Працює з різними медіа, найбільше відомий своїм унікальним підходом — Exel-Art. Від 2004 року він використовує програму Excel як візуальну мову мистецтва.
Лауреат Премії PinchukArtCentre (2009) — загальнонаціональної відзнаки у сфері сучасного мистецтва для молодих українських художників.
Співавтор скульптури Phoenix та інсталяції I am Fine на фестивалі сучасного мистецтва Burning Man (пустеля Блек-Рок, штат Невада, США) у 2023 та 2024 роках разом із Віталієм Дейнегою, засновником медіапроєкту Ukrainian Witness.
Бере участь у важливих персональних та групових виставках, серед яких: Collateral Event of the 60th International Art Exhibition the Venice Biennial, Венеція (Італія); No Grey Zones, Voloshyn Gallery, Маямі (Флорида, США); Виставка, Voloshyn Gallery, Київ (Україна); A Letter from the Front («Лист з фронту») в Haus der Kunst (DE); Hi-Resolution: Ukrainian Culture and Contemporary Art Now!, The James Gallery, Нью-Йорк (США); She Asked, I Followed. Her Name Is After, Fredric Snitzer Gallery, Маямі (Флорида, США); Worth Fighting For, PinchukArtCentre, Кельн (Німеччина); Permanent Revolution, Ludwig Museum, Будапешт (Угорщина); MAXXI — Museo nazionale delle arti del XXI secolo in Rome (Італія).
Його роботи входять до публічних і приватних колекцій, зокрема Ludwig Museum (Будапешт, Угорщина) та Музею сучасного мистецтва Одеси (Україна). Роботи Сая висвітлювали та рецензували The New York Times, The Guardian та інші міжнародні видання.
Закінчив Київський художньо-промисловий коледж за спеціальністю «графічний дизайн» (1993) та факультет станкової графіки Національної академії образотворчого мистецтва й архітектури (2001).
Панельна дискусія «Культурна дипломатія. Як просувати Україну в світі через культуру»
Культура — це фактор безпеки. Люди готові захищати і відстоювати те, що вони знають і вважають своїм. Коли горить Собор Паризької Богоматері — це трагедія для всього західного світу. Коли бомби падають неподалік на 150 років давнішої Софії Київської — це навіть не завжди потрапляє в новини.
Як Україні стати своєю за кордоном? Як нам пояснити себе іншим, аби знали і розуміли? Як доносити українські сенси через книжки, музику, архітектуру, візуальні коди та ідеї? Хто має це робити і на кого впливати, аби зміни були системними?
У цій дискусії поговоримо про те:
- Що справді працює у культурній дипломатії — від артпроєктів до гастрономії.
- Як звучить «українське» у Лондоні, Берліні та Нью-Йорку.
- Як робити не просто іміджеві кампанії, а трансформаційні культурні дії.
- Які сенси ми маємо нести у світ і хто має бути їхніми носіями.
Запрошуємо до розмови про культуру як стратегічну силу.
Це буде дискусія про ідентичність, м’яку силу й конкретні дії, що змінюють сприйняття України у світі.