Спасибо!

Реєстрація
Про форум 10.05.2019

Які враження від 12 маркетинг-форуму залишились в учасників події?

 

Ми вирішили дізнатись про враження від XII Українського маркетинг-форуму у наших учасників, спікерів та менторів події. Що з цього вийшло? Пропонуємо переглянути коментарі від лідерів індустрії прямо зараз!

Форум безумовно хороший тим, що він об'єднує людей, дає привід задуматися про якісь речі, які ти робив чи робиш. Саме тут ти набираєшся досвіду, обмінюєшся думками, знайомишся з приголомшливими людьми. А маркетинг, по суті, це те, чому постійно необхідно вчитися і я дуже вдячна, що такий захід, як Український маркетинг-форум, вже 12 років існує на ринку. І бажаю організаторам події: нехай форум і надалі збирає навколо себе таких крутих професіоналів! І нехай маркетинг в нашій країні розвивається і наші фахівці показують приголомшливі результати роботи!
— Ірина Горова,
співзасновниця MOZGI GROUP
Форум викликає значний інтерес в аудиторії: якщо звернути увагу на кількість учасників, в цьому році їх більше, ніж в 2018-му. Відповідно у форуму є динаміка. А якщо розглядати форум як бренд, то найголовнішим є те, що бренд зростає і розвивається з року в рік. А чи не це є головним показником успішності заходу?
— Віктор Ішков,
генеральний директор BBDO Ukraine
На події мені приємна атмосфера відкритості, обміну знаннями: я побачив багато зацікавлених очей у слухачів, почув цікаві кейси від спікерів. Такі заходи, як маркетинг-форум, дуже важливі для того, щоб ми дізнавалися більше нового один про одного, — це дозволить нам всім розвиватися і досягати нових висот.
— Владислав Сторчак,
директор департаменту управління клієнтським сервісом "Метінвест Діджитал"
Я неймовірно вражений масштабом цього заходу, я побачив величезну кількість професійних колег, друзів та знайомих серед спікерів та учасників події..Неймовірно, що ця подія збирає 12-й рік поспіль таку круту професійну тусовку, розмножує знання, створює дискусії на ринку і сюди з'їжджаються маркетологи зі всієї країни!
— Денис Казван,
Head of Corporate Communications lifecell

Більше відгуків та новин можна почитати на нашій сторінці у Facebook.

До зустрічі на 13 Українському маркетинг-форумі наступного року!

Схожі новини

Найдовша реклама — в Українського маркетинг-форуму. І вона закликає до меншослівності
Самая длинная реклама — у Украинского маркетинг-форума. И она призывает к краткости
Marketing Forum Talks: Віталій Ткаченко & Віктор Ішков — про кейс KIVI, омніканальність та чи потрібні бренди сьогодні взагалі?

Бажаєте взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте квиток та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Перегляньте враження учасників від події 2019 року