Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

Життєстійкість. Перекличка індустрій

  • Чим дихають компанії сьогодні? Завдяки чому виживають і досягають успіху? Цього року ми обіцяємо вам цікаві кейси з ритейлу, банківської сфери, ринків FMCG та B2B, від HoReCa, е-commerce та різноманітних сервісів.

     

Постпандемічні маркетингові стратегії: виклик ефективності

  • Компанії адаптувалися і готові інвестувати у маркетингові стратегії, але прискіпливо оцінюють обсяг маркетингових інвестицій, ризики та майбутню ефективність, щоб знайти найкраще застосування своїм ресурсам.

    Головні зони докладання зусиль – діджиталізація у широкому сенсі (діджитал-канали, споживацький досвід, контент, продакшен, процеси) та зниження частки цінових промо.

     

Головне маркетингове ток-шоу: «Зміниться споживач назавжди чи повернеться до колишніх звичок?»

  • Поговоримо про різні точки зору і різні тренди. Як завжди, істина для кожної індустрії буде своя.

     

Маркетинг-директор на дистанційці: як тепер керувати процесами і людьми

  • Робота з вигоранням окремих людей та цілих команд, пошук талантів по всьому світу та онбординг на відстані – усе це тепер серед обов’язків топменеджера з маркетингу. Як змінити бізнес-процеси та побудувати нову гібридну систему управління маркетингом на відстані? Досвідом поділяться маркетинг-директори та топменеджери успішних компаній.

     

Стратегії розвитку в social media

  • Які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі можуть принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse сформований статус-кво?

    Ми продовжуємо знайомити з ефективними стратегіями розвитку соцмереж та систематизувати інструменти просування, щоб допомогти маркетинг-директорам оцінити комерційні результати від social media.

     

Бути корисним. Як бренд-активізм допомагає піару компанії

  • «Чому ми нікому не цікаві?» – одне з найпоширеніших запитів до PR-експертів. Старі добрі PR-інструменти – прес-релізи, експертні колонки, презентації та прес-тури – майже нікому не цікаві. Щоб отримати паблісіті, бізнесам залишаються платні спецпроєкти з медіа, платні колаборації з інфлюенсерами, організація великих подій і великі інформаційні приводи. Але є те, що дозволяє забезпечити постійну присутність в інформаційному просторі та зацікавленість аудиторії: бути корисними суспільству. Ініціативи з корпоративної соціальної відповідальності стають дедалі популярнішими, і темпи їхнього розвитку лише збільшуватимуться.

     

Спеціальна тема року: «Виклики для суспільства та світу»

    • Кліматичні зміни
    • Медицина
    • Освіта
    • Ментальні проблеми
    • Бідність

    П’ять експертів розкажуть про п’ять викликів для світу сьогодні. Хочете бути корисними суспільству? Оберіть свій виклик, докладайте зусиль, щоб його подолати, і голос вашого бренда зазвучить з новою силою.

     

Influence Marketing

  • Як будувати відносини з інфлюенсерамі та створювати ефективні інфлюенс-кампанії?

     

Поведінкова економіка та психологія. Свіжі інсайти про споживачів

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Подивіться ключові теми виступів цього року