Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Топменеджер із міжнародним досвідом. За більш ніж 16 років у рекламному бізнесі працював з усіма ключовими категоріями ринку. Вже у 24 роки Арман очолив агентство, ставши наймолодшим директором агенції у Казахстані. Рік по тому він очолив найбільше агентство у рекламній групі. У 2017 році, після офіційної купівлі групи мережею Dentsu Aegis Network, отримав промоушн на посаду генерального директора групи. Майже за три роки керівництва Армана компанія змогла піднятися в рейтингу з 5-го місця на 3-тю позицію серед усіх медіагруп у Казахстані й виділитися серед конкурентів впровадженням нових підходів та інструментів у роботі. Зараз Арман є СЕО & Board Member комунікаційної групи компаній Razom Group, розвиває медіабізнес в Україні, ОАЕ та Латинській Америці. Він тісно залучений до роботи з командою як з київського офісу, так і з європейського хаба, що обслуговує міжнародні проєкти Razom Group.
До складу Razom Group входять медіаагенції Initiative, UM Ukraine, Havas Media Ukraine, агенція роботи з нестандартними проєктами Cameo, IT-хаб MadLab та юніт MORE, що займається Performance-маркетингом. Група спеціалізується на використанні новітніх технологій у комунікаціях, ефективному управлінні рекламою та побудові цінних відносин між брендами та їхніми клієнтами.
У 2022 році, незважаючи на війну, Razom Group першою вийшла у розміщення і у 2023-му стала однією з небагатьох груп, які вийшли на рівень доходу 2021 року завдяки своїй активній позиції. У 2023-му Razom Group посіла 2-3-тє місце за об’ємами TV-бюджетів, Initiative — 4-те місце у номінації “Топ рекламних агенцій” від Ocean Media Plus TV rank, UM Ukraine — 1-ше місце за сумою балів як Primary agency у рейтингу ефективності медіаагенцій, а Havas Media Ukraine посіла 3-тє місце у рейтингу медіаагенцій “Вибір рекламодавця” за результатами дослідження ВРК та Factum Group.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: growth of business, бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності. Міжнародний досвід керування 11 країнами Центральної та Східної Європи.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП, консультує маркетингові агенції.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Сповідує тільки ROI-підхід в маркетингу.
Нагороди: Golden Euro Effie IT/Telekom – first in UA.
Кредо: “Задля спільного блага“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
У сфері комунікацій та медіа працює 15 років.
В Україні відповідає за розроблення комунікаційних стратегій для клієнтів агенції Optimum Media OMD Ukraine — лідера рекламного ринку. Разом із командою створювала знакові кампанії із запуску таких нових продуктів та сервісів, як Google Pay, Glovo, Uber та H&M.
У CEE координує стратегічний хаб для 15 ринків регіону.
Працює з регіональною та локальною командами Philips над датою споживача, аналітикою ефективності комунікацій та МММ.
Споживач дедалі частіше чує тільки те, що він справді хоче чути. На нього несеться лавина інформації і його мозок прагне виловити з цієї маси саме те, що резонує з його потребами та інтересами. А решту викинути у спам-фільтр, як захист від перевантаження.
Дата може відповісти на багато запитань: про що, як і де говорити. Проте на ринку досі відчувається її дефіцит, особливо якісної.
Philips OneBlade створив свій концепт поєднання різних типів глобальної та локальної дати, щоб слухати і чути свого споживача. І, як результат, створювати релевантні та резоновані комунікації, що будують сильний бренд.
Має понад 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом — агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламними кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, ухвалення рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, “Епіцентр”, “Ельдорадо”, Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр розпочав у 1992 році. Через шість років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). Від часу створення комунікаційної групи Dentsu Ukraine (2010 рік) обіймає посаду CEO компанії.
За його керівництва у 2016 році група посіла перше місце у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди “Слід в рекламі”.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Співзасновниця Gunia Project, фіналістка списку “30 до 30“ Forbes Ukraine 2021.
У минулому артдиректорка та ілюстраторка. У 2019 році разом із Наталею Каменською створила Gunia Project, а у січні 2021 року вони отримали премію Best Fashion Awards у номінації “Відкриття року”.
Gunia — бренд виняткових речей, який переосмислює українську та світову культурну спадщину у предметах декору та аксесуарів. У своєму дизайні Gunia інтерпретує естетику різних епох та опікується відродженням та розвитком традиційних ремесел. Речі виробляють у майстерні бренда або в артизанальних мануфактурах країни. Усі речі є унікальним дизайнерським продуктом, що пропонує сучасний підхід на основі давніх ремесел.
Комунікаційниця з майже 10-річним стажем та юридичною освітою. Першого серпня 2023 року Юлію призначили старшою директоркою з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine. Від вересня 2021 року обіймала посаду старшої директорки роботи з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. Свою карʼєру в Carlsberg Ukraine вона розпочала у 2019 році на позиції старшої менеджерки роботи з органами державної влади.
Професійну діяльність Юлія розпочала з посади юристки, а від 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координаторки роботи комітету з питань харчової промисловості до керівниці трьох напрямів — харчова промисловість, ритейл та питання інтелектуальної власності.
Юлія має диплом магістерки за спеціальністю “регулювання міжнародної торгівлі” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Велика Британія) за спеціальністю “право”.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
У Енвєра більш ніж 20 років досвіду в рекламі та медіа. Він приєднався до Publicis Groupe у 2003-му і протягом багатьох років успішно розвивав як окремі агенції, так і цілі напрями бізнесу групи.
Від серпня 2018 року Енвєр став CEO Publicis Groupe Ukraine, яка на сьогодні є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні та об’єднує команди професіоналів у стратегічних комунікаціях та маркетингу.
В основі діяльності Publicis Groupe Ukraine — прагнення допомогти своїм клієнтам розвивати власний бізнес й трансформувати свої маркетингові стратегії. Представлена агенціями: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith.
Енвєр Кікава є президентом правління IAB Ukraine та представляє інтереси клієнтів групи у багатьох інших індустріальних об’єднаннях.
Закінчив Київський національний університет ім. Т. Шевченка. Захоплюється гірськими лижами, водними видами спорту, подорожами та штучним інтелектом.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Експертка у сфері створення бездоганного чоловічого класичного гардеробу. Дипломована спеціалістка з маркетингу.
Досвід роботи у маркетингу становить шість років, а у підприємництві — більш ніж 15 років. Професійний бекграунд включає роботу в маркетингу в компаніях Gillette т Procter & Gamble.
Головні досягнення:
Indposhiv увійшов у рейтинг Forbes “Next 250“ малих і середніх компаній, які є перспективними за версією Forbes.
Закінчила Міжнародний християнський університет, є бакалавром з бізнес-адміністрування. Має диплом The Chartered Institute of Marketing.
Захоплюється диджеїнгом, ранковим пірнанням, любить подорожувати.
25 років у маркетингових дослідженнях та супроводі брендів.Власниця та директорка дослідницької компанії UMG. Викладачка бізнес-школи “МІМ-Київ” (курси “Маркетинговий аналіз” та “Побудова власного бренду”).
В 2024 році стала запрошеною продюсеркою Українського маркетинг-форуму.
Український підприємець у галузі Agri Food, співзасновник компанії з управління індустріальними та технопарками Uparks, акціонер компаній HD-group та GFS Group, ідеолог екосистеми VOLIA, засновник та інвестор Volia Agri-Food Park.
Обіймає посаду віцепрезидента Всеукраїнської асоціації пекарів, член ради директорів Спілки українських підприємців та спілки «Борошномели України», учасник Family Business Network та CEO Club Ukraine.
Експерт зі стратегій для харчової галузі, напрямів Food Tech та “Їжа майбутнього”.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Аліна Качоровська (Очеретяна) – українська дизайнерка взуття та аксесуарів, співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group та креативна директорка бренда Kachorovska. Є безумовним експертом у виробництві взуття. Розвинула сімейний бізнес від формату приватного сімейного ательє до масштабів середньо бізнесу. Зробила бренд Kachorovska лідером українського ринку у своїй категорії.
Від 2010 року активно розвиває бренд Kachorovska. У 2015-му відкрився перший магазин бренда на Подолі, на вулиці Боричів Тік. У 2018-му Аліна Качоровська номінована на звання “Жінка України” у номінації “Мода та краса” за версією журналу “Единственная”. У серпні 2019-го перша леді України Олена Зеленська з’явилась на святкуванні Дня Незалежності України у туфлях-човниках бренда Kachorovska.
Найбільші зміни в компанії відбулись у січні 2021 року. З малого бізнесу — бренда взуття Kachorovska — компанія виросла у холдинг Kacho Group, що об’єднує взуттєві бренди Kachorovska і Melly.
У листопаді 2021-го Аліна Качоровська потрапила до списку 30 українок з найбільш приголомшливими успіхами у бізнесі за версією журналу “Новий час”. За час повномасштабного вторгнення бренд не лише не втратив власних позицій, але й зріс більш ніж на 50%.