20 років в сфері комунікацій. З 2011 року – керуючий партнер комунікаційної агенції plusone social impact, пріоритетом роботи якої є комунікаційні кампанії, спрямовані на поведінкові зміни та адвокацію.
У 2020 році агенція стала першою в Україні переможницею Effie Awards у категорії PositiveChange, і в цьому ж році отримала ще три Effie Awardsв інших категоріях. У 2021-му – два золота на найпрестижнішому комунікаційному конкурсі Європи SABRE AWARDS EMEA 2021.
Основні клієнти протягом останніх 3 років – UNWomen, Міжнародна організація міграції, Промприлад-Реновація, UNICEF, Міністерство закордонних справ, Мінцифри, Центр стратегічних комунікацій, Міносвіти, Офіс Омбудсмена, Міністерство охорони здоров’я.
У березні став співзасновником Медіа Центру Україна, який з перших днів широкомасштабного вторгнення допомагає іноземним журналістам об’єктивно висвітлювати інформацію про війну в Україні. МЦУ зараз працює в Києві, Харкові, Одесі та Львові. Максим також був співзасновником Українського Кризового Медіа Центру (2014-2017).
Одна з зон професійних інтересів – дослідження російської аудиторії та напрацювання підходів до роботи з нею з метою прискорення Перемоги.
Співведучий Стратегічного Подкасту, в якому обговорюються різноманітні аспекти сфери комунікацій.
Має 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом – агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламним кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні – Neuro-knowledge, щоб розповсюджувати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, прийняття рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, «Епіцентр», «Ельдорадо», Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
Маркетолог із досвідом роботи понад 10 років. Спеціалізація Сергія: бренд-стратегія, перфоманс-маркетинг, менеджмент, інфлюенс-маркетинг, маркетинг лояльності.
Працював у медіахолдингу Atlantic Group в Україні, обіймав посаду провідного менеджера маркетингових комунікацій агроіндустріального холдингу МХП.
У роботі надихають складні багатозадачні проєкти і команда, яка пишається результатом. Не терпить суб’єктивізму в плануванні проєктів. Завдання маркетолога ― робити те, що потрібно бренду, а не те, що подобається тобі самому. Завжди вимагає чіткої аргументації своєї позиції.
Кредо: “Задля спільного блага. Роби справу, не думаючи про себе, і неси відповідальність за всіх”.
Чи рахує ваша компанія гроші на маркетинг? Скоріше за все, що так, особливо під час війни, коли важливо планувати фінанси наперед, щоб мати ресурси на довготермінову допомогу ЗСУ і розвиток.
Але як саме приймаються рішення при маркетингових розрахунках? Чи є розуміння у вашому маркетингу про те, як дійти до запланованого результату? Чи подубовано в вашій компаній зрозумілі процеси і формат проєктів?
Компанія Bolt пройшла власний шлях пошуку відповіді на ці питання, і сформулювала складові ефективності, завдяки яким маркетинг приносить більш прогнозований результат.
На Українському маркетинг-форумі Сергій Костя поділиться складовими маркетингової ефективності, які використовує в компанії Bolt:
Має досвід роботи в преміальному алкоголі 22 роки, з яких 14 на посаді генерального директора Браун Форман Україна (Jack Daniels, Finlandia). Був першим, хто офіційно привіз Jack Daniels в Україну, та зробив його самим продаваним віскі, а заодно і Finlandia – серед категорії преміум горілок.
Зараз відповідає за розвиток компанії Регно Італія (один з найбільших імпортерів-дистрибьюторів вина та алкоголю в Україні).
Має вищу освіту, відвідав більше 70 країн, взяв на себе соціальну відповідальність – протягом 5 років підтримувати та відбудовувати Україну
Також в доповіді – досвід просування та продажів за кордоном та плани бренду на розвиток.
Має 20-річний досвід роботи в комунікаціях, успішно керувала цим напрямком у великих українських компаніях, зокрема в групі компаній “Континіум”, Corum Group і Starlight Media.
Під керівництвом Олени були реалізовані різні глобальні проекти: супровід виходу компаній на міжнародні ринки, ребрендинг, трансформація корпоративних культур, зміна соціальної поведінки співробітників певної групи, комунікації змін бізнес-моделі, моделі управління компанією, GR-проекти. Серед основних компетенцій Олени — стратегічне управління репутацією і робота з кризами.
Соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group.
Працювала у медіагрупах 1+1 Медіа і StarLightMedia. Екскерівниця Департаменту аналітики Адміністрації Президента України (2014-2016).
Дослідницька компанія Gradus Research побудувала і вже третій рік працює з національною панеллю у смартфонах, з 2019 року проводячи соціологічні та маркетингові дослідження. Технологія опитувань через спеціальний мобільний додаток Gradus дозволяє проводити поля з об’ємними національними вибірками за лічені години. І Gradus Research, і Corestone співпрацюють із провідними гравцями на комерційному і політичному ринках. З 2022 Gradus Research почав експансію в країни ЄС та північної Америки.
Стрімка зміна контексту під час війни та розшарування споживачів на полярні групи призвело до того, що питання трансформації бренд-комунікацій під час війни стало чи найбільшим викликом для СМО. З одного боку, бренди не мали мовчати, а з іншого – не було розуміння, як комунікація може вплинути на споживачів, які постраждали від війни.
Щоб дізнатися це, дослідницька компанія Gradus Research провела два дослідження:
— з’ясували у СМО, які бар’єри в комунікації та у створенні нових продуктів / брендів під час війни вони мають;
— передивилися понад 500 найбільших рекламних кампаній брендів від початку війни, протестували їх із українськими споживачами та створили нові рекламні норми.
В рамках нового продукту «Gradus комунікацій» розроблені нові актуальні рекламні бенчмарки. Це дасть СМО та брендам розуміння, де ж на думку споживачів зараз проходять червоні лінії в комунікаціях, що споживачі вважають гідним, достойним, припустимим, а що впливає на них травматично.
Під час презентації результатів ви дізнаєтесь:
Приєднуйтесь до Українського маркетинг-форуму, аби дізнатися деталі.
Експертка в сфері аудіо-візуального контенту, стратегій програмування та управління телевізійним бізнесом.Має понад 20-річний досвід роботи на телебаченні. Крім Нового каналу очолювала посаду генеральної директорки каналу К1 та креативної продюсерки в 1+1 продакшн. З Новим каналом Ольга працює вже 18 років. В час повномасштабного вторгнення, вона розробила нову стратегію програмування, що підтримувала емоційний стан українських сімей та дітей, і забезпечила телеканалу лідерство у теледивленні.
Закінчила КДІТМ ім. Карпенка-Карого, факультет кінематографії і ТБ.
25 років у маркетингових дослідженнях та супроводі брендів.
Власниця та директорка дослідницької компанії UMG.
Викладачка бізнес-школи “МІМ-Київ” (курси “Маркетинговий аналіз” та “Побудова власного бренду”).
Національна представниця ESOMAR в Україні.
Яким є типовий українець сьогодні? Це запитання зустрічається майже в кожному брифі на проведення маркетингового дослідження. Особливо актуально це зараз, коли зміни в житті кожної людини набувають таких величезних масштабів, що їх важко одразу осягнути. Це спонукало дослідницьку компанію UMG до реалізації якісно-кількісного комплексного дослідження «Бути українцем сьогодні», частина результатів якого буде представлена на Українському маркетинг-форумі.
У рамках доповіді буде розглянуто два блоки питань:
Крім того, ми порівняємо результати цьогорічного дослідження з аналогічним дослідженням, яке компанія UMG робила у 2017 році.
Директор Фонду компетентної допомоги армії “Повернись живим”, ветеран російсько-української війни, військовий аналітик та співзасновник “Мілітарного”.
Закінчив Національний авіаційний університет за спеціальністю “Комплекси пілотажно-навігаційного обладнання”.
Очолює “Повернись живим” з 2020 року. До того працював, зокрема, військовим аналітиком, був координатором громадянської мережі ОПОРА.
В доповіді ми сконцентруємось на наступних темах:
Олександр – засновник та генеральний директор компанії Promodo – лідера ринку Digital-маркетингу в Центральній та Східній Європі. 20 років в бізнесі. Має практичний досвід будування маркетинг та стратегій продажів для великих міжнародних брендів.
В 2014 році став одним з засновників Харківського IT-кластеру, до складу якої входять більш, ніж 250 компаній. Є членом наглядової ради кластеру та Харківського Національного Університету Радіоелектроніки та членом наглядової ради осередку Української академії лідерства (УАЛ).
Також є генеральним партнером та одним з засновників венчурного синдикату Toloka.vc.
Компанія Promodo – лідер ринку digital-маркетингу в Україні. Три роки поспіль визнається #1 Performance-агенцією за версією IAB, входить до TOP-3 маркетингових агенцій світу за версією clutch.co. Основні напрями роботи: стратегії та дослідження, performance-маркетинг, медіареклама, креатив.
Агенція співпрацює з провідними компаніями, серед яких: Rozetka, monobank, prom.ua, Comfy, Eldorado, Stylus, DniproM, united24, Lenovo.
Має досвід роботи в маркетингу понад 18 років. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському й експортних ринках.
Член академічної ради магістерської програми UCU Business School, викладач курсу “Маркетинг” в UCU Business School. Випускник KEMBA LvBS.
Досягнення за 18 років роботи в компанії:
З доповіді ви дізнаєтесь:
Фахівчиня із більш як 25-літнім досвідом, Ярина Ключковська спеціалізується на стратегії комунікацій, комунікації керівників, кризовій комунікації та комунікації змін. Очолювала комунікаційні підрозділи великих міжнародних компаній, у тому числі, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, Microsoft Ukraine, Group DF, UMC (тепер – “Водафон Україна”) та Metro Cash & Carry Ukraine. Протягом року вона працювала у Benjamin Group / BSMG Worldwide (зараз – Weber Shandwick), провідній PR-агенції у Кремнієвій Долині, США.
Була співзасновницею UAPR (Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю) та очолювала її правління у 2007-2008 роках.
У 2014 році долучилася до створення і запуску Українського кризового медіацентру. Консультувала десятки керівників компаній і громадських організацій, а також чиновників високого рангу, зокрема була радницею Міністра економічного розвитку і торгівлі України та Міністра фінансів України.
Створила більше десятка авторських навчальних програм зі стратегічних комунікацій, роботи з медіа, мистецтва публічних презентацій та створення текстів і викладала у бізнес-школах НаУКМА та УКУ.
Отримала ступінь магістра культурології в Національному університеті “Києво-Могилянська академія” та магістра з масових комунікацій в San José State University (США).
Жоден бренд, жодна компанія, жодна організація не застраховані від публічної атаки: часом заслуженої, часом – інспірованої кимось. Коли для доброго імені бренду лунає сигнал тривоги, у власників та управлінців вмикається інстинкт мами-тигриці. Вони з повною віддачею кидаються на захист свого найдорожчого. Іноді – успішно. Іноді – на жаль, навпаки.
Правила кризової комунікації написані сльозами тих, хто втратив гроші, бізнес та добре ім’я. Проте часом навіть дисципліноване їх виконання не рятує від втрат. Від Yaro до Bad Boy, від Yakaboo до Спартака Субботи, поговоримо про те, як, навіть зашкварившись, не перетворитися на шкварки.
А ще – пошукаємо відповіді на ті складні питання, які у гарячий час особливо печуть кожному турботливому власнику бренду.
Досвідчена фахівчиня з маркетингу з 20-річним стажем в українських та міжнародних компаніях, які працюють у сфері харчової промисловості. Випускниця MIM-KYIV business School.
Має експертизу із запуску нових брендів, бізнес-плануванні, дослідженні ринку, побудові маркетингової стратегії.
З 2020 року працює в МХП та розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема бренди “Наша Ряба“, “Бащинський“, Skott Smeat, “Наша Ряба Апетитна“.
Має понад 20-річний досвід у сфері стратегічного маркетингу. Займалася побудовою позиціонування брендів, розробкою комунікаційних платформ та кампаній для запуску та просування як міжнародних так і локальних брендів.
У 2021 році маркетинг-команда ПУМБ була визначена як Best Marketing Team у категорії “Фінанси“, а кампанія В2В “Заради усмішки малого бізнесу“ отримала золото на Effie Awards 2021.
Кампанія 2021 року “Вже 30 років виконуємо все, що обіцяємо“ увійшла до трійки лідерів у категорії “Краща рекламна кампанія: банки“ за версією щорічної премії FinAwards 2022.
У 2022 році отримали нагороди за соціальний проект “Ми однієї крові“: Fintech Marketing campaign of the year, Best finance ESG initiative.
На FinAwards 2023 Ксенія отримала срібло в категорії “Найкращий керівник маркетингу 2022“.
Експертка з маркетингу з більш ніж 20-річним досвідом роботи в найбільших українських медіакомпаніях. З 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу медіагрупи Starlight Media. Від початку повномасштабного вторгнення, лідерка об’єднаної маркетингової команди, що працює над створенням національних соціальних телевізійних кампаній.
У 2022 році очолила міжнародну креативну агенцію Starlight Creative, що за перший рік роботи відзначилась участю в розробці брендингу та сценографіки для Євробачення в Ліверпулі, створенням кампаній та проектів для Disney, BBC, CNN, A+E Networks і інших.
Креативні роботи Олени Мартинової та її маркетингових команд багаторазово були відзначені нагородами Effie та Promax. З 2022 року вона також представляє голос української індустрії, її потреб для відновлення та розвитку в British Marketing Society.
Марина приєдналася до Glovo у 2018 році та була серед перших співробітників, які запускали бізнес в Україні. Впродовж 2018–2020 рр. вона керувала розробкою та імплементацією маркетингової стратегії, удосконаленням користувацького досвіду (UX), відповідала за позиціювання іспанського бренду Glovo в Україні, а також за співпрацю з брендами та комунікаційну стратегію. З 2020 року Марина відповідала за ці напрями у регіоні Східної Європи та Центральної Азії (Казахстані, Киргизстані, Грузії, Вірменії) та обіймала посаду директорки з маркетингу та розвитку компанії Glovo. З вересня 2022 року Марина очолює компанію Glovo в Україні.
До приходу в Glovo Марина обіймала маркетингові посади у топкомпаніях сектору FMCG та має більше ніж десятирічний досвід роботи у цій сфері.
Початок війни змусив всю країну затамувати подих на якийсь час. Українській команді Glovo знадобилося 24 години, аби змусити інвесторів в штаб-квартирі в Барселоні повірити в Україну й відновити роботу. З початку війни компанія пройшла довгий шлях — від роботи виключно з соціальною метою до відновлення core-бізнесу на 100%. Навіть більше — команда ризикнула й продовжила розвивати нові бізнес-сегменти. Вони не тільки відновила роботу 7 «хмарних кухонь» і 11 дарксторів, а й з нуля розробили власні віртуальні ресторанні бренди та впровадили телемедицину в застосунку. Крім того, команда запустила диджитал-майданчик на основі застосунку Glovo, який дає низку маркетингових можливостей для партнерів — додаткову візуалізацію, інструменти для просування та підвищення продажів.
На Українському маркетинг-форумі Марина Павлюк розповість про:
В 2020 році став лауреатом Премії імені Георгія Ґонґадзе. За збірку есеїв “Дикий Захід Східної Європи” отримав премію «Книга року ВВС — Есеїстика — 2022», спеціальну відзнаку Капітули «за майстерну колумністику та аналіз воєнного сьогодення» премії імені Юрія Шевельова, а також був номінований на Шевченківську премію у 2023 році.
Народився у Сімферополі, після окупації Криму Росією у 2014 році переїхав до Києва, працював телеведучим на ICTV, радіоведучим та був дописувачем в медіа.
Фахівчиня з двадцятирічним досвідом управління маркетингом в найбільших продуктових мережах країни. 4 роки очолює маркетинг “Сільпо”, де відповідає за стратегію розвитку бренду, комунікацію, створення унікальних дизайнерських концептів магазинів, а також магію і фан у досвіді Гостей. Сертифікований експерт з економіки вражень. Кейси з досвіду Гостя, створені командою під керівництвом Катерини, увійшли у світовий бестселер “Економіка вражень” Джозефа Пайна і Джеймса Гілмора.
“Сільпо” входить у ТОП-10 найефективніших брендів Європи за рейтингом Effie Awards Europe -2021, а також є найефективнішим брендом України з 7 нагородами Effie Awards. Дизайни інтер’єрів “Сільпо” вже шість років поспіль визнано найкращими інноваційними дизайнами європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine (ESM).
З 2023 року івент-менеджер Veteran Hub. Працює з проєктами, що допомагають адаптації ветеранів/ок та підтримують їх сім’ї. Учасник YouTube та оффлайн-проекту “Підпільний кіноклуб”, в якому українські стендап-коміки та ветерани разом переглядають та обговорюють кращі голлівудські фільми.
Навчався на історичному факультеті Дніпропетровського національного університету. У 2018 році Гліб став фіналістом премії Top 30 Under 30 by Kyiv Post, а до 2021 року працював ментором Української академії лідерства. У 2021 році Гліб підписав конструкт та згодом став морським піхотинцем. З перших днів повномасштабного вторгнення росії захищав Маріуполь у складі 1-го окремого батальйону морської піхоти.
Денис має більш ніж 15-річний досвід у сфері електронної комерції, діджитал трансформацій та маркетингу в секторі B2C. До MasterZoo приєднався в 2021 році, до того понад 7 років очолював розвиток e-commerce та діджитал трансформацій у Comfy.
Понад 10 років у комунікаціях, має перекладацьку освіту та стаж роботи у США. В Україні працював з UkrSibbank, UniCredit, “Біосферою”. З 2020 року – в Укрзалізниці.
Відповідає за комунікаційні проєкти та клієнтський сервіс оновленої залізниці у площині від ігротеки та бібліотеки на борту поїздів до редизайну вагонів та переосмислення маршрутів. Після початку повномасштабного вторгнення очолив комунікаційний штаб з інформування про евакуацію населення. Супроводжував Бориса Джонсона та перших осіб інших країн-союзників на борту Укрзалізниці.
Ставить за мету закріпити #ЗалізніЗміни у сприйнятті залізниці пасажирами як потужного національного бренду, який навіть попри щоденні бомбардування станцій героїчно рятує українців і водночас кардинально змінює підхід до якості власних послуг.
Досвід роботи у паливному ритейлі – 18 років, з них 15 очолює маркетинговий напрямок компанії ОККО.
За цей час під керівництвом Василя була створена комплексна система на основі аналізу Big Data та ML, яка допомагає ухвалювати ефективні маркетингові рішення, запроваджено сервіс безконтактної оплати OKKO PAY. Також Василь керував розробкою і впровадженням коаліційної програми лояльності Fishka, яка на сьогодні об’єднує 25 основних партнерів та понад 115 онлайн-партнерів.
У 2018 році під керівництвом Василя була повністю змінена маркетингова стратегія мережі АЗК “ОККО”. Так, компанія стала місцем для ідей. Місце, яке заряджає хорошою атмосферою, в якому відбуваються хороші події, де в голову приходять гарні ідеї, яке притягує хороших людей.
У тому ж році оновлений бренд-дизайн під гаслом “Заїхати на ОККО – завжди гарна ідея” отримав гран-прі в номінації “Комунікаційний дизайн” міжнародної дизайнерської премії Red Dot Design Awards (Берлін). Роботу було обрано серед 8000 дизайнерських рішень з 45 країн світу.
В останні роки маркетингові рішення ОККО були також оцінені RAU Awards – компанія визнана кращою в сфері роздрібної торгівлі, e-commerce та торговельної нерухомості; вплинули на те, що компанія неодноразово за думкою різних видань входила до рейтингів відомих та успішних брендів України, які отримали визнання та повагу клієнтів – від 19 місця загалом по Україні до 1 в галузі. Також увійшла до п’ятірки найбільш інноваційних бізнесів у галузі ритейлу.
В доповіді ми сконцентруємось на наступних темах:
Інноваційний і захопливий лідер з великим досвідом розвитку бізнесу, брендів та управління командою на місцевому, регіональному і глобальному рівні. Має унікальний досвід створення міжнародних портфельних і цифрових стратегій, торгового маркетингу та організаційної реструктуризації, яка веде до створення потужного пулу талантів.
Професійну кар’єру розпочала у провідній фармкомпанії Merch Sharp and Dohme, потім працювала у GlaxoSmithkline. У 2003 році перейшла в український офіс Philip Morris International. Від 2007 до 2014 року працювала у штаб-квартирі Philip Morris International у Лозанні (Швейцарія) на глобальних позиціях у Brand Building, відповідаючи за розроблення глобальних стратегій і комунікацій брендів L&M та Chesterfield.
Від вересня 2014-го до 2017-го працювала директором з маркетингу «Philip Morris Казахстан», де відповідала також за Киргизстан, Монголію, Узбекистан і Таджикистан.
Від серпня 2017 року до початку листопада 2022 року обіймала посаду віцепрезидента з маркетингу компанії «Carlsberg Україна».
З початку гарячої фази війни керувала перебудовою портфелю брендів та команди в нових умовах, піклуючись про безпеку співробітників та продовження бізнесу.
В листопаді 2022 року обійняла нову посаду – VP Commercial and Business Development for CEE region, і зараз на стратегічному рівні керує комерційними питаннями в 16 країнах регіону Центральної та Східної Європи.
Хоч Ірина і змушена була через нову посаду переїхати до центрального офісу Carlsberg, Україна залишається в її фокусі уваги, як з точки зору бізнесу, так і з персональної точки зору. Вона пишається командою «Carlsberg Україна, яка в найважчі часи змогла не тільки утримати бізнес, але й отримати неймовірні результати.
Ірина – випускниця Chartered Institute of Marketing (2000), Brand Building Academy (2011-2012) та Leading for Results Programme at London Business school (2018-2019).
Загальні питання, які будуть обговорюватись під час дискусії:
Має 12+ років досвіду в маркетингу. Фахівчиня з побудови стратегічного бачення для формування продукту, контролю клієнтського досвіду та масштабування бізнесу. Неуклінно дотримується принципу, що будь-які рішення мають базуватися на даних та правильній інтерпретації їх.
Експертиза: омніканальний ритейл, банківський сектор, фахівець з різних вертикалей eCommerce. Працювала у напрямку онлайн-просування з такими проєктами, як Comfy, Інфошина, Monobank, ПриватБанк, Технодім (Казахстан).
Брала участь у розробці стратегії для виходу на ринок бренду Додам, допомагала визначити напрям масштабування ритейлерам Foxtrot, Stylus, Masterzoo тощо.
Фахівчиня з комунікацій, побудови комунікаційних команд та антикризового PR. У 2017 році закінчила Національний університет “Києво-Могилянська академія” та є магістром зв’язків з громадськістю. Працює в комунікаціях з 2016 року. За цей час працювала в PR агенції SPN Communications (клієнти – Kyivstar, P&G, Lattelecom) та EPAM.
В 2019 році приєдналася до Genesis у якості Senior PR Manager, у 2021 стала PR-директором. За чотири роки в компанії розбудувала комунікаційну екосистему, створила внутрішнє Genesis PR Community для 60 фахівців та зібрала п’ять комунікаційних команд в портфельних компаніях Genesis.
При вимірюванні ефективності комунікацій керується AMEC Integrated Evaluation Framework. Консультує українські технологічні бізнеси з питань побудови зовнішніх комунікацій та антикризового PR.
Genesis регулярно посідає перші сходинки в рейтингах найкращих ІТ-роботодавців в Україні. У 2023 році визнаний найкращим роботодавцем України воєнного часу за версією Forbes Ukraine.
Працює у комунікаціях від 2001 року. Нині незалежний консультант у сфері бренд-стратегій та бренд-комунікацій.
Від 2018-го до 2021-го була партнеркою брендингового напряму творчої групи “Тінь”, який розробляв бренд-стратегії для компаній, особистих стратегій для власників та зірок бізнесу із фармацевтики, IT, будівництва, юриспруденції, шоу- та медіабізнесу.
До “Тіні” очолювала Hoshva PR — найефективнішу PR-агенцію тих років за версією Effie. До цього керувала департаментом маркетингу мережі кінотеатрів “Оскар”.
Допомагала розвиватися таким брендам, як IQOS, 1+1 media, Cisco, OLX, Martini, Bacardi, Synevo, Vichy, Durex, Watsons, Huggies, Shell, WOG, Gap, Helen Marlen, WePlay!, MAWI, Sportbank. Проєкти для цих та інших клієнтів отримали нагороди на конкурсах Effie, SABRE Awards EMEA, гран-прі PRAVDA Awards.
Авторка курсів зі створення стратегії бренду компанії, побудови та розвитку особистого бренду, програми зі стратегії бренд-комунікації, кризових комунікацій.
Заснував і керує бренд-маркетинговою агенцією Grape з 2011 року. Працював з 15 із ТОП100 найдорожчих брендів в Україні. Серед клієнтів VISA, Monobank, Приватбанк, Сільпо, МХП, Corteva, Regno тощо.
Входить в список “ТОП100 надихаючих українців” за версією МС-Today. Автор курсу “Як створити бренд в нерухомості” на платформі LABA, лектор з маркетингу візійного жіночого акселератору “Відважна” за сприяння МінЦифра, Дія.Бізнес і Visa.
Має вищу освіту, відвідав більше 30 країн, надихає українських підприємців на те, чому бренд MADE IN UKRAINE сьогодні має мати високу додану вартість і конкурувати в глобальному світі.
Також в доповіді – досвід просування та продажів за кордоном та плани бренду на розвиток.
Підприємниця, власниця івент-менеджмент-компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту.
Уже 15 років є генеральною продюсеркою Українського форуму маркетинг-директорів.
Членкиня журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine. Входить до Асоціації сімейних компаній України.
У сфері маркетингу та реклами Дмитро Циганков із 2001 року.
У Fozzy Group (“Сільпо“, “Фора“, Fozzy Cash&Carry, Thrash! Траш!) прийшов 2006-го, вже 2008-го очолив маркетинг флагманської торгової мережі групи — “Сільпо“. У 2019 році перейшов на посаду директора з розвитку продуктів та власних торгових марок Fozzy Group. Наразі Дмитро посідає позицію когнітивного директора “Сільпо“.
“Вімм-Білль-Данн“, Unilever, “Чумак“ та в рекламному агентстві Grey.
Має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR.
У 2006 році працювала у мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO на позиції керівника відділу PR, а пізніше — директорки з реклами та PR. У 2010 році очолила маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.
З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — міжнародного медіасервісу, заснованого в Україні, який є одним з найбільших у Східний Європі. Продукт включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, в тому числі музичний канал MEGOGO LIVE; окремий розділ з іграми на Smart TV; тисячі аудіокниг і подкастів, а також прямі трансляції топових спортивних подій.
В компанії працює понад 10 років, починав з позиції менеджера з продажів в корпоративному сегменті, пізніше очолював відділ корпоративних продажів, департамент по роботі з компаніями малого та середнього бізнесу і департамент по роботі з держструктурами.
Має великий досвід запуску нових проєктів, пов’язаних з диджитал-сервісами. Глибоко розуміє нюанси роботи з бізнес-клієнтами, знає, як залишатися з ними в контакті, розуміти потреби і вибудовувати довгострокові відносини.
Валентин — перший не технічний фахівець у компанії Ajax System. Розвиває глобальний маркетинг уже 8 років. Ajax сьогодні — це міжнародний бренд системи безпеки, який успішно продається вже в 130 країнах, захищаючи понад 1,5 мільйона користувачів по всьому світу.
Валентин має загальний досвід роботи у маркетингу більше 16 років, працював на боці агенцій, медіа та клієнта.
Едуард – український підприємець, продюсер контенту. Понад 30 років працює в креативній індустрії, має понад 10-річний досвід у створенні блокбастерів та розвитку брендів на ринку.
Довів ринку, що мистецтво може бути прибутковим бізнесом. Знає, як зі звичайного товару зробити блокбастер.
Едуард володіє винятковим підприємницьким талантом, який дозволяє йому розкривати потенціал брендів, з якими він співпрацює, та реалізовувати найсміливіші ідеї.
Завдяки багаторічному досвіду в креативній індустрії, Едуард знає як використовувати силу гейміфікації, щоб залучити нову аудиторію, покращити клієнтський досвід в сфері ритейлу, підвищити популярність застосунків ритейлерів. Разом з Art Nation Loyalty він успішно запустив понад 30 кампаній лояльності в 6 країнах і розробив 7 унікальних застосунків для ритейл-сегменту.
У 2018 році отримав нагороду “Прорив року”, а у 2022 – “Креатив року” від СУП (Спілка українських підприємців).
11+ років на посаді менеджера C-рівня в глобальних/національних корпораціях.
Успішний досвід укладання M&A угод в Центральній та Східній Європі з метою розширення бізнесу.
Впровадження ефективних комерційних стратегій, що призвело до збільшення доходу та прибутковості.
Експансія українського бізнесу на європейські ринки. Як корпорація «Біосфера» вийшла на нові ринки під час повномасштабної війни в Україні. 3 якими викликами зіштовхнулася та як змогла провести успішний М&А по придбанню відомої австрійської торгової марки Alufix та активів у Європі.
Має понад 15-річний досвід управління банківським бізнесом та реалізації різноманітних проєктів, зокрема, із втілення Agile підходу у розробку та впровадження роздрібних продуктів. За версією провідних фінансових порталів Minfin.com.ua та Finance.ua за підсумками 2022 р. входить у трійку кращих роздрібних банкірів країни.
Олег – психолог за освітою, спеціалізація – політична психологія. З 1995 року працює з українськими та міжнародними компаніями в Україні як бізнес-тренер та коуч для власників та топменеджменту. Основна спеціалізація – супровід лідерів в умовах високого ступеня невизначеності та ризиків, а також у проєктах організаційних змін.
Має 20-річний досвід управління рітейл-компаніями, банківськими та промисловими підприємствами в Україні та Казахстані.
Протягом своєї кар’єри реалізовував проекти з виведення на ринок нових брендів, побудови систем і моделей продажів, розвитку і навчання персоналу, відкриття нових каналів дистрибуції.
Займав керівні позиції в сфері маркетингу і розвитку бізнесу в таких великих українських компаніях, як “Нова Пошта”, ЗІП (ТМ Triora, “Зебра”, “Мальва” і ін.), був головою наглядової ради “Post Express” та головою правління “ATF Bank” (Казахстан).
Допомагає українській армії з 2014 року. Від початку повномасштабного вторгнення Росії у 2022 році розширив діяльність до масштабів Фонду, який допомагає Силам Оборони і цивільним. За понад рік війни українці та донори з-за кордону довірили йому 4,5 млрд гривень внесків. Завдяки цим коштам Фонд Притули забезпечив Сили Оборони тисячами одиниць дронів, транспорту, оптики, засобів зв’язку і тактичної медицини, байрактарами, супутником, дронами-камікадзе далекого радіусу дії, 101 броньовиком.
Також Фонд надає гуманітарну допомогу українцям на деокупованих та прифронтових територіях, зараз допомагає громадам, постраждалим від підриву Каховської ГЕС.
Війна триває, і найбільша гарантія майбутнього для бізнесу в Україні – підтримка української армії.
В спеціальному діалозі з Сергієм Притулою ми поговоримо про дієві формати благодійних зборів, які посилять і національну обороноспроможність, і ваш бренд серед споживачів.
З 2020 року режисер–постановник Національного академічного драматичного театру ім. Івана Франка, до того — головний режисер Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька. Заслужений артист України.
Закінчив Київський національний університет культури і мистецтв (майстерня Ніни Гусакової). За втілення «Перехресних стежок» Івана Франка на сцені Львівського театру ім. Леся Курбаса отримав премію імені Леся Курбаса у 2019 році.
Постановки Івана Уривського йдуть на сценах Києва, Одеси та Львова. Серед останніх робіт режисера – “Конотопська відьма” за повістю Григорія Квітки-Основ’яненка.
Роман – телеведучий, актор і гуморист Improv Live Show, ведучий проєкту “Пара на мільйон“ на Новому каналі, сценарист та волонтер.
Співавтор Youtube-каналу із двома проєктами: “Розкажи історію“ та “Точки збору“. “Розкажи Історію“ – розважально-освітній проєкт, який створено, щоб популяризувати Історію України, де коміки, на чолі з вчителем історії, говорять про важливі події та видатних українців. “Точка Збору“ – розважальний проєкт, весь прибуток з якого передають на благодійність.
Роман є переможцем декількох фестивалів комедійної імпровізації: International Stand Up Festival-2015 та International Stand Up Comedy Week 2016. Мав співпрацю з багатьма українськими телеканалами, писав сценарії для серіалів та шоу.
Засновник та керівник компанії ADVIN, яка за 6 років реалізувала більше 250 соціальних та комерційних проектів у сфері AR | VR | 3D технологій на українському та міжнародному ринках.
Команда ADVIN вперше в світі реалізувала концерт відомого українського артиста у віртуальній реальності на НСК Олімпійський, створила реалістичну VR-екскурсію Хрещатиком 1913 року, розробила інтерактивну AR-алею у Ліверпулі до Євробачення 2023, “оживила” Тараса Шевченко на його день народження аби він скуштував борща разом з Женею Клопотенко, а також інтегрувала доповнену реальність таким брендам як Tefal, Delonghi, UmaUmi, Coca-Cola, VISA, Lacalut, Syngenta, River Mall тощо.
З моменту початку повномасштабної війни компанія залишилась на українському ринку та продовжила активну діяльність: реалізувала п’ять важливих проектів для медійної, соціальної та медичної підтримки України. Серед цих проектів можна виділити розробку реабілітаційних VR-симуляторів, які допоможуть швидше відновитися людям, які втратили кінцівки; зйомка VR-фільму у зруйнованих містах країни, який занурює міжнародну аудиторію у нашу реальність; та проект “Under Sirens” в рамках якого багато брендів українського одягу зробили AR-бірки з активацією сигнала повітряної тривоги.
Реалізація такої кількості проектів дозволила глибоко зрозуміти потреби сучасного імерсивного споживача і допомагати ефективно інтегровувати дані технології брендам у їх рекламно-маркетингові та виробничі активності.
Автор та амбасадор концепції 3D-маркетингу.
Місія по життю – додавати та перемагати.
Поговоримо про роль та ефективність використання імерсивних технологій, зокрема доповненої та віртуальної реальності, в умовах воєнного часу на прикладі найактуальніших українських і міжнародних кейсів, реалізованих компанією ADVIN. Окремо під час виступу надамо можливість аудиторії спробувати AR-досвід на прикладі одного з кейсів.
Ви дізнаєтесь:
Олександр, Head of Brand FAVBET, відповідальний за розвиток бренду на всіх ринках, де представлена компанія. Більше 16 років у маркетингу, останні 4 з яких присвятив створенню та розвитку ефективних брендів, а також побудові системних бренд-комунікацій.
Добре знає як працює український рекламний бізнес, адже за кар’єру пройшов шлях від менеджера з продажів реклами до директора по стратегії та СМО, зібравши досвід роботи у всіх напрямках маркетингу.
Олександр має значний трек-рекорд успішних маркетингових проєктів та зумів внести значний вклад у нове позиціонування FAVBET. Раніше допомагав будувати й розвивати комунікації українським та міжнародним компаніям: Perfect Group, Blago Developer, Maxpay, SAGA Development, Pizza Day, Retail Group, TIRAS, Secret Service та іншим.
Сьогодні очолює мультидисциплінарну команду, що трансформує бренд FAVBET під вимоги часу та робить його голос чутним одразу на кількох іноземних ринках.
19 років у сфері управління маркетингом, має різнобічний досвід у зовсім різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг директора у великих українських компаніях, серед яких НСК “Олімпійський“, ювелірний дім Zarina, “Укрпошта“, “Фрідом Фінанс Україна“, Favbet, компанія АВК тощо. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів. Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube серіалів “Вільні Гроші“.
Від 1999 року працює у сфері комунікацій і реалізує безліч масштабних проектів, що часто виходять далеко за межі діяльності Postmen.
У 2003 році створив PR-агентство MTI Consulting, яке до 2009-го реалізувало понад 100 проектів для більше ніж 40 клієнтів.
У 2011 році став співзасновником цифрового агентства PlusOne DA, яке за рік перетворилося зі стартапу на серйозного гравця ринку й увійшло до топ-10 українських цифрових агентств.
У 2013 році створив власне цифрове агентство Postmen.
Інвестує в інтернет-бізнес і бере участь у культурних і громадських проєктах. Засновник громадської ініціативи “Стрічка”, вірусні маніфести та акції якої дали початок “помаранчевому брендингу” революції.
Захоплюється сноубордингом, фотографуванням, колекціонуванням фотокниг.
Контекст завжди мав велике значення, але у війну невідповідність контексту може коштувати компанії якщо не репутації, то комунікаційної кризи.
Поговоримо про ці та інші речі під час нашої дискусії.
Максим має 9-річний досвід у сфері маркетингу і займає посаду віце-директора з маркетингу в мережі мультимаркетів “Аврора”.
Він приєднався до компанії тоді, коли мережа нараховувала всього 30 магазинів, а зараз Аврора стала лідером серед ритейлерів в Україні у форматі dollar store з понад 950 торговими точками. Максим відповідає за оперативну підтримку та реалізацію маркетингових проєктів компанії, стратегічні комунікації та координацію діяльності маркетингового відділу.
Один з найцікавіших маркетингових кейсів, який Максим успішно реалізував разом з командою, полягає в запуску кампаній лояльності з благодійною складовою, що допомогли зібрати кошти на підтримку Збройних Сил України. Робота Максима і його команди базується на швидкому прийнятті рішень та гнучкому впровадженні маркетингових стратегій мережі.
Досвід роботи у медіабізнесі становить 23 роки, 10 з яких — в українському кіно. Очолює напрям маркетингу та комунікацій FILM.UA Group на позиції маркетинг-директора.
Особистий внесок у розвиток українського кіно — 20+ промокампаній для повнометражних фільмів, 5 з яких зібрали в українському прокаті понад мільйон доларів кожен.
У 2021 році розробила фундаментальний курс “Кіно, комунікації та маркетинг” для Ukrainian Film School.
За освітою лінгвіст, у зоні особистих інтересів — кіно, література, яхтинг, плавання.
Випробування, труднощі, трагедії воєнного часу змінюють світогляд, а з ним і поведінку суспільства. Але базові потреби – їжа і безпека – залишаються. А з ними і дозвілля, яке не можна скидати з рахунків. На власному досвіді ми бачимо, що український культурний продукт, заснований на власних історіях, дуже важливий для підняття духу всередині країни і для змістовної розмови зі світом.
В березні 2023 року у світовому та українському прокаті стартувала «Мавка. Лісова пісня». Протягом весни «Мавка» продемонструвала вражаючий успіх в європейському прокаті та загалом стала найкасовішою анімаційною стрічкою в історії України. Цей успіх є не тільки успіхом однієї історії, це початок нової ери українського контенту.
На Українському маркетинг-форумі Поліна Толмачова поділиться Інсайтами від креативної індустрії, яка знайшла в собі внутрішні ресурси не зупинятися. На наш погляд це – вкрай корисно бізнесу для планування комунікацій, будування брендів, впровадження brand experience та навіть зміни продуктових лінійок.
В доповіді:
15 років в IT та 8 років у PropTech. Розвиває дослідницьку АІ лабораторію в Projector. Співавтор курсу підвищення кваліфікації менеджерів у спільній ініціативі Українського Католицького Університету та інституту Projector.
Конкурувати в маркетингу можна бюджетом, креативом, технічним виконанням та швидкістю — все це впливає на кінцеву ефективність. Інструменти ШІ дають приріст всім складовим, але в першу чергу впливають на швидкість.
Швидкість не означає, що маркетинговий план на 12 місяців буде зроблено за 9 місяців. ШІ – це можливість змінити підходи до маркетингу. Зробити його більш адаптивним та підприємницьким.
Як саме? Дізнаємось на прикладах ЛУН.
До війни у компанії були річні рамки, але при цьому не було річного плану за рахунок діджиталізації процесів — це давало можливість гнучко використовувати вікна можливостей. Це хороша перевага, коли твої медійні бюджети складають 1% від ринку.
З початком вторгнення рамки (і ресурсні можливості) зменшились, а цілі залишились. Компанія ще більше занурилась в режим підприємницького маркетингу — буквально діяла як стартап в умовах “можна все”.
З впровадженням ШІ ЛУН отримав ще один “буст” до швидкості на всіх етапах: від проведення досліджень та розробки креативу до польових експериментів та швидких змін планів за потреби.
З виступу ви дізнаєтесь, як використання інструментів ШІ дозволяють ЛУН розвивати маркетингово-підприємницьку культуру в компанії і вигравати конкуренцію.
Понад 25 років Михайло займається корпоративною репутацією, працював та очолював PR-департаменти міжнародних та українських компаній, серед яких Avon Ukraine, McDonald’s Ukraine, “Київстар”, “Укртелеком” та “Смарт-Холдинг”. У сферу його діяльності входять звʼязки зі ЗМІ, кризові комунікації, соціальні проєкти, комунікації зі співробітниками, робота з міжнародними бізнес-асоціаціями та урядовими структурами.
Михайло системно сприяє розвитку піар-галузі України, сповідуючи британський погляд на ключові засади її функціонування. Значний час приділяє викладацькій діяльності, здійснюючи її в різні проміжки часу на різних навчальних майданчиках, таких як ДТЕК Академія, КМБШ (програма «Дієві Комунікації), програма CIPR в Україні (МІБ) та інших. Як незалежний консультант Михайло проводить комунікаційні тренінги для керівників державних установ, українських та міжнародних бізнесів та НГО.
Має диплом CIPR, Advanced Certificate CIM та сертифікат з корпоративного управління UCGA, є сертифікований тренером програм CIPR (certificate LIA). Неодноразово був у переліках кращих корпоративних піарників України, а очолювані їм PR-департаменти визнавались серед найкращих прес-офісів компаній в Україні.
Є співзасновником українського медичного стартапу CheckEye, який за допомогою штучного інтелекту допомагає діагностувати важкі хвороби та їх ускладнення, зокрема діабетичну ретинопатію.
Досвід роботи в Customer Experience та маркетингу понад 10 років. Успішний досвід реалізації проєктів в “ОТП Банк Україна”, “Альфа-Банку” та клініці “Лісод”. Магістр соціології. Сертифікований Service Designer і тренер з Service Design.
Має 28-річний досвід роботи у галузі зв’язків із громадськістю та корпоративних комунікацій, з них 16 років – на керівних посадах. Працював у міжнародних та національних компаніях й організаціях громадського сектору, консалтингу, FMCG та енергетичної галузі. Викладає у програмі KMBS “Дієві комунікації“.
Закінчив Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, здобув ступінь кандидата філологічних наук за спеціальністю “журналістика“.
З початком війни настрої українських споживачів суттєво змінюються. Під час доповіді ми розкажемо, як ці зміни можуть стати можливостями для українських компаній та змінити споживчі стереотипи і парадигми, вкорінені десятиліттями.
Ви дізнаєтесь, як завдяки комунікаційній кампанії змінити відношення до українських препаратів, віднайти нові національні сенси, відродити довіру українців до вітчизняних продуктів.
Спеціалізується на ліцензуванні брендів і стратегічному маркетингу. Вміє ефективно застосовувати можливості ліцензійних брендів («Мавка. Лісова пісня», «Робокар Полі», «Хоробрі Зайці», «Gorjuss» тощо) для вирішення бізнес задач виробників споживчих товарів та послуг.
У 2022 році отримала нагороду Rising Star Awards від міжнародної організації з ліцензування Licensing International та стала єдиною переможницею з Європи.
Кандидатка економічних наук за спеціальністю «Світова економіка та міжнародні економічні відносини».
Спікер міжнародних заходів, серед яких Bologna Licensing Trade Fair conference, European E-Commerce & Digital Marketing Week, The European Digital Week тощо. Найкращий спікер IX International Private Label Conference за результатами голосування аудиторії.
Випробування, труднощі, трагедії воєнного часу змінюють світогляд, а з ним і поведінку суспільства. Але базові потреби – їжа і безпека – залишаються. А з ними і дозвілля, яке не можна скидати з рахунків. На власному досвіді ми бачимо, що український культурний продукт, заснований на власних історіях, дуже важливий для підняття духу всередині країни і для змістовної розмови зі світом.
В березні 2023 року у світовому та українському прокаті стартувала «Мавка. Лісова пісня». Протягом весни «Мавка» продемонструвала вражаючий успіх в європейському прокаті та загалом стала найкасовішою анімаційною стрічкою в історії України. Цей успіх є не тільки успіхом однієї історії, це початок нової ери українського контенту.
На Українському маркетинг-форумі Поліна Толмачова поділиться Інсайтами від креативної індустрії, яка знайшла в собі внутрішні ресурси не зупинятися. На наш погляд це – вкрай корисно бізнесу для планування комунікацій, будування брендів, впровадження brand experience та навіть зміни продуктових лінійок.
В доповіді:
Має 11-річний досвід роботи у галузі реклами і дизайну, працюючи з українськими та міжнародними брендами. Викладала в Школі візуальних комунікацій.
Закінчила Київський національний університет технологій та дизану, здобула ступінь магістра в галузі графічного дизайну.
З початком війни суттєво змінюються настрої українських споживачів. Ми розкажемо як ці зміни можуть стати можливостями та дозволяють зрушувати стереотипи та парадигми, які були вкоріненні десятиліттями. Комунікаційною кампанією змінюємо відношення до українського, віднаходимо нові національні сенси, відроджуємо довіру українців до вітчизняних продуктів.
В управлінні Анни: бренд EVA, представлений офлайн (лінія магазинів EVA, б’юті-формат EVA beauty lab) та онлайн (інтернет-магазин EVA.UA); маркетинг власних торговельних марок (51 бренд).
В маркетингу та рекламі — понад 20 років.
Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я. Понад 8 млн людей є користувачами програми лояльності “EVA МОЗАЇКА”.
Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції у своєму сегменті ринку, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards “Вибір споживача”.
Від 2019 року мережа утримує звання “Ритейлер року в drogerie” від Ukrainian Retail Association. Товари власних торговельних марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках: PLMA (Private Label Manufacturers Association) у Нідерландах та Vertex Award.
Маркетинг-освіту здобула у Дніпропетровському університеті економіки та права, а також у Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing).
Під час доповіді ми розкриємо наступні питання: