Ірина Муштіна — Co-founder креативного агентства “Нахаба”, Co-founder SPOM, Co-founder DDC (Digital Developers Committee), член наглядової ради ВРК, співорганізатор конференції UADigitals.
Сфера діяльності: креатив, digital стратегія, digital розробка, інтернет маркетинг. Експертиза в e-commerce проекти і автомобільному бізнесі — в досвіді робота з 22 автомобільними брендами в Україні.
Клієнти Ірини: LandRover, Jaguar, Bentley, Volkswagen, KIA, Nissan, Renault, Shell, Danone, Fozzy, L`Oreal, УЄФА ЄВРО 2012, «Ласкава аптека», Samsonite, Vinzer, «Пузата Хата» та інші.
«Трансформація автомобільного бізнесу. Як digital визначає нову стратегію»
Автомобільний ринок переживає великі зміни. Змінюється патерн вибору і придбання автомобіля. Три роки тому покупець в середньому обходив 3-4 автосалони, перш ніж зробити вибір. Тепер найчастіше це один-єдиний автосалон (за даними дослідження Google). Втім, карантин змінює і цей патерн.
Під час доповіді ми поговоримо про те, як перехід споживача в онлайн поміняв комунікації на авторинку, а разом з цим трансформував стратегії автодилерів в роботі зі споживачами. І поговоримо трохи про майбутнє самого автомобіля як продукту.
Ми розглянемо такі питання:
- Чому продаж автомобіля в онлайн – проблема не технічного характеру, а процесу покупки? Як автодилери змінюють процес комунікації з потенційним клієнтом і процес продажів, щоб автомобілі почали купувати в інтернеті?
- Як дилери використовують зараз Big Data? Як багатофакторний аналіз допомагає зробити так, щоб споживач вибрав саме ваш салон?
- Що чекає продажі автомобілів і додаткові сервіси автоділерів в майбутньому?
- Як змінюється сам продукт – автомобіль? Чи скоро ми перейдемо на підписку і які нові функції отримаємо?