Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Маркетологиня з 20-річним досвідом у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMCG) та B2B в Україні та країнах Східної Європи. Має успішний досвід реалізації складних та інноваційних проєктів, орієнтованих на результат.
Свою кар’єру у Carlsberg Ukraine розпочав у 2016 році і пройшов шлях від молодшого аналітика до лідера найбільшого пивного бренда України. За його участі бренд “Львівське” досяг найбільших показників частки ринку в своїй історії, “Львівське Різдвяне” встановило рекорд продажів, відбувся запуск низки продуктових інновацій, а також були реалізовані масштабні спонсорські проєкти, серед яких партнерство з національною збірною з футболу, підтримка фільмів “Захар Беркут” і “Довбуш” тощо.
Костянтин закінчив факультет економіки та управління Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана та має диплом магістра з підприємницької діяльності.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
Працює у маркетингу більш ніж 12 років.
У ПриватБанку працював над просуванням ключових продуктів банку, інноваційних проєктів і рішень на основі Big Data. Брав участь у запуску Google Pay, Apple Pay в Україні. Співпрацював із такими українськими брендами, як “Золотий вік“, Maxus, EnglishHome і “Люксоптика“.
У здобутку Володимира PhD Degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers) та золото на Young Lions Marketers Competition Ukraine.
Викладає маркетинг у kmbs, SKVOT та “Дія.Бізнес“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
У 2011-2019 роках — керуючий партнер рекрутингової компанії Odgers Berndston Ukraine. У 2019-2021 роках — перший заступник гендиректора ДК “Укроборонпром“. З 2021-го — старший партнер, а наразі — голова офісу Korn Ferry в Україні.
Роман Бондар є співзасновником Української академії корпоративного управління — неприбуткової організації, яка співпрацює з INSEAD для розроблення найкращих практик у корпоративному управлінні та розвитку незалежних членів для приватного та громадського сектору в Україні.
Закінчив Національну академію управління, має ступінь магістра з фінансів.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Топменеджер із міжнародним досвідом. За більш ніж 16 років у рекламному бізнесі працював з усіма ключовими категоріями ринку. Вже у 24 роки Арман очолив агентство, ставши наймолодшим директором агенції у Казахстані. Рік по тому він очолив найбільше агентство у рекламній групі. У 2017 році, після офіційної купівлі групи мережею Dentsu Aegis Network, отримав промоушн на посаду генерального директора групи. Майже за три роки керівництва Армана компанія змогла піднятися в рейтингу з 5-го місця на 3-тю позицію серед усіх медіагруп у Казахстані й виділитися серед конкурентів впровадженням нових підходів та інструментів у роботі. Зараз Арман є СЕО & Board Member комунікаційної групи компаній Razom Group, розвиває медіабізнес в Україні, ОАЕ та Латинській Америці. Він тісно залучений до роботи з командою як з київського офісу, так і з європейського хаба, що обслуговує міжнародні проєкти Razom Group.
До складу Razom Group входять медіаагенції Initiative, UM Ukraine, Havas Media Ukraine, агенція роботи з нестандартними проєктами Cameo, IT-хаб MadLab та юніт MORE, що займається Performance-маркетингом. Група спеціалізується на використанні новітніх технологій у комунікаціях, ефективному управлінні рекламою та побудові цінних відносин між брендами та їхніми клієнтами.
У 2022 році, незважаючи на війну, Razom Group першою вийшла у розміщення і у 2023-му стала однією з небагатьох груп, які вийшли на рівень доходу 2021 року завдяки своїй активній позиції. У 2023-му Razom Group посіла 2-3-тє місце за об’ємами TV-бюджетів, Initiative — 4-те місце у номінації “Топ рекламних агенцій” від Ocean Media Plus TV rank, UM Ukraine — 1-ше місце за сумою балів як Primary agency у рейтингу ефективності медіаагенцій, а Havas Media Ukraine посіла 3-тє місце у рейтингу медіаагенцій “Вибір рекламодавця” за результатами дослідження ВРК та Factum Group.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Очолює компанію Ocean Media Plus, яка є ключовим гравцем на ринку ТБ-реклами та продає ресурси найбільш ліквідних телеканалів країни — СТБ, ICTV2, “Новий канал“, М1, М2, “ОЦЕ ТБ“, “Твій серіал“ та інших.
Має понад 20 років досвіду роботи у топових українських медійних компаніях.
До початку роботи в Ocean Media Plus Андрій Партика 18 років працював у медіахолдингу Starlight Media, де обіймав посаду члена правління групи.
До Starlight Media долучився у 2000 році як маркетинг-директор телеканалу ICTV. Пізніше створив компанії StarLight Sales (що займалась продажем прямої ТБ-реклами) та StarLight Brand Content (яка відразу стала лідером ринку реклами у контенті).
Розпочинав свою кар’єру в медіа в найтиражнішій газеті України “Експрес“ (Львів).
Також має досвід реалізації проєктів як кіно- і музичний продюсер.
За роки роботи у рекламному бізнесі Андрій Партика здобув унікальний досвід з виведення на ринок тисяч брендів, а також успішної реалізації антикризових проєктів.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: growth of business, бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності. Міжнародний досвід керування 11 країнами Центральної та Східної Європи.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП, консультує маркетингові агенції.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Сповідує тільки ROI-підхід в маркетингу.
Нагороди: Golden Euro Effie IT/Telekom – first in UA.
Кредо: “Задля спільного блага“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Учасник харківського театру комедійного абсурду “Горобчик”. Увійшов до рейтингу 100 українських лідерів від “Української правди”, а також переміг в номінації “Креативні збори” на музичній премії MEGOGO MUSIC AWARDS 2023.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
Має дев’ять років досвіду у сфері маркетингу та реклами.
Працював із такими брендами, як United24, Puma, Arx, Сomfy, “Новий канал№, Planeta kino, Intertop, Bosch Siemens, Uklon, ATB, Mechta.kz.
Спеціалізація — управління великими проєктами, стратегічне планування, комплексний маркетинг, побудова ефективної комунікації усередині команди та із зовнішніми партнерами.
Засновник та фронтмен рок-гурту “Розквіт”.
Ельвіра працює 10 років у сфері фешн. Є засновницею та CEO двох українських брендів GASANOVA та DAMIRLI, має власну франшизу. Чоловічий бренд DAMIRLI набрав популярності за два роки і зараз його носять, в тому числі, президент України, Борис Джонсон, Олександр Усик, в одягу DAMIRLI виходять на хідник “Оскара” та “Греммі”. На цьогорічній церемонії нагородження “Оскар” також була представлена сукня від бренду Gasanova.
Продукція брендів виробляється на власних потужностях.
У сфері комунікацій та медіа працює 15 років.
В Україні відповідає за розроблення комунікаційних стратегій для клієнтів агенції Optimum Media OMD Ukraine — лідера рекламного ринку. Разом із командою створювала знакові кампанії із запуску таких нових продуктів та сервісів, як Google Pay, Glovo, Uber та H&M.
У CEE координує стратегічний хаб для 15 ринків регіону.
Працює з регіональною та локальною командами Philips над датою споживача, аналітикою ефективності комунікацій та МММ.
Споживач дедалі частіше чує тільки те, що він справді хоче чути. На нього несеться лавина інформації і його мозок прагне виловити з цієї маси саме те, що резонує з його потребами та інтересами. А решту викинути у спам-фільтр, як захист від перевантаження.
Дата може відповісти на багато запитань: про що, як і де говорити. Проте на ринку досі відчувається її дефіцит, особливо якісної.
Philips OneBlade створив свій концепт поєднання різних типів глобальної та локальної дати, щоб слухати і чути свого споживача. І, як результат, створювати релевантні та резоновані комунікації, що будують сильний бренд.
Серійний підприємець та інвестор. Понад 20 років досвіду в інвестиціях. Збудував шість підприємств протягом семи років.
Сфера діяльності, досвід та експертиза: