Marketing Forum Talks — це інтерв’ю: питання спікерам Українського маркетинг-форуму ставлять члени експертної ради форуму. Розмови знаних маркетологів, креативщиків, стратегів, комунікаторів, людей, до яких прислухаються найуспішніші компанії.
Ми продовжуємо серію роликів Marketing Forum Talks. І сьогодні у випуску Олена Коронотова ставить питання Олександру Колбу.
Трохи про спікерів та учасників talks:
Олена Коронотова — керуючий партнер компанії IDNT. У маркетингу понад 17 років. До IDNT керувала провідними рекламно-маркетинговими агентствами, в тому числі креативним бюро “САХАР”, MR.WOLF brand-management company, працювала в якості аккаунт-директора у відомих мережевих агентствах Saatchi & Saatchi та TBWA/AVA. Здійснювала стратегічне планування, координацію проектів для таких клієнтів як Credit Agricole, “Банк Форум” Commerzbank, мережа аптек TAS, МТС, “Оранта”, АВК, “Хлібний Дар”, Toyota, Lexus, Scania та ін.
Олександр Колб — генеральний директор українського агентства інтернет-маркетингу Promodo, автор та ведучий відомого YouTube-каналу “Большая рыба”, один із засновників Харківського IT-кластеру, член наглядової ради. Серед клієнтів Promodo – Rozetka, OLX, Nikon, Intertop. Прибуток компанії у 2017 році склав 350 млн гривень.
Про що розмова?
Про що розмова? Про чесність і автентичність брендів, конкуренцію із маркетплейсами. Про те, чого очікує споживач від покупки і яким хоче бачити сервіс. Про свіжий погляд на бізнес, роботу та lifetime balance.
Marketing Forum Talks — корисні для всіх, хто пов’язаний з маркетингом.
Новий випуск Talks вже зовсім незабаром!
А поки пропонуємо переглянути повну програму цьогорічного форуму.
Слідкуйте за нашими оновленнями у Facebook там на вас чекають найсвіжіші анонси та новини.
Український маркетинг-форум
16-17 квітня
Mercure Congress Centre