SOHO, SME) на платні умови розміщення оголошень, однак це призвело до падіння NPS і низької конверсії продажів. Щоб вирішити комерційне завдання екологічно і підвищити NPS, OLX залучила сервіс-дизайнерів.
Завдяки дослідженню потреб підприємців компанія змогла оцінити потенціал мікробізнесів в Україні, покращити цінністну пропозицію та скоригувати комунікацію з В2В клієнтами OLX.
Про деталі проєкту Олег Косс та Ігор Сироватко розкажуть під час свого спільного виступу на Українському маркетинг-форумі.
15:45-15:55
15:55-16:40
Данііл Грідін
засновник Gridin Consulting (Київ)
Данііл Грідін — один із перших адептів Account-Based методології в Східній Європі.
З 2007 року маркетингові системи Данііла допомагають як великим гравцям (Kaspersky Lab, Dassault Systèmes), так і відносно невеликим IT-бізнесам (продуктовим і сервісним), які націлені на системне залучення серйозних контрактів.
Данііл виступав на одній сцені з Джеком Траутом, Марті Ньюмейером, Томасом Гедом, Ларрі Кімом, Джоном Шоулом, доктором Іцхаком Адізесом і іншими відомими спікерами.
У своєму бестселері “Як стати №1” Ігор Манн назвав Данііла Грідіна “експертом номер один” в темі лідогенераціі для B2B.
Географія проектів Данііла: CIS, Європа, Центральна Азія, США, Близький Схід.
Тема секції
15:00-15:25
Ігор Блистів
маркетинг-директор компанії «Кормотех» (Львів)
Викладач курсу «Маркетинг» в межах програми MSc in Innovations and Entrepreneurship. Випускник KEMBA LvBS. Має досвід роботи в маркетингу понад 15 років.
Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському й експортних ринках.
Досягнення за 11 років роботи в компанії: «Кормотех» – лідер на ринку кормів для тварин в Україні (2015–2017); продукція компанії представлена в 19 країнах; ТМ «Мяу» – номер один в категорії, найбільш об’ємний бренд на ринку; ТМ «Клуб 4 лапи» входить до трійки найбільших брендів харчування для тварин в Україні; створено ТМ Optimeal та виведено її на ринки ЄС; сформовано довіру до «Кормотеха» як виробника європейського рівня.
Візія компанії: як це працює?
Чому CEO має бути амбасадором бренда?
Як маркетинг впливає на бачення компанії?
Нові компетенції маркетингу «Кормотех» спонукають:
Усе це вимагає:
Що дає ця зміна:
15:25-15:45
Анна Грішина
директор з маркетингу лінії магазинів EVA
Фасилітатор, бізнес-тренер, коуч. Досвід роботи в маркетингу та рекламі — понад 18 років. Від 2010 року і донині — маркетинг-директор національної мережі лінії магазинів EVA. Серед компетенцій планування та координація маркетингової діяльності компанії, керування просуванням бренда компанії, формування стратегії просування компанії на ринку, керування клієнтським досвідом, застосування методології дизайн-мислення.
Під орудою Анни компанія EVA шостий рік поспіль залишається лідером у своїй сфері, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2018 року лінія магазинів EVA була визнана найкращим магазином краси та здоров’я за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року». Компанія запустила соціальні проєкти: Національну премію «Мама року», онлайн-програму EVA Women Challenge, проєкт «Orange Days у EVA». Кількість постійних користувачів програми лояльності «EVA МОЗАЇКА» перевищила 5,5 млн людей.
Однією з найперших в Україні впровадила систему Service Design, також розвиває інноваційні лабораторії та Школу інновацій за методикою Design Thinking.
Як розробляти стратегії і планувати зростання в умовах невизначеності, коли, здавалося б, нічого планувати неможливо?
Про це поговоримо під час дискусії. Ключові питання, які ми плануємо обговорити:
15:45-16:05
Олена Хоменко
експерт з розвитку лідерства, коуч перших осіб і управлінських команд (Київ)
Олена Хоменко — експерт з розвитку лідерства, коуч перших осіб та управлінських команд. До того як у 2014 році Олена почала консультувати організації щодо лідерства, вона понад 20 років керувала командами менеджерів і компаніями у 17 країнах на трьох континентах, зокрема в Україні, Канаді та країнах Центральної Америки.
Олена працювала у маркетингових комунікаціях, бренд-менеджменті, торговому маркетингу і відділі продажу; керувала відділом корпоративних комунікацій і зв”язків з громадськими організаціями, а також очолювала філії Philip Morris International у Домініканській Республіці, Україні та країнах Центральної Америки та Кавказу.
Останні кілька років Олена працює над докторською дисертацією, вивчаючи те, як успішні керівники налагоджують у командах процес постійного навчання на основі вдалих і провальних проєктів. Вивчивши кейси семи керівників з Канади, США та країн Європи, Олена сформулювала три напрями роботи, які відрізняють лідерів високоефективних команд.
Олена отримала диплом МВА Вищої школи бізнесу Booth при Чиказькому університеті, отримала коучинг-освіту і кваліфікацію CPCC у Сo-Active Training Institute (США), де викладає міжнародні програми розвитку лідерства.
На форумі Олена вперше розповість про результати свого останнього дослідження і поділиться секретами постійного зростання і розвитку динамічних здібностей окремих співробітників і команд.
Best Practices and Epic Failures — як не розгубити безцінний досвід? На основі реальних кейсів семи керівників міжнародних компаній ми обговоримо:
16:05-16:10
16:10-16:40
Віктор Дубровін
партнер агенції Aimbulance, консультант зі стратегії та маркетингу (Київ)
Віктор Дубровін 16 років працює в маркетингу, 9 з яких — у стратегії.
Закінчив Школу стратегічного архітектора від Києво-Могилянської бізнес-школи і «Мистецтво гнучкого управління» від Інституту коучингу, Санкт-Петербург. Допомагає розвивати агентства і команди, а також консультує клієнтів. Спікер, коуч і фасилітатор для топових команд.
Про ці та інші вибори в житті брендів партнер агенції Aimbulance Віктор Дубровін розповість на своєму майстер-класі.
16:40-17:00
Перерва і квест
Сцена 1
17:00-17:45
Філіп Гузенюк
автор проєкту «Щастя в діяльності» (Санкт-Петербург)
Філіп Гузенюк — експерт з лідерства, стратегії та ментального розвитку, партнер Інституту Коучингу (Санкт-Петербург), викладач бізнес-школи Сколково, коуч перших осіб багатьох провідних бізнесів. Входить до четвірки найкращих тренерів Росії.
В Україні Філіпа Гузенюка ексклюзивно представляє Core Business School.
Унікальна програма «Щастя в діяльності», яку створив Філіп Гузенюк, за 2008-2019 роки було проведена понад 400 разів у відкритому та корпоративному форматі. За весь час існування програми її пройшло понад 15 тис. керівників із 9 країн.
Підхід Філіпа до збереження ментального здоров’я лідера і компанії заснований на результатах досліджень і розробках провідних світових експертів у сфері позитивної психології та вищої ефективності в діяльності, а також на 12-річному досвіді власної роботи з керівниками та командами у бізнесі.
У всіх продуктах, які розвиває Філіп Гузенюк, робота відбувається одночасно на трьох рівнях: особистість людини, рівень команди і рівень компанії.
Серед компаній, з якими працює Філіп, Unilever, Vodafone, KERNEL, METRO, HeadHunter, видавництво «Манн, Іванов і Фербер» і багато інших.
Компанії, як люди, можуть вести здоровий спосіб життя або працювати токсичним способом. У першому випадку вони ростуть і процвітають, у другому — руйнуються, втрачають частку ринку і вмирають.
Здоровий спосіб життя людини передбачає усвідомлену практику: набір хороших звичок, майже непомітних виборів і дій, які в довгостроковій перспективі радикально змінюють якість життя і масштаб досягнень.
Так само усвідомлене управління здоровим способом життя необхідно і для компаній.
У програмі майстер-класу:
Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі
Подивіться ключові теми виступів цього року