Спасибо!

Зареєструватися

Програма 2018

08:30-09:30

Ранкова кава та реєстрація учасників

09:30-09:40

Відкриття та вступне слово продюсера форуму Ірини Бондаренко

Зал №1 Big Marketing Talks

«Виклики-2018: рух на новій швидкості. Ментор – Андрій Федорів, власник креативної компанії FEDORIV»

09:40-10:10

Keynote «Маркетинг вмер. Нехай живе маркетинг!»

Андрій Федорів

власник креативної компанії Fedoriv (Київ)

10:10-10:30

«Стань швидким або... П'ять викликів маркетологам на глобальних ринках»

Давид Браун

CEO & co-founder TemplateMonster (Київ)

10:30-10:50

«Зміни, які можуть подобатись всередині і ззовні: реформа Укрпошти»

Ігор Смілянський

в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» (Київ)

10:50-11:10

«Щеее більше газу. На які педалі давити, щоб не здогнали?»

Ігор Хижняк

CEO COMFY (Дніпро)

11:10-11:30

«Нова швидкість українського ритейла – нові роздрібні формати»

Микола Чумак

засновник IDNT (Київ)

12:00-12:30

Кава-брейк

Зал №1 Big Marketing Talks

«Створюючи релевантні бренди та клієнтський досвід. Ментор – Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business»

12:30-13:10

Keynote «Шлях до зростання через побудову релевантного бренда»

Артур Арутюнян

senior engagement manager Prophet (Лондон)

13:10-13:40

Keynote «"Допоможіть. Де тут Сhief Analogue Officer?" Як створити стійку диференціацію бренда в епоху digital»

Гарретт Джонстон

CEO Macroscope Consulting (Дублін)

13:40-14:40

Ланч

14:20-14:40

Шоу-рум під час ланчу «Як продавати більше, зручніше і швидше в месенджерах, або Як месенджери вже змінили формат спілкування з вашими клієнтами»

Іван Болоніхін

засновник ElevenBots (Київ)

Зал №1 Big Marketing Talks

«Маркетингові стратегії нового покоління. Ментор – Віктор Ішков, BBDO Worldwide, CEO Ukraine & Central Asia»

14:40-15:00

«OKKO + Banda Agency: як знайти шлях до серця поколінь Y та Z і при цьому не втратити Х-ів»

Василь Дмитрів

директор з маркетингу ПАТ «Концерн Галнафтогаз» (Львів)

Ярослав Сердюк

директор зі стратегії та співвласник banda.agency (Київ)

15:00-15:20

«How to reinvent a brand for millennials? Кейс Martini»

Ольга Поліщук

бренд-менеджер Martini компанії Bacardi Martini (Київ)

15:20-15:40

«Pit Bull Battle: бої за правилами і без. Довгострокова маркетингова стратегія ТМ Pit Bull»

Борис Ткачов

директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти» (Київ)

15:40-16:00

«Навіщо ТВ-каналам кіберспортивний контент, або Світ розваг поколінь У і Z»

Марина Фролова

CMO WePlay (Київ)

16:00-16:20

«Що віддав, то твоє: історія "Кураж Базар"»

Олена Гудкова

засновниця «Кураж Базар» (Київ)

16:20-16:40

«"Тваринки" невідомої породи. Українське покоління Z»

Наталія Бухалова

генеральний директор UMG (Київ)

Зал №2 Майстерні (за запрошенням)

«Стратегії, які пробивають "стелю" в Україні та світі. Ментор – Алла Ліпінська, маркетинг-директор kmbs»

14:40-15:00

Стратегічний вступ «Прорив через ідею. Що? Де? Як робиться?»

Оксана Щегельська

керуючий партнер компанії Strategic, викладач kmbs (Київ)

15:00-16:40

Стратегічний батл «Пошук ідеї та стратегії для компанії з великими амбіціями, але з продуктом "як у всіх"»

Оксана Щегельська

керуючий партнер компанії Strategic, викладач kmbs (Київ)

Дмитро Кашпор

генеральний директор ТОВ «Адама Україна»

16:40-17:10

Кава-брейк

Зал №1 Big Marketing Talks

«Досліджуючи інсайти про покоління міленіалів. Ментор – Віктор Ішков, BBDO Worldwide, CEO Ukraine & Central Asia»

17:10-17:30

«Соціально-культурні трансформації: чому і як вони змінюють поведінку міленіалів»

Кирил Скікевич

керівник проекту Die Kulturträger (Київ)

17:30-17:45

«Керуючи некерованим, або Як працювати з міленіалами»

Роман Бондар

керуючий партнер компанії Odgers Berndtson Ukraine (Київ)

Зал №2 Майстерні (за запрошенням)

«Стратегії, які пробивають "стелю" в Україні та світі. Ментор – Алла Ліпінська, маркетинг-директор kmbs»

17:25-17:50

«Конкурентне співробітництво: як українська компанія задає нові правила гри на глобальному ринку логістики»

Павло Гайдай

засновник та співвласник групи компаній «Автологістика» (Київ)

17:50-18:10

«Хто мій основний клієнт? Трансформація стратегії через трансформацію клієнтського досвіду»

Іван Портний

CEO prom.ua (Київ)

18:10-18:40

«Стратегічні дилеми: на які питання має відповісти собі топ-менеджер?»

Валерій Левенстам

віце-президент з комерційних питань Fozzy Group (Київ)

18:30-20:00

Вечірній коктейль

09:00-10:00

Ранкова кава

Зал №1 Big Marketing Talks

«Контент-маркетинг: шлях до величі бренда. Ментор – Олена Тараненко, партнер брендингового агентства "Тень"»

10:00-10:30

«Дорогий контент-маркетинг: шлях до величі бренда»

Олена Тараненко

партнер брендингового агентства «Тень» (Київ)

10:30-10:50

«Емоційний бренд. Робота з основними 5 почуттями гостей: сторітеллінг, ситуативний маркетинг, хайпові ідеї, вірусний і авторський контент від Ulichnaya Eda»

Роман Тугашев

засновник і CEO фестивалю Ulichnaya Eda (Київ)

10:50-11:10

«Що приховує "#школа"? Маркетинг-контент-стратегія одного серіалу 1+1, який увійшов в історію»

Олена Мартинова

директор зі стратегічного маркетингу «1+1 медіа» (Київ)

11:10-11:40

«Сила YouTube: як відеоблогери змінили правила маркетингу»

Яків Симонов

директор з розвитку клієнтів LetyShops (Москва)

Дарія Булатнікова

менеджер з бренд-промо кешбек-сервісу LetyShops (Київ)

11:40-12:00

«Cocreation: бренд під прикриттям»

Олексій Морозов

Digital Creative Director HAVAS Digital Kyiv (Київ)

Зал №2. Expert`s Corner

«Спецтема «Brands in Culture». Ментор – Кирил Скікевич, керівник проекту Die Kulturträger»

10:00-10:40

«Навіщо брендам впливати на культуру?»

Кирил Скікевич

керівник проекту Die Kulturträger (Київ)

10:40-11:20

«Як змусити тренди працювати на P&L»

Юлія Габ

консультант та тренер з маркетингу та організаційних трансформацій (Київ)

11:20-12:00

«Вплив трансформації бренду на еволюцію співробітників»

Катерина Коваленко

тренер зі стратегічних комунікацій та Digital HR Transformation (Київ)

12:00-12:30

Кава-брейк

Зал №1 Big Marketing Talks

«Data Driven Marketing: від даних до алгоритмів. Ментор – Ярослав Ведмідь, засновник Postmen»

12:30-13:00

«BigData в "Київстар": як передбачити тут і зараз»

Віталій Султан

Chief Digital Officer «Київстар» (Київ)

13:00-13:20

«Від масових розсилок до автоматизованої data-driven CRM-системи. Еволюція CRM-стратегії METRO»

Оксана Кулікова

директор з маркетингу «METRO Cash & Carry Україна» (Київ)

13:20-13:40

«ПриватБанк вже не торт? Як бігти ще швидше навіть коли тобі вистрілили в ногу»

Володимир Соболев

директор з digital-маркетингу «ПриватБанк» (Дніпро)

13:40-14:00

«Як перемогти в конкуренції за допомогою штучного інтелекту. Кейс Uklon»

Даниїл Ваховський

маркетинг-директор сервісу UKLON (Київ)

Андрій Бурлуцький

директор зі стратегічного маркетингу компанії SMART business (Київ)

Зал №2. Expert`s Corner

«Професійні рефлексії. Ментор – Ольга Дьякова, керуючий партнер агенції O2PR»

12:00-12:30

«Справа не в маркетингу»

Віталій Ткаченко

партнер-співзасновник WTF (Київ)

Сергій Венгер

партнер-співзасновник WTF (Київ)

12:30-13:00

«Make Ukrainian marketing great again»

Олексій Філановський

маркетинг-директор мережі «Фокстрот» (Київ)

13:30-14:00

«Це якісь наркомани робили (с)»

Олег Томін

креативний директор і власник Bart & Fink (Київ)

Зал №3 Майстерні

«Майстерні Managerial Skills. Ментор – Олена Коронотова, керуючий партнер IDNT»

12:30-13:20

Майстер-клас «Scrum-платформа для маркетингових команд»

Юлія Пузирьова

Chief Customer Officer Watsons Ukraine (Київ)

Юрій Козій

agile-коуч, керуючий партнер AgileDrive (Київ)

13:20-14:00

«Тактика змін: велику компанію не можна змінити ззовні, доки вона не зміниться зсередини»

Сергій Коваленко

заступник голови правління «АТФ Банк» (Алмати)

14:00-15:00

Ланч

Зал №1 Big Marketing Talks

«Рекламні комунікації. Ментор – Дарія Кабанова, CEO Razom Communications»

15:00-15:20

«Як Good Wine знайшов бренд-стратегію і свій власний голос у категорії»

Маша Олійник

маркетинг-директор Good Wine (Київ)

Павло Вржещ

креативний директор агентства Banda (Київ)

15:20-15:35

«Чув, той цей, реклама Comfy – це окей?!? Кейс про саму ефективну комунікацію в ритейлі»

Олександр Жиляєв

керівник діджитал- та бренд-маркетингу Comfy (Дніпро)

15:35-15:55

«Розмір має значення»

Андрій Партика

генеральний директор StarLight Sales і StarLight Brand Content (Київ)

Анна Ільєнко

директор з розвитку клієнтського сервісу StarLight Sales (Київ)

15:55-16:15

«ЛУН: 10-річний шлях математиків у маркетингу. Від рухомого рядка в метро до національного ТБ»

Денис Циганок

СEO і співзасновник ресурсу ЛУН (Київ)

16:15-16:30

«E-Export: легкий старт, або Як перетнути кордон товарних ринків за допомогою digital-інструментів»

Ірина Міхальова

маркетинг-директор WD&SS (Київ)

Павло Лисенко

комерційний директор «БРАЗ ЛАЙН» (Київ)

Зал №2. Expert`s Corner

«Data Driven Marketing: від даних до алгоритмів (продовження). Ментор – Ярослав Ведмідь, засновник Postmen»

15:00-15:20

«Від розрізнених проектів до системи управління персоналізованими комунікаціями. Навіщо брендам створювати комплексні digital-рішення»

Ірина Андрющенко

співзасновниця IT-компанії для маркетингу D2 (Київ)

15:20-15:40

«Data Driven маркетинг: як перейти від слів до справи. На прикладі фармацевтичного ритейлу»

Андрій Губинський

маркетинг-директор Syntegra (Київ)

15:40-15:50

«M-commerce: життя у "прикасовій зоні", або чому смартфон варто виключати хоча б на ніч»

Ярослав Ведмідь

засновник Postmen (Київ)

15:50-16:10

«Як big data і AI допомагають створювати маркетинг 2.0»

Володимир Лозовий

засновник компанії Artellence (Київ)

16:10-16:30

«Чи сняться чатботам KPI?»

Данило Білецький

директор з розвитку бізнесу Wandlee (Варшава)

Зал №3 Майстерні

«Майстерні Soft Skills. Ментор – Олена Коронотова, керуючий партнер IDNT»

15:00-15:45

Майстер-клас «Мислення у стилі "Щоби що?": почніть з "Чому?" у бізнесі та особистому житті»

Оксана Семенюк

співзасновниця CHANGERS (Київ)

15:45-16:30

Майстер-клас «Постановка цілей та взаємодія з командою: лідерство в методології Адізеса»

Борис Шевельов

консультант з організаційного управління, засновник компанії HoRes Pro (Львів)

16:30-17:00

Кава-брейк

Зал №1 Big Marketing Talks

«Персональний брендинг»

17:00-17:30

«Навіщо компаніям люди з сильним брендом?»

Володимир Дегтярьов

CEO Newsfront PR Agency (Київ)

17:30-18:15

«Навіщо компаніям люди з сильним брендом?»

Сергій Коваленко

заступник голови правління «АТФ Банк» (Алмати)

Наталя Ємченко

директор зі зв'язків з громадськістю та комунікацій СКМ (Київ)

18:15-18:30

Вручення дипломів та завершення форуму

Бажаєте взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Чудово! Купуйте білет та не забудьте зафіксувати дати в своєму календарі

або

Ще сумніваєтесь? Тоді почитайте про наших спікерів – кращих маркетинг-директорів та експертів ринку