Цього року на 18-му Українському маркетинг-форумі ми вирішили не просто говорити про нові формати. Ми створили свій. Уперше хол форуму перетвориться на справжній знімальний майданчик. Тут і зараз, у прямому ефірі, відбудеться запуск нового авторського проєкту Not Too Late Marketing Show.
Це не просто частина програми форуму, це вечірнє шоу в стилі late night, де головну роль відіграє маркетинг. Камери, світло, драйв телевізійного формату — і все це з українським вайбом та фокусом на головному: сенсах, трансформаціях і людях, які їх створюють. Партнером шоу виступає Starlight Media.
«Not Too Late Marketing Show — це унікальне шоу про маркетинг, яке ви ще не бачили. Ми поєднуємо гумор, інсайти та живу енергію, щоб створити новий формат бізнес-розваг», — розповідає Сергій Костя, автор та ведучий шоу.
Що буде в ефірі?
- Живе шоу з ведучим, гостями та інтерактивами.
- Теми — від брендингу й трендів до культурних факапів і перемог.
- У гостях — топові маркетологи, креативники, підприємці й культурні діячі.
- Атмосфера — як у класичному телешоу, але з акцентом на українську сміливість, зміст і професійний гумор.
- Короткі включення та інтервʼю з 18-го Українського маркетинг-шоу з Оксаною Гутцайт, провідною телеведучою інформаційної програми «Факти» на загальнонаціональному телеканалі ICTV.
Це перший крок до створення нового онлайн-формату Українського маркетинг-форуму, який працюватиме весь рік, відкриваючи більше можливостей для спікерів і розширюючи доступ для онлайн-аудиторії.
Not Too Late Marketing Show — не просто шоу. Це нова сцена для ідей, новий погляд на професію і ще одна можливість залишити слід у культурі сучасного маркетингу.
Готуйтеся, премʼєра вже скоро! І памʼятайте: It is not too late, щоб побачити маркетинг інакше.