Спасибо!

Реєстрація

Програма форуму

09:00-10:00

Реєстрація та welcome coffee

10:00-10:10

Відкриття та вступне слово від продюсерки Українського маркетинг-форуму Ірини Бондаренко

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Великі виклики 2022»

10:10-11:00

«Нація на фронтирі»

Євген Глібовицький

засновник компанії pro.mova

11:00-12:00

Дискусія «Чемпіони з адаптації. Як компанії намагаються повернутися до розвитку»

Ігор Гут

співзасновник шведського проєкту DYB в Україні

Учасники:

Олександр Місюренко

власник та СЕО компанії Nonpareil

Роман Романчук

CEO мережі Multiplex

Микола Скавронський

комерційний директор мережі «Сінево»

Олександр Руднєв

CEO «Тернопільський молокозавод» (бренд «Молокія»)

Павло Овчинніков

співзасновник та СEO компанії Kiddisvit

12:00-12:30

Кава-брейк

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості»

12:30-12:50

«Адаптація маркетинг-стратегії і комунікації брендів в умовах війни»

Михайло Траверсе

керівний партнер маркетингової агенції Reiseplan [isdgroup]

12:50-13:20

«Не до розваг. Інформаційно-психологічний фронт MEGOGO»

Валерія Толочина

Global Chief Marketing Officer MEGOGO

13:20-13:45

«Вижати максимум з кожної гривні, залишаючись на території бренду. Уроки ефективності під час повномасштабного вторгнення» (онлайн)

Катерина Огуряєва

директорка з маркетингу "Сільпо"

13:45-14:05

«Все буде, або Як слова надії перетворити на активну програму фінансових дій. Кейс ПУМБ»

Ксенія Сікорська

маркетинг-директорка ПУМБ

14:05-14:25

«Як АТБ змінив підхід до маркетингу під час війни та проект Брайти про українських супергероїв»

Валерій Бондарь

маркетинг-директор АТБ

14:30-15:30

Ланч

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«Суспільство і маркетинг»

15:30-16:30

Дискусія «Суспільство. 2022»

Володимир Федорін

керівник проєкту Forbes Ukraine

Учасники:

Ігор Гут

співзасновник шведського проєкту DYB в Україні

Ярина Ключковська

фахівчиня з комунікацій, медіатренерка

Тимофій Брік

ректор Університету Київської школи економіки

Валерія Толочина

Global Chief Marketing Officer MEGOGO

16:30-17:00

Кава-брейк

Ведуча — Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму

«В пошуках Споживача»

17:00-17:20

«Пригоди українок в Європі: можливості для українського бізнесу в Польщі та Румунії»

Наталя Бухалова

власниця та директорка UMG

17:20-17:40

«Як брендам збільшити свою аудиторію і клієнтську базу за рахунок ВПО»

Анна Ільєнко

Sales & Development Director Gradus Research

17:40-18:00

«Хворіти війною не можна зупинитися»

Тетяна Жолуденко

директорка компанії Medical Data Management (MDM)

09:00-10:00

Ранкова кава-брейк

Ведуча — Олена Коронтова, співвласниця та керуюча партнерка IDNT

«Go Global: як стати міжнародною компанією»

10:20-10:40

«Як бренду закріпитись на глобальному ринку»

Юрій Синиця

засновник та СЕО COLLAR Company

10:40-11:00

«Підкорити світ – просто, але знайти стратегію складно» (онлайн)

Андрій Федорів

засновник креативно-інвестиційної групи Fedoriv Group

11:00-11:20

«Вихід назовні. Досвід Liki24.com з виходу на ринки Європейського союзу. Польща, Румунія, Італія» (онлайн)

Антон Авринський

засновник HealthTech-сервісу Liki24.com

11:20-12:00

Дискусія «Go global: як стати міжнародною компанією»

Андрій Длігач

генеральний директор групи компаній Advanter Group

Учасники:

Валентин Гриценко

маркетинг-директор компанії Ajax Systems

Денис Суділковський

бренд- та бізнес-директор ЛУН, директор з інновацій Projector AI Lab

12:00-12:30

Кава-брейк

Ведуча — Олена Коронтова, співвласниця та керуюча партнерка IDNT

«Обережно, комунікації під час війни»

12:30-12:50

«Виходь Nazovni! Як Україна оцифровує people2people сервіси для сприяння експорту»

Ярослав Ведмідь

засновник і керівник Postmen

Лора Поліщук

керівниця офісу розвитку Nazovni

12:50-13:10

«Чортова дюжина правил комунікації бренду під час цієї чортової війни»

Альона Тараненко

бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей

13:10-13:30

«Укрзалізниця: як стати lovemark під час війни та залишитись в цьому статусі після»

Олександр Шевченко

керівник з комунікацій пасажирського напрямку Укрзалізниці

13:30-13:50

«Комунікації ритейлу в війну: коли вже можна гучно кричати про продажі?»

Марія Назаренко

директорка з маркетингу та e-commerce COMFY

13:50-14:10

«Нові сенси в комунікаціях: бути ближче, ніж клієнт очікує»

Ганна Швед

директорка з маркетингу мережі «Добробут»

14:10-15:10

Ланч

Ведуча — Олена Коронтова, співвласниця та керуюча партнерка IDNT

«Обережно, комунікації під час війни»

15:10-15:30

«Адаптивний СММ як стратегія просування»

Олена Плахова

директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

Дар’я Сторож

керівниця департаменту з управління представництвами в соціальних мережах групи компаній «Нова Пошта»

15:30-15:50

«SLOWVERTISING: чому майбутнє — за соціальними кампаніями»

Сергій Малик

співзасновник і креативний директор ANGRY agency

15:50-16:10

«Мобілізація брендів: як органічно адаптувати комунікаційні стратегії під сучасні обставини»

Ігор Фінашкін

засновник та креативний директор IAMIDEA

16:10-16:30

«Нова українська героїка: принципи та герої війни, що змінили національну реальність та телебачення»

Анастасія Штейнгауз

виконавча директорка ICTV, керівниця Starlight Doc

16:30-17:00

Кава-брейк

Ведуча — Олена Коронтова, співвласниця та керуюча партнерка IDNT

«На закінчення»

17:00-18:00

Дискусія «Назад в майбутнє маркетингу: нові виклики для CMO»

Ірина Качура

VP Commercial and Business Development, CEE Region Carlsberg

Учасники:

Андрій Длігач

генеральний директор групи компаній Advanter Group

Дмитро Зінченко

директор напрямку продуктів зі зниженим ризиком (IQOS), Philip Morris Ukraine

Альона Тараненко

бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей

Віктор Яковенко

партнер Ward Howell Ukraine

Олена Плахова

директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

18:00-18:05

Закриття події

Хочете взяти участь в Українському маркетинг-форумі?

Купуйте квиток та фіксуйте дати в своєму календарі

або

Станьте партнером події