-
Чим дихають компанії сьогодні? Завдяки чому виживають і досягають успіху? Цього року ми обіцяємо вам цікаві кейси з ритейлу, банківської сфери, ринків FMCG та B2B, від HoReCa, е-commerce та різноманітних сервісів.
Компанії адаптувалися і готові інвестувати у маркетингові стратегії, але прискіпливо оцінюють обсяг маркетингових інвестицій, ризики та майбутню ефективність, щоб знайти найкраще застосування своїм ресурсам.
Головні зони докладання зусиль – діджиталізація у широкому сенсі (діджитал-канали, споживацький досвід, контент, продакшен, процеси) та зниження частки цінових промо.
Робота з вигоранням окремих людей та цілих команд, пошук талантів по всьому світу та онбординг на відстані – усе це тепер серед обов’язків топменеджера з маркетингу. Як змінити бізнес-процеси та побудувати нову гібридну систему управління маркетингом на відстані? Досвідом поділяться маркетинг-директори та топменеджери успішних компаній.
Які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі можуть принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse сформований статус-кво?
Ми продовжуємо знайомити з ефективними стратегіями розвитку соцмереж та систематизувати інструменти просування, щоб допомогти маркетинг-директорам оцінити комерційні результати від social media.
«Чому ми нікому не цікаві?» – одне з найпоширеніших запитів до PR-експертів. Старі добрі PR-інструменти – прес-релізи, експертні колонки, презентації та прес-тури – майже нікому не цікаві. Щоб отримати паблісіті, бізнесам залишаються платні спецпроєкти з медіа, платні колаборації з інфлюенсерами, організація великих подій і великі інформаційні приводи. Але є те, що дозволяє забезпечити постійну присутність в інформаційному просторі та зацікавленість аудиторії: бути корисними суспільству. Ініціативи з корпоративної соціальної відповідальності стають дедалі популярнішими, і темпи їхнього розвитку лише збільшуватимуться.
Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі
Подивіться ключові теми виступів цього року