Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

09:00-10:00

Реєстрація та вітальна кава

10:00-10:05

Відкриття та вступне слово від продюсерки Українського маркетинг-форуму Ірини Бондаренко

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Виклики року. Зайняти висоту»

10:05-10:35

«Око за око: як перетворити КСВ у маркетингову стратегію»

Василь Дмитрів

СМО "ОККО"

Тарас Чмут

директор Фонду "Повернись живим"

10:35-10:55

«Світло є чи нема: як чесні комунікації під час кризи допомагають будувати бренд»

Сергій Коваленко

генеральний директор Yasno

10:55-11:20

«Біосфера 2.0. Європейський прорив»

Юрій Голянич

генеральний менеджер напряму Household & International business корпорації "Біосфера"

11:20-11:40

«Зростання під час війни: історія Glovo»

Марина Павлюк

генеральна директорка Glovo в Україні

11:40-12:00

«Задачка з зірочкою для залізниці»

Олександр Шевченко

керівник з комунікацій пасажирського напрямку Укрзалізниці

12:00-12:30

Кава-пауза

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Виклики року. Зайняти висоту (продовження)»

12:30-12:50

«Як побудовані соціальні платформи брендів "Кормотех"»

Ігор Блистів

маркетинг-директор та директор з інновацій компанії "Кормотех"

12:50-13:10

«Жіночий характер в новій концепції магазинів EVA»

Ганна Гришина

директорка з маркетингу компанії “РУШ” (EVA та EVA.UA)

13:10-13:30

«Народжена під час війни. Висновки з запуску бренду української горілки Nepoborna»

Ігор Назаров

директор з розвитку Regno Italy

Юрій Гладкий

СЕО, засновник бренд-маркетингової агенції Grape

13:30-14:00

«Складові ефективності маркетингу. Інсайти з досвіду компанії Bolt на різних ринках»

Сергій Костя

маркетинг-директор Bolt у країнах Східної Європи

14:00-15:00

Обід

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Споживач у війну»

15:00-15:20

«Інсайти споживачів для бізнес-зростання у 2023 році»

Катерина Ільченко

керівна партнерка нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge

15:20-15:40

Спеціальне дослідження «Бути українцем сьогодні»

Наталія Бухалова

власниця та директорка UMG

15:40-16:40

Панельна дискусія «Український споживач: було – стало. Нові норми та патерни поведінки»

Ірина Качура

VP Commercial and Business Development, CEE Region Carlsberg

Учасники:

Ганна Гришина

директорка з маркетингу компанії “РУШ” (EVA та EVA.UA)

Наталія Коршун

керівниця центру розвитку брендів МХП

Дмитро Циганков

когнітивний директор Fozzy Group

Валерія Толочина

маркетинг-директорка MEGOGO

Борис Цомая

маркетинг-директор Meest Пошта

Олександр Тарасов

бренд-директор Favbet

16:40-17:10

Кава-пауза

Модераторка – Олена Мартинова, директорка з маркетингу медіагрупи Starlight Media

«Український культурний продукт. Спеціальна секція від StarlightMedia»

17:10-17:40

Інтервʼю «Маркетинг перемоги: зміни форматів підтримки армії для брендів за рік повномасштабної війни»

Сергій Притула

волонтер, громадський діяч, засновник Благодійного Фонду Сергія Притули

17:40-18:10

«Мавка і не тільки, або Як просувати світлі ідеї в темні часи»

Поліна Толмачова

маркетинг-директорка Film.ua

Тетяна Рубан

директорка Nerd agency (Film.ua Group)

18:10-19:00

Дискусійна панель «Нова етика та гумор під час війни»

Олена Мартинова

директорка з маркетингу медіагрупи Starlight Media

Учасники:

Ольга Задорожна

директорка Нового каналу

Гліб Стрижко

морський піхотинець, оборонець Маріуполя, ветеран російсько-української війни

Іван Уривський

український театральний режисер

Павло Казарін

журналіст, публіцист, філолог-літературознавець, теле- та радіоведучий, боєць Збройних Сил України

Роман Міщеряков

телеведучий, актор і гуморист Improv Live Show, ведучий проєкту "Пара на мільйон" на Новому каналі

19:00-20:00

Нетворкінг-коктейль

09:00-10:00

Ранкова кава

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Обережно, комунікації під час війни»

10:00-10:20

«Репутаційна тривога. Як батькам бренду рятувати свої дітища під час кризи»

Ярина Ключковська

фахівчиня з комунікацій, медіатренерка

10:20-10:40

Спеціальне дослідження «Червоні лінії в комунікаціях брендів під час війни: якими їх бачать СМО та споживачі?»

Євгенія Близнюк

засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group

10:40-11:00

«Зміни свідомості українців в ситуації війни: що і чому відбувається і що з цим робити»

Олег Хомяк

політичний психолог

11:00-12:00

Панельна дискусія «Червоні лінії в комунікаціях під час війни»

Ярослав Ведмідь

засновник і керівник Postmen

Учасники:

Наталя Ємченко

директорка зі зв‘язків із громадськістю та комунікацій SCM

Олена Плахова

директорка з управління репутацією групи компаній "Нова Пошта"

Максим Саваневський

керуючий партнер plusone social impact

Михайло Шуранов

експерт з корпоративних комунікацій, тренер та викладач PR-програм

Олександра Петруньок

PR-директорка Genesis

Олег Хомяк

політичний психолог

12:00-12:30

Кава-пауза

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Обережно, комунікації під час війни. Кейси»

12:30-12:50

«"Дарниця" – це наше: чому українське перемагає»

Василь Губарець

директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії "Дарниця"

Анна Сенюк

креативна директорка Postmen

12:50-13:10

«Створювати радість, а не послугу. Як розвивається культура Гостинності в "Сільпо"»

Катерина Огуряєва

директорка з маркетингу "Сільпо"

13:10-13:30

«Обличчям до людей: як банку стати не лише фінансовою, а й емоційною опорою під час війни»

Ксенія Сікорська

маркетинг-директорка ПУМБ

13:30-13:50

«Козаки та "Аврора": як зростати та допомагати за воєнних реалій»

Максим Незвієцький

віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів "Аврора"

Едуард Ахрамович

CEO та засновник групи компаній Art Nation

13:50-14:10

«Середній вік авто в Україні 12–15 років. І до чого тут банк»

Олег Клименко

член правління з розвитку роздрібного бізнесу OTP Bank

Олександр Рассахацький

Head of CEM OTP Bank

14:10-15:10

Обід

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Ефективний маркетинг та маркетингові технології»

15:10-15:30

«Як поставити технології на службу маркетингу?»

Костянтин Вечір

В2В-директор "Київстар"

15:30-15:50

«Як будувати маркетинг у транснаціональній компанії з headquarter у Києві сьогодні»

Валентин Гриценко

маркетинг-директор компанії Ajax Systems

15:50-16:10

«Чому інвестиція в бренд — найкраща стратегія сьогодення»

Олександр Колб

генеральний директор Promodo

16:10-16:30

«Як за рахунок технологій та досліджень зробити правильну онлайн полицю і збільшити продажі в 2 рази. Кейс MasterZoo»

Денис Рогачев

директор напряму e-commerce всеукраїнської мережі зоомаркетів MasterZoo

Юлія Яценко

керівниця відділу досліджень та стратегій в агенції Promodo

16:30-17:00

Кава-пауза

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Ефективний маркетинг та маркетингові технології (продовження)»

17:00-17:20

«Перетворення реальності. Як AR / VR технології допомагають брендам зростати»

Артем Чигиринський

Chief Executive Officer ADVIN

17:20-17:40

«Як ШІ допомагає маркетингу стати підприємницьким»

Денис Суділковський

маркетинг директор ЛУН

«На закінчення»

17:40-18:00

«Бренди, ви офігезні. 20 історій брендів, які доводять, що не тільки люди, а й бізнеси насправді сильніші, вільніші, сміливіші, ніж самі про себе думали»

Альона Тараненко

бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей

18:00-18:05

Закриття події

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події