Спасибо!

Реєстрація
Про форум 02.04.2025

Ілюстрації з сенсом: як створювався візуальний стиль 18 Українського маркетинг-форуму

Цьогорічний візуальний стиль 18 Українського маркетинг-форуму — це не просто графіка, а цілий світ образів і сенсів, створених українськими художниками-ілюстраторами Андрієм Яновичем та Оленою Стельмах.

На його основі ми підготували особливий подарунок — набір колекційних наліпок “Сенсотворці: шукай своє”. Кожна з них — це окрема історія, що відкриває ключ до внутрішнього змісту форуму.

Хочете дізнатися більше про кожну наліпку і сенси, які ми вклали в ці образи? Переходьте до опису — там починається цікаве.

Схожі новини

Сенсотворці. Креативна ідея для 18-го Українського маркетинг-форуму
УМФ протестує всіх учасників на covid-19
«Знаєш, кому дійсно важко?» — креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не нити

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події