Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Підприємниця, власниця івент-менеджмент-компанії IdeasFirst, що спеціалізується на проведенні великих форумів і конференцій у сфері маркетингу та менеджменту.
Уже 17 років є генеральною продюсеркою Українського форуму маркетинг-директорів.
Членкиня журі маркетингової премії Effie Awards Ukraine. Входить до Асоціації сімейних компаній України.
Має більш ніж 15 років досвіду роботи в маркетингу. Отримала ступінь магістра з маркетингу в Міжрегіональній академії управління персоналом. Кар’єру розпочала у локальній українській агенції, згодом працювала у міжнародних мережевих агенціях Think! McCann Erickson, Euro RSCG.
Натепер обіймає посаду маркетинг-директорки у компанії “INTERTOP Україна”, яка оперує 14 роздрібними мережами в Україні та онлайн-платформою intertop.ua, що налічує 500+ брендів.
У 2020-2022 роках була головою Офісу розвитку креативних індустрій при Міністерстві культури та інформаційної політики України, де просувала креативні індустрії та розвивала інвестиційні можливості (індустрія моди, декоративно-прикладне мистецтво, дизайн та розваги).
Обіймала керівні посади у компанії UkraineInvest, консультуючи уряд України з питань прямих іноземних інвестицій. Працювала із найбільшими транснаціональними корпораціями України та новими стратегічними інвесторами. Організовувала місцеві та міжнародні заходи. Координувала важливі державні заходи за участі багатьох зацікавлених сторін, наприклад, Українського дому в Торонто, а також координувала зустрічі та дискусії між високопосадовцями та міжнародною бізнес-спільнотою.
Уляна має 12-річний юридичний досвід роботи у місцевих та міжнародних юридичних фірмах. Консультувала GE, Mondelez International, Hearst Corporation та інші компанії.
Український підприємець, фінансист за фахом та експерт із маркетингу з понад 14-річним досвідом у цій сфері. На початку кар’єри працював на стороні рекламодавців, агенцій, сейлз-хаусів і майданчиків.
У 2015 році відкрив власну агенцію медійної диджитал-реклами — newage.digital agency. Компанія працює із BMW, Jagermeister, Olx, Fozzy, “Сільпо“ та іншими великими українськими рекламодавцями. А від 2022 року агенція переорієнтувалася на роботу на міжнародному рівні, створивши міцні партнерські зв’язки з колегами з Dept (Німеччина), Intren (Угорщина), Iqueem (Туреччина) та іншими рекламними та аналітичними агенціями.
Основа підходу Олексія до роботи — відкритість відносин і оперативність, що обов’язково підтверджується цифрами. Виступає за розвиток досвіду на стороні клієнта та загалом за зростання локального досвіду на рівні глобального ринку.
Розробив авторську методологію цілісного аналізу ефективності медійної реклами, яка є інноваційною не лише для українського, але й міжнародного ринку.
Спікер найбільших галузевих заходів та вебінарів, лектор, автор статей.
У сфері комунікацій та медіа працює 15 років.
В Україні відповідає за розроблення комунікаційних стратегій для клієнтів агенції Optimum Media OMD Ukraine — лідера рекламного ринку. Разом із командою створювала знакові кампанії із запуску таких нових продуктів та сервісів, як Google Pay, Glovo, Uber та H&M.
У CEE координує стратегічний хаб для 15 ринків регіону.
Працює з регіональною та локальною командами Philips над датою споживача, аналітикою ефективності комунікацій та МММ.
Споживач дедалі частіше чує тільки те, що він справді хоче чути. На нього несеться лавина інформації і його мозок прагне виловити з цієї маси саме те, що резонує з його потребами та інтересами. А решту викинути у спам-фільтр, як захист від перевантаження.
Дата може відповісти на багато запитань: про що, як і де говорити. Проте на ринку досі відчувається її дефіцит, особливо якісної.
Philips OneBlade створив свій концепт поєднання різних типів глобальної та локальної дати, щоб слухати і чути свого споживача. І, як результат, створювати релевантні та резоновані комунікації, що будують сильний бренд.
Досвідчена експертка у сфері маркетингу з 13-річним досвідом. Працювала в українських та міжнародних IT-компаніях, у Київстар пройшла шлях від експертки колцентру до маркетинг-директорки B2B-напряму.
Наразі Тетяна відповідає за B2B-маркетинг Київстару в широкому сенсі цього слова — від запуску продуктів та ціноутворення до комунікації та клієнтського досвіду. За її керівництва з’явився єдиний маркетинг для всіх бізнес-сегментів, розвиток нових напрямів бізнесів (Big Data, Cloud, Cybersecurity) та диджитальних каналів.
Кредо в роботі: “Бізнес — це насамперед люди“. Тетяна добре розуміє нюанси співпраці з бізнес-клієнтами, знає їхні потреби та вміє “запакувати“ це у корисні рішення.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Має понад 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом — агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламними кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, ухвалення рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, “Епіцентр”, “Ельдорадо”, Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
У 2011-2019 роках — керуючий партнер рекрутингової компанії Odgers Berndston Ukraine. У 2019-2021 роках — перший заступник гендиректора ДК “Укроборонпром“. З 2021-го — старший партнер, а наразі — голова офісу Korn Ferry в Україні.
Роман Бондар є співзасновником Української академії корпоративного управління — неприбуткової організації, яка співпрацює з INSEAD для розроблення найкращих практик у корпоративному управлінні та розвитку незалежних членів для приватного та громадського сектору в Україні.
Закінчив Національну академію управління, має ступінь магістра з фінансів.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Український публічний інтелектуал, його сфера зацікавлень — розуміння траєкторії розвитку України.
За освітою політолог, впродовж кар’єри він вивчав перетини між мікро- та макроекономікою, соціальною психологією, культурою, релігією, історією, правом, державним управлінням та бізнесом. Занурення і широта перспективи дають йому можливість поєднувати багато чинників, щоб врешті бачити повну картину, дивитися на розвиток з багаторічними горизонтами.
Євген був керівником групи експертів, яка розробила чинну державну стратегію молодіжної політики до 2030 року, що фактично визначає сталість суспільних змін. Був залучений до роботи над стратегією зовнішньої політики України та інших довгострокових рамкових документів для бізнесу, державного сектора, громадянського суспільства та міжнародних організацій.
У 2007-2011 роках працював над розробленням стратегії розвитку Львова, вже впровадженої на сьогоднішній день. Зараз керує розробленням стратегії для Івано-Франківська. Постійно тримає в полі зору розвиток українських міст. Останніми роками він також досліджував вплив безпекових чинників на суспільні процеси на Донбасі та Херсонщині, зокрема на бізнес та приватну ініціативу.
Євген має також багаторічний досвід міжнародної експертної роботи від Кавказу та Центральної Азії до Європи та Америки.
Викладає в Українському католицькому університеті. Він є членом наглядової ради Суспільного мовлення України. Засновник компанії pro.mova, яка є приватним аналітичним центром та стратегічним консалтингом.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
20 років у сфері управління маркетингом.
Має різнобічний досвід у різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг-директора у великих українських компаніях, серед яких НСК “Олімпійський“, ювелірний дім Zarina, Укрпошта, “Фрідом Фінанс Україна“, FAVBET, компанія АВК та ін. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів.
Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів “Вільні гроші“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Комунікаційниця з майже 10-річним стажем та юридичною освітою. Першого серпня 2023 року Юлію призначили старшою директоркою з корпоративних комунікацій регіону Центральної та Східної Європи та Carlsberg Ukraine. Від вересня 2021 року обіймала посаду старшої директорки роботи з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine. Свою карʼєру в Carlsberg Ukraine вона розпочала у 2019 році на позиції старшої менеджерки роботи з органами державної влади.
Професійну діяльність Юлія розпочала з посади юристки, а від 2015 року працювала в Американській торговельній палаті в Україні, де пройшла шлях від координаторки роботи комітету з питань харчової промисловості до керівниці трьох напрямів — харчова промисловість, ритейл та питання інтелектуальної власності.
Юлія має диплом магістерки за спеціальністю “регулювання міжнародної торгівлі” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, додатково пройшла курс навчання в University of Salford (Манчестер, Велика Британія) за спеціальністю “право”.
Історія про те, як в умовах воєнного часу бренд “Львівське“ адаптувався до потреб ринку з урахуванням виробничих обмежень, переглянув портфельну та комунікаційну стратегії, об’єднав українців та зміцнив лідерські позиції.
Колишня президентка Henkel Ukraine, членкиня наглядових рад, співвласниця цифрових стартапів у сфері освіти та краси.
Має досвід маркетингу у таких компаніях, як Henkel, Nestle та Unilever. Серед брендів, які вона просувала, Schwarzkopf, SYOSS, Gliss Kur, Taft, Palette, “Світоч”, Nestlé, Aero та інші. Протягом 20 років Ніна побудувала корпоративну кар’єру у топових міжнародних компаніях Henkel, Nestle та Unilever. До середини 2021 року обіймала посаду президентки та голови ради директорів Henkel в Україні, протягом двох років була у складі ради директорів Європейскої Бізнес Асоціації.
Неодноразово входила до топ 100 найуспішніших жінок України та найефективніших топменеджерів країни. Натепер є незалежною корпоративною директоркою, розвиває власні бізнес-проєкти. Серед них, окрім Beehive Cosmetics, новий цифровий формат освіти у світі та для шкіл України Edtech програми Ekidz.eu. Також розвиває благодійні проєкти та долучається до боротьби з дезінформацією в Україні.
Нещодавно Ніна разом із двома співзасновницями започаткувала організацію Women on Boards Ukraine, яка просуває жіноче лідерство на керівних посадах та у радах директорів та обʼєднує професійних жінок задля кращого майбутнього України. Вона є членкинею закритого бізнес-клубу CEO club.
Ніна має два міжнародні дипломи з маркетингу від Chartered Institute of Marketing та Digital Institute of Marketing, а також міжнародну сертифікацію з корпоративного управління, ESG та інклюзивного лідерства.